mleczny zel - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-04-25, 10:38   #1
pikwa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 64

mleczny zel


czy mozecie polecic jakis mleczny zelik, tak, zeby mozna go uzywac samego na paznokciu, bez frenchowej koncowki, ktora po 6 latach noszenia dokumentnie mi obrzydla.
pikwa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-25, 20:24   #2
asikczek
Zadomowienie
 
Avatar asikczek
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 1 041
GG do asikczek
Dot.: mleczny zel

polecam z perfect beauty, jest delikatnie różowy i nawet tak w 50% kryjący. Na pazurku wygląda bardzo ładnie
__________________

asikczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-25, 22:24   #3
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: mleczny zel

Z Konada też jest fajny mleczny żelik Z PB mam tylko kamuflaż z różowych więc nie mogę nic o nim napisać, może być np. Xtreme blush z IBD
__________________
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-25, 23:55   #4
kamila.bg
Rozeznanie
 
Avatar kamila.bg
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 898
GG do kamila.bg
Dot.: mleczny zel

Mogę polecić ten żelik- mnie bardzo odpowiada kolorek i jest fajny w aplikacji.

http://www.allegro.pl/item617313086_...lecznyhit.html
__________________
Jeśli nie chce Ci się zrobić czegoś dla siebie -zrób coś dla innych.
kamila.bg jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-26, 10:20   #5
pikwa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 64
Dot.: mleczny zel

hm, xtrem blush ibd mam. jak dla mnie to byla zakup- porazka.
jak ktos chce- za pare groszy sprzedam albo sie wymienie.
chodzi mi o kolor bezowy, przejrzysty bialy, nie wiem jak inaczej go okreslic- takie cus moze istnieje na rynku, tylko ja o tym nie wiem.
pikwa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-26, 11:54   #6
Madzzzia92
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 511
Dot.: mleczny zel

Taki beżowy odcień nada kamuflaż z Cristiny. kupiłam na próbę i ładnie sie rpezentuje. Przy 2 warstwach ma ładny, brzoskwiniowy odcień i wygląda naprawdę ładnie. Żel andaje koloryt, ale jeśli chodzi o takie typowe mazkowanie niedoskonałości, to niestety, ale niektóre widać.. pikwa, jeśli możesz to napsiz mi na pw ile chciałabyś za ten żelik, jaką ma pojemność etc.
Madzzzia92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-26, 23:03   #7
madziulkaa
Rozeznanie
 
Avatar madziulkaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 556
GG do madziulkaa
Dot.: mleczny zel

Polecam Ci gorąco Ultra blush gel z SPN
madziulkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-27, 07:28   #8
pikwa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 64
Dot.: mleczny zel

oj dziewczynki, dziekuje za odzew ale daje dwoje za czytanie ze zrozumieniem.
mam lekko zarozowione lapki i nie chce tego podkreslac, wiec szukam zelu bezowego, bialego.
wynalazlam na allegro kamuflaz firmy miracle- jedyne cos w takim kolorze. chyba trzeba bedzie kupic i przetestowac.
pikwa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-27, 09:29   #9
fiotelowa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 9
Dot.: mleczny zel

Ja odradzam kamuflaże miracle (najgorsze badziewie) i la femme (po kursie kupiłam w promocyjnej cenie i niestety oddałam pasionatce tej firmy bo nie mogłam patrzeć na efekt)! Ten z konada jest fajny ale szczerze powiedziawszy jakoś źle mi sie utwardza.

Ja- mimo niezbyt pochlebnych opinii- jestem zakochana w różu sun flower. Ale on jest chyba za ciemny żeby bez końcówki french go użyć. Widziałam pazurki zrobione bez french masked z silcare ale z kolei slyszałam że zdarzają im się jakieś wadliwe serie. Ale chyba o taki efekt ci chodzi, takie bladzieńkie wyszły. Pokazała bym ci ale niestety praca nie jest wykonana przezemnie więc nie wkleję ci tutaj ale napisze ci pm gdzie możesz je znalesć
fiotelowa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-27, 09:41   #10
pikwa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 64
Dot.: mleczny zel

mam sun flower.
dziekuje Ci bardzo fioletowa za ostrzezenie przed produktami miracle, bo juz bylam zdecydowana kupic.

BIALY!!! BEZOWY!!! BIALY!!! BEZOWY!!! BIALY!!! BEZOWY!!!

NIE: rozowy, brzoskwiniowy
pikwa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-27, 09:51   #11
fiotelowa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 9
Dot.: mleczny zel

toż ci mówie że silcare masked jest prawie biały:P Nawet pm dostałaś z możliwością obejrzenia pazurków wykonanych takim zelem:P
fiotelowa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:51.