Wróć   Forum Wizaz.pl > Hobby > Moje gotowanie

Notka

Moje gotowanie Dzielimy się wiedzą jak przyrządzić, ugotować i upiec tak wspaniale jak nasze babcie!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-12-08, 15:20   #1
AgnieszkaA
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-11
Wiadomości: 89
GG do AgnieszkaA
zupa w chlebie

Kochane!! Tylko Wy możecie mi pomóc!! na jakimś weselisku uraczono nas pyszną zupką, której talerzyk zrobiony był z chleba. Czy któraś z Was wie jak zrobić taki chlebowy talerzyk? A może można to kupić?
AgnieszkaA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-08, 15:26   #2
Martiq:)
Zadomowienie
 
Avatar Martiq:)
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 1 454
Re: zupa w chlebie

ja jadłam żurek w miseczke w chlebku(okrągłym) i miał pokrywkę :d do tego potrzebny jest raczej specjalny chlebcio z bardzo, bardzo twardą skórką. pamiętam że była taka brązowo-złocista i mocno błyszcząca. a jeśli juz taki się ma to trzeba ładnie wydrązyć i gotowe. ale żeby go mieć to chyba trzeba zamówić albo mieć znajomego piekarza :p pzdr
__________________
Nie staraj sie zrozumieć wszystkiego,
bo wszystko stanie się niezrozumiałe...
Martiq:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-08, 15:26   #3
bzyku
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 796
Re: zupa w chlebie

Trzeba kupić okrągły, wiejski chlebak, przeciąć (tak żeby móc zrobić "przykrywkę", a resztę wydrążyć. Przed podaniem wlać do chlebka zupkę . No tak mi się wydaje, nigdy tego sama nie robiłam, ale zupka w takim "talerzu", a właściwie w "misce" jest rzeczywiście pyszna.
bzyku jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-08, 15:32   #4
Nora
Raczkowanie
 
Avatar Nora
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 386
Re: zupa w chlebie

Wiem o czym mówisz Też jadłam takie danie w chlebie i nawet była pokrywka zrobiona z chlebka wiec wyglądało to jak garnek To co jadłam to nie była zupa tylko gulasz ale mmmmmm.... Pycha! Jadłam to na urodzinach u cioci a potrawę przygotowała jej koleżanka Mam przepis na ten gulasz ale jak sie robi garnuszek to musze sie jeszcze zapytac Jak bede wiedziec to dam znac Pozdrawiam
Nora jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-08, 15:36   #5
AgnieszkaA
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-11
Wiadomości: 89
GG do AgnieszkaA
Re: zupa w chlebie

Będę czekać. A przy okazji możesz podrzucić też przepis na ten gulasz
AgnieszkaA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-08, 15:38   #6
Vulgata
Gość
 
Wiadomości: n/a
Re: zupa w chlebie

Agnieszko. Tak. Koleżanki podały dokładne instrukcje. Ważnym jest - mocno "wypieczony" chlebuś o twardej skórce.
Dodam jeszcze, że z ciemnego, razowego chlebusia w kształcie kostki, stosując tą samą metodę wydrążania, otrzymuje się "naczynko" w którym podaje się "zrazy po warszawsku". Jest to bardzo wykwintne. Pozdrawiam.
  Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-08, 15:48   #7
Nora
Raczkowanie
 
Avatar Nora
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 386
Re: zupa w chlebie - przepis na gulasz w chlebie :)

Przepis troche niedokładny ale tylko taki miałam w moich przepisach:

30 dag mięsa wieprzowego pokroić w dużą kostke dodac posiekana cebule roztarty czosnek papryke w proszku szczypta majeranku i kminku (jak ktos lubi bo ja brrrr....nie znoszę) posolić. Dusić - gdy bedzie miekkie dodawać pokrojoną paprykę (czerwoną i zieloną) koncentrat pomidorowy bazylię.

Z okrągłego chleba odkroić wierzch, dokladnie wydrążyć miąższ i tak mi sie wydaje ze chlebek musi być czerstwy, twardy i nalezy go podpiec w piekarniku zeby byl cieplutki i chrupiący Potem przełożyć gulasz do garnuszka chlebowego i wcinać (łącznie z garnuszkiem Smacznego!
Nora jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-08, 16:00   #8
AgnieszkaA
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-11
Wiadomości: 89
GG do AgnieszkaA
Re: zupa w chlebie - przepis na gulasz w chlebie :)

Dziewczyny jesteście naprawdę cudowne!!! Dzięki!!!!!!!
AgnieszkaA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-08, 18:26   #9
Offca_A
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: Poznań / Szczecin
Wiadomości: 50
GG do Offca_A
Re: zupa w chlebie

Hmm... Wiem, ze np. w Szczecinie jest piekarnia, w ktorej pieka takie specjalne chlebki i mozna kupic na wlasny uzytek.. Moze w innych miastach tez,popytaj
A swoja droga - taki pyszniutki zurek w chlebku...Miam...
Offca_A jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-05-26, 08:37   #10
Kucharka2013
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 900
Dot.: zupa w chlebie

Ja kupowałam gotowe w sklepie z zdrową żywnością lub zamawiałam przez internet.
Kucharka2013 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-05-26, 09:38   #11
Lazurowewybrzeze
Zadomowienie
 
Avatar Lazurowewybrzeze
 
Zarejestrowany: 2012-08
Lokalizacja: Marsylia
Wiadomości: 1 649
Dot.: zupa w chlebie

Bardzo dobry zurek w chlebie mozna zjesc w restauracji "Ogrodek pod jabloniami" w Augustowie na Suwalszczyznie. Moza tam zjesc tez bardzo dobry placek po wegiersku i maja tam duzy wybor bardzo dobrej pizzy z pieca oraz wiele innych bardzo dobrych potraw, jak np. chicken filet, czyli grillowana piers z kurczaka z sosem porowym, filet z sandacza podawany z maselkiem, zupa pomidorowa, zupa-krem z dyni, a z domowych ciast maja tam bardzo dobry sernik i szarlotke. Podaje stronke tej restauracji, dla tych, ktorzy byc moze kiedys odwiedza to miasto http://podjabloniami.eu/
Lazurowewybrzeze jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Moje gotowanie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:18.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra