Wróć   Forum Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Ginekologia

Notka

Ginekologia Wymiana doświadczeń, porady

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-04-09, 11:48   #1
BlackAndPink
Przyczajenie
 
Avatar BlackAndPink
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 23
Okres trwa już 3 tygodnie...

Może są jakieś tabletki na zatamowanie ?
BlackAndPink jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-09, 12:06   #2
suszarka
Zakorzenienie
 
Avatar suszarka
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: z kropki.
Wiadomości: 8 413
Dot.: Okres trwa już 3 tygodnie...

a może lekarz?
__________________
suszarka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-09, 12:08   #3
kermitowa
Zadomowienie
 
Avatar kermitowa
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 376
Dot.: Okres trwa już 3 tygodnie...

Cytat:
Napisane przez suszarka Pokaż wiadomość
a może lekarz?
dokładnie, skoro przez 3 tyg krwawisz to nie sądzisz ze wizyta jest niezbędna?
__________________
Nie masz żadnej szansy, ale ją wykorzystaj.
Arthur Schopenhauer
kermitowa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-09, 12:21   #4
deser czekoladowy
Wtajemniczenie
 
Avatar deser czekoladowy
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: ni stąd... ni z owąd.../ W-wa
Wiadomości: 2 047
Dot.: Okres trwa już 3 tygodnie...

Jeśli zaczęłaś pierwszy raz brać tabletki antykoncepcyjne to krwawienie przez trzy tygodnie zdarza się. Ale sugeruję wizytę u lekarza. Nie ma tabletek na zahamowanie, a korkiem się nie zatkasz przecież
__________________
Powietrze pachnie jak malinowa mamba
deser czekoladowy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-09, 12:36   #5
BlackAndPink
Przyczajenie
 
Avatar BlackAndPink
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 23
Dot.: Okres trwa już 3 tygodnie...

u lekarza byłam powiedział żebym nie przesadzała bo nic strasznego się nie dzieje , a właśnie dzieje bo jest dość duży -zdrowie to raz a dwa że mi komplikuje życie
tabletek anty nie biorę .
Myślałam że są jakieś tabletki bez recepty na zatrzymanie skoro lekarz nie pomógł :P
BlackAndPink jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-09, 12:41   #6
amistad.k.m.s
Zakorzenienie
 
Avatar amistad.k.m.s
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 3 835
Dot.: Okres trwa już 3 tygodnie...

Zmień lekarza To nie jest normalne, że okres trwa trzy tygodnie od tak.

Edytowane przez amistad.k.m.s
Czas edycji: 2009-04-09 o 12:45
amistad.k.m.s jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-09, 13:40   #7
Marwari
Moderator
 
Avatar Marwari
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 19 169
GG do Marwari
Dot.: Okres trwa już 3 tygodnie...

Cytat:
Napisane przez amistad.k.m.s Pokaż wiadomość
Zmień lekarza To nie jest normalne, że okres trwa trzy tygodnie od tak.

popieram
a na zmniejszenie krwawienia mozesz spróbować Hemorigen - tabletki ziołowe bez recepty.
__________________
"Przeznaczenie rozdaje karty. A my tylko gramy." Artur Schopenhauer


Marwari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-09, 19:05   #8
BlackAndPink
Przyczajenie
 
Avatar BlackAndPink
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 23
Dot.: Okres trwa już 3 tygodnie...

Marwari- dzięki
BlackAndPink jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-09, 20:53   #9
kubuku86
Raczkowanie
 
Avatar kubuku86
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 368
Dot.: Okres trwa już 3 tygodnie...

Zmień lekarza!!!!!!
kubuku86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-10, 05:39   #10
campari
Raczkowanie
 
Avatar campari
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 376
Dot.: Okres trwa już 3 tygodnie...

idź do innego lekarza, skoro ten Cię tak potraktował. 3tyg. to zdecydowanie za długo na okres!
__________________


good girls are made of sugar & spice, as for me,
I'm made of vodka & ice.





eat me.
drę koszule, łamię serca.
campari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-10, 09:07   #11
madaK
Rozeznanie
 
Avatar madaK
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: lubelskie
Wiadomości: 804
Dot.: Okres trwa już 3 tygodnie...

popieram dziewczyn
madaK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-11, 21:06   #12
zagubiona89r
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 4 946
Dot.: Okres trwa już 3 tygodnie...

Co za kretyyn z tego lekarza.... Już pomijając fakt, że to nie jest normalne, to taka utrata krwi może łatwo doprowadzić do spadku poziomu żelaza w konsekwencji hemoglobiny czerwonych krwinek i anemii. Zmień lekarza i to jak najszybciej i kup sobie żelazo. Uzupełnianie go nigdy nie szkodzi a w takim wypadku może tylko pomóc.
__________________

... znam słowa, które jak atropina rozszerzają źrenice i zmieniają kolor świata. Po nich nie można już odejść ...
zagubiona89r jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-16, 10:06   #13
BlackAndPink
Przyczajenie
 
Avatar BlackAndPink
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 23
Dot.: Okres trwa już 3 tygodnie...

Cytat:
Napisane przez zagubiona89r Pokaż wiadomość
Co za kretyyn z tego lekarza.... Już pomijając fakt, że to nie jest normalne, to taka utrata krwi może łatwo doprowadzić do spadku poziomu żelaza w konsekwencji hemoglobiny czerwonych krwinek i anemii. Zmień lekarza i to jak najszybciej i kup sobie żelazo. Uzupełnianie go nigdy nie szkodzi a w takim wypadku może tylko pomóc.
Byłam u innego . Powiedział że faktycznie się zdarza , ale przynajmniej dał mi tabletki i właśnie kazał brać żelazo
BlackAndPink jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Ginekologia


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:05.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra