Biotherm forget it! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-05-09, 16:40   #1
Marcia1984
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 181

Biotherm forget it!


Witam!
Chcialabym kupic ten korektor ale nie wiem jaki kolor 010 czy 020?
Zawsze uzywalam jasnych odcieni,ale ten chce kupic przez internet i dlatego pytam?
Mam ciemna karnacje ale tez dosc duze worki pod oczami?
Myslalam o 10 tylko czy nie daje on efektu "pandy"?
Z gory dziekuje za odpowiedz)
Marcia1984 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-09, 17:59   #2
asik123456789
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Poznan/okolice
Wiadomości: 6 306
Dot.: Biotherm forget it!

wyszukiwarka nie gryzie. Dopiero co bylo to pytanie. Ja polecam napisanie PW do osob ktore mialy ten korktor (recenzentki KWC) Dlatego, ze raczej malo osob go uzywalo. Z tego co wiem 01 nie jest strasznie jasny ale nie moge powiedziec na 100% bo nie mialam ale zamierzam kupic. Ale jesli masz ciemna karnacje to dlaczego jasny korektor?
asik123456789 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-09, 20:23   #3
Marcia1984
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 181
Dot.: Biotherm forget it!

Juz napisalam,ale cos nie odpisuja\
Dlaczego jasny?Bo zawsze takich uzywalam,ale po sprawdzeniu w sklepie.A poza tym nie znam kolorowki Biothermu.
Marcia1984 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-09, 21:15   #4
kasia3737
Raczkowanie
 
Avatar kasia3737
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 57
Dot.: Biotherm forget it!

ja używałam tego korektora swego czasu, i uważam że 10 nie jest baaardzo jasna, ale nie mam porównania jak chodzi o 20.. Ale generalnie korektor był super bardzo polecam.. Z ciekawości też spytam, gdzie go planujesz dorwać?
kasia3737 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-09, 23:20   #5
Marcia1984
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 181
Dot.: Biotherm forget it!

Dzieki Kasia)A powiedz masz jasna czy ciemna karnacje?
A dorwalam w Boots'ie w Anglii
Marcia1984 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-09, 23:29   #6
metice
Rozeznanie
 
Avatar metice
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 715
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Biotherm forget it!

biotherma można kupić na allegro
metice jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-09, 23:45   #7
Marcia1984
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 181
Dot.: Biotherm forget it!

Metice mialas moze ten korektor?
Marcia1984 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-10, 16:54   #8
kasia3737
Raczkowanie
 
Avatar kasia3737
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 57
Dot.: Biotherm forget it!

Cytat:
Napisane przez Marcia1984 Pokaż wiadomość
Dzieki Kasia)A powiedz masz jasna czy ciemna karnacje?
A dorwalam w Boots'ie w Anglii

ja mam karnację średnio jasną, powiedziałabym naturalną, poza tym jak miałam ten korektor to podbierala go mi tez moja siostra która ma raczej ciemna karnacje..
Generalnie szkoda ze w Polsce nie ma biotherma
kasia3737 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-10, 17:58   #9
Marcia1984
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 181
Dot.: Biotherm forget it!

To dalej nie wiem czy wziasc 10 czy 20?Moze jeszcze sie ktos odezwie??Czekam

No szkoda ze nie ma w Polsce,ale powiem Ci ze tutaj tez znalazlam tylko na stronie angielskiej Biotherm'a i w Bootsie..
Marcia1984 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-10, 18:07   #10
metice
Rozeznanie
 
Avatar metice
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 715
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Biotherm forget it!

Cytat:
Napisane przez Marcia1984 Pokaż wiadomość
Metice mialas moze ten korektor?
ni miałam, ale też przymierzam się kupić i na bank kupię jasny odcień, bo jestem mega bledo-przezroczysta
metice jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-10, 18:14   #11
Marcia1984
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 181
Dot.: Biotherm forget it!

No tak to wybor masz prosty)
Ja nadal nie wiem
A zadna z dziewczyn ktore recenzowaly ten korektor na KWC nie odpisuje..
Marcia1984 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-11, 12:15   #12
Marcia1984
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 181
Dot.: Biotherm forget it!

Dziewczyny same zobaczcie,mi sie wydaje 2o za ciemny.
http://boots.biotherm.co.uk/_en/_gb/...ns&rtlid=Boots
Marcia1984 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-11, 12:47   #13
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Biotherm forget it!

nie ma co za bardzo wierzyc takim odcieniom podanym w necie bo rzadko kiedy w rzeczywistosci wygladaja podobnie
ja pisalam do osoby, ktora sprzedaje te korektory i odpisala mi ze 20 jest praktycznie taka sama jak magik 02 helenki korektory helenki tez ma wiec pewnie ma dobre rozeznanie. A co do korektorow pod oczy to ostatnio bylo ze nie nalezy uzywac jasniejszych od skory twarzy, najlepiej ten sam odcien albo ciut ciemniejszy i ja sie z tym zgadzam
tez chce kupic ten korektor, ale jezeli 20 jest podbny do 02 helenki to bedzie dla mnie za jasny niestety:/
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-11, 13:09   #14
Marcia1984
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 181
Dot.: Biotherm forget it!

Ja nie do konca sie z tym zgadzam bo wybor odcienia nie tylko zalezy od skory ale tez i nawet bardzo od tego jak duze masz cienie pod oczami.
Dlatego ja wybralam 10 bo mam dosc duze cienie i chce zeby je zatuszowal,a przeciez wystarczy troszke tylko nalozyc i mysle ze bedzie oki!
Marcia1984 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-11, 13:59   #15
asik123456789
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Poznan/okolice
Wiadomości: 6 306
Dot.: Biotherm forget it!

No wlasnie m. in. dlatego rowniez sie z Toba nie zgadza. Zalezy jaki masz kolor tych workow, ale np ja mam fioletowe i jasny korektor tylko to podkresla. Przy naturalnym luc ciut ciemniejszym jest ok.
asik123456789 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-11, 14:03   #16
Marcia1984
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 181
Dot.: Biotherm forget it!

Nie wiem juz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
No ja nie mam raczej fioletowych tylko brazowe ciemne.
Marcia1984 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-11, 15:27   #17
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Biotherm forget it!

Cytat:
Napisane przez Marcia1984 Pokaż wiadomość
Ja nie do konca sie z tym zgadzam bo wybor odcienia nie tylko zalezy od skory ale tez i nawet bardzo od tego jak duze masz cienie pod oczami.
Dlatego ja wybralam 10 bo mam dosc duze cienie i chce zeby je zatuszowal,a przeciez wystarczy troszke tylko nalozyc i mysle ze bedzie oki!
zgadzam sie z tym co napisala asik
przeciez korektor jest od tego zeby kryl a jasne korektory moze i cos ukryja ale jak bedzie jasniejszy niz Twoj odcien skory to uwazasz ze nie bedzie sie odznaczal?
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-28, 19:46   #18
kasiuuunia_ol
Zadomowienie
 
Avatar kasiuuunia_ol
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 1 660
Dot.: Biotherm forget it!

A moze wiecie ktorego biotherma powinnam nabyc jesli uzywam Clinique All About Eyes numer 03 i jest ok ??
__________________
Maturzystka 2010 matura to bzdura ! ;D



RZUCAM PALENIE I ODCHUDZAM SIE :P
kasiuuunia_ol jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-30, 13:02   #19
kasiuuunia_ol
Zadomowienie
 
Avatar kasiuuunia_ol
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 1 660
Dot.: Biotherm forget it!

up
__________________
Maturzystka 2010 matura to bzdura ! ;D



RZUCAM PALENIE I ODCHUDZAM SIE :P
kasiuuunia_ol jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-30, 13:12   #20
Kacha30
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 354
Dot.: Biotherm forget it!

nie znam korektora clinique ale jesli to cos pomoze, to uzywałam H.Rubinstein Magic nr 2 i teraz Biotherm forget it nr 10 jest dla mnie stanowczo za jasny :-(

Edytowane przez Kacha30
Czas edycji: 2009-07-30 o 13:14
Kacha30 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:05.