Grzywka na bok - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2009-04-05, 22:01   #1
lalalabamba
Wtajemniczenie

Grzywka na bok

Witam. Miałam niegdyś grzywkę cięta lekko ze skosu, obecnie sięga juz prawie do brody, jakoś nie chce mi się jej ścinać na prosto, wole mieć dłuższą, ale sprawia trochę kłopotu z układaniem. Daję ją na bok, ale denerwuje mnie, gdy ciągle przesłania mi oko. Tak więc mam pytanie - jak mogłabym ją podciąć (chodzi tylko o lekkie podcięcie), żeby lepiej układała się, gdy odgarniam ją na bok. Czy zrobić skos, czy wycieniować? Nie znam się na tym zbytnio i nie wiem co dalej robić, a ona rośnie i rośnie. Dodam, że mam dość sztywne, proste włosy. Będę wdzięczna za odpowiedź.
lalalabamba jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-05, 23:00   #2
Wiwianna
Zadomowienie

Dot.: Grzywka na bok

Instrukcja typu "zrób to sama" mogłaby okazać się zbyt ryzykowna Chyba nie unikniesz wizyty u fryzjera/fryzjerki
Stary 2009-04-06, 15:29   #3
lalalabamba
Wtajemniczenie

Nie, nie, absolutnie nie chcę tego robić sama Chcę tylko się dobrze zastanowić co zrobić z tą grzywką żeby było dobrze, a obawiam się, że jeśli pójdę na żywioł do fryzjera, to niestety ja i fryzjerka zwyczajnie się nie zrozumiemy i jak zwykle później będę rozpaczać, że z mojej grzywki niewiele zostało.
Stary 2009-04-06, 15:34   #4
karmelowa
Przyczajenie

.

Edytowane przez karmelowa
Czas edycji: 2009-04-21 o 23:31
karmelowa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-06, 15:49   #5
lalalabamba
Wtajemniczenie

Za ucho odpada. Po pierwsze za krótka, po drugie dziwnie to wyglada(w moim przypadku), po trzecie mam odstające uszy więc trzymać sie to nie będzie. Właśnie myślałam nad lekkim wycieniowaniem, ale boję się, że fryzjerka za krótko zetnie i wszystko będzie lecieć na oczy.