Woda utleniona, utleniacz - 3, 6 czy 9 %towy? Pomoc w wyborze stężenia - Strona 4 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-01-12, 22:32   #91
matys-magda69
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 164
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

cos Ty sie tak na te sklepowe badziewia uparlas??? kup lepiej sobie jak pisalam profesjonala jakiegos w saszetkach.
matys-magda69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-17, 13:34   #92
ewelinakarolina
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 18
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

Magdo nasz droga ,ktora ma tyle cierpliwosci mam pytanie do ciebie co bardziej niszczy wloski????rozjasniacz (balejage)z woda 3% czy moze farbana na cale wlosy z woda 9%??????pytam poniewaz do tej pory robilam balejage rozjasniaczem ,ale powiedziano mi ze to bardziej niszczy wlosy,ale z drugiej strony nie wiem czy uda mi sie osiagnac platynowy blond farba??????
ewelinakarolina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-17, 21:30   #93
majreg
Wtajemniczenie
 
Avatar majreg
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 2 743
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

Magdo!
Masz ogromną wiedzę na temat włosków. Bardzo proszę o pomoc w doborze farby ,żeby uzyskać kolorek Małgosi Sochy. Jakie to są odcienie? Beże czy złoto? Czy wodą 6% da się to zrobić. Moje włosy maluję wodą między 3 a 6%(mieszam je poł na pól) zawsze farbą z poziomu 8- ostatnio loreal Casting.Wychodzą mi zawsze za ciemne i nie wiem czym je rozjaśnić żeby nie mieć zniszczonych. Boję się użyć silniejszej wody bo zależy mi na zdrowym wyglądzie. Mam już sporo latek i bardzo jasny blond mi nie pasuje, ciemny kolor też nie. Jeśli znajdziesz chwilkę na odpowiedż będę Ci bardzo wdzięczna.
Na takim kolorku mi zależy
majreg jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-21, 21:04   #94
matys-magda69
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 164
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

majreg-KOlor Gosi to poziom 7lub 8 t tonacji bezowej.8.13,8.23,7.13 .Zeby go usyskac to ylko profesjonalne farby Casting i inne sklepowki odpadaja.wszystko zalezy jakie masz teraz wlosy,jesli sa na poziomie 7 to spokojnie mozesz nalozyc sobie cos z poziomu8 jesli sa ciemniejsze to trzeba bedzie je pojasnic bo farba Ci nie rozjasni farby.

---------- Dopisano o 19:59 ---------- Poprzedni post napisano o 19:58 ----------

ewelinakarolina- napwno nie osiagniesz jasnego ladnego blondu sama farba.
jesli umiejetnie bedzie uzyty rozjasniacz z woda 3% nie wyzadzi szkody tyle co farba z 9% na cale wlosy.

---------- Dopisano o 20:04 ---------- Poprzedni post napisano o 19:59 ----------

paula163-wysokie wody 12%i 9% stosuje sie do farb rozjasniajacych o 4-5 tonow wylacznie do wlosow naturalnych i najczesciej tylko na odrosty.(na koniec mozna przeciagnac tylko na 5 min na odswiezenie koloru) te wody nie robia kzywdy jesli fryzjer wie jak je uzywac. wella touch sluzy jako odswiezenie koloru i nie rozjasni CI wlosa,jesli odrost masz duzo ciemniejszy to albo rozjasniacz i poznej Toner lyb farba rozjasniajaca ale wylacznie gdy masz swoj kolor bardzo jasny na poziomie 7,8,9
matys-magda69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-25, 10:27   #95
paula163
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 4
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

Dziękuję! Ale na malowanie zdecydowałam się pójść do fryzjera. I powiem że jestem zadowolona, gdyby nie to że szybko przepłukał mi sie kolor, a to dopiero 1,5 tyg od malowania.... czy to możliwe? tak szybko?
paula163 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-26, 09:35   #96
iloneczka2810
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 7
Smile Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

no to niezła fryzjerka Ci sie trafilalol
ktora madra osoba by tak zaproponowala , normalnie zal , u mnie na czarnych wlosach fryzjerka powiedziala 12
no i zrobilam paSEMKA I ZA JAKIS CZAS ZNOW U NIEJ MIALAM MIEDZIANE
POTEM KOLEZANKA FRYZJERKA ZNOWU ROBILA NA TYCH
I WYSZLY BLOND U NASADY JASNIEJSZE BO MOJE NATURALNE TO CIEMNY BLOND TAKIE MYSZOWATE , A TERAZ ROZJASNILAM WLOSY ROZJASNIACZEM LONDY I MIALAM BIALE KU GORZE A RESZTA RóDE WIEC ZROBILAM TAK , ZE rzuclam na to kolor gołębi popiel i teraz nie mam rudych tylko jakby pasemka popiel z blond i mi sie podoba a włosy nie różnia sie zprzed rozjasnianiem , bo akurat londa nie jest taka jak joanna to pewne, tylko mialam pecha bo w 1 sklepie kupilam jeden a trzebabylo mi 2 i trudnosci mialam znaleziem drugiego ale po jakis 3 dniach znalazlam
i jeszcze proponuje plukanke srebrzyk do kazdego plukania wlosow po myciu ,pozdrawiam Was Laski ;***
iloneczka2810 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-27, 12:40   #97
paula163
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 4
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

Hej, dziewczyny kurde powiem wam szczerze że utrzymanie ładnego blondu to dość trudna sprawa. Jak wyszłam od fryzjerki to był bardzo ładny po kilku myciach sie spłukał.... I chyba znowu pójde na malowanie ale juz poprosze troszke ciemniejszy blond może nie będzie sie tak szybko wypłukiwał a jak już bedzie to moze wlasnie do takiego koloru jaki wlasnie bym chciala.... moze któraś z Was podpowie mi jakiś ładny kolorek blondu ale taki moze bardziej słomkowy, bardziej może średni blond.... sama nie wiem....
paula163 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-27, 19:09   #98
matys-magda69
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 164
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

czy wiesz co mialas kladzone na wloski?jaki kolor-mieszanke i jaka wode?jak czesto myjesz wlosy?czy fryzjer zakwasil Ci wlosy specjalnym preparatem po koloryzacji? spokojnie znajdziemy jakies wyjscie
matys-magda69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-27, 22:09   #99
paula163
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 4
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

wiem tyle ze na odrost kladla mi 4% wode a na reszte 1,9% i nic wiecej nie wiem... w sumie to nie znam sie na farbach... a myje dosc czesto, codziennie lub co drugi dzien. aa wiem to ze to chyba farby welli, tak mi sie wydaje
paula163 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-28, 23:39   #100
dorotas87
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 8
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

Czesc, ja takze do Magdy, mialam pasemka blond robione rozjasniaczem, 2 miesiace temu polozylam braz-wyszedl ciemny ale po tylu myciach juz sa przeswity blondu. Chcialabym miec cale wlosy blond, czy uzyskam ten kolor stosujac rozjasniacz ze sklepu fryzjerskiego bez zadnych tonerow czy farb?? prosze o rade
dorotas87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-29, 10:43   #101
matys-magda69
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 164
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

teoretycznie otrzymasz,ale to bedzie brzydki rozjasniaczowy kolor blondu. ZAWSZE takie wlosy trzeba pokryc powloczka pielegnacyjna ktora nada kolor i ochroni wlosy po rozjasnianiu ktore sa suche podatne na uszkodzeniai posiadaja czasami okropny odcien !tylko tak wlosy beda zabezpieczone i blyszczace a kolor o glebi i bedzie mogl sie nazywac BLONDEM

---------- Dopisano o 09:43 ---------- Poprzedni post napisano o 09:36 ----------

jesli mialas wczesniej cos robione rozjasniaczem to powinna zrobic Ci pigmentacja przed polozeniem farby.kolor zeby sie ladnie tzrymal na wlosach nie wolno ich myc minimum przez 2 dni,ja polecam 3 .i przede wszystkim musi byc dobrze zakwaszony po koloryzacji(zazwyczaj jest to zielonkawa mikstura kladzona po szamponie i odzywce i splukiwana po ok 5-10 min)inaczej usluga jest zle wykonana
nie wiem czy w Polsce sie tak oszczedza w salonach ?na takich postawach?
__________________
matys-magda69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-29, 12:42   #102
dorotas87
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 8
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

Dziekuje za odpowiedz. Moglabys mi jeszcze poradzic co moge zrobic zeby miec cale wloski blond, dodam ze moje wlosy nie przyjmuja farby koloru blond robia sie zolte. czytalam gdzies ze mozna uzyc 2 farb, najpierw jednej-robia sie cale zolte czy rude, potem drugiej i efekt jest ok. Mam nadzieje ze jest jakis sposob.... pozdrawiam
dorotas87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-05, 12:10   #103
dorotas87
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 8
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

hmmmm... czyli nie ma zadnego sposobu....no to lipa
dorotas87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-05, 21:43   #104
merlene
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 98
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

tu chodzi w większości o czas , gdy użyjesz mocniejszej wody efekt który chcesz otrzymać możesz mieć nawet w ciągu 15 min. ale wtedy twój włos jest b. zniszczony i łamie się ale gdy użyjesz słabszej czas trwania może dochodzić do 80 min. i uzyskasz ten sam efekt ale twoje włosy nie będą aż tak zniszczone.
merlene jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-05, 23:43   #105
Aga_86
Raczkowanie
 
Avatar Aga_86
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: DG
Wiadomości: 160
GG do Aga_86
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

Dziewczyny
Przestudiowałam całe wasze archiwum bacznie zwracajac uwage na jakies ciekawostki jesli dobrze zrozumiałam głowny watek to zastosowanie odpowiedniej wody do rozjasniaia. Moje pytanie- problem chyba tez wchodzi w zakres rozjasniania.....
Odkad pamietam zawsze miałam ciemne włosy zarowno naturalne ciemny blond- jaki i farbowane długoletnio ciemnymi brazami. Niedawno je zdekoloryzowałam (jakies 2 miesiace temu) moja kolezanka fryzjerka podjeła sie tego choć uprzedzała ze łatwo nei bedzie bo włosy sie "przezarły" ciemnymi farbami. Włosy mam długie do polowy pleców, delikatne i miekki nie ziczczone (nie susze suszarka, nie prostuje, staram sie pamietac o odzywkach wzmacniajacych) Ale mimo W trosce o moje włosy zabieg ten przeprowadziła bardzo delikatnie no ale i tak nie do konca osiagnełam pożadany kolor. Mimo wszystko jestem zadowolona ze wreszcie pozbyłam sie sie tego uporczywego ciemnego prawie czarnego brazu. Po dekoloryzacji zaaplikowałam wygladajacy bardzo naturalnie odcien Miedziany mahon z Garnier podoba mi sie ale jeszcze cche by był jasniejszy niz teraz. Jak to zrobić? Rozjasnic jakims łagodnym rozjasniaczem czy moze sprawdzi sie tu jakas płukanka? Nie znam sie ani na jednym ani na drugim nigdy wczesniej nie rozjasniałam bo nei miałam takiej potrzeby.
Chciałabym to zrobic samodzielnie (tzn. mam pomocników siostra, kolezanka) włosy zawsze farbuje samodzielnie wiec jakies wyobrazenie o tym mam ale rozjasnienei to juz wyzsza szkoła jazdy- mam teraz poro wydatkow i nie chciałabym co miesiac wydawac kolosalnej sumy za takie zabieg.
Dekoloryzacja na slasku długich włosow to 150 zl pomnozyc to przz kazdy miesiac .... trohe sie uzbiera.... ;(

Matyś- Magda- specjalistko zabierz głos
czy taki smiertelnik ma szanse na cos takiego
Aga_86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-06, 12:59   #106
dorotas87
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 8
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

ok, czyli uzyskam kolor blond stosujac rozjasniacz, ale jak magda wczesniej pisala bedzie to brzydki taki sztuczny kolor. Czy ktos juz eksperymantowal z 2 farbami blond, najpierw jedna potem druga? hmmm moze tym sposobem wyjdzie ladny, naturalny kolor..
dorotas87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-07, 01:12   #107
matys-magda69
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 164
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

Aga_86-hmm moglabys wykonac u fryzjera taki zabieg jak podklad rozjasniajacy i wtedy dobrac ladny kolor,wysokiej jakosci farby,pamietaj ze rudosci szybko sie spieraja i warto zainwestowac w kosmetyki do pielegnacji dla takich kolorkow.jesli nie masz zbyt ciemnych wlosow teraz to moze nie bedzie potrzebne rozjasnianie
I nie musisz robic tego co miesiac ,bo na odrostach zlapie farbka elegancko.
szczerze zalecam konsultacje u fachowca.

---------- Dopisano o 00:12 ---------- Poprzedni post napisano o 00:04 ----------

Dorota-a dlaczego nie chesz sprobowac tego co wczesniej juz zaproponowalam>?przeciez taka kobmbinacja farbami tylko wytraci zolc ktora pozniej moze byc wielkim problemem i pomoze tylko przykrycie tym ciemna farba a tego chyba nie chcesz prawda?
__________________
matys-magda69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-07, 11:06   #108
dorotas87
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 8
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

Hej Magda, z tego co ja zrozumialam to po rozjasniaczu bede miala brzydki kolor blond, chyba ze uzyje powloczki pielegnacyjnej? a co to wlasciwie jest? moglabys dokladnie napisac co mam zrobic, krok po kroku...z gory dziekuje
dorotas87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-07, 14:02   #109
Payton10
Przyczajenie
 
Avatar Payton10
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Płock
Wiadomości: 16
Post Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

Cześć dziewczyny. Przeglądałam wiele wątków na temat rozjaśniania i farbowania włosów , ale niestety za dużo nie zrozumiałam . Proszę Was o pomoc.

Moje naturalne włosy to mysi blond. Wymarzyło mi się mieć platynowe włoski. Moja fryzjerka odradziła mi farbowania całych włosów ze względu na to , że najpierw musiałaby je rozjaśnić wodą 12% , a później nałożyć farbę, i to wszystko podwójnie zniszczyłoby moje włosy, dlatego zrobiła mi tylko pasemka wodą utlenioną 12%. Na początku efekt był fajny. Pasemka się udały, miały odcień platyny.

Mniej więcej co dwa miesiące chodziłam na odrosty, aczkolwiek później moje włosy żółkły, a rozjaśniacz już tak dobrze nie krył odrostów.

Na chwilę obecną mam strasznie zniszczone włosy, nie tylko od rozjaśniana, ale również od prostowania .

Jestem umówiona do fryzjera na czwartek. I tu proszę Was o radę. Czytałam, że farbowanie nie niszczy tak włosów jak rozjaśnianie. Co mam zrobić nadal je rozjaśniać tą wodą czy kupić jakąś farbę? Nie chce rezygnować z blondu, ponieważ to jedyny kolor, który do mnie pasuje. Ale muszę o nie zadbać. Chce żeby wyglądały zdrowo i pięknie. Co mam zrobić? Pomóżcie!!
Payton10 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-08, 23:06   #110
kuseczka
Zadomowienie
 
Avatar kuseczka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Raining City
Wiadomości: 1 730
GG do kuseczka
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

matys-magda_69 ja również mam pytanie, jeśli mogę
Otóż jestem rozjaśnianą blondynką, mniej więcej co miesiąc chodzę do fryzjera na rozjaśnianie ale mam już dość wydawania po 50 funtów na same odrosty(takie są mniej więcej w UK ceny ), naturalny kolor mam średni brąz, obecnie odrost z 4cm...I myślę sobie, żeby kupić L'oreal Platinium z amoniakiem(ten niebieski) + wodę 9 lub 12%(preferuję 9%) i sama w domku jak tylko pojawi się odrost-rozjaśniać. Jak myślisz, czy takie zestawienie rozjaśni mi włoski do platynowego blondu?

A blondynkom dla odświeżenia zżółkłego koloru polecam Wella Colour Touch Relights-nadają pastelowe odcienie tylko na rozjaśnianych włosach( nie chwycą odrostu) Sama używam raz na miesiąc czy dwa numeru 18
__________________
kuseczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-09, 02:39   #111
matys-magda69
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 164
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

kuseczka jak 50 f to jeszcze nie tak zle hihi
WellaRelights jest dobra polecam rowniez odcien 86..Z platinum to nie tak prosto trzeba jednak miec przeszkolenie bo nie instrukcja daje zadowalajace efrkty.
ps,Ja tez mieszkam w UK tu dopiero mam pelne rece roboty przy wlosach

---------- Dopisano o 01:39 ---------- Poprzedni post napisano o 01:38 ----------

dorotas 87- na poczatku gdzies tlumaczylam zasady rozjasniania i tonowania
__________________
matys-magda69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-09, 10:03   #112
kuseczka
Zadomowienie
 
Avatar kuseczka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Raining City
Wiadomości: 1 730
GG do kuseczka
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

hehe no to ładnie, może z Manchester jeszcze jesteś ? Masz rację, 86 z Wella Relights tez jest ładna A co do tego Platinium to również masz rację tylko wobec tego jakim rozjaśniaczem można sobie samej rozjaśniać włosy w domu ???Mowa tu o odrostach
__________________
kuseczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-09, 18:13   #113
aga24zuzia
Rozeznanie
 
Avatar aga24zuzia
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Santa Domingo
Wiadomości: 968
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

MADZIU znow mam pytanie..byłam dziś u fryzjerki w zwiazku z moim mega odrostem-kolor odrostów mysi blond,reszta rozjasniona tzn baleyage..
fryzjerka zaproponowała mi pasemka na rozjaśniaczu goldwella+woda 9% i do tego jeszcze pasemka farba słoneczny blond+ woda 3 %-które chce mi przeciagnąć na całe włosy....powiedziała ze ładnie to wygłada..sama już nie wiem co mam zrobić..najbardziej załeży mi na jak najmniejszym zniszczeniu włosów( po tym co z nimi przeszłam mam dość)
obskoczyłam juz kilka innych salonów -chyba wszystkie w mieście i żadna fryzjerka nie chce mi rozjaśnić włosów na niższej wodzie niż 9 %...
proszę Cie o rade
__________________
Dokąd idziesz mój aniele?
czy tam bedzie lepiej ci?
zostan tutaj zostan ze mną,
pomóż mi.
aga24zuzia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-10, 19:45   #114
matys-magda69
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 164
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

Fryzjer powinien miec na celu zdrowie i wyglad wlosow swoich klientek,. (nie wiem dlaczego tylko licza szelesty i ilosc glow zrobionych)Do mnie jak kobieta przychodzi to wie ze mam wystarczajaco czasu aby sie nia zaopiekowac.jesli chodzi o kwesteie rozjasniania to najlepiej robic to na slabych wodach, 9 % to juz troszke za ostro -kwestia fryzjera.znam duzo kolezanek i kolegow po fachu ktorzy pracuja na wysokich wodach ale zapewniam ze nie osiagaja takich efektow jakby chcieli.
Mam klientki z roznych stron swiata wiec juz troszke poeksperymentowalam.Nawet wlosy Azjackie ladnie sie rozjasniaja na 6%

---------- Dopisano o 18:45 ---------- Poprzedni post napisano o 18:37 ----------

West Berkshire- jestem:\) jesli masz mozliwosc zakupu rozjasniacza WElla,Blond Me,Goldwell(ultra platinum)lub Loreala Platifiz w proszku to wszystkie sa ok. INDOLa tez jest swietny i jego mozna uzywac wylacznie na slabych wodach do 6%.cenowo podobne i starczy na dlugo
Ja jeszcze kozystam z pudru rozjasniajacego Farouka ale juz w hurtowniach fryzjerskich w UK go nie ma
pozniej na to mozesz wella relights pol na pol 18/86 woda 1.9% i wloski eleganckie blond blyszczace.
__________________
matys-magda69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-12, 23:08   #115
Justyna008
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 2
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

Witam Pani Magdo!

Mam ogromną prośbę o poradę..
Aktualnie na głowie mam farbę Matrix średni brąz choć w rzeczywistości
wygląda to na ciemny brąz (to pewnie z racji tego , że wiele lat
farbowałam włosy na czarno)
Moim celem jest kolor ciemny blond ew.bardzo baaardzo jasny brąz..

Za kilka dni planuję użyć rozjaśniacza Leo Silver Perfect (woda
12%)..Domyślam się, że na głowie wyjdzie mi jakaś żółć lub rudy..no
właśnie i co dalej?
Wyczytałam, że aby uzyskać ładny kolor po rozjaśniaczu i aby póżniej
nie wychodziły na wierzch brzydkie żółcie to trzeba włoski ładnie do
tego przygotować..I ze tylko na dobrze wykonanym podkładzie rozjaśniającym
można kłaść farby..

Jak potraktować włosy gdy po rozjasnieniu wyjdzie mi żółtko na
głowie?
I czy 12% woda nie bedzie za mocna?

Wielu fryzjerow juz mnie zawiodlo..wiec odpuszczam i nawet nie pytam ich o
zdanie..
Jedynie Pani bijąca na odległość fachowość może rozwiać moje wątpliwości i uświadomić czego się spodziewac..

Z góry bardzo dziękuję za poradę Pozdrawiam.J
Justyna008 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-13, 07:09   #116
milusiaam
Wtajemniczenie
 
Avatar milusiaam
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: łódź
Wiadomości: 2 659
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

Dziewczyny dlaczego nie czytacie Magda pisze...tyle razy powtarzała ze woda 12 % jest za mocna nawet do bardzo bardzo ciemnych i grubych wlosów.
prosze czytajcie troche nawet ja kompletny laik wlosowy (chodzi o farbowanie)juz sie tego nauczyłam ze najlepsze wody do rozjasniacza to 3 i 6 % a powyzej to juz silne zabiegi ...za silne
I ze lepiej trzymac rozjasniacz z 3 70 minut niz 12% i trzymac minut 20
.PISAŁA TEZ co zrobic z zolcia po rozjasnianiu trzeba uzyc TONERA albo FARBY TONUJACEJ. ten watek ma 4 strony...czy tak ciezko przeczytac te kilka stron...
milusiaam jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-17, 17:00   #117
kuseczka
Zadomowienie
 
Avatar kuseczka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Raining City
Wiadomości: 1 730
GG do kuseczka
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

Cytat:
Napisane przez matys-magda69 Pokaż wiadomość
West Berkshire- jestem:\) jesli masz mozliwosc zakupu rozjasniacza WElla,Blond Me,Goldwell(ultra platinum)lub Loreala Platifiz w proszku to wszystkie sa ok. INDOLa tez jest swietny i jego mozna uzywac wylacznie na slabych wodach do 6%.cenowo podobne i starczy na dlugo
Ja jeszcze kozystam z pudru rozjasniajacego Farouka ale juz w hurtowniach fryzjerskich w UK go nie ma
pozniej na to mozesz wella relights pol na pol 18/86 woda 1.9% i wloski eleganckie blond blyszczace.
Ufff to mi się lepiej zrobiło, bo właśnie kilka dni temu zamówiłam na ebay'u rozjaśniacz Schwarzkopf BlondMe ale z wodą 9% Dam znać jakie rezultaty tego wyszły. Farouk też chciałam kupić(bo niby delikatnie ale skutecznie rozjaśnia) , jest także na ebay'u ale nie mogłam znaleźć do niego developera.
__________________

Edytowane przez kuseczka
Czas edycji: 2010-02-17 o 17:01
kuseczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-17, 20:56   #118
lourose
Wtajemniczenie
 
Avatar lourose
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 2 494
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

Ja mam już dość - przed świętami byłam u fryzjera, miałam najpierw rozjaśniane pasemka, na to farba. Ładnie było przez miesiąc, dopóki farba się nie spłukała, i znowu mam kurczaka na głowie, a uważam że mam chłodny typ urody, i włosy też powinny miec chłodny odcień - nie musi być to platyna, ale jakiś chłodny blond...
Mam już odrosty, ale sakiewka pusta przed wypłatą, a kolejne 280 zł mi się nie uśmiecha wydawać
Magdo, czy jest jakaś sklepowa farba w chłodnym odcieniu która chwyciłaby mi brązowo-mysi odrost? żebym wyglądała jak człowiek?
Wiecie, przed znalezieniem tego wątku w życiu by mi nie przyszło do głowy żeby pytac fryzjera o stężenie wody!
jeśli masz jeszcze cierpliwośc odpowiadac na pytania ;-) z góry dziękuję
lourose jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-18, 03:24   #119
milusiaam
Wtajemniczenie
 
Avatar milusiaam
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: łódź
Wiadomości: 2 659
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

Lourose a musi byc ze sklepu moze zamowilabys farbe z allegro ale profesjonalna.Sklepowe farby to ryzyko nigdy nie wiadomo jak wyjdzie na dodatek niszcza włosy szczególnie te rozjaśniające...
jaki masz swoj naturalny kolor jaki to jest mysi braz? moze pokaz jakies zdjecie w necie dziewczyny która ma podobny
I pokaz tez jakie teraz masz tak chociaz mniej wiecej wiec mniej wiecej bedzie mozna doradzic
milusiaam jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-18, 21:59   #120
Fabiola Sa
Przyczajenie
 
Avatar Fabiola Sa
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 22
GG do Fabiola Sa
Dot.: Rozjaśniacz - 3, 6 czy 9 %towy?

matys-magda69 ty wracaj do polski, wszystkie forumowiczki u ciebie sie bedą robiły A tak szczerze to nigdy nie słyszałam zeby fryzjer miał tak ogromna wiedze i umiał powiedziec i wytłumaczyc zwykłemu człowiekowi tak szybko z marszu jaki dokładnie odcien farby użyć, ile trzymac .... Mistrzostwo po prostu, gratuluje
I życze sobie zebym kiedyś na swojej drodze spotkała fryzjera kóry zrobi z moimi włosami coś czego oczekuje przy tym nie niszcząc ich zbyt wysokimi wodami





Edytowane przez Fabiola Sa
Czas edycji: 2010-02-18 o 22:01
Fabiola Sa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
6%., 9.22, blond, brąz, czerń, czerowny, dekoloryzacja, farba cec, farba joanna, farbowanie, farby syoss, koloryzacja, krem ultleniający, majirel, mieszanie oksydantów, mieszanie utleniaczy, nie, oksydant, oxydant, rozjasnianie wlosow, utleniacz, woda 10.5%

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-11-22 20:31:22


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:58.