Balejaż - WĄTEK ZBIORCZY - Strona 22 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-08-21, 00:31   #631
versusek
Raczkowanie
 
Avatar versusek
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 115
Dot.: Bląd balejaż na czarnych włosach??

haha no ja ci niestety z fryzurka nie pomoge ale pomoge z ortografia BLOND !
__________________
SCHUDNE !!
versusek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 01:30   #632
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Dot.: Bląd balejaż na czarnych włosach??

Cytat:
Napisane przez versusek Pokaż wiadomość
haha no ja ci niestety z fryzurka nie pomoge ale pomoge z ortografia BLOND !
9. W bardzo złym tonie jest zwracanie dyskutantom uwagi na literówki, błędy ortograficzne i gramatyczne, i robienie tego na forum publicznym. Jeśli zrobisz to w sposób prześmiewczy, licz się na punktem karnym. O stopniu kary - „upomnienie lub punkt karny”, decyduje moderator.

masz juz ponad 100 postow..wiec powinnas rowniez znac regulamin..
powinnam dac Ci punkt karny..ale daje upomnienie i prosze zapoznaj sie z regulaminem
zawsze mozesz o bledach powiadomic w sposb kulturalny dana osobe na PV
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 15:58   #633
jennycool
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 3
Balejaz na ciemnych wlosach

Witam !!!!
Farbuje wlosy dosc dlugo na ciemny kolor , postanowilam zmenic swoj kolor na jasniejszy i chcialabym sobie zrobic Balejaz , o to moje pytanie czy na ciemnych farbowanych wlosach uda sie zrobic balejaz???? Moze ktos juz sobie to zrobil? Prosze piszcie.
jennycool jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 17:51   #634
Sovilo
Zakorzenienie
 
Avatar Sovilo
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 4 232
Dot.: Balejaz na ciemnych wlosach

Podbijam.
__________________
Nie odpowiadam w wątku? Pisz na PW!
Sovilo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 20:08   #635
margolla1990
Raczkowanie
 
Avatar margolla1990
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 86
Dot.: Balejaz na ciemnych wlosach

hejka
hmmm ja tez mam ciemne farbowane wlosy i tez chce zmienic na jasniejszy kolor i mysle jak
o balejazu jakos nie myslałam...
margolla1990 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 20:54   #636
dagirll
Wtajemniczenie
 
Avatar dagirll
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2 720
Dot.: Balejaz na ciemnych wlosach

A masz jakis zamierzony kolor ?Czy po prostu maja byc jasniejsze?

__________________







dagirll jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 20:55   #637
asiasab
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 45
Dot.: Balejaz na ciemnych wlosach

moja mama jak chciala sobie zrobic balejaz na ciemnych wlosach to fryzjerka powiedziala ze to bedzie pracochlonne ale mozliwe tylko trzeba by bylo kolor sciagac z wlosow
asiasab jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 21:09   #638
margolla1990
Raczkowanie
 
Avatar margolla1990
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 86
Dot.: Balejaz na ciemnych wlosach

ciemny blond hmmm
margolla1990 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-22, 01:22   #639
tatiene
Raczkowanie
 
Avatar tatiene
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 45
Dot.: Balejaz na ciemnych wlosach

Balejaż jest jedną z metod schodzenia z ciemnego koloru włosów .I chyba jednak najmniej inwazyjną dla włosów .To jednak będzie trwało i a balejaż będzie zapewne w odcieniach rudości i pomarańczy .(Mówię o włosach ciemny brąz czarny)
Większość fryzjerów nie decyduje się na robienie dekoloryzacji ,bo po pierwsze jest to bardzo pracochłonne a co za tym idzie również kosztowne. W granicach 200-400 złw zależności od salonu.
__________________
witajcie
tatiene jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-22, 07:05   #640
Sovilo
Zakorzenienie
 
Avatar Sovilo
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 4 232
Dot.: Balejaz na ciemnych wlosach

mi się marzy średni brąz... na raziue mam rudawe odrosty, a końcówki czarne
__________________
Nie odpowiadam w wątku? Pisz na PW!
Sovilo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-22, 10:25   #641
margolla1990
Raczkowanie
 
Avatar margolla1990
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 86
Dot.: Balejaz na ciemnych wlosach

no mi sie chyba troche pojasnia kolor sam...od mycia pewnie
hmm zobaczymy ;]
margolla1990 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-22, 10:50   #642
jennycool
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 3
Juz nie wiem co mam zrobic z tymi ciemnymi wlosami :/
Bylam dzis u wielu fryzjerow i kazdy mi mowi ze nie wyjdzie mi balejaz ale trafilam wkoncu na takiego co powiedzial ze moze sie uda zrobic jasniejszy kolor ale moze najpierw powinnam sciagnac kolor bo chcialabym powrocic do swojego naturalnego kolorku ale wiaze sie to z tym ze moze wyjsc mi po sciagnieciu farby rudy :/ i po tem nalozyc balejaz.
Juz sama nie wiem co mam robic Nie podaba mi sie moj ciemny kolor bo zakazdym razem jak nakladam farbe to wlosy nie sa takie jak na opakowaniu mam przeswity rudych a ja nie jestem ruda tylko ciemna blondynka.
Umowilam sie na poniedzialek zobacze co mi doradzi fryzjerka moze cos z tego wyjdzie

Nigdy jeszcze nie mialam balejazu czy orientujecie sie jak to wyglada najpierw cale wlosy mi zafarbuja na jeden kolor i pozniej pasemka czy beda mi nakladac na stary kolor pasma na calej glowie????????

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2008-08-22 o 12:05 Powód: post pod postem/korzystaj z opcij edycji i multicytowania.
jennycool jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-22, 10:54   #643
Sovilo
Zakorzenienie
 
Avatar Sovilo
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 4 232
Dot.: Balejaz na ciemnych wlosach

Mi też żadne fryzjer nie chciał robić ani dekoloryzacji, ani pasemek:-/ Jeden się znalazł i wyszło jak wyszło...:-/ nie wiem czemu wiele moich koleżanek zeszło z czerni do blondu, a ja nie mogę zejść tylko do średniego brązu
__________________
Nie odpowiadam w wątku? Pisz na PW!
Sovilo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-22, 10:58   #644
Anekss
Raczkowanie
 
Avatar Anekss
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 100
Dot.: Balejaz na ciemnych wlosach

Ja mialam również farbowane wlosy ciemnym kolorem i przy pomocy balejazu udało mi się wyjśc z tego koloru. Teraz mam bardzo jasny jednolity blond i jestem zadowolona. Aby wyjść z ciemnego koloru robiłam balejaż tylko jednym jasnym kolorem. Zajęło mi to kilka miesięcy ale się opłaciło. Teraz robię raz w miesiącu same odrosty.
Powodzenia, pozdrawiam
Anekss jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-22, 11:52   #645
Sovilo
Zakorzenienie
 
Avatar Sovilo
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 4 232
Dot.: Balejaz na ciemnych wlosach

Masz jakieś zdjęcia z etapu balejażu?
__________________
Nie odpowiadam w wątku? Pisz na PW!
Sovilo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-22, 14:40   #646
Anekss
Raczkowanie
 
Avatar Anekss
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 100
Dot.: Balejaz na ciemnych wlosach

Cytat:
Napisane przez Sovilo Pokaż wiadomość
Masz jakieś zdjęcia z etapu balejażu?
Z takich włosów wychodziłam , może nawet ciut ciemniejszych. Drugie zdjęcie takie włosy obecnie mam.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_0015_2 (Small).JPG (40,6 KB, 348 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Obraz 042 (Medium).jpg (58,9 KB, 363 załadowań)
Anekss jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-22, 16:02   #647
margolla1990
Raczkowanie
 
Avatar margolla1990
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 86
Dot.: Balejaz na ciemnych wlosach

ale masz teraz sliczne wlosy
i jak tu zrobic z ciemnego
margolla1990 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-22, 16:39   #648
Sovilo
Zakorzenienie
 
Avatar Sovilo
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 4 232
Dot.: Balejaz na ciemnych wlosach

Pisałaś, że miałaś ciemne włosy, a na pierwszym i tak jesteś blondynką- nie rozumiem... Dla mnie ciemne włosy to odcienie brązu, ew. mahoniu...( a włosy masz piękne
__________________
Nie odpowiadam w wątku? Pisz na PW!
Sovilo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-22, 16:49   #649
malenka294
Wtajemniczenie
 
Avatar malenka294
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: kosmos:D
Wiadomości: 2 002
GG do malenka294
Dot.: Balejaz na ciemnych wlosach

Ja poprzez balejaż schodziłam z czarnych włosów do blondu,po każdej wizycie u fryzjerki wychodziłam zadowolona,za pierwszym razem zrobiła mi tylko pasemka na koronie,wyszedł kolor koniakowy,bardzo mi sie podobało,zaczęłam rozjaśniać w grudniu a obecnie mam włosy koloru jasnego blondu i nie są wcale zniszczone

Anekss masz przepiekne włosy,mi jeszcze trochę brakuje do takich,nie mam jeszcze jednolitego koloru,chociaż pasemmek jasnych już dużo więcej
__________________
Only God can judge me

Prawdziwy przyjaciel to ktoś, do kogo możesz zadzwonić o trzeciej w nocy i powiedzieć: 'Jestem w więzieniu w Meksyku', a on na to odpowie: 'Nic się nie martw, zaraz tam będę





malenka294 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-22, 18:27   #650
margolla1990
Raczkowanie
 
Avatar margolla1990
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 86
Dot.: Balejaz na ciemnych wlosach

niom wlasnie balejaz to sporo czasu
ja bym tak szybko chciala
margolla1990 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-22, 19:00   #651
Anekss
Raczkowanie
 
Avatar Anekss
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 100
Dot.: Balejaz na ciemnych wlosach

Sovilo, Malenka, Margolla dziękuję Wam za miłe słowa.
Dojście do takiego koloru włosów zajęło mi około pół roku.. Teraz postanowiłam że nigdy więcej żadnych pasemek. W dodatku fryzjerka z długich włosów miała podciąć końcówki a obcięła do ramion. Na szczęście włosy już odrosły i pomimo że są farbowane to są zdrowe. Myślę że rozjaśnianie za pomocą balejażu najmniej niczszy. Oczywiście potrzebna jest intensywna regeneracja farbowanych włosów ale o tym jest juz wiele fajnych wątków na tym forum.
Anekss jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-22, 20:48   #652
margolla1990
Raczkowanie
 
Avatar margolla1990
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 86
Dot.: Balejaz na ciemnych wlosach

ponoc jest jakas farba co przechodzi z ciemnego na jasny jak niespala ani nic to zrobie i napewno sie pochwale szukam co najlepsze niechcem rozjasniania .
niom a pasemka to dlugo chcialabym juz pojsc do szkoly w innych wloskach
margolla1990 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-23, 21:55   #653
dagirll
Wtajemniczenie
 
Avatar dagirll
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2 720
Dot.: Balejaz na ciemnych wlosach

Cytat:
Napisane przez Anekss Pokaż wiadomość
Z takich włosów wychodziłam , może nawet ciut ciemniejszych. Drugie zdjęcie takie włosy obecnie mam.


Boski kolorek ,a jakie sliczne wlosy Pieknie!
__________________







dagirll jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-25, 07:40   #654
kasiejos
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 27
Dot.: Bląd balejaż na czarnych włosach??

Cytat:
Napisane przez gaga Pokaż wiadomość
ten temat pojawia sie na forum wielokrotniei jest tez wiele odpowiedzi nań...
a co do skladania odpowiedzialnosci na klientke za to co wyjdzie jej na wlosach, to kwestia sporna , a wlasciwie niedopuszczalna, toz to fryzjer odpowiada za to co robi w salonie , on posiada wiedze i on i tylko on bierze odpowiedzialnosc za to co robi z wlosami klenta, jezeli wie ze cos nie wyjdzie ,cos nie da sie zrobic , to nie podejmuje sie wykonania uslugi
zgadza się, ale jeśli wiem jakie dany zabieg przyniesie efekty i mimo tłumaczeń klientka nadal upiera się przy jego wykonaniu informuję ją,że jest on wykonywany na jej odpowiedzialność i raz jeszcze ostrzegam o konsekwencji.
kasiejos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-04, 10:54   #655
moniaaaaaaa86
Zadomowienie
 
Avatar moniaaaaaaa86
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: NRW / Koln
Wiadomości: 1 043
Talking Włosy - na górze blond pod spodem ciemne... pomocy;)

hej Dziewczynki ostatnio spodobal mi sie takowy kolorek wloskow, ze na gorze balejaz blond a pod spodem ciemne wloski, nie mam pojecia tylko gdzie moge znalezc przyklady takich fryzurek? Mam nadzieje, ze takiego watku jeszcze nie bylo, a jesli tak to baardzo mocno przepraszam Blagam kochane jesli wiecie gdzie moge takie fryzurki znalezc to pomozcie Albo wklejcie pare foteczek, z gory dziekuje
Buziaki
moniaaaaaaa86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-04, 11:20   #656
iziaczek
Zadomowienie
 
Avatar iziaczek
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 1 252
Dot.: Włosy - na górze blond pod spodem ciemne... pomocy;)

Fryzura nazywa się "na borsuka" pod tą nazwą powinnas coś znaleźć.
iziaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-04, 12:24   #657
coca-coliczka
Raczkowanie
 
Avatar coca-coliczka
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 139
Dot.: Włosy - na górze blond pod spodem ciemne... pomocy;)

ja slyszalam okreslenie "kontrast"
coca-coliczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 14:02   #658
Mini1991
Zakorzenienie
 
Avatar Mini1991
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 840
Dot.: Włosy - na górze blond pod spodem ciemne... pomocy;)

było i to sporo
np http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=233124
__________________

włosomaniaczka


Mini1991 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-10, 12:47   #659
facetka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 31
jaki to kolor baleyage ?

Z jakich kolorów są te balejaże? Czy któs może wie. Strasznie mi się podobają


facetka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-10, 15:31   #660
lovellyhippo
Zakorzenienie
 
Avatar lovellyhippo
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: między sercem,a rozumem
Wiadomości: 3 903
GG do lovellyhippo
Dot.: jaki to kolor baleyage ?

odcienie czerwieni - fryzjer na pewno ci doradzi odpowiednie odcienie gdy pójdziesz do niego ze zdjęciem.
lovellyhippo jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
balejaż, blond

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-10-18 07:28:14


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:37.