Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Pytania do fryzjerki

Notka

Pytania do fryzjerki Tutaj możesz uzyskać odpowiedź na pytania o stylizację fryzury, farbowanie, higienę i pielęgnację włosów.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-03-06, 17:36   #1
tinakn
Raczkowanie
 
Avatar tinakn
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 36
Dziewczyny pomóżcie do jakiego fryzjera się udać ( na jakich kosmetykach pracującego) aby uzyskać taki kolor?

Obecnie na głowie mam platynę z ciemnymi odrostami a marzy mi się właśnie taki złoty blond!

---------- Dopisano o 18:36 ---------- Poprzedni post napisano o 18:35 ----------

Przepraszam jestem tu pierwszy raz (podaje link)

http://4.bp.blogspot.com/_7JXiiC7nLu...ectMascara.jpg

Obecnie mam taki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg kolor włosów.jpg (143,9 KB, 1255 załadowań)
__________________
Pierwsze 40 lat naszego życia dostarcza nam tekstu ,reszta jest komentarzem

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2009-03-06 o 23:40 Powód: post pod postem
tinakn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-06, 21:36   #2
beticzek
Raczkowanie
 
Avatar beticzek
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 290
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

a taki ladny ten kolorek....
wybierz salon Goldwell,Wella lub lOREAL....bedzie dobra jakosc i bez szkody dla wlosa
beticzek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-07, 21:32   #3
karmeloo
Raczkowanie
 
Avatar karmeloo
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 276
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

ładny jest ten kolor co masz, o rany jaki ładny(: a jaki masz typ urody, czy ten nie będzie dla ciebie za ciepły? bo platyna to raczej zimny...... nie wiadomo, czy w nowym będzie Ci ładnie... szukaj farby w złotych odcieniach np. jasny złoty blond
__________________
"To jeszcze nie koniec..."
karmeloo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-08, 11:05   #4
KKarolinka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 157
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

Dziewczyny ja też mam taki problem wczoraj byłam u fryzjerki. Miała mi zrobić pasemka w kolorze kawy z mlekiem, coś w rodzaju ciepłego beżu. Powiedziała ok i że wie o co chodzi. No i oczywiście wstałam z fotela z platynowymi pasemkami. Robiła mi je na włosach farbowanych na ciemny satynowy blond. Jest ich dużo i wyglądają bardzo nienaturalnie. Przechodząc do właściwego pytania to czy mogę je potraktować jakimś cieplejszym blondem? I co się wtedy stanie z tymi w kolorze ciemnego blondu? Ratujcie niezawodne wizażanki
P.S. w desperacji kupiłam szamponetkę palette miodowy blond na 4 do 6 myć bo może ona złapie tylko te białawo- platynowe pasemka a ciemny blond zostanie jaki był...?
__________________
Good friends are like stars on the sky... you don't always see them...but you know that they are there...
KKarolinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-08, 12:52   #5
nerla
Zadomowienie
 
Avatar nerla
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 164
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

Kolor który szukasz to jasny złoty blond.W drogerii rozgladaj sie za lorealem ferią, kolory wychodza najbardziej zblizone do tych z opakowania ze wszystkich. Przy twoim odcieniu skóry myśle ze bedzie ci pasowal
nerla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-08, 20:09   #6
tinakn
Raczkowanie
 
Avatar tinakn
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 36
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

Na początku dziękuję za wszystkie wiadomości. Jesteście super dziewczyny!
Ja cały czas robiłam pasemka taki balejaż na całej głowie ,rozjasniaczem z loreala u fryzjera.Ale to strasznie poniszczyło moje włoski i chce coś cieplejszego i juz nigdy wiecej rozjasniacza!!!nie wiem czy jak powiem fryzjerce ze chce jasny złoty blond to będzie wiedziała o co mi chodzi...?
Mam raczej taką średnio ciemną karnację , niebieskie oczy ..
z reguly ubieram sie na brązowo...

Ostatnio fryzjer mi powiedzial ze bedzie mi pasowal kolor sarni....???a jaki to jest?

Myślicie ze pasowal by do mnie kolor takich ciemnych mysich odrostów....?
__________________
Pierwsze 40 lat naszego życia dostarcza nam tekstu ,reszta jest komentarzem
tinakn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-10, 14:00   #7
dzulia86
Raczkowanie
 
Avatar dzulia86
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Ełk
Wiadomości: 94
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

karolina jezeli chodzi o Twoje jasne pasemka to mam dla CIebie pomysl. kup sobie jakis fajny brazik rozrob go i dodaj wody zeby farba byla bardzo wodnista. mieszanke naloz odrazu na cale wlosy i masuj przez kilka minut az zobaczysz ze te blond pasemka zaczynaja sie zmieniac minimum minuta dwie. nie znam Twoich wlosow wiec nie iwem jak reaguja na farbe bedziesz musiala sama zobaczyc i po tych kilku minutach spolucz. kolor pasemek wyjdzie bezowy nie naruszysz odrostu. bo w przypadku jak nalozysz jakis blond jasniejszy zeby pokrc pasemka to moze rosjasnic CI odrost i wtedy bys miala misz masz

---------- Dopisano o 15:00 ---------- Poprzedni post napisano o 14:29 ----------

tinakn a jezeli chodzi o Twoje wloski to dobrze sie zastanow czy wolisz cieply odcien czy jednak wolisz chlodny. znam duzo klientek ktore chcialby taki kolor jak na zdjeciu a poprostu zle sie czuja w tym koloeze bo jest za zolty dla nich maja przy tym kolorze zolta skore i sa nijakie natomiast przy platynie widac im kolor oczu a buzia nabiera innych ryz zajdz do dobrego fryzjera ktory to dobrze oceni i Tobie doradzi
__________________

Edytowane przez dzulia86
Czas edycji: 2009-03-10 o 14:01
dzulia86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-14, 18:13   #8
KKarolinka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 157
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

Dzulia dziękuję zrobiłam tak jak napisałaś i wyszedł mi śliczny beż. Jeszcze raz dzięki za fachową poradę
__________________
Good friends are like stars on the sky... you don't always see them...but you know that they are there...
KKarolinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-16, 10:56   #9
dzulia86
Raczkowanie
 
Avatar dzulia86
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Ełk
Wiadomości: 94
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

nie ma sprawy polecam sie na przyszlosc
__________________
dzulia86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-16, 14:58   #10
nerla
Zadomowienie
 
Avatar nerla
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 164
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

Dzulia jesteś fryzjerka/stylistka? Sposób który napisalas jest swietny, nie znasz może jakiejś odżywki/sposobu zeby rudy kolor wolniej mi schodzil z włosów? Farbuje i po 3 tygodniach mam juz blond praktycznie (farbuje zlocistomiedzianym blondem garniera,uciekam przed czerwienia)...
__________________
Nie musisz być doskonały aby zacząć,
ale musisz zacząć aby być doskonały.

Niemożliwe jest możliwe

Moja praca to moja pasja!

włosy,makijaż www.alterlook.blogspot.co m






Edytowane przez nerla
Czas edycji: 2009-03-16 o 14:59 Powód: Kardynalny błąd
nerla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-16, 20:37   #11
dzulia86
Raczkowanie
 
Avatar dzulia86
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Ełk
Wiadomości: 94
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

niestety kolor rudy jest takim kolorem ze szybko sie wyplukuje... nic na to nie mozna poradzic. chociaz sa takie szampony specjalnie do rudych wlosow albo brazowych one nie sa takie biale jak kazdy tylko brazowy kolor albo chyba rudy i jak myjesz wlosy to ten kolor ozywia wlosy nadaje im kolor np. znalazlam na allegro http://www.allegro.pl/item576000748_...blask_hit.html

---------- Dopisano o 21:37 ---------- Poprzedni post napisano o 21:35 ----------

a i jezeli chodzi o pytanie co do mojego zawodu jestem fryzjerka moze nie we wszystkim dobrze radze ale co wiem to napisze
__________________
dzulia86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-16, 21:07   #12
nerla
Zadomowienie
 
Avatar nerla
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 164
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

Dziekuje za pomoc, chyba go sobie zamowie
__________________
Nie musisz być doskonały aby zacząć,
ale musisz zacząć aby być doskonały.

Niemożliwe jest możliwe

Moja praca to moja pasja!

włosy,makijaż www.alterlook.blogspot.co m





nerla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-16, 22:08   #13
mademoiselle koko
Przyczajenie
 
Avatar mademoiselle koko
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

to jeszcze ja pytanie do dżulii - mam platynowy blond i chce go przyciemnić do ciemnego mroźnego blondu. nie farbą, a touch colorem, żeby ich nie niszczyć - czy to dobry pomysł?
__________________
lepsza niż wczoraj
mademoiselle koko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-17, 10:36   #14
dzulia86
Raczkowanie
 
Avatar dzulia86
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Ełk
Wiadomości: 94
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

hmmm nie mialam stycznosci z tach color ale domyslam sie ze to jest delikatna farba. jezeli chodzi o przyciemnienie to i tak z platyny splucze sie farba bardzo szybko a zwalszcza ten tach color. proponowalabym zrobic tak :
1. albo udac sie do fryzjera ktory jest dobry i zrobi tzw. pigmentacje
2. albo samej zrobic pigmentacje i pofarbowac wloski

PIGMENTACJA : do zabiegu stosuje sie farby o odcieniu naturalnym (czyli np. 8,0 5,0 4,0 itp.) na poziomie koloru docelowego. Farbe miesza sie z woda ciepla z np.kranu (nie dodajesz oxydantu tylko farbe z tubki) musi byc taka zwarta konsystencja zeby nie splywalo to z wlosow. mieszanke nakladamy na brudne wlosy, musza byc suche. pamietaj zeby rozprowzic ja rownomiernie. barwnik zawarty w mieszance wypelnia we wlosnie puste miejsca gdzie nie ma barwnika a wlos rozjasniony wlasnie go nie ma. na ta mieszanke nakladamy zadany kolor. tej mieszaniny do pigmentacji nie splukuj.


powodzenia

---------- Dopisano o 11:36 ---------- Poprzedni post napisano o 11:35 ----------

a propo csy z niszzysz wlosy czy nie to wlosy rozjasnione sa i tak juz zniszczone wiec farba moze tylko pomoc bo zabuduje brakujace czesci we wlosie wiec czy delikatna czy nie to juz bardziej nie zaszkodzisz wlosom
__________________

Edytowane przez dzulia86
Czas edycji: 2009-03-17 o 10:59
dzulia86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-17, 11:26   #15
KKarolinka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 157
Question Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

a jak to jest z tym octem? gdzieś mi się obiło o uszy, że płucząc włosy wodą z małą ilością octu (jakie dokładne proporcje nie pamiętam ) zakwaszamy pH włosów i kolor lśni i się tak nie spiera. Prawda to czy nie? Tak na chłopski rozum to gdy płukałam farbujące spodnie w wodzie z octem to potem już tej farby nie puszczały
pozdrawiam naszą etatową fryzjerkę
__________________
Good friends are like stars on the sky... you don't always see them...but you know that they are there...
KKarolinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-17, 11:54   #16
dzulia86
Raczkowanie
 
Avatar dzulia86
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Ełk
Wiadomości: 94
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

hehe dzieki za pozdrowienia juz wyjasniam jak to jest z tym octem kiedy myjemy wlosy luski wlosowe rochylaja sie i wlos jest porowaty. wtedy mamy odczyn wlosa zasadowy. czyli rozchylone luski powoduja zwiekszenie chlonnosci wlosa i powoduja pecznienie. dlatego sa takie nie miel w dotyku bez koloru itp. aby domknac luske nalezy zastosowac np albo odzywke albo maske. ktore maja odczyn kwasny wtedy wlos jest miekki luska jest domknieta i chroni wlos przed czynnikami zewnetrznymi. czyli ocet to nic innego jak zakwaszacz wlosa czyli cos takiego jak odzywka albo maska tylko ze silnieszy mozna stosowac ocet wymieszany z woda ale nie za czesto bo jak ze wszytkim mozna przedobrzyc
__________________
dzulia86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-17, 12:18   #17
nerla
Zadomowienie
 
Avatar nerla
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 164
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

Właśnie ocet jest stosowany zeby szybciej splukac niechciany kolor. Sama ta plukanke robilam ale ona jest raczej do nie farbowanych wlosow, bo mi normalnie farba po tym jak szamponetka schodzila.Włosy byly owszem pieknie miekkie i blyszczace ale przestalam robic te plukanki wlasnie ze wzgledu jej wpływu na kolor. (Ja rozrabialam z woda w proporcji 1:3 )



Proponuje zmienic nazwe watku na cos w stylu pytan do fryzjerki
__________________
Nie musisz być doskonały aby zacząć,
ale musisz zacząć aby być doskonały.

Niemożliwe jest możliwe

Moja praca to moja pasja!

włosy,makijaż www.alterlook.blogspot.co m





nerla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-18, 14:19   #18
agusiajnw
Zakorzenienie
 
Avatar agusiajnw
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 3 627
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

Cytat:
Napisane przez dzulia86 Pokaż wiadomość
hmmm nie mialam stycznosci z tach color ale domyslam sie ze to jest delikatna farba. jezeli chodzi o przyciemnienie to i tak z platyny splucze sie farba bardzo szybko a zwalszcza ten tach color. proponowalabym zrobic tak :
1. albo udac sie do fryzjera ktory jest dobry i zrobi tzw. pigmentacje
2. albo samej zrobic pigmentacje i pofarbowac wloski

PIGMENTACJA : do zabiegu stosuje sie farby o odcieniu naturalnym (czyli np. 8,0 5,0 4,0 itp.) na poziomie koloru docelowego. Farbe miesza sie z woda ciepla z np.kranu (nie dodajesz oxydantu tylko farbe z tubki) musi byc taka zwarta konsystencja zeby nie splywalo to z wlosow. mieszanke nakladamy na brudne wlosy, musza byc suche. pamietaj zeby rozprowzic ja rownomiernie. barwnik zawarty w mieszance wypelnia we wlosnie puste miejsca gdzie nie ma barwnika a wlos rozjasniony wlasnie go nie ma. na ta mieszanke nakladamy zadany kolor. tej mieszaniny do pigmentacji nie splukuj.


powodzenia

---------- Dopisano o 11:36 ---------- Poprzedni post napisano o 11:35 ----------

a propo csy z niszzysz wlosy czy nie to wlosy rozjasnione sa i tak juz zniszczone wiec farba moze tylko pomoc bo zabuduje brakujace czesci we wlosie wiec czy delikatna czy nie to juz bardziej nie zaszkodzisz wlosom
A powiedz mi, jeżeli ja już sobie zrobiłam cimny blond/jasny brąz na rozjaśnianych włosach i teraz mi się wypłukuje tylko z tych rozjaśnianych pasm to też powinnam zrobić tą pigmentację następnym razem?
Czyli zamiast do farby z tubki dodawać to co jest w buteleczce, dodaję zwykłą wodę? I to na całe włosy czy tylko te co się wypłukują?
Zmywam po czasie takim jak zawsze i gotowe? Czy jeszcze coś?
Trochę tych pytan Ci nazadawałam
agusiajnw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-18, 18:49   #19
dzulia86
Raczkowanie
 
Avatar dzulia86
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Ełk
Wiadomości: 94
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

agusiajnw odp na pytanie
1. tak mozesz zrobic pigmentacje jak najbardziej i na te tylko rozjasnione gdzie kolor sie najbardziej splukal
2. nakladasz mieszanke z woda zwykla a na to nakladasz kolor ktory chcesz miec czyli jak wybralas kolor 7,23 bierzesz farbe na poziomie 7 nature ta nature rozrabiasz ze zwykla woda nakladasz na wlosy a po nalozeniu nakladasz farbe 7,23 juz norlamnie rozrobiona z oxydantem i zmywasz po uplywie odpowiedniego czasu jak jest napisane na lotce
__________________
dzulia86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-18, 20:47   #20
nerla
Zadomowienie
 
Avatar nerla
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 164
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

Moge spytac o co chodzi z tymi poziomami i innymi numerkami? o to 7,23 chodzi o jakis nr na farbie? Albo to "nature ta nature"?
chyba ze zbyt dlugo tłumaczyc to nie trzeba
__________________
Nie musisz być doskonały aby zacząć,
ale musisz zacząć aby być doskonały.

Niemożliwe jest możliwe

Moja praca to moja pasja!

włosy,makijaż www.alterlook.blogspot.co m





nerla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-19, 10:32   #21
dzulia86
Raczkowanie
 
Avatar dzulia86
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Ełk
Wiadomości: 94
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

kazdy numer odpowiada odpowiedniemu klory mamy kolory naturalne od 1 czyli czarny do 10 czyli jasny bardzo jasny blond
2 czarny
3 ciemny braz
4 braz
5 jasny braz
6 ciemny blond
7 blond
8 jasny blond
9 bardzo jasny blond
10bardzo bardzo jasny blond
numerki po przecinku odpowiadaja jakiemus refleksowi czy
,1 popielaty
,2 opalizujacy
,3 sloneczny
,4 miedziany
,5 machoniowy
,6 czerwony
,7 metaliczny czyli taki zielonkawy

i teraz kazdy z tych odcieni inaczej ta nature ukazuje czyli jak masz kolor np. 7,3 jest to zlocisty blond czyli cieply odcien bedzie on wpadal w zolty delikatnie

http://www.allegro.pl/item579557720_...ow_loreal.html tutaj jest paleta loreala i wszytko napisane jaki kolor jakim symbolom my fryzjezy sie posluujemy numerkami bo jest szybciej ale bardzo latwo zalapac
__________________
dzulia86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-19, 18:05   #22
nerla
Zadomowienie
 
Avatar nerla
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 164
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

Acha, dzieki, teraz juz rozumiem to ja mam cos jak 8,34 Pozdrawiam,
__________________
Nie musisz być doskonały aby zacząć,
ale musisz zacząć aby być doskonały.

Niemożliwe jest możliwe

Moja praca to moja pasja!

włosy,makijaż www.alterlook.blogspot.co m





nerla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-23, 16:27   #23
88minka88
Raczkowanie
 
Avatar 88minka88
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 163
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

Więc teraz ja się coś zapytam Dokładnie jaki kolor wybrać by z takiego jaki mam (zdjęcie 1) uzyskać taki jaki chcę (zdjęcie 2). Jakiej farby najlepiej użyć, jeżeli chodzi o kolor, markę i rodzaj? Rozumiem, ze przez pigmentację Ale mam pytanko, czy konieczne jest ponowne farbowanie po nałożeniu koloru z wodą? I ten kolor, co go się z wodą miesza, to ten normalny z amoniakiem? 8.0 nature, ale jaka farba?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg włosy moje.jpg (148,6 KB, 347 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg włosy.jpg (32,7 KB, 272 załadowań)

Edytowane przez 88minka88
Czas edycji: 2009-03-23 o 16:31
88minka88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-23, 16:46   #24
Gonia
Zakorzenienie
 
Avatar Gonia
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 4 412
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

dziewczyny, znacie jakąś farbę w kolorze beżowego blondu ?
__________________
jestem już 12 lat z WIZAŻEM !!!!
Gonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-24, 11:13   #25
88minka88
Raczkowanie
 
Avatar 88minka88
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 163
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

podnoszę wątek proszę o odpowiedź
88minka88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-24, 14:22   #26
88minka88
Raczkowanie
 
Avatar 88minka88
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 163
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

A gdybym zrobiła tak:
do farby dodała oxydantu z opakowania rozcieńczonego z wodą w stosunku 1/9 (9 to woda) i poczekała 5 minut...

ech chyba wydziwiam...
88minka88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-24, 16:06   #27
dzulia86
Raczkowanie
 
Avatar dzulia86
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Ełk
Wiadomości: 94
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

chyba tak chyba wydziwiasz zeby kolor sie trzymal musisz zobic pigmentacje. wczesniej chyba jasno napisalam co tzreba zrobic 8.0 proponowalabym cos z profesjonalnych farb kupic popatrz na allegro bo te w sklepach zawsze ciemniej wychodza
__________________
dzulia86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-24, 22:57   #28
88minka88
Raczkowanie
 
Avatar 88minka88
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 163
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

Cytat:
Napisane przez dzulia86 Pokaż wiadomość
chyba tak chyba wydziwiasz zeby kolor sie trzymal musisz zobic pigmentacje. wczesniej chyba jasno napisalam co tzreba zrobic 8.0 proponowalabym cos z profesjonalnych farb kupic popatrz na allegro bo te w sklepach zawsze ciemniej wychodza
wiem, że napisałaś jasno, ale ja blondynką jestem, a wiadomo że jak blond to i ...
więc nie rozumiem tego momentu: najpierw robi się zwykłą farbą bez oxydantu, a później jeszcze raz ale już normalnie z oxydantem? I ile procent ten oxydant ma mieć... Wybacz, że tak truję, ale boję się o te moje kudły Napisz tylko czy dobrze zrozumiałam ile % oxydant i ile trzymać najpierw sam kolor z wodą, a potem mieszankę...

I teraz tak, zdecydowałam się na majirel, ale 9,0, a następnie 9,22 lub 9,13 (tu jeszcze myślę)... czy to będzie ok?


Edytowane przez 88minka88
Czas edycji: 2009-03-24 o 23:24
88minka88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-25, 09:14   #29
dzulia86
Raczkowanie
 
Avatar dzulia86
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Ełk
Wiadomości: 94
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

czy ten blond to Twoj naturalny kolor czy rozjasniony?
__________________
dzulia86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-25, 13:40   #30
88minka88
Raczkowanie
 
Avatar 88minka88
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 163
Dot.: Dziewczyny jak przejść z platyny do takiego koloru"?

rozjaśniony, mój naturalny to brąz
88minka88 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pytania do fryzjerki

Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:44.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra



Ukryj