Zmiany mile widziane :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-05-19, 21:25   #1
coolerka
Raczkowanie
 
Avatar coolerka
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 193

Zmiany mile widziane :)


Witajcie!
Zbliża sie lato czas szalenstw i zabawy
Chcialabym cos zmienic w swoim wygladzie odkad pamietam zawsze wygladam tak samo... na zdjeciach z przed 5 -8 lat wygladam niemal identycznie jak teraz... moze grzywka? moze inny kolorek wlosow? jakis ciekawy makijaz??
dziewczynki prosze doradzcie, jestem osoba bardzo prostolinijna i brak we mnie jakiejs wewnetrznej inspiracji do zmian.
Chcialabym tez zaczac ubierac sie bardziej kobieco kolorowo tymczase w moje szafie kroluje czern, biel i szarosc...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg aaaaaa.jpg (31,7 KB, 106 załadowań)
__________________
Mój Kramik

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=172117
coolerka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-20, 00:41   #2
dottta
Zakorzenienie
 
Avatar dottta
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 9 000
Dot.: Zmiany mile widziane :)

Niestety z tego zdjęcia to nie wiele można wywnioskować Widać że masz ładne oczy i oprawę (brwi) oraz usta

Nie wiem jak wyglądasz od "frontu" ale może prosta grzywka (podkreśli oczka) i bob do linie żuchwy? Kolorek - może mleczna czekolada, albo jakiś inny ciepły brąz
dottta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-20, 10:41   #3
basia17
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 20
Dot.: Zmiany mile widziane :)

Ja również proponuję boba. Do tego zmiana koloru może na ciemny blond. Masz zbyt cienkie brwi i za ciemne.
basia17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-20, 11:50   #4
natka063
Raczkowanie
 
Avatar natka063
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 117
Dot.: Zmiany mile widziane :)

jeśli masz naturalnie proste włosy to faktycznie bob byłby idealny, grzywka tez chyba by Ci pasowała
może dodaj jakieś zdjęcie na wprost to będziemy mogły coś więcej powiedzieć
natka063 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-20, 21:25   #5
coolerka
Raczkowanie
 
Avatar coolerka
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 193
Dot.: Zmiany mile widziane :)

zrobie jutro jakas fotke z frontu... boba mialam jeszcze niedawno teraz myslalam moze nad lokami?? ciemny blond...hmm wydaje mi se ze mam zbyt ciemna oprawe oczu do blondow... myslalam nad jakims ciemnym rudym kolorkiem

a brwi maja taki kolorek naturalnie wiec nie wiem czy da sie je jakos rozjasnic
__________________
Mój Kramik

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=172117
coolerka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-20, 21:55   #6
dottta
Zakorzenienie
 
Avatar dottta
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 9 000
Dot.: Zmiany mile widziane :)

Nie ruszaj brwi Loczki? Masz troszkę pucołowatą buzie i jakoś loczków u Ciebie nie widzę Rudy kolor? Nie bedzie pasował do oprawy oczy. Za to może jaśniejszy brąz?
dottta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-20, 22:29   #7
stookrotka1991
Rozeznanie
 
Avatar stookrotka1991
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: pomorskie
Wiadomości: 769
Dot.: Zmiany mile widziane :)

rudy myśle, ze nie przynajmniej nie ognisty rudy za ciemna oprawa oczu ale swoja drogą tez mam taka i włosy miałam niedawno jeszcze głęboki brązowy bo teraz to juz mi się szapon koloryzujący zmyl. I myslę , że pasowałby jakas grzyweczka ? Loczki chyba nie boo myśle, ze lepiej Ci w prostych jednak
stookrotka1991 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:57.