Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :) - Strona 17 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-08-13, 17:14   #481
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Cytat:
Napisane przez julianna-p Pokaż wiadomość
melina bardzo dziekuje za rade, ciesze sie, ze ktos jeszcze mial z tym jakis problem i wie co poradzic ( jakkolwiek dziwnie to brzmi) bo ostatnich szarych koncowek po lecherze pozbylam sie zwyczajnie kladac RB, a teraz juz sie troszke boje o wlosy. zapas saszetek mam, zobaczymy co dalej. kupilam tez 88/43 i oksydant 3 ( ewentualnie rozwazam zrobienie z woda 4,5 ) i zobaczymy co sie da zrobic
Julianna masz teraz ten sam kolor co ja (tylko ja mam Vitalitys 7.43) - ja niestety już ,,3,, więcej nie kupuję, moja rada to albo szamponetka albo Espresso lub ce-ce i to co 2 mycie, wtedy szary zniknie. Jeszcze gorszy jest 7.34 szczególnie dla osób przyzwyczajonych do pomarańczek i rdzawych lisków. Powiem ci jeszcze że u mnie kolorek po farbowaniu przy odroście zajeżdżał leciuchno mahoniem, co pozytywne po 2 tygodniach kolor prawie całkowicie się wymywa do takiego jaki jest na palecie. No ale czekać 2 tygodnie to trochę za dużo, najgorzej wypada na włosach rozjaśnionych słońcem - wtedy złoto robi wrażenie szarości.
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-13, 21:25   #482
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Dziewczyny zobaczcie jaki ten kolor kobitki Wiśniewskiego jest ładny, dopatrzyłam się balejażu 2 kolorowego na jasno brązowych włoskach, co sądzicie...?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Tajnerowa.jpg (59,7 KB, 123 załadowań)
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-13, 22:58   #483
Izane
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: opolskie
Wiadomości: 237
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Cytat:
Napisane przez kathy579 Pokaż wiadomość
Dziewczyny zobaczcie jaki ten kolor kobitki Wiśniewskiego jest ładny, dopatrzyłam się balejażu 2 kolorowego na jasno brązowych włoskach, co sądzicie...?
Jest cudowny jak dla mnie taka "kawka z mlekiem". Pytanie tylko jak uzyskać taki kolorek - ten jasno brązowy, bo na balejażu mi nie zależy.
Izane jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-14, 10:52   #484
AniaAga
Zadomowienie
 
Avatar AniaAga
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 737
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Śliczny, idealnie w moim typie, nie za ciemny, ciekawe co to za odcienie.
AniaAga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-14, 17:15   #485
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Moje włoski po 7.34 Vitalitys (po 2 myciach)-
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg hair.jpg (26,6 KB, 125 załadowań)
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska

Edytowane przez kathy579
Czas edycji: 2011-08-14 o 17:28
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-14, 17:17   #486
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

a...tu Majirel 9.04 3 lata temu...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg kkk.jpg (37,3 KB, 100 załadowań)
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-14, 17:45   #487
AniaAga
Zadomowienie
 
Avatar AniaAga
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 737
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

7.34 bardziej mi się podoba, myślałam, że 9.04 będzie bardziej łososiowy, a to blond!
AniaAga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-14, 18:18   #488
Melina
Raczkowanie
 
Avatar Melina
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: almost Kraków
Wiadomości: 477
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Cytat:
Napisane przez kathy579 Pokaż wiadomość
Moje włoski po 7.34 Vitalitys (po 2 myciach)-
Bardzo mi się podoba. Jak się zachowuje po kolejnych myciach? Cholera Kathy, jakoś wcześniej nie uświadomiłam sobie ogromu zmiany na Twoich włosach, a teraz jak sobie patrzę na Twoje włochy po 7/44 + 8/44 to różnica naprawdę diametralna

Ten 9.03 kompletnie nie w moim guście, może to wina zdjęcia, ale zalatuje mi kurczęciem wielkanocnym.
__________________
"Tam gdzie dziś piętrzą się góry, będą kiedyś morza, tam, gdzie wełnią się morza, będą kiedyś pustynie. A głupota pozostanie głupotą."

/A. Sapkowski/
Melina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-14, 19:33   #489
julianna-p
Wtajemniczenie
 
Avatar julianna-p
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 249
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

kathy dzieki za rady, niestety musze teraz bawic sie w saszetki na co ochoty zbytniej nie mam. coz za glupote sie placi, chociaz rzadko kiedy moje wlosy trudniej przyjmuja cieply barwnik.
za to juz wiem skad to cale zamieszanie na nich, pamietacie jak pisalam o ampulkach dodawanych do farby?? robilam to kilkakrotnie, ampulka miala zawierac olejki ( podobno te same co vitalitys). wczoraj musialam skoczyc do innej hurtowni niz zwykle i oprocz farby zamawiam owa ampulke, na co kobieta sie pyta po co chce silikonowa ampulke skoro mam problem z rownoscia koloru. myslalam, ze zejde jak sie okazalo, ze sama poglebialam problem bo najpierw oczyszczalam wlosy przed farba po czym do farby dawalam silikon, ktory sprawial, ze kolor zle sie przyjmowal. podobno po tyh ampulkach wiele kobiet narzeka na rownosc koloru. a pytalam sie wyraznie tamtej kobiety czy w srodku sa olejki.
nauczona nowa wiedza polozylam 88/43 z woda 3 po wczesniejszym daniu saszetki i wysuszeniu. uzyskalam mocna czerwona-brazowa rudosc bez szarosci( na razie). wlosy sa zywe ( na szczescie nawet dzisiaj uslyszalam pare komplementow ), porobie fotki moze z aparatu brata jak uda sie spotkac. jesli to nie pomoze potulnie wroce do RB
tyle do mojej historii i jednoczesnie ostrzegam przed ampulka firmy alfaparf!!!!!!!!!!
masz mega jasny tej kolorek, moja 7 przy Tobie to juz 6
__________________
What’s the difference between a terrorist and a redhead?
… you can negotiate with a terrorist."


„Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.” Coco Chanel
julianna-p jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-14, 20:03   #490
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Cytat:
Napisane przez Melina Pokaż wiadomość
Bardzo mi się podoba. Jak się zachowuje po kolejnych myciach? Cholera Kathy, jakoś wcześniej nie uświadomiłam sobie ogromu zmiany na Twoich włosach, a teraz jak sobie patrzę na Twoje włochy po 7/44 + 8/44 to różnica naprawdę diametralna

Ten 9.03 kompletnie nie w moim guście, może to wina zdjęcia, ale zalatuje mi kurczęciem wielkanocnym.
wymywa się do coraz jaśniejszego brązu...a ja tęsknię do mojej mieszanki 7.44+8.44 każdy mówi że to strzał w 10, a ja mam jeszcze tyle pomysłów...jeden z nich to 7.77 + jasne refleksy przy twarzy, ale chyba zrezygnuję bo jednak czuje się lepiej w jaśniejszych kolorach.

---------- Dopisano o 21:01 ---------- Poprzedni post napisano o 20:58 ----------

Cytat:
Napisane przez julianna-p Pokaż wiadomość
kathy dzieki za rady, niestety musze teraz bawic sie w saszetki na co ochoty zbytniej nie mam. coz za glupote sie placi, chociaz rzadko kiedy moje wlosy trudniej przyjmuja cieply barwnik.
za to juz wiem skad to cale zamieszanie na nich, pamietacie jak pisalam o ampulkach dodawanych do farby?? robilam to kilkakrotnie, ampulka miala zawierac olejki ( podobno te same co vitalitys). wczoraj musialam skoczyc do innej hurtowni niz zwykle i oprocz farby zamawiam owa ampulke, na co kobieta sie pyta po co chce silikonowa ampulke skoro mam problem z rownoscia koloru. myslalam, ze zejde jak sie okazalo, ze sama poglebialam problem bo najpierw oczyszczalam wlosy przed farba po czym do farby dawalam silikon, ktory sprawial, ze kolor zle sie przyjmowal. podobno po tyh ampulkach wiele kobiet narzeka na rownosc koloru. a pytalam sie wyraznie tamtej kobiety czy w srodku sa olejki.
nauczona nowa wiedza polozylam 88/43 z woda 3 po wczesniejszym daniu saszetki i wysuszeniu. uzyskalam mocna czerwona-brazowa rudosc bez szarosci( na razie). wlosy sa zywe ( na szczescie nawet dzisiaj uslyszalam pare komplementow ), porobie fotki moze z aparatu brata jak uda sie spotkac. jesli to nie pomoze potulnie wroce do RB
tyle do mojej historii i jednoczesnie ostrzegam przed ampulka firmy alfaparf!!!!!!!!!!
masz mega jasny tej kolorek, moja 7 przy Tobie to juz 6
Powiem ci Julianka że ja dostałam ostatnio jakiegoś łojotkoku po moim szamponiku ,,Total,, cóż za dużo środków pielęgnacyjnych, będę musiała teraz myc od skóry innym i po długości Totalem.

---------- Dopisano o 21:03 ---------- Poprzedni post napisano o 21:01 ----------

następne farbowanie...albo 7.4 albo 8.4* z Alfaparf
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-14, 21:01   #491
julianna-p
Wtajemniczenie
 
Avatar julianna-p
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 249
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

kathy ja bym brala 8.4 widzialam wczoraj jest sliczne, nie wiem czy to moje wrazenie czy tez skret lepiej podkreslal rudy
__________________
What’s the difference between a terrorist and a redhead?
… you can negotiate with a terrorist."


„Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.” Coco Chanel
julianna-p jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-14, 21:05   #492
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Cytat:
Napisane przez julianna-p Pokaż wiadomość
kathy ja bym brala 8.4 widzialam wczoraj jest sliczne, nie wiem czy to moje wrazenie czy tez skret lepiej podkreslal rudy
...już od dawna mi to chodzi po głowie - wiele osób chwali ten kolor - skręt podkreśla wyrazistość kolor, rudy wyrazisty ..o tak
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska

Edytowane przez kathy579
Czas edycji: 2011-08-14 o 21:06
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-14, 21:12   #493
julianna-p
Wtajemniczenie
 
Avatar julianna-p
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 249
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Cytat:
Napisane przez kathy579 Pokaż wiadomość
...już od dawna mi to chodzi po głowie - wiele osób chwali ten kolor - skręt podkreśla wyrazistość kolor, rudy wyrazisty ..o tak
mnie tez kusi, wracaj do rudosci
__________________
What’s the difference between a terrorist and a redhead?
… you can negotiate with a terrorist."


„Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.” Coco Chanel
julianna-p jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-14, 21:35   #494
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Te które kochają wielotonowe karmelki pewnie ucieszy ta stronka:

http://polska.alfaparf.com/article/acqua-3

i to:

http://polska.alfaparf.com/news/arti...rf-milano-2011
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska

Edytowane przez kathy579
Czas edycji: 2011-08-14 o 21:38
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-15, 08:49   #495
AniaAga
Zadomowienie
 
Avatar AniaAga
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 737
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Kathy, akwarela jest bosssska! Z nią wybiorę się do fryzjera, 23.08 ten wielki dzień
AniaAga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-15, 09:12   #496
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Cytat:
Napisane przez AniaAga Pokaż wiadomość
Kathy, akwarela jest bosssska! Z nią wybiorę się do fryzjera, 23.08 ten wielki dzień
no to czekam na foty
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-15, 12:02   #497
julianna-p
Wtajemniczenie
 
Avatar julianna-p
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 249
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

kathy mi na taki "atak lojotoku" pomogl szampon w saszetce z rossmanna . szampon z glinka z bielendy, sama kieds polecalas mi glinke wiec kiedy na poczatku lata skora zle reagowala uzylam kilka razy i jest naprawde pomocny. ja lubie szampony albo dzieciece ( swietne w polaczeniu z pielegnacja bezsilikonowa jak dla mnie ), albo ten rudy z rossmanna. ewentualnie ce-ce i tyle. reszta albo mi odraznia skore albo przetluszcza wlosie
__________________
What’s the difference between a terrorist and a redhead?
… you can negotiate with a terrorist."


„Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.” Coco Chanel
julianna-p jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-15, 12:55   #498
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Cytat:
Napisane przez julianna-p Pokaż wiadomość
kathy mi na taki "atak lojotoku" pomogl szampon w saszetce z rossmanna . szampon z glinka z bielendy, sama kieds polecalas mi glinke wiec kiedy na poczatku lata skora zle reagowala uzylam kilka razy i jest naprawde pomocny. ja lubie szampony albo dzieciece ( swietne w polaczeniu z pielegnacja bezsilikonowa jak dla mnie ), albo ten rudy z rossmanna. ewentualnie ce-ce i tyle. reszta albo mi odraznia skore albo przetluszcza wlosie
Powiem ci że Total jest dla mnie świetnypo długości włosów, glinka owszem też jest fajna, mam zamiar kupić coś bez siarczanów np Tigi do kręconych, dobrze też wspominam Subrinę do tłustych - niestety muszę stosować 2 szampony. Wczoraj kupiłam Physiogel szampon bardzo pomógł, włosy świeżebardzo a myte wczoraj, ale chyba na dłuższą metę będzie wysuszał...no ale od czasu do czasu przyda się.
W ciągu tygodnia w ogóle nie mam czasu na zabawy więc muszę miec coś dobrego i skutecznego. Rudy z Ross... bardzo ciężko dostać. Jaki szampon w saszetce? i jaki ce-ce? (rudy?)
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-15, 13:12   #499
julianna-p
Wtajemniczenie
 
Avatar julianna-p
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 249
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Cytat:
Napisane przez kathy579 Pokaż wiadomość
Powiem ci że Total jest dla mnie świetnypo długości włosów, glinka owszem też jest fajna, mam zamiar kupić coś bez siarczanów np Tigi do kręconych, dobrze też wspominam Subrinę do tłustych - niestety muszę stosować 2 szampony. Wczoraj kupiłam Physiogel szampon bardzo pomógł, włosy świeżebardzo a myte wczoraj, ale chyba na dłuższą metę będzie wysuszał...no ale od czasu do czasu przyda się.
W ciągu tygodnia w ogóle nie mam czasu na zabawy więc muszę miec coś dobrego i skutecznego. Rudy z Ross... bardzo ciężko dostać. Jaki szampon w saszetce? i jaki ce-ce? (rudy?)
ce-ce do rudych i tlustych ( ten sporadycznie)
i ten
http://bielenda.pl/szampon-blotny-z-...tka-i-butelka/
__________________
What’s the difference between a terrorist and a redhead?
… you can negotiate with a terrorist."


„Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.” Coco Chanel
julianna-p jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-15, 13:18   #500
MaddieWay
Przyczajenie
 
Avatar MaddieWay
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 23
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

hej.
jeśli wybrałam nieodpowiedni wątek, do zadania tego pytania to wybaczcie.
poszukuję rudej farby do włosów. ale takiej typowo rudej, coś jak Hayley Williams miała na głowie kiedyś - http://i.pinger.pl/pgr140/1100e87500.../1+%281%29.jpg
możecie mi coś poradzić?
MaddieWay jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-15, 14:15   #501
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Cytat:
Napisane przez julianna-p Pokaż wiadomość
ce-ce do rudych i tlustych ( ten sporadycznie)
i ten
http://bielenda.pl/szampon-blotny-z-...tka-i-butelka/
ok znam
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-15, 16:26   #502
Moni@
Zakorzenienie
 
Avatar Moni@
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: z krainy Królowej Baśni :P
Wiadomości: 3 093
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Hello kobietki

nadchodzi czas moich odrostów....i stad moje pytanko..

Upatrzyłam
1) alfaparf 8/01 +3% woda
2) koleston 8.71+ woda 3% ...

Jak sadzicie?

Czytając ten watek to ja odcienia zielonego glonu boje sie jak diabła...

Wkleję fotke obecnego koloru dla ułatwienia tylko niech olej zmyje i wysusze kudły
Moni@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-15, 16:53   #503
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Cytat:
Napisane przez Moni@ Pokaż wiadomość
Hello kobietki

nadchodzi czas moich odrostów....i stad moje pytanko..

Upatrzyłam
1) alfaparf 8/01 +3% woda
2) koleston 8.71+ woda 3% ...

Jak sadzicie?

Czytając ten watek to ja odcienia zielonego glonu boje sie jak diabła...

Wkleję fotke obecnego koloru dla ułatwienia tylko niech olej zmyje i wysusze kudły
zobacz Moni@ tu dziewczyna mam 8.01 - piękny kolor:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php...1#post28766041
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-15, 16:58   #504
Melina
Raczkowanie
 
Avatar Melina
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: almost Kraków
Wiadomości: 477
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Cytat:
Napisane przez Moni@ Pokaż wiadomość
Hello kobietki

nadchodzi czas moich odrostów....i stad moje pytanko..

Upatrzyłam
1) alfaparf 8/01 +3% woda
2) koleston 8.71+ woda 3% ...

Jak sadzicie?

Czytając ten watek to ja odcienia zielonego glonu boje sie jak diabła...

Wkleję fotke obecnego koloru dla ułatwienia tylko niech olej zmyje i wysusze kudły
Jeśli z tych dwóch, to ja też Ci radzę 8/01 myślę, że na początek im mniej różnych refleksów, tym lepiej Ale wklej fotki bo jak sobie przypomnę jaka ta rudość była ruda To się boję o los tego poziomu ósmego
__________________
"Tam gdzie dziś piętrzą się góry, będą kiedyś morza, tam, gdzie wełnią się morza, będą kiedyś pustynie. A głupota pozostanie głupotą."

/A. Sapkowski/
Melina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-15, 17:01   #505
Izane
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: opolskie
Wiadomości: 237
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Kochane Dziewczyny...no więc jestem już "po" zabiegach i oto jego efekty:

zdj. 1 - mokre włosy zaraz po ściągnięciu koloru Elgonem (włosy faktycznie nie zniszczone, myłam je 3 razy łagodnym żelem - szamponem dla dzieci)
zdj. 2 - suche włosy po Elgonie (jak widać kolor zszedł w miarę równo jak na stan moich włosów)
zdj. 3 - suche włosy po farbie Alfaparf 9NI + woda 3%, trzymałam 35 min., kolorek - według mnie i siostry taki beżyk, w rzeczywistości trochę bardziej karmelkowy, ale nijak nie sposób tego uchwycić aparatem; no i wciąż mam efekt balejażu, ale już mi się nie chce z tym walczyć.

Ciekawa jestem Waszych opinii
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Dekolor mokry.jpg (45,8 KB, 30 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Dekolor suchy.jpg (42,5 KB, 39 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 9NI.jpg (32,0 KB, 70 załadowań)
Izane jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-15, 17:23   #506
Moni@
Zakorzenienie
 
Avatar Moni@
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: z krainy Królowej Baśni :P
Wiadomości: 3 093
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Cytat:
Napisane przez Melina Pokaż wiadomość
Jeśli z tych dwóch, to ja też Ci radzę 8/01 myślę, że na początek im mniej różnych refleksów, tym lepiej Ale wklej fotki bo jak sobie przypomnę jaka ta rudość była ruda To się boję o los tego poziomu ósmego
Wlasnie tez sie zastanawiam ze jednak mniej refleksów tym lepiej....no i ta 8/0 z Ce-Ce mi sie spodobała...Ale zalacze fotki jutro w dzien to zerkniesz....

Cytat:
Napisane przez kathy579 Pokaż wiadomość
zobacz Moni@ tu dziewczyna ma 8.01 - piękny kolor:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php...1#post28766041
Ojej jaki jasny tutaj(ale ładny)....ja takiego jasnego nie chcę ciekawe jakby z woda 3% złapał...
Moni@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-15, 17:31   #507
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Cytat:
Napisane przez Izane Pokaż wiadomość
Kochane Dziewczyny...no więc jestem już "po" zabiegach i oto jego efekty:

zdj. 1 - mokre włosy zaraz po ściągnięciu koloru Elgonem (włosy faktycznie nie zniszczone, myłam je 3 razy łagodnym żelem - szamponem dla dzieci)
zdj. 2 - suche włosy po Elgonie (jak widać kolor zszedł w miarę równo jak na stan moich włosów)
zdj. 3 - suche włosy po farbie Alfaparf 9NI + woda 3%, trzymałam 35 min., kolorek - według mnie i siostry taki beżyk, w rzeczywistości trochę bardziej karmelkowy, ale nijak nie sposób tego uchwycić aparatem; no i wciąż mam efekt balejażu, ale już mi się nie chce z tym walczyć.

Ciekawa jestem Waszych opinii
Moim zdaniem ładny i stonowany
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-15, 18:03   #508
Melina
Raczkowanie
 
Avatar Melina
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: almost Kraków
Wiadomości: 477
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Cytat:
Napisane przez Izane Pokaż wiadomość
Kochane Dziewczyny...no więc jestem już "po" zabiegach i oto jego efekty:

zdj. 1 - mokre włosy zaraz po ściągnięciu koloru Elgonem (włosy faktycznie nie zniszczone, myłam je 3 razy łagodnym żelem - szamponem dla dzieci)
zdj. 2 - suche włosy po Elgonie (jak widać kolor zszedł w miarę równo jak na stan moich włosów)
zdj. 3 - suche włosy po farbie Alfaparf 9NI + woda 3%, trzymałam 35 min., kolorek - według mnie i siostry taki beżyk, w rzeczywistości trochę bardziej karmelkowy, ale nijak nie sposób tego uchwycić aparatem; no i wciąż mam efekt balejażu, ale już mi się nie chce z tym walczyć.

Ciekawa jestem Waszych opinii
Moim zdaniem bardzo ładny kolor, jak na to co miałaś na włosach wcześniej jest też dosyć równomierny Mam nadzieję, że jesteś zadowolona i lepiej się już czujesz patrząc w lustro Życzę żeby kolorek ładnie się trzymał i powodzenia w odżywianiu i nawilżaniu włosków teraz a będzie tylko lepiej

Moni@ Pokaż, pokaż bo ja Ce-Ce w ogóle nie kojarzę. Ten 8/01 wydaje mi się być spoko tylko zależy jak bardzo rudy masz teraz łepek bo 1 to jednak popiel mimo że na 2 miejscu...
__________________
"Tam gdzie dziś piętrzą się góry, będą kiedyś morza, tam, gdzie wełnią się morza, będą kiedyś pustynie. A głupota pozostanie głupotą."

/A. Sapkowski/

Edytowane przez Melina
Czas edycji: 2011-08-15 o 18:04
Melina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-15, 18:16   #509
Izane
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: opolskie
Wiadomości: 237
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Cytat:
Napisane przez Melina Pokaż wiadomość
Moim zdaniem bardzo ładny kolor, jak na to co miałaś na włosach wcześniej jest też dosyć równomierny Mam nadzieję, że jesteś zadowolona i lepiej się już czujesz patrząc w lustro Życzę żeby kolorek ładnie się trzymał i powodzenia w odżywianiu i nawilżaniu włosków teraz a będzie tylko lepiej
No właśnie cieszę się, że pozbyłam się tej zieleni i że kolor jest jasny, bo naprawdę obawiałam się po tym jak czytałam ile dziewczyn po Elgonie znów otrzymywało czarny. Faktycznie kolor jest dość równomierny i to też na pewno plus. Dodatkowo farba Alfaparf okazała się bardzo fajna, nie zniszczyła włosków, nie wysuszyła ich.

A właśnie chciałam zapytać o odżywianie włosów...ponieważ trudno o kupną maskę o naprawdę dobrym składzie chemicznym, to sama staram się mieszać coś w domu; wiem, że słynne olejowanie włosów ściąga kolor, a czy nafty kosmetyczne również wpływają na szybsze wypłukiwanie się koloru?
Izane jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-15, 18:33   #510
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Farby FRYZJERSKIE w domu, czyli w poszukiwaniu wymarzonego koloru :)

Cytat:
Napisane przez Izane Pokaż wiadomość
No właśnie cieszę się, że pozbyłam się tej zieleni i że kolor jest jasny, bo naprawdę obawiałam się po tym jak czytałam ile dziewczyn po Elgonie znów otrzymywało czarny. Faktycznie kolor jest dość równomierny i to też na pewno plus. Dodatkowo farba Alfaparf okazała się bardzo fajna, nie zniszczyła włosków, nie wysuszyła ich.

A właśnie chciałam zapytać o odżywianie włosów...ponieważ trudno o kupną maskę o naprawdę dobrym składzie chemicznym, to sama staram się mieszać coś w domu; wiem, że słynne olejowanie włosów ściąga kolor, a czy nafty kosmetyczne również wpływają na szybsze wypłukiwanie się koloru?
Na twoim miejscu skoncentrowała bym się na szamponie bez siarczanów np. z Alfaparf albo inny do koloru jak również masce do koloru, po to aby nie wypłukać koloru a przy tym odżywić.

---------- Dopisano o 19:33 ---------- Poprzedni post napisano o 19:32 ----------

Cytat:
Napisane przez Moni@ Pokaż wiadomość
Wlasnie tez sie zastanawiam ze jednak mniej refleksów tym lepiej....no i ta 8/0 z Ce-Ce mi sie spodobała...Ale zalacze fotki jutro w dzien to zerkniesz....



Ojej jaki jasny tutaj(ale ładny)....ja takiego jasnego nie chcę ciekawe jakby z woda 3% złapał...
no właśnie tak myślałam że za jasny dla ciebie, swoją drogą bardzo w moim typie
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
farba, farbowanie, farby profesjonalne, fryzjerskie, profesjonalne, różowe końcówki

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-04-19 13:51:27


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:48.