tradzik :( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-05-05, 23:03   #1
xa111
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 2

tradzik :(


Witam
Mam 17 lat i strasznie dokucza mi trądzik...najwięcej mam go na policzkach i troche kolo ust... zaczelo sie to jakis rok temu gdyz przyjmowalem leki sterydowe i po ich przyjmowaniu pokazał sie ten ******y trądzik ( - sporo mi juz go zeszlo ale teraz cos nie chce schodzić
2 miechy temu poszedlem do dermatologa przepisal mi jakies maść differin i antybiotyk Zineryt.
Smaruje raz dziennie tą maścia, ale strasznie ona wysusza skóre i mam ja czerwoną..;/ doradzcie mi czym mam smarowac zeby to zaczerwienie znikło, i czego nie jadac, bo slyszalem z eod jedzenia tez trądziku wiecej powstaje...
pozdr0
xa111 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-06, 10:37   #2
Bronkar
Raczkowanie
 
Avatar Bronkar
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 284
GG do Bronkar
Dot.: tradzik :(

Eee ... Ja już od 2 miesiąca stosuję mydło siarkowe. Polecam
Bronkar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-06, 11:27   #3
Bathory
Raczkowanie
 
Avatar Bathory
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 287
Dot.: tradzik :(

żadnego mydła siarkowego!!! kup jakis łagodny żel do mycia bez mydła i dobry krem nawilżający (z apteki).
Bathory jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-06, 20:28   #4
MdM
in love with life
 
Avatar MdM
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Leśna Kraina
Wiadomości: 12 366
Dot.: tradzik :(

Krem lekko nawilzajacy. I nie rozdrapuj niczego. I przestan brac sterydy!

Edytowane przez MdM
Czas edycji: 2009-05-06 o 20:29
MdM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-06, 20:46   #5
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: tradzik :(

Cytat:
Napisane przez xa111 Pokaż wiadomość
Witam
Mam 17 lat i strasznie dokucza mi trądzik...najwięcej mam go na policzkach i troche kolo ust... zaczelo sie to jakis rok temu gdyz przyjmowalem leki sterydowe i po ich przyjmowaniu pokazał sie ten ******y trądzik ( - sporo mi juz go zeszlo ale teraz cos nie chce schodzić
2 miechy temu poszedlem do dermatologa przepisal mi jakies maść differin i antybiotyk Zineryt.
Smaruje raz dziennie tą maścia, ale strasznie ona wysusza skóre i mam ja czerwoną..;/ doradzcie mi czym mam smarowac zeby to zaczerwienie znikło, i czego nie jadac, bo slyszalem z eod jedzenia tez trądziku wiecej powstaje...
pozdr0
Przede wszystkim jeżeli masz trądzik, musisz wiedzieć o nim wszystko i dermatolog (jeżeli jest dobry) taką wiedzę przekaże. Powinien zrobić Ci "wykład" o tym czego lepiej unikać, pod jakim względem się pilnować itp, żeby nie sprzyjać trądzikowi. Dobrze jest mieć spisane wszystkie zalecenia czarno na białym. Bo cóż z tego, że da Ci antybiotyk i maść jak nie wyeliminujesz czynników które nasilają go? Błędne koło.
__________________

Edytowane przez ...:::oblabobla:::...
Czas edycji: 2009-05-07 o 01:00 Powód: literówka
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-06, 21:22   #6
solia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 1
Dot.: tradzik :(

witam, polecam acne derm, differin, zel do mycia effeclar i maseczke nawilzajaca z perfekty mi to pomaga pozdrawiam
solia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-06, 22:35   #7
Fisiasia
Rozeznanie
 
Avatar Fisiasia
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 846
Exclamation Dot.: tradzik :(

a tam... kazda z nas cos tam poleci, jest tyle kosmetykow, ale trzeba pamietac, ze na kazda inna osobe inaczej wszystko reaguje! przejdz sie droga do innego polecanego dermatologa i powiedz co chcesz wiedziec "placisz, wymagasz" ja jak bylam u swojej dermy, to na drugiej wizycie poszlam ja z***ac, jaka z niej specjalistka, skoro nawet nie spojrzala na moja twarz, a juz niby wiedziala co mi przepisac... a to byl jej blad, bo dostalam poparzenia od kremu "differin" na szyi... co spowodowalo kolejny wydatek na jakies tabletki i kremy normalnie żal.ue

wiecej do niej nie poszlam

Edytowane przez Fisiasia
Czas edycji: 2009-05-06 o 22:37
Fisiasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-08, 18:32   #8
karolynka90
Zakorzenienie
 
Avatar karolynka90
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 12 532
Dot.: tradzik :(

co do twojego pytania czego nie jesc to wg mnie powinno sie unikac czekolady i wogole rzeczy ktore zawieraja kakao. mnie po nim bardzo wysypuje
slyszalam jeszcze ze nie powinno sie pic mleka i jesc zoltego sera, ale ja po zjedzeniu ich nie zauwazam problemow z tradzikiem.
karolynka90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-08, 22:24   #9
kaaamiii86
Raczkowanie
 
Avatar kaaamiii86
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Żary
Wiadomości: 38
Dot.: tradzik :(

Nie wiem jak te żele Effaclar działają na trądzik, ale ja np. stosowałam go (i nadal stosuję) gdy dostałam uczulenia na słońce. Takie uczulenie przypominało trochę trądzik.. Zeszło w tydzień i już przy tym zostałam. Żele i kremy są bardzo dobre i wiem, że dermatolodzy często to przepisują, bo środki są bardzo łągodne, a podobno przy trądziku ważne jest,zeby skóry dodatkowo nie podrazniac...
kaaamiii86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-08, 22:28   #10
cosmetologin
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 542
Dot.: tradzik :(

Cytat:
Napisane przez karolynka90 Pokaż wiadomość
co do twojego pytania czego nie jesc to wg mnie powinno sie unikac czekolady i wogole rzeczy ktore zawieraja kakao. mnie po nim bardzo wysypuje
slyszalam jeszcze ze nie powinno sie pic mleka i jesc zoltego sera, ale ja po zjedzeniu ich nie zauwazam problemow z tradzikiem.
Dokładnie tak co do czekolady i mleka i jeszcze dodałabym tu ostre potrawy , co do sera to raczej można, ale wiadomo z umiarem
cosmetologin jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:35.