Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals - Strona 74 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-10-25, 13:49   #2191
biedronqa
Rozeznanie
 
Avatar biedronqa
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 648
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Cytat:
Napisane przez kasika84 Pokaż wiadomość
biedronqa bardzo Ci dziękuję Przynajmniej wiem już od czego zacząć Fawn z EDM mam, ale u mnie wygląda jakby beżowo i sprawiam w nim wrażenie chorej Dlatego też szukam czegoś jak najbardziej zbliżonego do Winged Butter, tyle że jaśniejszego.

Jeżeli mogę Ci coś zasugerować, to polecam wziąć próbki tweakerów - Yellow i Peach (jakbyś jednak potrzebowała nutki brzoskwini w podkładzie). Jeżeli Fawn wydawał Ci się być zbyt beżowy, to może powinnaś spróbować także podkładów z rodziny Warm - Peach (niektóre odcienie mają żółto-brzoskwiniowe nuty), ale akurat ja się w tej rodzinie kolorystycznej kiepsko orientuję, więc może ktoś inny Ci jeszcze coś doradzi

A i jeszcze raz gorąco polecam formułę YG - jest niezwykle lekka, a przy kilku warstwach kryje bardzo dobrze, a przy tym naturalnie wygląda
biedronqa jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-25, 15:06   #2192
wiedzma86
Rozeznanie
 
Avatar wiedzma86
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 730
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Dziewczyny mam do Was pytanko... Czy czarna baza Wam nie podrażnia oczu?
Bo ja przez ostatnie dwa dni miałam ją na powiekach przez cały dzień i nie wiedziałam co mam robić... Nie dość, że mnie oczy piekły to jeszcze strasznie łzawiły
Odstawiam ją, a szkoda bo ładnie podbijała kolor...
__________________
Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego ...





wiedzma86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-25, 15:15   #2193
T3kla
Raczkowanie
 
Avatar T3kla
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Zakopane
Wiadomości: 328
GG do T3kla Send a message via Skype™ to T3kla
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Ja też mam pytanie, czy ktoś wie jaki jest odpowiednik Carli CM w YG?
T3kla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-25, 15:22   #2194
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Cytat:
Napisane przez wiedzma86 Pokaż wiadomość
Dziewczyny mam do Was pytanko... Czy czarna baza Wam nie podrażnia oczu?
Bo ja przez ostatnie dwa dni miałam ją na powiekach przez cały dzień i nie wiedziałam co mam robić... Nie dość, że mnie oczy piekły to jeszcze strasznie łzawiły
Odstawiam ją, a szkoda bo ładnie podbijała kolor...

U mnie nic sie nie dzieje,jest ok chociaz jednak wole uzyc linera CS-jest duzo trwalszy i lepiej wydobywa kolor.
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-25, 15:46   #2195
wiedzma86
Rozeznanie
 
Avatar wiedzma86
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 730
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
U mnie nic sie nie dzieje,jest ok chociaż jednak wole uzyc linera CS-jest duzo trwalszy i lepiej wydobywa kolor.

Dzięki za odp
Ja się trochę zdziwiłam bo użyłam jej dopiero trzeci raz...
Jednak za pierwszym razem miałam ją na powiekach może 4 godzinki...
Miałam oczy jak wampir...
Pozostaje wierna Lumene, nawet do ciemnych kolorków.
__________________
Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego ...





wiedzma86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-26, 11:41   #2196
WinlyEm
po prostu Łinli
 
Avatar WinlyEm
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: nad samym morzem ;)
Wiadomości: 7 744
GG do WinlyEm
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

dostałam próbeczke tej cudownej maski żółtej do włosów (czy to odżywka jest? tak czy siak dziękuję Asiu).

Pierwsze wrażenie- hmmmm co to jest, czy to na pewno toto do włosów? nałożylam-jakieś takie ziarniste, grudkowe, nieciekawy zapach... gdy już miałam na głowie zaczęłam sie zastanawiać, czy to nie dostałam czasem próbke czegos do twarzy a na włosy to walnęłam ale PO... faktycznie fajne nawilżenie chociaż zapaszek...hmmm nie wiem czemu ale pielęgnacja EGM ma takie specyficzne zapachy, które jakos mi nie podchodzą no

jak juz przy zapachach...dostałam też zestaw scrub i masło do ciała - tropical rain. Już wiem czemu było przecenione -pewnie przez zapach Pierwsze uzycie było nie do zniesienia, strasznie mi nie podszedł ten zapach. Po trzecim razie mogę powiedzieć, ze się przyzwyczailam i ejst ok, jednak Tż nie pozwala mi się tym, jak to nazywa, śmierdzielkiem smarować gdy on jest w pobliżu

muszę jednak przyznać, że działanie bardzo fajne, masło rewelacyjnie nawliza za co duży plus, scrub jest też niczego sobie.

a podklady... robiłam przez weekend kolejne podejście do podkładów EGM i totalna klapa na mojej twarzy warzy sie, tłuści niesamowicie, po paru godzinach wyglądam okropnie. Podziękuję im więc i dam sobie spokój.

jakoś EGM zeszło u mnie teraz na dalszy plan, nie kuszą mnie niczym specjalnie czekam jeszcze na krem pod oczy aby wypróbować, tego jestem ciekawa bo chwalony był bardzo
__________________


I love M*A*D minerals
WinlyEm jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-26, 12:48   #2197
rewiki
Przyczajenie
 
Avatar rewiki
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 13
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
U mnie nic sie nie dzieje,jest ok chociaz jednak wole uzyc linera CS-jest duzo trwalszy i lepiej wydobywa kolor.
Hexxana popraw mnie jeśli źle Cię zrozumiałam: mówisz że kładzesz czarny(???) liner z cs pod cienie
hmmm.... no o takim patencie nie pomyślałam
rewiki jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-26, 13:41   #2198
rozwielitka
rodzaj forumowych moderatorek zaliczanych do grupy wioślarek
 
Avatar rozwielitka
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 174
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Cytat:
Napisane przez rewiki Pokaż wiadomość
Hexxana popraw mnie jeśli źle Cię zrozumiałam: mówisz że kładzesz czarny(???) liner z cs pod cienie
hmmm.... no o takim patencie nie pomyślałam
a cath używa białego pod jasne
rozwielitka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-26, 15:37   #2199
aljaka
szyciowa specjalistka :)
 
Avatar aljaka
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 3 822
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Cytat:
Napisane przez Isilindil Pokaż wiadomość
Potrzebuję podkłady Andrea i Trang CM z kategorii Warm Czy ktoś może ma i nie używa albo mógłby mi zrobić małą odsypkę?
alo
dostałam paczuszkę i nie ma tych Twoich.

Dziewczyny, jestem w szoku.

dostałam zestaw próbek darmowy, po prostu mikro ilości. Każda na jeden raz + próba paskowa jak się uda. Jak mi sie uda strzelę fotkę.
__________________
w Świecie gardzących snem
arkusz
wymiana

pialjaka to kraina taka
a tu ja, sama ja
aljaka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-26, 15:42   #2200
cathy
Organizatorka
 
Avatar cathy
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Zegrze k/Warszawy
Wiadomości: 5 053
GG do cathy
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Cytat:
Napisane przez rozwielitka Pokaż wiadomość
a cath używa białego pod jasne
potwierdzam Obecnie coraz rzadziej, bo i czasu mniej
Cytat:
Napisane przez aljaka Pokaż wiadomość
alo
dostałam paczuszkę i nie ma tych Twoich.

Dziewczyny, jestem w szoku.

dostałam zestaw próbek darmowy, po prostu mikro ilości. Każda na jeden raz + próba paskowa jak się uda. Jak mi sie uda strzelę fotkę.
mikro ilości?
ja w ostatnim dostałam prawie połowy woreczków... na kilkanascie użyć conajmniej..
Skąpi się zrobili czy zapasy im się kończą?
Chyba, że im wyczerpałam limit na darmowe próbki na Polskę To przepraszam w takim razie

A odżywka do włosów rzeczywiście ma dziwną konsystencję. Ja musiałam się upewnić, że to na pewno ona, bo te grudki mi w ogóle nie pasowały do maski do włosów i zaczełam się zastanawiać, czy peelingu na włosy jakiegoś nie napaćkałam przypadkiem...
Ale działanie (zwłaszcza po przepisowej pół godzinie i pod ciepłym ręcznikiem) REWELACYJNE
cathy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-26, 16:00   #2201
aljaka
szyciowa specjalistka :)
 
Avatar aljaka
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 3 822
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Cytat:
Napisane przez cathy Pokaż wiadomość
mikro ilości?
ja w ostatnim dostałam prawie połowy woreczków... na kilkanascie użyć conajmniej..
Skąpi się zrobili czy zapasy im się kończą?
Chyba, że im wyczerpałam limit na darmowe próbki na Polskę To przepraszam w takim razie
o Ty, to masz
zobacz co narobiłaś:
__________________
w Świecie gardzących snem
arkusz
wymiana

pialjaka to kraina taka
a tu ja, sama ja
aljaka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-26, 16:01   #2202
Isilindil
Jestem groszek... ;)
 
Avatar Isilindil
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 5 909
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Cytat:
Napisane przez aljaka Pokaż wiadomość
alo
dostałam paczuszkę i nie ma tych Twoich.

Dziewczyny, jestem w szoku.

dostałam zestaw próbek darmowy, po prostu mikro ilości. Każda na jeden raz + próba paskowa jak się uda. Jak mi sie uda strzelę fotkę.
no trudno, dziękuję za pamięć

No rzeczywiście malutkie te próbki!
__________________
Wymiana
Zakupy z Is mail do adresów: zakupyzis@gmail.com podaj nick w tytule!


Za ciemny podkład? Tapeta? Zajrzyj na forum mineralne



Edytowane przez Isilindil
Czas edycji: 2009-10-26 o 16:03
Isilindil jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-26, 16:02   #2203
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

o ja... masakrycznie malo...
86Paula jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-26, 16:10   #2204
aljaka
szyciowa specjalistka :)
 
Avatar aljaka
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 3 822
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

no i oczywiście na kogo trafiło
__________________
w Świecie gardzących snem
arkusz
wymiana

pialjaka to kraina taka
a tu ja, sama ja
aljaka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-26, 16:25   #2205
cathy
Organizatorka
 
Avatar cathy
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Zegrze k/Warszawy
Wiadomości: 5 053
GG do cathy
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

oj, to rzeczywiście mikruski Ci się trafiły
dla porównania moje darmowe próbki (bella używana 2 razy, pearl kilka - na pewno więcej niż 2)
cathy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-26, 17:42   #2206
Isilindil
Jestem groszek... ;)
 
Avatar Isilindil
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 5 909
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

say goodbye

było już wcześniej coś takiego?
__________________
Wymiana
Zakupy z Is mail do adresów: zakupyzis@gmail.com podaj nick w tytule!


Za ciemny podkład? Tapeta? Zajrzyj na forum mineralne


Isilindil jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-26, 18:04   #2207
pranie
Wtajemniczenie
 
Avatar pranie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 2 576
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Cathy, bo Ty masz specjalne wzgledy u nich Zreszta ja tez nie narzekam.
Nie bylo tego chyba.. szkoda tylko ze nie wiadomo o jakie produkty chodzi (w kazdym razie mi sie nic nie wyswietla pod tym komunikatem, nienawidze ich strony)
pranie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-26, 18:07   #2208
aljaka
szyciowa specjalistka :)
 
Avatar aljaka
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 3 822
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

ja takie malusie pierwszy raz dostałam, może teraz będą takie, albo nie nie lubią
__________________
w Świecie gardzących snem
arkusz
wymiana

pialjaka to kraina taka
a tu ja, sama ja
aljaka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-26, 18:10   #2209
cathy
Organizatorka
 
Avatar cathy
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Zegrze k/Warszawy
Wiadomości: 5 053
GG do cathy
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Cytat:
Napisane przez pranie Pokaż wiadomość
Cathy, bo Ty masz specjalne wzgledy u nich Zreszta ja tez nie narzekam.
Nie bylo tego chyba.. szkoda tylko ze nie wiadomo o jakie produkty chodzi (w kazdym razie mi sie nic nie wyswietla pod tym komunikatem, nienawidze ich strony)
chyba nie, bo gdyby tak było, nie dostałabym tej paskudnej zielonej mazi, która do tej pory zresztą stoi i czeka na litość


Ciekawa jestem, co umieszczą w Say Goodbye
cathy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-26, 20:45   #2210
pranie
Wtajemniczenie
 
Avatar pranie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 2 576
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Ja dostalam ohydna zolta maz, wiec widocznie na ulubionych klientkach testuja cierpliwosc odbiorcy
pranie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-26, 22:42   #2211
aljaka
szyciowa specjalistka :)
 
Avatar aljaka
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 3 822
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Cytat:
Napisane przez cathy Pokaż wiadomość
chyba nie, bo gdyby tak było, nie dostałabym tej paskudnej zielonej mazi, która do tej pory zresztą stoi i czeka na litość


Ciekawa jestem, co umieszczą w Say Goodbye
dużo prochów...wszystkie które zostały z moich próbek


Zamówiłam to i to i dostałam 4 słoiczki

jak się konturuje paszczę, bo mam to cudo i co teraz?
__________________
w Świecie gardzących snem
arkusz
wymiana

pialjaka to kraina taka
a tu ja, sama ja
aljaka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-27, 01:08   #2212
Naamah6
Zadomowienie
 
Avatar Naamah6
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 793
GG do Naamah6
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Dziewczyny, mam pytanie o bazę do cieni z EGM - mam nude...

Czy ona jest tak tępa i twarda, czy tylko ja dostałam tak twardy i toporny egzemplarz Dodatkowo lekko wałkuje mi się na powiece - trzeba zachować masę cierpliwości, żeby nałożyć ją gładką, delikatną warstwą - jak już to się uda, to faktycznie ładnie i długo trzyma cienie, ale nałożenie jej to jakaś masakra

aljaka - kurcze, mam nadzieję, że te próbki to już nie będą takiej wielkości... Też zamówiłam zestaw, bo robię już chyba 4 podejście do EGM - wiem, że warto, ale jakoś nie mogę wogóle trafić...

5 już nie zrobię, jak tym razem nie wyjdzie to mam ich gdzieś...

Edytowane przez Naamah6
Czas edycji: 2009-10-27 o 01:10
Naamah6 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-27, 01:32   #2213
alkaxy
biegam dla Zabawy
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 5 671
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Cytat:
Napisane przez Naamah6 Pokaż wiadomość
Dziewczyny, mam pytanie o bazę do cieni z EGM - mam nude...

Czy ona jest tak tępa i twarda, czy tylko ja dostałam tak twardy i toporny egzemplarz Dodatkowo lekko wałkuje mi się na powiece - trzeba zachować masę cierpliwości, żeby nałożyć ją gładką, delikatną warstwą - jak już to się uda, to faktycznie ładnie i długo trzyma cienie, ale nałożenie jej to jakaś masakra

aljaka - kurcze, mam nadzieję, że te próbki to już nie będą takiej wielkości... Też zamówiłam zestaw, bo robię już chyba 4 podejście do EGM - wiem, że warto, ale jakoś nie mogę wogóle trafić...

5 już nie zrobię, jak tym razem nie wyjdzie to mam ich gdzieś...
Ta baza jest taka Tzn moja też. Średnio się nakłada, ale jak się utrafi w taką maksymalnie cieniutką warstewkę bardzo dobrze działa.
Niestety ja zwykle nie mam cierpliwości i po pierwszej nie udanej próbie zmywam i gładę cienie na goło

Co do zestawów podkładów- mam takie wrażenie, że one sa dosyć dziwnie ułożone, sporo odcieni sinych, szaro-różowych i straszne różniece co do jasności w poszczególnych zestawach. Można da się po nich zorientować w jakiej rodzienie szukać, ale co do jasności.
alkaxy jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-27, 10:03   #2214
aljaka
szyciowa specjalistka :)
 
Avatar aljaka
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 3 822
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Cytat:
Napisane przez alkaxy Pokaż wiadomość
Ta baza jest taka Tzn moja też. Średnio się nakłada, ale jak się utrafi w taką maksymalnie cieniutką warstewkę bardzo dobrze działa.
Niestety ja zwykle nie mam cierpliwości i po pierwszej nie udanej próbie zmywam i gładę cienie na goło

Co do zestawów podkładów- mam takie wrażenie, że one sa dosyć dziwnie ułożone, sporo odcieni sinych, szaro-różowych i straszne różniece co do jasności w poszczególnych zestawach. Można da się po nich zorientować w jakiej rodzienie szukać, ale co do jasności.
ja ma light, medium, light medium i jeszcze jakąś.......... i w każdej były jakieś dla mnie (chodzi o stopień jasności) a podpasowały mi 3 i właśnie każdy kolor z innej rodziny
Cytat:
Napisane przez Naamah6 Pokaż wiadomość
Dziewczyny, mam pytanie o bazę do cieni z EGM - mam nude...

Czy ona jest tak tępa i twarda, czy tylko ja dostałam tak twardy i toporny egzemplarz Dodatkowo lekko wałkuje mi się na powiece - trzeba zachować masę cierpliwości, żeby nałożyć ją gładką, delikatną warstwą - jak już to się uda, to faktycznie ładnie i długo trzyma cienie, ale nałożenie jej to jakaś masakra

aljaka - kurcze, mam nadzieję, że te próbki to już nie będą takiej wielkości... Też zamówiłam zestaw, bo robię już chyba 4 podejście do EGM - wiem, że warto, ale jakoś nie mogę wogóle trafić...

5 już nie zrobię, jak tym razem nie wyjdzie to mam ich gdzieś...
moja też twarda bestia, ja nakładam ją tak:
1. delikatnie pocieram opuszkiem palca i te mgiełkę wklepuję w powiekę
2. robię takie pac pac w bazę opuszkiem palucha i też mi sie taka mgiełka osadza i siup ja pac pac na powiekę.
Ten sposób sprawił że nawet czarna nadaję mi się pod jasne cienie.
bo smarowanie odpada, za gęsta jest.
__________________
w Świecie gardzących snem
arkusz
wymiana

pialjaka to kraina taka
a tu ja, sama ja
aljaka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-28, 14:03   #2215
Isilindil
Jestem groszek... ;)
 
Avatar Isilindil
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 5 909
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Pomocy...
używałam:
Anastacia za szarawo... ale po paru minutach się wtapia i jest prawie dobrze... tylko za mało żólto...
Frances za jasny...
Francine paskowo wydawał się dobry, ale na twarzy za jasny...
Medina za ciemny i za pomarańczowy
Shannon paskowo wydawał się dobry, ale na twarzy za jasny...

Nie mam odnośników z innych firm, ponieważ z EDM nic mi nie pasuje, olive fair wygląda na mnie beżowo a fair golden szarawo...

Nie umiem tego uchwycić ale mam silne tony żółto-oliwkowe...
Może być także YG...
Pomocy...
__________________
Wymiana
Zakupy z Is mail do adresów: zakupyzis@gmail.com podaj nick w tytule!


Za ciemny podkład? Tapeta? Zajrzyj na forum mineralne



Edytowane przez Isilindil
Czas edycji: 2009-10-28 o 14:16
Isilindil jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-28, 14:50   #2216
santos
Zakorzenienie
 
Avatar santos
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: skad wracali Litwini ?
Wiadomości: 4 631
GG do santos
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Ja mam takie niesmiale pytanie: czy ktos tu uzywa pielegnacji ww firmy?

Przejrzalam ten watek (przyznam, ze nie co do posta) i chyba tylko ktos wspomnial raz, ze zamowil. Do tych, co maja: co macie? Jak sie sprawdza???
__________________
"Thunderstorms seldom clear the air"

Santosowa rzezba ;-)

nie jestem zawodowym dietetykiem ani trenerem, to moje hobby. Chetnie udziele rad, ale korzystasz z nich na wlasna odpowiedzialnosc. Dziekuje za uwage
santos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-28, 14:53   #2217
cathy
Organizatorka
 
Avatar cathy
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Zegrze k/Warszawy
Wiadomości: 5 053
GG do cathy
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Cytat:
Napisane przez santos Pokaż wiadomość
Ja mam takie niesmiale pytanie: czy ktos tu uzywa pielegnacji ww firmy?

Przejrzalam ten watek (przyznam, ze nie co do posta) i chyba tylko ktos wspomnial raz, ze zamowil. Do tych, co maja: co macie? Jak sie sprawdza???
pielęgnacja EGM jest dość często używana
Największe "hity" to Bright & Even, ZitZap, Night Time Botanical Treatment oraz kremy pod oczy. Choć nie wszystkim oczywiscie odpowiadają (jak wszystko zresztą).
No i odżywka do włosów ....
Ja ostatnio na blogu też opisywalam kilka ich produktów
cathy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-28, 15:10   #2218
santos
Zakorzenienie
 
Avatar santos
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: skad wracali Litwini ?
Wiadomości: 4 631
GG do santos
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

Cytat:
Napisane przez cathy Pokaż wiadomość
pielęgnacja EGM jest dość często używana
Największe "hity" to Bright & Even, ZitZap, Night Time Botanical Treatment oraz kremy pod oczy. Choć nie wszystkim oczywiscie odpowiadają (jak wszystko zresztą).
No i odżywka do włosów ....
Ja ostatnio na blogu też opisywalam kilka ich produktów
Dzieki cathy. Twoj blog widzialam juz (zanim posta walnelam) i nawet zabookmarkowalam, a jak! (w ogole piekna z ciebie kobieta, szczena mi opadla jak zobaczylam fotosy), ale ty opisywalas produkty zaraz po otrzymaniu, na swiezo. Mi zalezy na opinii kogos, kto uzywa juz jakis czas, zwlaszcza czyszczacych produktow (peeling tonik ) i kremow na co dzien.
__________________
"Thunderstorms seldom clear the air"

Santosowa rzezba ;-)

nie jestem zawodowym dietetykiem ani trenerem, to moje hobby. Chetnie udziele rad, ale korzystasz z nich na wlasna odpowiedzialnosc. Dziekuje za uwage
santos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-28, 22:42   #2219
braworka
Zakorzenienie
 
Avatar braworka
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 4 026
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

tak jak Cathy wspomniała , te 4 produkty przewijają się przez watek systematycznie, jednym pasują innym nie, na naturalnej pielęgnacji też kilka opini padło.
nie ma kremu/kosmetyku dobrego dla wszystkich
__________________
żegnaj Herko

braworka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-28, 23:22   #2220
lukrecja222
Zakorzenienie
 
Avatar lukrecja222
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 4 420
Dot.: Kosmetyki mineralne Earthen Glow Minerals

ja polecam padsy AHA
lukrecja222 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
minerals

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:40.