Wróć   Forum Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes Szukasz pracy, pracujesz, prowadzisz własny biznes, masz wiele pytań i wątpliwości, a może masz wiedzę, którą chciałabyś się podzielić z osobami, które jej poszukują. To forum jest właśnie dla Ciebie.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2009-05-03, 17:11   #1
Alicja z Krainy Czarow
Raczkowanie

umowa o pracę i JEDNOCZEŚNIE umowa zlecenie

zbieram na coś fundusze więc po sesji wybieram się na okres wakacji do pracy na umowę o pracę(najprawdopodobniej McDonald) na 4 dni w tygodniu, jednak chcę kontynuować pracę hostessy od piątku do niedzieli(z reguły mam zlecenia na 2 z 4 weekendów wiec czas odpocząć też będzie) czyli na umowę zlecenie. można tak? jak to wygląda od strony podatków itd?studiuję dziennie.za wszelkie odpowiedzi i sugestie z góry dziękuję
Alicja z Krainy Czarow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-03, 20:14   #2
wesna
Wtajemniczenie

Dot.: umowa o pracę i JEDNOCZEŚNIE umowa zlecenie

Cytat:
Napisane przez Alicja z Krainy Czarow Pokaż wiadomość
zbieram na coś fundusze więc po sesji wybieram się na okres wakacji do pracy na umowę o pracę(najprawdopodobniej McDonald) na 4 dni w tygodniu, jednak chcę kontynuować pracę hostessy od piątku do niedzieli(z reguły mam zlecenia na 2 z 4 weekendów wiec czas odpocząć też będzie) czyli na umowę zlecenie. można tak? jak to wygląda od strony podatków itd?studiuję dziennie.za wszelkie odpowiedzi i sugestie z góry dziękuję
Oczywiście, że tak można .
Można nawet pracować na dwa etaty (tzn. dwie umowy o prace), można na dwa zlecenia... . Wszystko zależy od wytrzymałości fizycznej .
Jeżeli chodzi o podatki, to przy umowie o prace są dużo wyższe, ale dodatkowo dostaje się dużo innych świadczeń (ZUS, etc.). Przy umowie zleceniu podatek wynosi 19%.

A tak w ogóle, to nie wiedziałam, że McDonalds można pracować na umowę o prace.. przecież po odliczeniach zarabia się tam chyba grosze .
Stary 2009-05-03, 20:32   #3
Ata77
Zakorzenienie