Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III - Strona 99 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-08-04, 20:12   #2941
Isilindil
Jestem groszek... ;)
 
Avatar Isilindil
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 5 909
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Szukam kogoś do wzięcia wspólnie nawilżających korektorów [Best Sellers] a dokladnie Aussie i Multitasking bo mi nie są potrzebne.

Osoba zapłaci wtedy 4$ i koszty przesyłki na pół
__________________
Wymiana
Zakupy z Is mail do adresów: zakupyzis@gmail.com podaj nick w tytule!


Za ciemny podkład? Tapeta? Zajrzyj na forum mineralne


Isilindil jest offline  
Stary 2009-08-04, 20:26   #2942
201604211131
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 5 693
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Zamówiłam - wzięłam oba kolory - Fair Neutral i Sandy Fair - w wszystkich formułach (razem 8 próbek), wzięłam też Nick Nack i Minta oraz Flatta - czekam teraz na paczkę - od dziś liczyć maksymalnie 25 dni czyli powinna dojść 29 sierpnia.
201604211131 jest offline  
Stary 2009-08-04, 20:50   #2943
One_LoVe
Zakorzenienie
 
Avatar One_LoVe
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 9 754
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Dziękuję Dziewczyny za radę dotyczącą FAWN jako rozświetlacza.
Mam jeszcze dwa pytania.


Jeżeli na codzień używam formuły intensive (sweet almond) to ten FAWN (jako rozświetlacz) w jakiej wziąć formule? Tej samej? Czy obojętnie?

I jeszcze jedno.
Do mojego typu kolorystycznego (tak jak piszę - sweet almond, winged butter..) jaki wziąć korektor (znowu służyć ma jako rozświetlacz) myślę że któryś z poniższych, tylko który?

Pearl Pick Me Up
Pearl Beige
Pearl Sunlight

Przyznam się, że nigdy nie interesowałam się akurat tymi korektorami, więc jestem zielona.
__________________
..że SŁOWA mogą budzić nowy dzień!

Kosmetyki na wymianę:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=929016
One_LoVe jest offline  
Stary 2009-08-04, 22:36   #2944
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Wirlandia - 25 dni roboczych jak juz.

One Love wez Fawn original glo i na rozswietlacz Pearl Beige
vril jest offline  
Stary 2009-08-04, 23:55   #2945
201604211131
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 5 693
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

A fakt Vril mea culpa, czyli mój błąd
201604211131 jest offline  
Stary 2009-08-05, 01:41   #2946
atoja
Zadomowienie
 
Avatar atoja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: M.M.
Wiadomości: 1 938
GG do atoja
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Spiesznie melduję się....

Insane, a mnie przyszło do głowy tak; zmocz może same czubki (albo nie by się nie nalało do środka), złap włoski pęsetą prosto jak powinny być, przytrzymaj jakby wyciągając i dognij, tj ściśnij delikatnie z wyczuciem i stanowczo ( przez papier lub inne by nie porysować, mlotkiem, tłuczkiem lub czymś płaskim, szerokim i sztywnym) miejsce u ujścia włosów, całą tą część która jest dogięta lub dalej troszkę. Może pomoże???? mójemu latały włoski na boki w obudowie i nie umiałam się malować więc tak zrobiłam i jest teraz kochany. może trzeba go "dopracować"? jak bedzie sztywny to jak mu obetniesz te trzy najdłuższe co się nie wyprostują, (ale może się uda i nie będzie potrzeby) to i tak będzie super kreskowy pędzelek.

ja dziś zachwycam się EVERYDAY bronzer. Cathy na blogu pisała - ostrożnie. świetnie mi wykonturował twarz, no miodzio żadnych plam! żadnych brudów, nic ciemnego (no ale jam ci w końcu ponoć zielona oliwka neutral i medium).angledem. A do tego nałożyłam na całą ruchomą powiekę jako cień, w zewn. kąciki poszedł jeszcze ciemniejszy brąz i czarna krecha nad i pod. a na łuk brwiowy champagne. No pięknie brązowo intensywnie, inaczej niż zwykle i tak jakoś zdrowo na buzi i szczupło. A mój TŻ, że co ja dziś tak bez makijażu wystąpiłam???. Tak naturalnie, ślicznie! No uśmiałam się po pachy, bo na oczach to piękna czerwonoczekoladowa powieka była (zdecydowanie mocniej niż "delikatnemoje" smokey w wyd. aussie perk i szarobrązowy brwiowy), a ten nic nie widział

kocham minerały za ich wielorakie zastosowanie
atoja jest offline  
Stary 2009-08-05, 08:20   #2947
One_LoVe
Zakorzenienie
 
Avatar One_LoVe
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 9 754
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Dzięki Vril.
__________________
..że SŁOWA mogą budzić nowy dzień!

Kosmetyki na wymianę:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=929016
One_LoVe jest offline  
Stary 2009-08-05, 08:58   #2948
raspberry1982
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Jelenia Góra
Wiadomości: 63
Smile Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez Isilindil Pokaż wiadomość
Szukam kogoś do wzięcia wspólnie nawilżających korektorów [Best Sellers] a dokladnie Aussie i Multitasking bo mi nie są potrzebne.

Osoba zapłaci wtedy 4$ i koszty przesyłki na pół
a to ja bym może była chętna..
a to są duże pełnowymiarowe opakowania?

używał już ktoś tych korektorów? ciekawa jestem czy faktycznie nawilżają
raspberry1982 jest offline  
Stary 2009-08-05, 09:03   #2949
Isilindil
Jestem groszek... ;)
 
Avatar Isilindil
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 5 909
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez raspberry1982 Pokaż wiadomość
a to ja bym może była chętna..
a to są duże pełnowymiarowe opakowania?

używał już ktoś tych korektorów? ciekawa jestem czy faktycznie nawilżają
Po takiej cenie niestety tylko sample Bigi, to by się im nie opłacały.
Nikt jeszcze nie ma, w tamym tygodniu weszła ta promocja Też jestem ciekawa...
__________________
Wymiana
Zakupy z Is mail do adresów: zakupyzis@gmail.com podaj nick w tytule!


Za ciemny podkład? Tapeta? Zajrzyj na forum mineralne


Isilindil jest offline  
Stary 2009-08-05, 12:33   #2950
magda84
Raczkowanie
 
Avatar magda84
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 112
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Chcę się trochę wyżalić

Zrobiłam zamówienie w EDM 28 czerwca. Do tej pory nie dostałam paczki! Po małym dochodzeniu(po okolicznych pocztach) dostałam telefon na sortownie w Warszawie. Podałam nr przesyłki nadanej mojej paczce w Stanach LJ... (USPS First Class Mail International Package) i się okazało, że wogóle taka paczka do nich nie dotarła ;(

Wiem, że są osoby które miały podobną sytuację. Czy któraś z Was domagała się zwrotu pieniędzy od EDM, jakie były tego efekty? Czy mam wogóle do tego prawo, czy dać sobie spokój?
magda84 jest offline  
Stary 2009-08-05, 12:38   #2951
rozwielitka
rodzaj forumowych moderatorek zaliczanych do grupy wioślarek
 
Avatar rozwielitka
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 174
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez magda84 Pokaż wiadomość
Chcę się trochę wyżalić

Zrobiłam zamówienie w EDM 28 czerwca. Do tej pory nie dostałam paczki! Po małym dochodzeniu(po okolicznych pocztach) dostałam telefon na sortownie w Warszawie. Podałam nr przesyłki nadanej mojej paczce w Stanach LJ... (USPS First Class Mail International Package) i się okazało, że wogóle taka paczka do nich nie dotarła ;(

Wiem, że są osoby które miały podobną sytuację. Czy któraś z Was domagała się zwrotu pieniędzy od EDM, jakie były tego efekty? Czy mam wogóle do tego prawo, czy dać sobie spokój?
problem ten był poruszany wiele wiele razy, zajrzyj do 1. postu.
rozwielitka jest offline  
Stary 2009-08-05, 13:24   #2952
magda84
Raczkowanie
 
Avatar magda84
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 112
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez rozwielitka Pokaż wiadomość
problem ten był poruszany wiele wiele razy, zajrzyj do 1. postu.
ja własnie chciałam uzyskać trochę więcej informacji niz jest to podane w pierwszym poście.
Byłam ciekawa czy EDM wogóle uwzględnia reklamacje, czy bezproblemu zwracają pieniądze spowrotem na karte kredyt.(po niedostarczeniu paczki po 30 dniach roboczych), czy trzeba z nimi prowadzic długa korespondencje, ile to może trwać itp.?
Na ten temat widziałam post nefernefer35, ale liczylam na uzyskanie trochę więcej aktualnej informacji o Waszych przejściach z próbą odzyskania pieniędzy.

Edytowane przez magda84
Czas edycji: 2009-08-05 o 14:30
magda84 jest offline  
Stary 2009-08-05, 15:15   #2953
magdolena
Zakorzenienie
 
Avatar magdolena
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 4 220
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

A jakby ktoras z Was zamawiala ten zestaw korektorow i jesli zbedny bylby korektor SUNLIGHT to chetnie odkupię.
__________________
Wymiana kosmetyczna
magdolena jest offline  
Stary 2009-08-05, 15:27   #2954
inc0rrect
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 297
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez magda84 Pokaż wiadomość
ja własnie chciałam uzyskać trochę więcej informacji niz jest to podane w pierwszym poście.
Byłam ciekawa czy EDM wogóle uwzględnia reklamacje, czy bezproblemu zwracają pieniądze spowrotem na karte kredyt.(po niedostarczeniu paczki po 30 dniach roboczych), czy trzeba z nimi prowadzic długa korespondencje, ile to może trwać itp.?
Na ten temat widziałam post nefernefer35, ale liczylam na uzyskanie trochę więcej aktualnej informacji o Waszych przejściach z próbą odzyskania pieniędzy.

nie wystarczy jeden meil, gora dwa.

problemow nie robia, chyba że już zdarzylo sie to zmienic
__________________
Dziewczyny, bardzo proszę o wypełnienie krótkiej ankiety, która jest badaniem rynku usług dietetycznych.

Tutaj link: profitest.pl/s/12254/Tu4ydm2K3ha4YKAM

W ramach podziękowania dla dwóch z Was oferuję bezpłatne konsultacje dietetyczne
inc0rrect jest offline  
Stary 2009-08-05, 15:40   #2955
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

po otrzymaniu przesylki (z kitem za 50usd, samplami, pedzlami i juz sama nie pamietam czym jeszcze).. zobaczylam pare dni temu ze chowanego flata dodali..

i znowu zamawiam..

No i zestaw korektorów nawilżających...(naprawde myslalam ze ich nie potrzebuje...ale wlaśnie doszłam do wniosku jak puste moje zycie(i twarz, i kosmetyczka) jest bez tego setu)..
I sample(no ba!)

I troche cieni...

Tz nawet juz nie krzyczy tak głośno.................


Czy to uzależnienie minie jak sie juz KUPI WSZYSTKO ??
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2009-08-05, 15:44   #2956
rozwielitka
rodzaj forumowych moderatorek zaliczanych do grupy wioślarek
 
Avatar rozwielitka
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 174
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
Czy to uzależnienie minie jak sie juz KUPI WSZYSTKO ??

nie, bo uzależniasz się od uczucia "paczka w drodze" i jest jeszcze sn, egm, biochemia i mazidła...nigdy się nie kończy
rozwielitka jest offline  
Stary 2009-08-05, 15:59   #2957
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez rozwielitka Pokaż wiadomość
nie, bo uzależniasz się od uczucia "paczka w drodze" i jest jeszcze sn, egm, biochemia i mazidła...nigdy się nie kończy
właśnie dlatego na inne mineralne (egm, meow, lumiere etc) nawet nie wchodzę-jestem przekonana że są świetne.. ale z EDM juz tyle przeszliśmy razem... ze będę im wierna.. Chyba że znowu się rozchoruje i zalegnę w łóżku(tak samo zaczeło się z edm..)..

Biochemia..mam ogromna nadzieje ze nie wysyłają za granicę-i tez dla własnego (i tż-ta) dobra nawet nie sprawdzam...Bo mam już taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak ą liste

A by nie bylo zbyt offtopowo-odkryłam RWC(róż wszechczasów) new car smell-w życiu nie powiedziałabym że mi się spodoba.. A tylko sampla mam i biga Pink Ribbon, z którym się wogóle nie polubiliśmy...
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2009-08-05, 16:43   #2958
alkaxy
biegam dla Zabawy
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 5 674
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
(...)
A by nie bylo zbyt offtopowo-odkryłam RWC(róż wszechczasów) new car smell-w życiu nie powiedziałabym że mi się spodoba.. A tylko sampla mam i biga Pink Ribbon, z którym się wogóle nie polubiliśmy...
Tak, tak tak, świetny jest!!! A próbowałaś go użyć jako cienia, wtedy to dopiero boski jest! Ciut ciemniejszy ale podobny jest Snuggle.

W ogóle im bardziej zagłębiam się w róże EDM tym więcej mi się podoba.
Nawet te mocne niby - jak DVR wyglądają na skórze całkiem delikatnie i nawet mnie, blondynce, jakoś tam pasują.
alkaxy jest teraz online  
Stary 2009-08-05, 17:11   #2959
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez alkaxy Pokaż wiadomość
Tak, tak tak, świetny jest!!! A próbowałaś go użyć jako cienia, wtedy to dopiero boski jest! Ciut ciemniejszy ale podobny jest Snuggle.

W ogóle im bardziej zagłębiam się w róże EDM tym więcej mi się podoba.
Nawet te mocne niby - jak DVR wyglądają na skórze całkiem delikatnie i nawet mnie, blondynce, jakoś tam pasują.
oo.. spróbuje.. Dostałam je dopiero wczoraj-maznełam Smellem na jednym poliku, Pink Ribbon na drugim i bylo źleeeeeee... z rozpędu poleciało na górne powieki mocniej(ze niby jako cień) i było źleeeee... potem już tylko maznęłam tuż przy brwiach(ze niby... ekhem.. rozświetlacz)...eh.. Pink jest zdecydowanie nie dla mnie. A tak mi sie podobał na swatchach ze porwałam się na duże opakowanie..

Właśnie szukałam przed sekunda czegoś zbliżonego do Car smell, i wydawało mi sie Summer Stroll bedzie podobny.. Ale zwróce też uwagę na Snuggle.. Tylko ja juz panicznie przed różem uciekam..
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2009-08-05, 18:10   #2960
eiko
Raczkowanie
 
Avatar eiko
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 104
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Snuggle jest dosyc zdradzieckim rozem w pudelku wyglada rozowo, ale kiedy rozetre go na reku wydaje sie byc bardziej brzoskwinka jakby co sluze odsypka bo mam pelny wymiar i nie wiem kiedy go wykoncze
i jesli jakas oliwka by sie zastanawiala nad rozem (ja uzywam sweet almond) to polecam theme park, snooz bar i nick nack wyprobowane i sie soba po prostu zachwycam kiedy sie nimi wymaluje :P
eiko jest offline  
Stary 2009-08-05, 18:13   #2961
inc0rrect
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 297
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
oo.. spróbuje.. Dostałam je dopiero wczoraj-maznełam Smellem na jednym poliku, Pink Ribbon na drugim i bylo źleeeeeee... z rozpędu poleciało na górne powieki mocniej(ze niby jako cień) i było źleeeee... potem już tylko maznęłam tuż przy brwiach(ze niby... ekhem.. rozświetlacz)...eh.. Pink jest zdecydowanie nie dla mnie. A tak mi sie podobał na swatchach ze porwałam się na duże opakowanie..

Właśnie szukałam przed sekunda czegoś zbliżonego do Car smell, i wydawało mi sie Summer Stroll bedzie podobny.. Ale zwróce też uwagę na Snuggle.. Tylko ja juz panicznie przed różem uciekam..

jak Pink Robbon Ci się nie podoba to Snuggle też Ci się nie spodoba
__________________
Dziewczyny, bardzo proszę o wypełnienie krótkiej ankiety, która jest badaniem rynku usług dietetycznych.

Tutaj link: profitest.pl/s/12254/Tu4ydm2K3ha4YKAM

W ramach podziękowania dla dwóch z Was oferuję bezpłatne konsultacje dietetyczne
inc0rrect jest offline  
Stary 2009-08-05, 18:14   #2962
Malinn
Zakorzenienie
 
Avatar Malinn
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 3 664
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez eiko Pokaż wiadomość
Snuggle jest dosyc zdradzieckim rozem w pudelku wyglada rozowo, ale kiedy rozetre go na reku wydaje sie byc bardziej brzoskwinka jakby co sluze odsypka bo mam pelny wymiar i nie wiem kiedy go wykoncze
i jesli jakas oliwka by sie zastanawiala nad rozem (ja uzywam sweet almond) to polecam theme park, snooz bar i nick nack wyprobowane i sie soba po prostu zachwycam kiedy sie nimi wymaluje :P
A ja jak zwykle odwrotowiec Tez uzywam sweet almond i tych kolorkow nie lubie....bo wlasnie robia cos dziwnego na buzi Jedynie theme park wyglada jako-tako Wiec jak widac co czlowiek to inne zdanie
__________________
Malinn jest offline  
Stary 2009-08-05, 18:15   #2963
inc0rrect
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 297
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez rozwielitka Pokaż wiadomość
nie, bo uzależniasz się od uczucia "paczka w drodze" i jest jeszcze sn, egm, biochemia i mazidła...nigdy się nie kończy

dokładnie
__________________
Dziewczyny, bardzo proszę o wypełnienie krótkiej ankiety, która jest badaniem rynku usług dietetycznych.

Tutaj link: profitest.pl/s/12254/Tu4ydm2K3ha4YKAM

W ramach podziękowania dla dwóch z Was oferuję bezpłatne konsultacje dietetyczne
inc0rrect jest offline  
Stary 2009-08-05, 18:58   #2964
atoja
Zadomowienie
 
Avatar atoja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: M.M.
Wiadomości: 1 938
GG do atoja
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez eiko Pokaż wiadomość
Snuggle jest dosyc zdradzieckim rozem w pudelku wyglada rozowo, ale kiedy rozetre go na reku wydaje sie byc bardziej brzoskwinka jakby co sluze odsypka bo mam pelny wymiar i nie wiem kiedy go wykoncze
i jesli jakas oliwka by sie zastanawiala nad rozem (ja uzywam sweet almond) to polecam theme park, snooz bar i nick nack wyprobowane i sie soba po prostu zachwycam kiedy sie nimi wymaluje :P
u mnie doskonały jest soft touch, viki's cookie scheet i jump rope. na ribbonie też się zawiodłam baaardzo
atoja jest offline  
Stary 2009-08-05, 19:08   #2965
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Robimy troche antyreklame Pinkowi.. a on jest naprawde uroczym kolorem.. tylko nie kazdemu pasuje..Liczylam po cichu ze uzyje go jako rozswietlacza.. ale zupelnie go nie widze..

Chyba odezwe sie na wymiankowym.. tyle ze pewnie malo kto chce wysylac za granice..

jako oliwkowo buffowy mieszaniec-lubie snooze, nawet swimming pool mi podszedl(choc sie jeżyłam na poczatku nieufnie).. ale car smell przebil wszystkie..

a teraz zamowilam jeszcze Summer Stroll i zestaw nawilzajacych korektorow..
za jakis tydzien znowu mazanie 10 roznymi kolorami
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2009-08-05, 19:29   #2966
inc0rrect
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 297
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Potrzebuje rady znawczyn olive i Goldenów, albo chociaż kogoś kto ma o tych odcieniach jakieś pojęcie
Ja mam pełno podkladow z Buff i Beige, na wiosne mi super pasowaly, ale teraz troszkę się przypiekłam na słoncu i nie wiem dlaczego ale wyszedł ze mnie żółty kolor

może nie tyle co się opaliłam, ale skóra zrobiła się żywszcza, bardziej żółta, teraz wszytskie podklady ktore mam okazaly się za jasne i za ziemniste.

Mogłybyście mi doradzić jakiś odcien z Olive i Golden?
zamierzam sprobowac Beige Neutral bo jeszcze go nie mam (juz przypuszczam że bedzie za jasny) jeszcze dwa moge wziasc.

a wiec tak; coś CIEMNIEJSZEGO od Light neutral, fairly Light Neutral, Light Olive i Light o jakieś 2-3 tony
Light Medium też za jasny (juz nie mowiac o tym jak bardzo rozni sie od koloru mojej skory;/) jasnosc Medium Beige Neutral prawdopodobnie dobra- ale trudno mi ocenić bo on jest brązowy, moja skora jest bardziej żółta

macie jakies sugestie?
Tylko nic mocno żółtego, zawsze okropnie w żółciach wygladalam, w miare stonowane żeby bylo

przepraszam za dziwne zdjecie to moja reka
i jedyne odcienie Olive i Golden jakie posiadam
u gory Light
na dole light Olive

podklad na twarzy moze byc oczywiscie nieco jasniejszy niz moja reka- mysle że nawet dobrze by to wygladalo
pozdrawiam


edit: teraz tak pomyslalam; a moze Warm?
Chociaz nie wiem czy Warm rozni się od Golden
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 080509192510.jpg (156,7 KB, 28 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 080509192540.jpg (155,2 KB, 31 załadowań)
__________________
Dziewczyny, bardzo proszę o wypełnienie krótkiej ankiety, która jest badaniem rynku usług dietetycznych.

Tutaj link: profitest.pl/s/12254/Tu4ydm2K3ha4YKAM

W ramach podziękowania dla dwóch z Was oferuję bezpłatne konsultacje dietetyczne

Edytowane przez inc0rrect
Czas edycji: 2009-08-05 o 19:33
inc0rrect jest offline  
Stary 2009-08-05, 19:31   #2967
WinlyEm
po prostu Łinli
 
Avatar WinlyEm
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: nad samym morzem ;)
Wiadomości: 7 744
GG do WinlyEm
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

moje zdjęcia jak zwykle mega super jakość

kabuki junior młodszy (młodsi, bo ich więcej) w obstawie innych pędzlooF

po ich lewej kabuki oczny wielki brat, dalej w lewo pyndzel do korektora, a po prawej wiadomo- LHK
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg eye kabuki.jpg (52,8 KB, 115 załadowań)
__________________


I love M*A*D minerals
WinlyEm jest offline  
Stary 2009-08-05, 19:45   #2968
201604211131
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 5 693
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Dziewczyny - czy da się nałożyć róż mineralny klasycznym pędzlem (TBS)? - bo nie wiem czy w tym momencie nie warto brać pędzla (mam dostać pędzle na urodziny).
I jak nakładać mineralne cienie? Bo bym chętnie coś wzięła. (to by było moje drugie lub trzecie zamówienie).
I czy mineralne cienie da radę nałożyć pędzlami klasycznymi (typu TBS) czy sobie je całkowicie odpuścić?
201604211131 jest offline  
Stary 2009-08-05, 20:06   #2969
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Incorrect-a moze Buttered tan..? (warm)? Bo medium tan(golden) moze byc juz za ciemny(tak zgaduje..).. Chociaz ja jestem fanka mieszania podkladow..wiec wziełabym medium tan i mieszala w wybranej proporcji z tym ktory uzywalas przed opalaniem. Tonacja pozostalaby po czesci ta sama.. a bylby ciemniejszy.

---------- Dopisano o 19:06 ---------- Poprzedni post napisano o 18:56 ----------

Cytat:
Napisane przez WinlyEm Pokaż wiadomość
moje zdjęcia jak zwykle mega super jakość

kabuki junior młodszy (młodsi, bo ich więcej) w obstawie innych pędzlooF

po ich lewej kabuki oczny wielki brat, dalej w lewo pyndzel do korektora, a po prawej wiadomo- LHK
WinlyEm-ile pęęęęęędzliiii
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2009-08-05, 20:10   #2970
WinlyEm
po prostu Łinli
 
Avatar WinlyEm
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: nad samym morzem ;)
Wiadomości: 7 744
GG do WinlyEm
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część III

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość



WinlyEm-ile pęęęęęędzliiii
no co Ty to dopiero jedna trzecia
__________________


I love M*A*D minerals
WinlyEm jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
minerals, minerały

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:11.