Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III - Strona 98 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-08-03, 16:57   #2911
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Insane ale twoj pedzel do kresek jest zmaltretowany
Zanurz go na kilka sekund w goracej wodzie, wlosie powinno sie wyprostowac (tak pisali na forum EDM).
Anna Karenina piekna
vril jest offline  
Stary 2009-08-03, 17:00   #2912
*Insane
Ona przychodzi nocą ;)
 
Avatar *Insane
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 11 050
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Insane ale twoj pedzel do kresek jest zmaltretowany
Zanurz go na kilka sekund w goracej wodzie, wlosie powinno sie wyprostowac (tak pisali na forum EDM).
Anna Karenina piekna
No własnie, zmasakrowany on się jakiś rzadki wydaje... Spróbuję z tą goracą wodą...
Ale cała reszta bez najmniejszego zarzutu

Kolory cieni są CU-DOW-NE !! (muszę oszczędzać, a mam chęć na więcej i więcej....)

Korektor multi-tasking chyba za ciemny sample Intensive Fair jednak jest dużo lepszy.. może je wymieszam?

Za to Sunlight....

I prasowaniec chyba ciut za ciemny.. z pewnością ciemniejszy niż Golden Fair sypki. Kaolin Powder też zapowiada się nieźle

Mam ochotę na więcej róży i cieni...


-EDIT-
Niestety kilka sekund w gorącej wodzie nie pomogło
(nawet 2x po kilka sekund heh )
pędzelek raczej do niczego...
__________________
podpis zawierał niedozwolone treści - usunięty przez administrację forum

Edytowane przez *Insane
Czas edycji: 2009-08-03 o 17:04
*Insane jest offline  
Stary 2009-08-03, 17:24   #2913
magdolena
Zakorzenienie
 
Avatar magdolena
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 4 220
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Insane a jaki to kolor prasowanca?
__________________
Wymiana kosmetyczna
magdolena jest offline  
Stary 2009-08-03, 17:28   #2914
*Insane
Ona przychodzi nocą ;)
 
Avatar *Insane
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 11 050
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez magdolena Pokaż wiadomość
Insane a jaki to kolor prasowanca?
Golden Fair.
Wydawał mi się najjaśniejszy na stronie

Być może wtopi się w skórę ale na ręce wygląda dla mnie za ciemno (no na pewno ciemniej niż sypki).
A jak nie - pójdzie na wymiankę albo jako delikatny "brązer"
__________________
podpis zawierał niedozwolone treści - usunięty przez administrację forum
*Insane jest offline  
Stary 2009-08-03, 17:46   #2915
Susanna
Zakorzenienie
 
Avatar Susanna
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: ♥ Śląsk ♥
Wiadomości: 13 459
Send a message via Skype™ to Susanna
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez *Insane Pokaż wiadomość
Załączam zdjęcia
Niestety nie do końca kolory są odwzorowane (zdjęcia z telefonu, przy świetle dziennym, choć pochmurno się zrobiło....)
Generalnie wszystko wyszło ciemniej.... I Bedtime Story i Lavender straciły na kolorze.
I ten ostatni pędzelek - Angled Brow and Liner Brush - jest jakiś taki.... rzadki i włoski każdy w inną stronę raczej nie da się nim zrobić żadnej kreski
Ojć śliczności, same śliczności!! Pędzelek faktycznie lekko zmasakrowany ale myslę ze Vrill swoją poradą pomoże mu wróci ć do pierwotnego kształtu.
__________________

M&M

Staś


Susanna szyje - mój krawiecki blog
Susanna jest offline  
Stary 2009-08-03, 18:01   #2916
inc0rrect
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 297
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez WinlyEm Pokaż wiadomość
oba miały się pojawić razem jesienią dopiero, a FT już mamy... więc jak zwykle są niesłowni i nie wiadomo czego i kiedy się spodziewać
a wiec czekam, tylko z nimi rzeczywiscie nic nie wiadomo, znowu może byc spore opoznienie a tak zalezy mi żeby miec cos do noszenia w torebce jak wroce do szkoly

Cytat:
Napisane przez adusiadu Pokaż wiadomość
Mnie kaolin zapchał wyskoczyly mi takie małe krosteczki jak zaczelam go uzywac. Jak odstawilam to po 2 dniach znikneły.
Potem zrobiłam druga probe zeby sprawdzic czy to on mnie na pewno zapchal i historia sie powtorzyla.
Dokładnie tak samo miałam, po odstawnieniu odrazu zniknęły. Od wszelkiego wypadku zgezygnuje z koalina, skoro Silica dobrze mi sluzy (sluzy dobrze bo nie zapycha i utrwala, ale 100razy bardziej wolalam primer ryżowy używac niż tą silice ale trudno)


Cytat:
Napisane przez One_LoVe Pokaż wiadomość
Inc0rrect, chyba mówimy o tych samych zakórniakach koloru skóry. I też na początku używałam kaolina, ale właściwie już od dość dawna nie, a te kropki wciąż się utrzymywały. Już zwaliłam winę na Lirene, potem na Jahnsona, teraz na primery. Sama nie wiem od czego to, odstawiam po kolei wszystko, bo boję się nasilenia, więc póki co nie powracam, aby znaleźć konkretnego winowajcę.
Adusiadu, pisze, że po dwóch dniach ustało po zaprzestaniu. Ja mam takie dwa skupiska, i same w ogóle nie schodziły. Poprawę zaobserwowałam gdy:
1) zaczęłam stosować regularnie hydrolat z głogu
2) odstawiłam primery, filtr i Jahnsons (kremiki te powodowały podskórne bolące góle), wprowadziłam Humektan (nie codziennie)
3) od kilku dni stosuję peeling (garnier 3in1)

Możliwe ze zaczeloby schodzić wczesniej gdybym szorowala peelingiem codziennie buzię (zawsze stosuje tylko raz na tydzien) ale balam sie ze te kropki rozniosa się po twarzy, jednak tak nie jest.
_
Tak apropo, wie może któraś z Was z czego JMW robiła swój słynny primer? Bo chyba w środku jest coś co mnie wysypało właśnie, bo to był mój głowny primer przez jakiś czas.
Może poprostu nic Cię nie zapycha? Może masz taką skóre z tendencją do zaskórniaków?
Żeby się potem nie okazało, że wszytskie niczemu winne kosmetyki wywalilas do kosza
mnie tylko dwie rzeczy w życiu zapychały: Lirenka 50 no i primer ryżowy. W obu nie mialam watpliwosci że to wlasnie to,
Po tygodniowym stosowaniu kosmetyku ktory mnie zapychal nie moglo umknac uwadze że zaskorniaki sa (a wczesniej ich nie bylo) po odstawieniu juz zadne nowe sie nie pojawialy.
__________________
Dziewczyny, bardzo proszę o wypełnienie krótkiej ankiety, która jest badaniem rynku usług dietetycznych.

Tutaj link: profitest.pl/s/12254/Tu4ydm2K3ha4YKAM

W ramach podziękowania dla dwóch z Was oferuję bezpłatne konsultacje dietetyczne
inc0rrect jest offline  
Stary 2009-08-03, 18:35   #2917
confused_girl
Zadomowienie
 
Avatar confused_girl
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 541
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez *Insane Pokaż wiadomość
Echh, a ja dalej przebieram nogami w środę miną równe 2 tygodnie (całe, a nie 14 dni roboczych) od kiedy zamówienie zostało złożone/wysłane. Później będę się denerwować, że UC wszystko przechwycił
No, ale jeszcze jest nadzieja
A ostatni sampelek się kończy, oj kończy....
Ja też czekam i czekam pierwsza paczka doszła w 2 tygodnie, drugie zamówionej 5 dni później dalej nie ma. Już zostało tylko kilka dni do 25 dni roboczych A już bym miała ochotę na zamówienie następnej paczuchy
__________________
Moja przygoda z szyciem
http://www.burdastyle.com/profiles/c...tudio/projects



Szukam próbki/odlewki Lancome O albo O Oui
confused_girl jest offline  
Stary 2009-08-03, 18:43   #2918
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Insane na forum EDM, to nawet pisali o wrzacej wodzie, wiec jak ma isc na straty, to moze jeszcze sprobuj do wrzatku zanurzyc?
Szkoda, bo to naprawde swietny pedzelek jest
vril jest offline  
Stary 2009-08-03, 18:53   #2919
WinlyEm
po prostu Łinli
 
Avatar WinlyEm
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: nad samym morzem ;)
Wiadomości: 7 744
GG do WinlyEm
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

szkoda, ze niedawno zmienili taktykę - tak byś dostała nowy po wysłaniu fotki teraz to trzeba odesłać, co sie nie opłaca
__________________


I love M*A*D minerals
WinlyEm jest offline  
Stary 2009-08-03, 19:03   #2920
201604211131
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 5 693
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez *Insane Pokaż wiadomość
Załączam zdjęcia
Niestety nie do końca kolory są odwzorowane (zdjęcia z telefonu, przy świetle dziennym, choć pochmurno się zrobiło....)
Generalnie wszystko wyszło ciemniej.... I Bedtime Story i Lavender straciły na kolorze.
I ten ostatni pędzelek - Angled Brow and Liner Brush - jest jakiś taki.... rzadki i włoski każdy w inną stronę raczej nie da się nim zrobić żadnej kreski
Się zakochałam - Fair Neutral wygląda wspaniale - na pewno go zamówię.
A Anna Karenina wygląda też wspaniale - efekt psa Pawłowa. Dlaczego ja nie umiem nakładać cieni sypkich (ich strasznie się boję, dlatego, żadnego nie mam ).
201604211131 jest offline  
Stary 2009-08-03, 19:22   #2921
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 912
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez kasiura Pokaż wiadomość
Olive Fair i Golden Fair sa duuuuuuzo JASNIEJSZE od Sandy Fair...moze Light Almond? jest odrobine jasniejszy od sweet
Cytat:
Napisane przez adusiadu Pokaż wiadomość
Olive Fair i Golden Fair są praktycznie identyczne jasnością do Sandy Fair, może troche ciemniejsze. Tylko te pierwsze są żółte, a Sandy Fair ma różowe tony, ale mysle, ze powinnas spróbowac.
Dzieki Dziewczyny tylko teraz nie wiem czy olive fair i golden fair sa ,jak napisała Kasiura "duuuuuuzo JASNIEJSZE" czy "może troche ciemniejsze" jak napisala Adusiadu
Light Almond wyczytalam, ze jest zielonkowaty wiec odpada. Moze Linen, Perfect, Fawn?
Podkladu wciaz szukam, za to wiem , ze nie rozstane sie z korektorem Lavender

Edytowane przez nAtaL!a
Czas edycji: 2009-08-03 o 19:23
nAtaL!a jest offline  
Stary 2009-08-03, 19:31   #2922
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Jasnosc ta sama, Kasiura chyba inny odcien miala na mysli (Sweet Almond?). Jest tak jak pisze Adusiadu
vril jest offline  
Stary 2009-08-03, 19:35   #2923
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Olive fair i Golden fair sa troche ciemniejsze od Sandy fair (wg mnie Sandy Fair jest najjasniejszy w EDM) no i kazdy z nich jest w innej kategorii.
Jesli szukasz czegos ciemniejszego niz Sandy Fair to sprobuj Fair Neutral-jest ciut ciemniejszy od Sandy Fair, Linen-szarawe odcienie , Perfect-rozowawe odcienie i Fawn- zotawe odcienie (nie kieruj sie bardzo moimi opisami ,bo byc moze tylko ja to tak widze ) Warto sprobowac kazdej formuly byc moze beda sie odrobinke roznic-mam nadzieje,ze moje metne tlumaczenie bedzie zrozumiane
__________________
MOJE PROBY BLOGA

Edytowane przez kamilanna
Czas edycji: 2009-08-03 o 19:38
kamilanna jest offline  
Stary 2009-08-03, 19:48   #2924
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Nie zgodze sie Wg mnie Fair Neutral jest najasniejszy
To sa jednak subtelne roznice, glownie chodzi o odcien - ziemisty, zolty, brzoskwiniowy, rozowy, neutralny bez, itp.
vril jest offline  
Stary 2009-08-03, 19:54   #2925
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Nie zgodze sie Wg mnie Fair Neutral jest najasniejszy
To sa jednak subtelne roznice, glownie chodzi o odcien - ziemisty, zolty, brzoskwiniowy, rozowy, neutralny bez, itp.
Moze wlasnie wszystko zalezy od odcienia skory na jaki kladziemy podklad Uzywam wlasnie tych dwoch podkladow: Sandy Fair i Fair Neutral , z tymze Sandy Fair klade na srodkowe partie twarzy jako lekkie rozswietlenie na Fair Neutral,ktore jest na cala twarz. W sloiczku te dwa odcienie raczej nie robia roznicy a na skorze wlasnie tak je odbieram
__________________
MOJE PROBY BLOGA
kamilanna jest offline  
Stary 2009-08-03, 19:56   #2926
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 912
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Vril, Kamilianna dziekuję za ekspresową odpowiedźć!
Kamilanno Fair Neutral mam i wg mnie jest b.jasny, jasniejszy od Sandy Fair, nawet nie probowałam go nakładac na twarz, co by ludzi nie straszyc Kurcze,teraz to mam dylemat

Edit: Przepraszam, Dziewczyny, ale jak wysłałam ta wiadomość to nie widziałam Waszych kolejnych odpowiedzi.Vril w takim razie co byś mi radziła?

Edytowane przez nAtaL!a
Czas edycji: 2009-08-03 o 20:00
nAtaL!a jest offline  
Stary 2009-08-03, 20:13   #2927
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Optuje dokladnie za tymi samymi kolorami co kamilanna, czyli Fawn (zolty), Perfect (rozowy), Linen (neutralny)
vril jest offline  
Stary 2009-08-03, 20:21   #2928
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 912
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Dzieki, w takim razie zdecyduje sie na Linen
nAtaL!a jest offline  
Stary 2009-08-03, 20:58   #2929
magdolena
Zakorzenienie
 
Avatar magdolena
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 4 220
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

linen jest to naprawde ladny, bezowy neutralny i jasny kolorek
__________________
Wymiana kosmetyczna
magdolena jest offline  
Stary 2009-08-03, 21:16   #2930
little.b.blue
Zakorzenienie
 
Avatar little.b.blue
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 6 248
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

do mnie dotarła dziś paczuszka z podkładem LINEN w formule intensive i nie mogłam się powstrzymać, zeby tu nie napisać. jestem przeszczęślia, ten odcień jest dla mnie idealny

na razie mam tylko podkłady, ale jak będę miała więcej gotówki zainwestuję w jakieś róże i cienie

już nie mogę się doczekać, minerały chyba staną się moją obsesją
__________________
Książki w 2017: 10
Nie palę od 25/02/2017

Invisalign od 20/03/2016
little.b.blue jest offline  
Stary 2009-08-03, 21:17   #2931
kasiura
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 708
GG do kasiura
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

na mnie sa jednak jasniejsze...no w kazdym razie chyba najlepiej zamowic jak najwiecej sampli, bo na kazdym kolory leza inaczej...

ja mam prawie wszystkie sample z EDM ( Za wyjatkiem kategorii warm i cool ) i jak juz zobaczylam kazdy na zywo jak wyglada to sie przerzucilam na Meow...

swoja droga nie zamawialabym tyle kolorow gdyby od razu byly takie zdjecia jak sa teraz na stronie...
w wiekszosci oddaja rzeczywistosc, wczesniej bylo inaczej...
kasiura jest offline  
Stary 2009-08-03, 22:10   #2932
adusiadu
Wtajemniczenie
 
Avatar adusiadu
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 151
GG do adusiadu
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez Malinn Pokaż wiadomość
Ehhh a u mnie 3 tyg od zamowienia.... a 3 paczek ani widu ani slychu Rozumiem jedna...ale 3 Jeszcze wszystkie niby priorytety byly
Jesli sa rejestrowane to maja numer na podstawie którego mozesz sprawdzic na stronie USPS gdzie znajduje sie Twoja paczka.
Próbowalas? Jak nie to moze chociaz dowiesz sie czy do Polski dotarly. Ktos kiedys tez opisywal, ze drozsza przesylka szla dluzej niz ta tansza.
adusiadu jest offline  
Stary 2009-08-03, 22:22   #2933
braworka
Zakorzenienie
 
Avatar braworka
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 4 026
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

no i klikłam sobie chowanego falta
w zbiorowym i tak taniej nie będzie bo do kita nie da się go wrzucić.
a tak przynajmniej od razu do mnie trafi

--

co do przesyłek rejestrowanych to one idą czasem dłużej bo muszą je spisywać po drodze, na każdej rozdzielni, itp. cierpliwości
braworka jest offline  
Stary 2009-08-03, 22:38   #2934
magdolena
Zakorzenienie
 
Avatar magdolena
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 4 220
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez little.b.blue Pokaż wiadomość
do mnie dotarła dziś paczuszka z podkładem LINEN w formule intensive i nie mogłam się powstrzymać, zeby tu nie napisać. jestem przeszczęślia, ten odcień jest dla mnie idealny

na razie mam tylko podkłady, ale jak będę miała więcej gotówki zainwestuję w jakieś róże i cienie

już nie mogę się doczekać, minerały chyba staną się moją obsesją
Tez lubie linena, niestety brakuje mi w nim troszke zolci, ale znalazlam kolor idealny w MEOW. W ogole moze nie powinnam tego pisac ale MEOW ma o wiele wiecje cieni i duzo fajniejsz Kazdy znajdzie cos dla siebie bo sa rozne kategorie, a niektore takie nasycone z enigdy takich nie widzialam!

A jesli ktos ma/bedzie mial chowanego ft, to niech napisze jaka jest jego wielkosc w porownnaniu z oryginalem. Bo ja balam sie ze jest taki jak baby ft i nie zamawialam, myslicie zedlugo bedzie dostepny?
__________________
Wymiana kosmetyczna
magdolena jest offline  
Stary 2009-08-04, 12:18   #2935
*Insane
Ona przychodzi nocą ;)
 
Avatar *Insane
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 11 050
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez kamilanna Pokaż wiadomość
Moze wlasnie wszystko zalezy od odcienia skory na jaki kladziemy podklad Uzywam wlasnie tych dwoch podkladow: Sandy Fair i Fair Neutral , z tymze Sandy Fair klade na srodkowe partie twarzy jako lekkie rozswietlenie na Fair Neutral,ktore jest na cala twarz. W sloiczku te dwa odcienie raczej nie robia roznicy a na skorze wlasnie tak je odbieram
Mi własnie też pasują te dwa odcienie - zamówiłąm pełne opakowanie Fair Neutral i sampla Sandy Fair jeszcze i już wiem, że domówię Sandy Fair na pewno
Fair Neutral jest dobry, ale... właśnie jakoś dziwnie. To są chyba dwa najjaśniejsze odcienie - i każdy z nich mi pasuje, ale jednego dnia jeden, drugiego - drugie wynika to może z tego, że czasami moja cera jest bardziej szarawa

W każdym razie wiem już na pewno, że prasowany Golden Fair jest zdecydowanie za ciemny nie nadaje się dla mnie do niczego a szkoda, bo liczyłam na to, że będę mieć coś do torebki....
Nie potrzebuje któraś ?

Zastanawiam sie jeszcze, co będzie zimą... Skoro obecnie, kiedy moja cera jest jakby hmm - świeższa? - pasują mi te dwa najjaśniejsze odcienie.... Zimą bywam "przeźroczysta"... Ciekawe czy jakiś odcień dodadzą

Cienie są świetne! I pędzelki też, no poza tym do kresek, którego żaden wrzątek nie uratował no, ale mówi się trudno...
__________________
podpis zawierał niedozwolone treści - usunięty przez administrację forum
*Insane jest offline  
Stary 2009-08-04, 12:21   #2936
magdolena
Zakorzenienie
 
Avatar magdolena
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 4 220
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Ja jestem zainteresowana prasowanym golden fair, uzywam linena polaczonego z fawnem, ale tez sie boje czy nie jest on za cimny, poza tym ma chyba w sobie jakis olejek nawilzajacy a ja mam tlusta cerę.
__________________
Wymiana kosmetyczna
magdolena jest offline  
Stary 2009-08-04, 12:37   #2937
*Insane
Ona przychodzi nocą ;)
 
Avatar *Insane
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 11 050
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez magdolena Pokaż wiadomość
Ja jestem zainteresowana prasowanym golden fair, uzywam linena polaczonego z fawnem, ale tez sie boje czy nie jest on za cimny, poza tym ma chyba w sobie jakis olejek nawilzajacy a ja mam tlusta cerę.
Hmm, nie zauważyłam/poczułam, żeby miał jakieś specjalne właściwości nawilżające. Może nie miałam okazji, po pierwszy test w domu w sztucznym świetle - ciemno trochę, ale ujdzie. Drugi test na dworzu, w świetle dziennym, w celu "przypudrowania noska" - dżizas, roztarłam, starłam, pozbyłam się tego czym prędzej jestem typowo bladolica i po prostu wyglądałabym jak wysmarowana samoopalaczem. Choć plam nie robił, heh

Jego rzeczywisty kolor wygląda bardziej jak Light w kategorii pressed.
(może im się zdjęcia pomyliły ?)
__________________
podpis zawierał niedozwolone treści - usunięty przez administrację forum
*Insane jest offline  
Stary 2009-08-04, 17:51   #2938
201604211131
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 5 693
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Kasa od mamy jest więc zamawiam.
Teraz piszę by się upewnić:
Podkłady: Fair Neutral w Formule Intensive oraz O - glow i Sandy Fair w formule Intensive oraz O - glow (jeden z nich w samplu za 2,5$)
Korektor - Lavender - by nie ociepliły mi się róże
Róż - Nick Nack.
Pędzel - Flatt top
W razie co to daję facjatę by się upewnić czy dobre kolory zamawiam.
Czy dobre kolory dziewczyny zamawiam?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Kopia Obraz 009.jpg (35,8 KB, 27 załadowań)
201604211131 jest offline  
Stary 2009-08-04, 18:11   #2939
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez wirlandia Pokaż wiadomość
Kasa od mamy jest więc zamawiam.
Teraz piszę by się upewnić:
Podkłady: Fair Neutral w Formule Intensive oraz O - glow i Sandy Fair w formule Intensive oraz O - glow (jeden z nich w samplu za 2,5$)
Korektor - Lavender - by nie ociepliły mi się róże
Róż - Nick Nack.
Pędzel - Flatt top
W razie co to daję facjatę by się upewnić czy dobre kolory zamawiam.
Czy dobre kolory dziewczyny zamawiam?
Werka,. chyba 4 raz wklejasz te fotke w wątku

ja bym na Twoim miejscu wziela 4 rozne formuly

np. Fair neutral intensive i matte
sandy fair o-glow i semi mate

mi osobiscie najbardziej sluzy matte, czego sie w ogole nie spodziewalam, nawet jej nie bralam pod uwage wczesniej, zaluje, ze wzielam biga intensive troche

nick nack mysle, ze bedzie Ci pasowal, jest delikatny

a korektor, ja bym zamiast lavendera (chyba nie jestes cieplo-zoltawym typem, ktoremu kazdy roz sie ociepla) wziela jakis perlowy typu aussie perk me up, pearl sunlight, pearl pink me up jako cien do powiek lub rozswietlacz pod łuk brwiowy, skoro nie potrzebujesz korektorow do kamuflarzu

albo matowy pick me up pink do uzywania jako delikatny roz na policzki

a jezeli masz sklonnosc do rumiencow to matowy mint

to tylko moje osobiste sugestie jednak

Edytowane przez truskawkowawiosna
Czas edycji: 2009-08-04 o 18:12
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2009-08-04, 18:21   #2940
201604211131
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 5 693
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

O witam truskawkowowiosno.
Co do sugestii to chyba wezmę minta bo nieco nazbyt mi się policzki rumienią.
A podkłady to tak jak radzisz - bo lepiej bym wypróbowała wszystkie formuły, ale co do jednego jestem pewna - minerały mnie nie uczulą - sprawdzałam w TBS na moim bardzo delikatnym nadgarstku i nic, a nic.
A potem w razie co będę domawiać - mamę prosiłam o przelew z zapasem, by w razie co nie mieć za mało.
P.S. zamawiam dwa zestawy próbkowe (w razie co na wymiankowym oddam to co nie trzeba) - by przetestować wszystkie 4 formuły w 4 odcieniach (w tym dwa sample za 2,5$ bo się w zestaw 3 mieści czyli w dwa wejdzie 6).

Edytowane przez 201604211131
Czas edycji: 2009-08-04 o 19:05
201604211131 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
minerals, minerały

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:15.