Proste rzęsy.... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2001-11-05, 14:05   #1
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954

Proste rzęsy....


Czy na naszym polskim rynku dostępny jest skutecznie podkręcający rzęsy tusz ?? Moje rzęsy są na tyle sztywne, że skutkuje jedynie zalotka, która jakby nie patrzeć niszczy je....
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2001-11-05, 14:05   #2
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Proste rzęsy....

Czy na naszym polskim rynku dostępny jest skutecznie podkręcający rzęsy tusz ?? Moje rzęsy są na tyle sztywne, że skutkuje jedynie zalotka, która jakby nie patrzeć niszczy je....
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 19:42   #3
princeska
Przyczajenie
 
Avatar princeska
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 20
Dot.: Proste rzęsy....

No właśnie ja mam ten sam problem... I bardzo chciałabym akby ktoś mi w tym pomógl. Dość już mam codziennego podkrecanie rzęs zalotką. Przez to jest ich coraz mniej co bardzo mnie martwi.PROSZĘ POMÓŻCIE!!!
princeska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 20:52   #4
kasia_kajtek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 247
Dot.: Proste rzęsy....

wydaje mi sie że najlepszy bedzie tusz maybeline lub rimmel .kwc
kasia_kajtek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 21:46   #5
Madz!uHa
Zadomowienie
 
Avatar Madz!uHa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Stolica Polskiej Miedzi
Wiadomości: 1 689
GG do Madz!uHa
Dot.: Proste rzęsy....

Ja mam grube i proste. Nawet zalotka nie pomaga ;/
__________________
There's no sadness, no cry...

just take it and fly...
Madz!uHa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 22:04   #6
reniabg
Wtajemniczenie
 
Avatar reniabg
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 183
Dot.: Proste rzęsy....

ja też jestem właścicielką prostych rzęs.........sam tusz nie pomaga. Zawsze kiedy tuszuję rzęsy wspomagam się zalotką, ale ostatnio trudno mi trafić na porządną, która nie wyrywa mi moich i tak juz lichych włosków i ładnie podkręca. Jutro ide odnieśc do rossmana taką zalotkę (jakas taka rozklekotana i wcale nie podkręca)! Wczesniej kupowałam takie zwykłe do 5 zł i czasem były o.k. Pomyślałam, ze droższa bedzie lepsza, ale niestety.......

A wy kobitki jakich używacie zalotek? Może termiczna? Widziałam na allegro.....

A dla takich sztywnych rzęs jest ponoć w gabinecie kosmetycznym trwała podkręcająca włoski ale niestety nie orientuję sie ile kosztuje taki zabieg ani na ile wystarcza......jakby był niedrogi, to może bym się skusiła? Bo tak jak Wy mam dosyć sterczenia z rana przy lustrze. Może któras się orientuje?
reniabg jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 22:24   #7
knotie
Rozeznanie
 
Avatar knotie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 778
Dot.: Proste rzęsy....

Ja wyrzucilam zalotke odkad uzywam maybelline volum' express curved brush - uzywalam wielu tuszy, wlaczajac te z najwyzszej polki, ale ten tusz polecam z reka na sercu
Co do trwalej - bylo juz kilka watkow i to samo jesli chodzi o termiczna zalotke - poszukajcie dziewczyny
fajnie wywija rzesy no i ta cena
knotie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 23:08   #8
princeska
Przyczajenie
 
Avatar princeska
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 20
Dot.: Proste rzęsy....

Szczerze mówiąc ja sobie zamówilam tę zalotkę z allegro i wszytskim odradzam. Pic na wodę. Moze inne zalotki termiczne rzeczywiscie daja dobre efekty ale ta z allegro niestety nie.Ale czy jest taki tusz który bez zalotki podkreci rzęsiorki??
princeska jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:34.