Oriflame - Wonder Lash Mascara - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-05-07, 15:04   #1
aada0
Rozeznanie
 
Avatar aada0
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 975

Oriflame - Wonder Lash Mascara


Dzień dobry Wiem, że na KWC jest mnóstwo recenzji o tym tuszu, ma on też wysoką średnią, ale.... no właśnie dla mnie okazał się trudny w użyciu.. A wasze wrażenia? Jak radzicie sobie z tą szczoteczką ?
__________________
Pierwszy cel :

ZOBACZYĆ 5 NA POCZĄTKU!

aada0 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-07, 15:41   #2
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 107
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

a moze watek o oriflame jak kwc nie pomaga? jets taki..
ja malymi zabkami najpierw tak trzese i przeczesuje. nastepnie ruchem zygzakowatym tymi dlugimi i efekt super.
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-08, 21:49   #3
kamalaska
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 1 451
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

tusz ten jest bardzo rzadki i slabo podkresla oczy, ja jestem bardzo zla,ze go kupilam i nikomu go nei polecam;/
kamalaska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-09, 08:45   #4
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 107
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

ja bede stala za nim murem, bo jak dla mnei ma lepsze dzialanie niz mf masterpiece max czy 2000 calorie, a juz na bank lepsze od diorshow iconic..
kwestia obslugi szczoteczki..
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-09, 16:07   #5
aada0
Rozeznanie
 
Avatar aada0
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 975
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

no i w tym tkwi klucz mam za sobą 200 calorie i efekty były lepsze, a obsługa o niebo lepsza.. fakt, jest rzadki, ale ja się nie poddaję i próbuję każdego dnia. może kiedyś mnie jeszcze zaskoczy :P

lele-najlepiej jakbyś wrzuciła zdjęciu rzęs
__________________
Pierwszy cel :

ZOBACZYĆ 5 NA POCZĄTKU!


Edytowane przez aada0
Czas edycji: 2009-05-09 o 16:20 Powód: zapomnialam;p
aada0 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-09, 17:00   #6
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 107
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

niestety wlasnie sie mecze z diorem
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-09, 22:23   #7
MdM
in love with life
 
Avatar MdM
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Leśna Kraina
Wiadomości: 12 400
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

A mnie ten tusz podpasowal. Obslugi szczoteczki trzeba sie niestety nauczyc (zajelo mi to z miesiac). Poczatkowo bylam zla, ze go kupilam, ale teraz go bardzo lubie. Jest o niebo lepszy od Max Factora False Lash Effect. Ten z Max Factora kupilam jakis tydzien wczesniej niz Wonder i nie jestem z niego zadowolona. Nie dosc, ze drogi, to do tego duzy, przy zmywaniu tragedia, rzesy sie kleja jedna do drugiej. A z wonderem nie mam tego problemu. Choc ja lubie naturalne rzesy, wiec jak ktos chce efekt wow to wonderem go raczej nie uzyska.
MdM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-10, 12:44   #8
dulcynea01
Raczkowanie
 
Avatar dulcynea01
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 254
GG do dulcynea01
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

Ja nie mam porównania z Max Factorem, L'oralem ani w ogóle z niczym z półki wyższej niż Maybelline (a, przypomniało mi się że kiedyś kilka razy maźnęłam się maminym Diorem, nie zachwycił mnie ), ale Wonder jest dla mnie świetna. Miałam problem z nauczeniem się obsługi szczoteczki, ale po jakimś miesiącu zaskoczyło :P Wczoraj wyrzuciłam tusz, a szczoteczkę domyłam (teraz w pełni doceniam jaka jest śliczna ) i będę się nią rozczesywać
dulcynea01 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-12, 19:53   #9
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

Moja ulubiona, mimo ze wielokrotnie zdradzana. Ostatnio zreszta z jakims Rimmelem. Nawet jak zużyłam to wymyłam szczotęczke (dla mnie jest geeeeenialna) i zawsze nia rzęsy rozczesuje
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-12, 22:08   #10
kamalaska
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 1 451
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

a mi on nieodpowiada
kamalaska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-13, 10:53   #11
Ankalime
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z jaskini
Wiadomości: 1 810
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

*_* uwielbiam go.
nie dosc ze jest tani (w promocji 19 zł) to jeszcze idealnie pokrywa rzeszy tuszem i je rozczesuje, szczoteczka jest gietka, gumowa i bardzo sprawnie mi sie nim maluje. Ostatnio nawet w pociagu i nie wydziobalam sobie oka cos czuje, ze ten tusz jest moim KWC.
Ankalime jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-13, 11:04   #12
MdM
in love with life
 
Avatar MdM
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Leśna Kraina
Wiadomości: 12 400
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

Mam takie pytanie: Czy jak zmywacie tusz do rzes (nie wazne jaki tusz) to rzesy wam przy tym demakijazu nie wychodza?? Ja zawsze mialam dlugie rzesy, ale poniewaz od okolo 2 miesiecy je maluje to mam ich teraz o polowe mniej!! Przy jednym demakijazu potrafi mi wypasc nawet po 5 rzes z jednego oka!! Troche mnie to przeraza, bo jak tak dalej pojdzie, nie bede ich miec w ogole. A zmiana plynu do demakijazu nic nie zmienia, juz mam 4 na polce, bo ciagle myslalam, ze to wina plynu. Ma ktos jakis pomysl??
MdM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-13, 12:28   #13
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 107
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

Mdm to tez zalezy od sposobu w jaki zmywasz? moze trzesz? no i skoro leca to trzeba odzywiac, olejek rycynowy albo odzywke pierre artes ( czy jakos tak) polecam- nic mi juz nie leci
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-13, 13:28   #14
MdM
in love with life
 
Avatar MdM
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Leśna Kraina
Wiadomości: 12 400
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

Cytat:
Napisane przez lele Pokaż wiadomość
Mdm to tez zalezy od sposobu w jaki zmywasz? moze trzesz? no i skoro leca to trzeba odzywiac, olejek rycynowy albo odzywke pierre artes ( czy jakos tak) polecam- nic mi juz nie leci
Moze i masz racje, ze za bardzo tre. Ale jak mam zmyc tusz w calosci bez pocierania?? Normalnie az glupio mi, ze sie pytam o takie rzeczy :/
MdM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-13, 13:31   #15
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

Cytat:
Napisane przez MdM Pokaż wiadomość
Moze i masz racje, ze za bardzo tre. Ale jak mam zmyc tusz w calosci bez pocierania?? Normalnie az glupio mi, ze sie pytam o takie rzeczy :/
Nie ma głupich pytań
Ja sobie delikatnie wacikiem tre oczko,ale tak delikatnie, potem patyczkiem do uszu :P w głębszych partiach oka Myje je żelem micearlnym Pharmaceris A odzywkę kupisz za grosze np. z Essence, czy Constans CArrol do 10 zł bankowo
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-13, 13:48   #16
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 107
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

rycynka 2 zl

najlepsza moja metoda ( lubie wyraziste rzesy, wiec mam co zmywac):
najpierw myje twarz pianka ( rozowa oriflame, teraz bede testowac rival de loop)
a jak cos zostanie to na wacik nalewam plynu do demakijazu( dzieki jednej z wizazanek mam romans juz z 2 opakowaniem rival de loop i planuje zakup 3) i przetrzymuje chwile na zamknietym oku
nastepnie przeciagam ten wacik w dol. jesli widze i czuje, ze mam jeszcze tusz ( czasem sprawdzam palcami) to ponawiam przeciagniecie w dol

( takze swietnie makijaz zmywaja niektore oleje- sprawdzone, ale pozniej tak tlusto :P)
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-13, 14:32   #17
MdM
in love with life
 
Avatar MdM
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Leśna Kraina
Wiadomości: 12 400
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

Dzieki. Wyprobuje Wasze sposoby i kupie jakas odzywke. Mam nadzieje, ze chociaz utrzymam te rzesy, ktore mi pozostaly
MdM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-13, 16:00   #18
aada0
Rozeznanie
 
Avatar aada0
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 975
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

hehe a ja za podążyłam za rada i najpierw maluję krótkimi końcami potem długimi i jest coraz lepiej
__________________
Pierwszy cel :

ZOBACZYĆ 5 NA POCZĄTKU!

aada0 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-13, 16:27   #19
monik@_monik@
Zadomowienie
 
Avatar monik@_monik@
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 790
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

Cytat:
Napisane przez aada0 Pokaż wiadomość
hehe a ja za podążyłam za rada i najpierw maluję krótkimi końcami potem długimi i jest coraz lepiej
A ja zupełnie na odwrót - najpierw wydłużam rzęsy dłuższą szczoteczką, a później pogrubiam je malując krótkimi końcami I efekt jest zadowalający
monik@_monik@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-13, 17:46   #20
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

Cytat:
Napisane przez monik@_monik@ Pokaż wiadomość
A ja zupełnie na odwrót - najpierw wydłużam rzęsy dłuższą szczoteczką, a później pogrubiam je malując krótkimi końcami I efekt jest zadowalający
Ja tez, i efekt o niebo lepszy niz na odwrót
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-13, 20:50   #21
aada0
Rozeznanie
 
Avatar aada0
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 975
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

ja już próbowalam w ten spsób i miałam na maxa posklejane rzęsy ;/ ale jutro znów spróbuję. bo mam wrażenie że tusz trochę już zgęstniał i lepiej się nim maluje.
__________________
Pierwszy cel :

ZOBACZYĆ 5 NA POCZĄTKU!

aada0 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-26, 22:28   #22
kamalaska
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 1 451
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

wonder niestety ale mnie zawiódł
kamalaska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-24, 19:02   #23
patiicheer
Raczkowanie
 
Avatar patiicheer
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 382
GG do patiicheer
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

Mój problem polega na tym, że mam zbyt krótkie rzęsy, a lubie je maksymalnie wydłuzać. szukam własnie tuszu który by mi w tym pomógł jak myślicie ten bylby odpowiedni czy moze inny?? odpowiedzcie na priv lub tutaj
__________________
"Marzenia wydają się głupie tylko ludziom, którzy ich nie mają."
- Peter Reese

"Jutro - to za późno. Nie warto liczyć, że każdego dnia będziesz miała do dyspozycji jutro."
patiicheer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-24, 19:11   #24
MdM
in love with life
 
Avatar MdM
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Leśna Kraina
Wiadomości: 12 400
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

Cytat:
Napisane przez patiicheer Pokaż wiadomość
Mój problem polega na tym, że mam zbyt krótkie rzęsy, a lubie je maksymalnie wydłuzać. szukam własnie tuszu który by mi w tym pomógł jak myślicie ten bylby odpowiedni czy moze inny?? odpowiedzcie na priv lub tutaj
moim zdaniem on sie tu nie sprawdzi. ja mam dlugie rzesy i uzywam go tylko do ich podkreslenia. On nie wydluza rzes, tylko daje bardzo subtelny i naturalny efekt. Jesli szukasz czegos, co je wydluzy, pogrubi i sprawi, ze beda sie rzucac w oczy to poszukaj czegos innego.
Ale ten w sumie i tak mozesz wyprobowac, bo jest bardzo tani. Na allegro kosztuje jakies 13zl.
MdM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-26, 14:02   #25
patiicheer
Raczkowanie
 
Avatar patiicheer
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 382
GG do patiicheer
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

dzięki MdM, chyba poszukam czegos innego
__________________
"Marzenia wydają się głupie tylko ludziom, którzy ich nie mają."
- Peter Reese

"Jutro - to za późno. Nie warto liczyć, że każdego dnia będziesz miała do dyspozycji jutro."
patiicheer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-01, 00:25   #26
sunkissed
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 345
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

A ja chyba będę musiała przerzucić się na inną szczoteczkę. Tą, w ogóle nie potrafię się malować! Mam ten tusz już od miesiąca, i ani razu nie umalowałam porządnie oka! A moja koleżanka z kolei wygląda w nim bosko! lele jak mam się nim malować? może jakieś zdjęcia, jak Ty się malujesz przydałoby się
sunkissed jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-01, 08:04   #27
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 107
Dot.: Oriflame - Wonder Lash Mascara

Cytat:
Napisane przez sunkissed Pokaż wiadomość
A ja chyba będę musiała przerzucić się na inną szczoteczkę. Tą, w ogóle nie potrafię się malować! Mam ten tusz już od miesiąca, i ani razu nie umalowałam porządnie oka! A moja koleżanka z kolei wygląda w nim bosko! lele jak mam się nim malować? może jakieś zdjęcia, jak Ty się malujesz przydałoby się
niesttey stepow nie umiem robic ale sprobuj przykladac szczoteczke rkotkimi wloskami tuz prz nasadzie i ruchem zygzakowym ( takie drganie w prawo i lewo, nie za mocne tez), oodciagaj ku gorze. umaluj drugie oko. czas na kolejna warstwe- mmozesz jeszcze raz krotkimi wloskami lub juz wydluzac i robic to dlugimi, ciagniesz je do gory- ja nadal troche drgam
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:13.