Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II - Strona 112 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-07-20, 21:40   #3331
atoja
Zadomowienie
 
Avatar atoja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: M.M.
Wiadomości: 1 938
GG do atoja
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Czy ktorakolwiek otrzymala paczke od Pastereczki?bo widze,ze czeka Cathy,Pranie,Frantic,Ilon aP i ja a moze ktos jeszcze?
Paczka do mnie miala juz byc wyslana i nic telefon milczy caly dzien
przykro,ze tyle musimy czekac........
i ja też
atoja jest offline  
Stary 2009-07-20, 21:43   #3332
mamaNiny
Zakorzenienie
 
Avatar mamaNiny
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 635
GG do mamaNiny
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
cholerka....a mi sie frytek zachcialo z ketchupem
wino znowu sacze...
maze nie ma... nocna zmiana. i samej przyjdzie spac... buuu.
i schudlam prawie 2kg ostatnio...
uou gratki! ja tez tak cem!
Cytat:
Napisane przez Krystle Carrington Pokaż wiadomość
no na tytuł Matki Polki to ja chyba nigdy nie zasłuże a poważnie... to wszystko tyle kosztuje że ech... jak sobie pomyślę ile muszę jeszcze kupić do tej kuchni (garnki, patelnie, talerze, noże...) to mi się gorąco robi... a przecież są jeszcze wydatki na minerały i staniki


zapraszam do mnie, sierpień będzie miesiącem gotowania
napisz dla mnie podrecznik osobiscie nie cierpie gotownaia, ale dla dziecka musze.. a do nowego domku zamierzam przeniesć sie we wrzesniu chocby na beton.. no dobrze byloby, gdyby kibelek byl
__________________
NINA
z zamiłowania Koronkarka

Mikołaj <3
mamaNiny jest offline  
Stary 2009-07-20, 21:47   #3333
evelinek_r
Wtajemniczenie
 
Avatar evelinek_r
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: @ldz
Wiadomości: 2 763
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez Krystle Carrington Pokaż wiadomość
no na tytuł Matki Polki to ja chyba nigdy nie zasłuże a poważnie... to wszystko tyle kosztuje że ech... jak sobie pomyślę ile muszę jeszcze kupić do tej kuchni (garnki, patelnie, talerze, noże...) to mi się gorąco robi... a przecież są jeszcze wydatki na minerały i staniki


zapraszam do mnie, sierpień będzie miesiącem gotowania
Będziesz tego żałowała Oczywiście serdecznie dziękuję
evelinek_r jest offline  
Stary 2009-07-20, 21:48   #3334
AnkaFranka
Rozeznanie
 
Avatar AnkaFranka
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 591
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez evelinek_r Pokaż wiadomość
AnkaFranka muszę to powiedzieć- genialnie wyglądasz na avku
oj, dziękuję bardzo, też mi się podoba powiem nieskromnie, i żeby nie było zbyt megalomańsko dodam, że to avek motywator do schunięcia (w sensie "popacz babo na avka i w lustro i znajdź trzy (dzieści trzy) różnice" )
AnkaFranka jest offline  
Stary 2009-07-20, 21:53   #3335
Krystle Carrington
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 565
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez mamaNiny Pokaż wiadomość
napisz dla mnie podrecznik osobiscie nie cierpie gotownaia, ale dla dziecka musze.. a do nowego domku zamierzam przeniesć sie we wrzesniu chocby na beton.. no dobrze byloby, gdyby kibelek byl
w sumie to ja też nie przepadam za bardzo, pewnie przez pierwsze tygonie będę sobie pichciła cudeńka i organizowała wspólne gotowanie a potem przejdę na system kanapkowo-jajecznicowy
a tak btw to skoro jesteś "w temacie" to możesz polecić sensowną cenowo i sprytną ekipę remontową?

Cytat:
Napisane przez evelinek_r Pokaż wiadomość
Będziesz tego żałowała Oczywiście serdecznie dziękuję
ale czego? bardzo prosze
Krystle Carrington jest offline  
Stary 2009-07-20, 21:59   #3336
lukrecja222
Zakorzenienie
 
Avatar lukrecja222
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 4 420
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Czy ktorakolwiek otrzymala paczke od Pastereczki?bo widze,ze czeka Cathy,Pranie,Frantic,Ilon aP i ja a moze ktos jeszcze?
Paczka do mnie miala juz byc wyslana i nic telefon milczy caly dzien
przykro,ze tyle musimy czekac........
ja również czekam... chciałam mieć moje kosmetyki na urlop, a z urlopu już wróciłam i nadal nic... Boje się, że już wogole ich nie dostane... a sporo tych rzeczy było.
lukrecja222 jest offline  
Stary 2009-07-20, 22:08   #3337
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

MamoNiny dziekuje, Evelinek_r dziekuje no i dla mnie to tez nie lada wyczyn zazwyczaj... a teraz to sama nie wiem jak ja schudlam. poprostu poczulam ze spodnie jakies luzne sie robia i wskoczylam na wage raz- kilo mniej. dzis znowu i prawie 2! cud jakis chyba... ale podejrzewam za to ma zwiazek z pojsciem do pracy i wieksza iloscia ruchu, bo czasami zapierdzielam jak maly samochodzik....a i zjesc czasem na ma kiedy. zobaczymy jak sie to rozwinie. bo jeszcze z 8 mogloby spasc...

ja za gotowaniem nie przepadam, czasami mnie bierze na konkretna rzecz do zrobienia. a gotowac gotuje, podobno nawet dobrze. ale czy to prawda? moze tak maz mowi zeby cokolwiek jesc mi smakuje ale czasami to brak mi kompletnie pomyslu na obiadek dobry.
86Paula jest offline  
Stary 2009-07-20, 22:11   #3338
mamaNiny
Zakorzenienie
 
Avatar mamaNiny
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 635
GG do mamaNiny
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez Krystle Carrington Pokaż wiadomość
w sumie to ja też nie przepadam za bardzo, pewnie przez pierwsze tygonie będę sobie pichciła cudeńka i organizowała wspólne gotowanie a potem przejdę na system kanapkowo-jajecznicowy
a tak btw to skoro jesteś "w temacie" to możesz polecić sensowną cenowo i sprytną ekipę remontową?
sama takiej poszukuje.. wiesz jak to bywa z tymi budowlańcami miała mi robić ekipa polecona przez znajomą, ale w międzyczasie robili u innych znajomych i koszmarnie spartolili znowu u tej pierwszej znajomej jest lux fuul wypas i już sama nie wiem co myśleć
mam też gościa polecanego przez moją obecną sąsiadkę i u niej wszystko git, facet robi sam.
a dużo masz roboty? i kiedy byś chciała?
__________________
NINA
z zamiłowania Koronkarka

Mikołaj <3
mamaNiny jest offline  
Stary 2009-07-20, 22:12   #3339
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
cholerka....a mi sie frytek zachcialo z ketchupem
wino znowu sacze...
maze nie ma... nocna zmiana. i samej przyjdzie spac... buuu.
i schudlam prawie 2kg ostatnio...
Co do frytek też mam takie zachcianki. Od biedy zatykam się chipsami (tak, wiem, 22:00... dlatego nasypałam do miseczki tylko kilka ). A co do schudnięcia - pewnie mamy podobnie. U mnie wygląda to tak, że w lecie zwyczajnie nie chce mi się jeść, wcinam dużo świeżych warzyw i owoców, zamiast ciężkich "zimowych" przekąsek wcinam zielonego ogórka (nie licząc chwili obecnej ) i jakoś waga sama spada. Zawsze w lecie ważę 2-3 kg mniej niż w zimie.

No chyba że schudłaś z innego powodu? Jakieś stresy? Mam nadzieję że nie...

Aaaaa a jakie wino popijasz? Ja polecam Kijafa Cherry - nie należy do tanich (26 zł) ale jest najlepsze na świecie!!! O ile ktoś lubi słodkie wina


Cytat:
Napisane przez evelinek_r Pokaż wiadomość
AnkaFranka muszę to powiedzieć- genialnie wyglądasz na avku

Też bym chętnie poszła na laser, szczególnie bikini, ale mam raczej jasne włoski, więc lipa. I zgadzam się co do Braunów, to najlepsze depilatory i niemal długowieczne
AnkaFranka - ja to samo pomyślałam, jak zobaczyłam Twojego avka jakaś metamorfoza na głowie czy mi się wydaje?

A o depilacji i ja marzę... tyle, że póki co wolę wydawać kasę na minerały, ciuchy i paliwo do samochodu a maszynka jest do przeżycia. Nad depilatorem myślę, ale chyba wolę wosk - mam wrażenie że mniej boli


Cytat:
Napisane przez Krystle Carrington Pokaż wiadomość
no na tytuł Matki Polki to ja chyba nigdy nie zasłuże a poważnie... to wszystko tyle kosztuje że ech... jak sobie pomyślę ile muszę jeszcze kupić do tej kuchni (garnki, patelnie, talerze, noże...) to mi się gorąco robi... a przecież są jeszcze wydatki na minerały i staniki
Właśnie ostatnio tak z TŻtem gadaliśmy, że jak się człowiek przeprowadza to wszystko musi sobie kupić, każdy talerzyk, gwoździk... Kosztowne jak fiks ale ma to w sobie coś fajnego wszystko powolutku. Zacznij od kilku talerzy, kiedyś dokupisz resztę kompletu
__________________

310813
Viollet87 jest teraz online  
Stary 2009-07-20, 22:19   #3340
Krystle Carrington
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 565
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez mamaNiny Pokaż wiadomość
sama takiej poszukuje.. wiesz jak to bywa z tymi budowlańcami miała mi robić ekipa polecona przez znajomą, ale w międzyczasie robili u innych znajomych i koszmarnie spartolili znowu u tej pierwszej znajomej jest lux fuul wypas i już sama nie wiem co myśleć
mam też gościa polecanego przez moją obecną sąsiadkę i u niej wszystko git, facet robi sam.
a dużo masz roboty? i kiedy byś chciała?
ja muszę wyremontować balkon - wadliwie wykonana izolacja przez którą mam wilgoć w mieszkaniu według różnych specjalistów zajmie to od 3 dni aż do miesiąca a powinnam zrobić to w tym roku i to raczej do wczesnej jesień z uwagi na pogodę... chociaż lato takie deszczowe że nie wiem czy to się uda

Cytat:
Napisane przez Viollet87 Pokaż wiadomość
Właśnie ostatnio tak z TŻtem gadaliśmy, że jak się człowiek przeprowadza to wszystko musi sobie kupić, każdy talerzyk, gwoździk... Kosztowne jak fiks ale ma to w sobie coś fajnego wszystko powolutku. Zacznij od kilku talerzy, kiedyś dokupisz resztę kompletu
a umiesz kupować powolutku? bo ja to muszę mieć wszystko od razu

Edytowane przez Krystle Carrington
Czas edycji: 2009-07-20 o 22:22
Krystle Carrington jest offline  
Stary 2009-07-20, 22:20   #3341
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez atoja Pokaż wiadomość
i ja też
Cytat:
Napisane przez lukrecja222 Pokaż wiadomość
ja również czekam... chciałam mieć moje kosmetyki na urlop, a z urlopu już wróciłam i nadal nic... Boje się, że już wogole ich nie dostane... a sporo tych rzeczy było.

Wydaje mi sie,ze Cotka tez chyba nadal czeka-calkiem spora grupa nie dostala przesylek.
Umowilam sie na paczke z wartoscia zeby czasem gdzies nie zaginela,mialam dostac nr nadania i cisza.
Wiem,ze Asia szykuje sie do wyjazdu za granice i chciala wszystko uporzadkowac przed nim ale czy to Jej sie uda

Szkoda,ze tak wszystko sie przeciaga bo kazda z Nas wyczekuje i brakuje konkretow.Moim zdaniem to wszystko przeroslo Pastereczke i stad taki a nie inny efekt

_________________________ _________________________

Odnosnie gotowania/pieczenia itd. nie cierpie i zreszta sporadycznie to robie,wypieki kupuje gotowe a obiady najczesciej jemy na miescie(mamy kilka ulubionych miejsc).
Bedac w domu konczy sie na miesie i surowkach roznego rodzaju,miesko akurat lubie przyrzadzac bo wszyscy jestesmy 100% miesozerni

Zreszta przyznam sie,ze kuchnia u mnie to jedynie mily zakatek gdzie kazdy lubi przesiadywac ale jakos nikt za specjalnie nie garnie sie do gotowania
Idealnie jest kiedy moj tato rządzi w kuchni-jedyna osoba ktora lubi gotowac i robi to rewelacyjnie.
Wole prac,sprzatac,prasowac i tysiace innych rzeczy niz....gotowac Zreszta lepiej spisuje sie w kwestiach remontowych i technicznych niz typowo babskich zajeciach i od dziecka wiecej pozytku mial ze mnie tato niz mama
__________________
Hexxana jest offline  
Stary 2009-07-20, 22:23   #3342
mamaNiny
Zakorzenienie
 
Avatar mamaNiny
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 635
GG do mamaNiny
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Odnosnie gotowania/pieczenia itd. nie cierpie i zreszta sporadycznie to robie,wypieki kupuje gotowe a obiady najczesciej jemy na miescie(mamy kilka ulubionych miejsc).
Bedac w domu konczy sie na miesie i surowkach roznego rodzaju,miesko akurat lubie przyrzadzac bo wszyscy jestesmy 100% miesozerni

Zreszta przyznam sie,ze kuchnia u mnie to jedynie mily zakatek gdzie kazdy lubi przesiadywac ale jakos nikt za specjalnie nie garnie sie do gotowania
Idealnie jest kiedy moj tato rządzi w kuchni-jedyna osoba ktora lubi gotowac i robi to rewelacyjnie.
Wole prac,sprzatac,prasowac i tysiace innych rzeczy niz....gotowac Zreszta lepiej spisuje sie w kwestiach remontowych i technicznych niz typowo babskich zajeciach i od dziecka wiecej pozytku mial ze mnie tato niz mama
Mam identycznie nawet noszę się z zamiarem samodzielnego położenia podłogi w domu.. tylko obawiam się czy będę miała wystarczająco dużo czasu na glazurę.. bo panele to pikuś
__________________
NINA
z zamiłowania Koronkarka

Mikołaj <3
mamaNiny jest offline  
Stary 2009-07-20, 22:24   #3343
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

poszłam szukać Lirenki - w rezultacie mam wysprzatany gabinet i spaliłam tonę niepotrzebnych papierzysk, filtra niet a ja jade dymem na kilometr
jutro cdn

Anka, super avek
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2009-07-20, 22:26   #3344
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Viollet87 witaj w klubie zachciankowcow. ja to czasami az sie potrafie niezle wkurzyc kiedy chce cos czego akurat nie ma... glupie wiem, ale silniejsze ode mnie. zawsze bylam chudzina, jadlam co sie marzylo o kazdej porze bez konsekwencji na wadze. do czasu ciazy... a teraz... zrzucam w nieskonczonosc. tylko odchudzac mi sie nie chce wiec ta utrata wagi taka bardziej przypadkowa.
stresu to mi tesciowa przyspozyla, troche praca bo wiadomo- nowe i zostawienie malej. ale jest ok.
ja wlasnie wcinam ogoreczki uwielllbiam. kocham swieze warzywa!

co do depilacji.. na laser to i ja sie bym chetnie wybrala. a nawet nie orientuje sie jakie to koszty... nie mam problemow z wrastaniem wlosow ale nie lubie czestego golenia maszynka. pachy bym obowiazkowo se zrobila bo niestety straaasznie szybko mi odrastaja.
depilator chcialam se kupic, ale kolezanka dala mi najpierw sprobowac swoim ktorego zreszta sama nie uzywa, zebym sie przekonala czy nie wyrzuce kasy w bloto. i to nie dla mnie... boli jak cholera!
juz wole wosk...
86Paula jest offline  
Stary 2009-07-20, 22:26   #3345
frantic
Zakorzenienie
 
Avatar frantic
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 393
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Czy ktorakolwiek otrzymala paczke od Pastereczki?bo widze,ze czeka Cathy,Pranie,Frantic,Ilon aP i ja a moze ktos jeszcze?
Paczka do mnie miala juz byc wyslana i nic telefon milczy caly dzien
przykro,ze tyle musimy czekac........
Rzeczywiście bardzo, bardzo przykre...
frantic jest offline  
Stary 2009-07-20, 22:27   #3346
mamaNiny
Zakorzenienie
 
Avatar mamaNiny
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 635
GG do mamaNiny
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

paula, tylko na początku boli potem już człowiek się przyzwyczaja zresztą: dziecko urodziłaś.. co przy tym depilacja..
__________________
NINA
z zamiłowania Koronkarka

Mikołaj <3
mamaNiny jest offline  
Stary 2009-07-20, 22:28   #3347
Lemirka
Zakorzenienie
 
Avatar Lemirka
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: miasto na W
Wiadomości: 4 991
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Czy ktorakolwiek otrzymala paczke od Pastereczki?bo widze,ze czeka Cathy,Pranie,Frantic,Ilon aP i ja a moze ktos jeszcze?
Paczka do mnie miala juz byc wyslana i nic telefon milczy caly dzien
przykro,ze tyle musimy czekac........
ja też czekam
a kiedy Pastereczka ma wyjechać? Nie na stałe? Na wakacje prawda?
Lemirka jest offline  
Stary 2009-07-20, 22:30   #3348
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Hexx,

do wszystkiego sie mozna przyzwyczaić, i do bólu przy depilatorze i przy wosku - tylko ch... czemu musimy tak cierpieć
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2009-07-20, 22:31   #3349
gadmarka
Zakorzenienie
 
Avatar gadmarka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 5 215
GG do gadmarka
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Czy ktorakolwiek otrzymala paczke od Pastereczki?bo widze,ze czeka Cathy,Pranie,Frantic,Ilon aP i ja a moze ktos jeszcze?
Paczka do mnie miala juz byc wyslana i nic telefon milczy caly dzien
przykro,ze tyle musimy czekac........
w zeszłym tygodniu częśc otrzymałam, czekam na resztę
__________________
Starsza pani po trzydziestce
gadmarka jest offline  
Stary 2009-07-20, 22:31   #3350
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez mamaNiny Pokaż wiadomość
paula, tylko na początku boli potem już człowiek się przyzwyczaja zresztą: dziecko urodziłaś.. co przy tym depilacja..
hehe, no fakt, urodzilam i to bez znieczulenia... (swiadomie wybralam taki szpital) ale dla mnie wrazenie ze tyle peset wyrywa ci naraz wloski jest okropne. a na bol porodowy sie nastawilam odpowiednio i bylo ok, najgorszy byl bol w krzyzu.... masakra. ale to moj odwieczny problem wiec i na to bylam gotowa.
moze kiedys jeszcze sprpbuje, narazie nie chce...

kobiety to maja przesr....

Edytowane przez 86Paula
Czas edycji: 2009-07-20 o 22:33
86Paula jest offline  
Stary 2009-07-20, 22:44   #3351
evelinek_r
Wtajemniczenie
 
Avatar evelinek_r
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: @ldz
Wiadomości: 2 763
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
MamoNiny dziekuje, Evelinek_r dziekuje no i dla mnie to tez nie lada wyczyn zazwyczaj... a teraz to sama nie wiem jak ja schudlam. poprostu poczulam ze spodnie jakies luzne sie robia i wskoczylam na wage raz- kilo mniej. dzis znowu i prawie 2! cud jakis chyba... ale podejrzewam za to ma zwiazek z pojsciem do pracy i wieksza iloscia ruchu, bo czasami zapierdzielam jak maly samochodzik....a i zjesc czasem na ma kiedy. zobaczymy jak sie to rozwinie. bo jeszcze z 8 mogloby spasc...

ja za gotowaniem nie przepadam, czasami mnie bierze na konkretna rzecz do zrobienia. a gotowac gotuje, podobno nawet dobrze. ale czy to prawda? moze tak maz mowi zeby cokolwiek jesc mi smakuje ale czasami to brak mi kompletnie pomyslu na obiadek dobry.
To fakt, praca odchudza Każdemu czasem się zdarza nie mieć pomysłu na obiad

Cytat:
Napisane przez Krystle Carrington Pokaż wiadomość
a umiesz kupować powolutku? bo ja to muszę mieć wszystko od razu
I ja też. Poza tym hurtem wychodzi taniej

Cytat:
Napisane przez mamaNiny Pokaż wiadomość
Mam identycznie nawet noszę się z zamiarem samodzielnego położenia podłogi w domu.. tylko obawiam się czy będę miała wystarczająco dużo czasu na glazurę.. bo panele to pikuś
Nie przestajecie mnie zadziwiać :admire:
evelinek_r jest offline  
Stary 2009-07-20, 22:51   #3352
rozwielitka
rodzaj forumowych moderatorek zaliczanych do grupy wioślarek
 
Avatar rozwielitka
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 174
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

wróciłam
jestem przerażona tym co muszę nadrobić, mam nadzieję na krótki raport z dwóch tygodni
na razie uaktualniłam bibliotekę kolorystyczną i zachęcam do wpisów!

tęskniłam!
rozwielitka jest offline  
Stary 2009-07-20, 22:57   #3353
mamaNiny
Zakorzenienie
 
Avatar mamaNiny
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 635
GG do mamaNiny
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Evelinek: lubię takie prace wymagające dokładności i skupienia
Rozi witaj!!! opalona?
__________________
NINA
z zamiłowania Koronkarka

Mikołaj <3
mamaNiny jest offline  
Stary 2009-07-20, 22:58   #3354
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez Krystle Carrington Pokaż wiadomość
a umiesz kupować powolutku? bo ja to muszę mieć wszystko od razu
Jak nie mam kasy to umiem

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
Viollet87 witaj w klubie zachciankowcow. ja to czasami az sie potrafie niezle wkurzyc kiedy chce cos czego akurat nie ma... glupie wiem, ale silniejsze ode mnie. zawsze bylam chudzina, jadlam co sie marzylo o kazdej porze bez konsekwencji na wadze. do czasu ciazy... a teraz... zrzucam w nieskonczonosc. tylko odchudzac mi sie nie chce wiec ta utrata wagi taka bardziej przypadkowa.
stresu to mi tesciowa przyspozyla, troche praca bo wiadomo- nowe i zostawienie malej. ale jest ok.
ja wlasnie wcinam ogoreczki uwielllbiam. kocham swieze warzywa!
Właśnie tak przypuszczam, że moje żywieniowe rozpasanie po pierwszej ciąży się skończy ale póki co korzystam o teściowej faktycznie czytałam, może zaproś ją jeszcze na jakiś czas to wrócisz do idealnej wagi? Chociaż chyba nie warto się aż tak poświęcać z tego co podczytywałam A ogóreczki są pycha! Ostatnio wzięłam duże śniadaniowe pudełko pociętych ogórków na basen - najpierw znajomi dziwnie popatrzyli, a później walczyli o ostatni kawałek jak stwierdzili... "ogórek jest w upale jak taki zielony arbuz"
__________________

310813
Viollet87 jest teraz online  
Stary 2009-07-20, 23:02   #3355
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez Viollet87 Pokaż wiadomość
Jak nie mam kasy to umiem



Właśnie tak przypuszczam, że moje żywieniowe rozpasanie po pierwszej ciąży się skończy ale póki co korzystam o teściowej faktycznie czytałam, może zaproś ją jeszcze na jakiś czas to wrócisz do idealnej wagi? Chociaż chyba nie warto się aż tak poświęcać z tego co podczytywałam A ogóreczki są pycha! Ostatnio wzięłam duże śniadaniowe pudełko pociętych ogórków na basen - najpierw znajomi dziwnie popatrzyli, a później walczyli o ostatni kawałek jak stwierdzili... "ogórek jest w upale jak taki zielony arbuz"
w sumie pochodna rodzina

Rozi, heloł - w skrócie się nie da, daligo odrabiać pańszczyznę
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2009-07-20, 23:09   #3356
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez mamaNiny Pokaż wiadomość
Mam identycznie nawet noszę się z zamiarem samodzielnego położenia podłogi w domu.. tylko obawiam się czy będę miała wystarczająco dużo czasu na glazurę.. bo panele to pikuś
W tym roku z moimi mezczyznami ukladalam kostke bo uparlam sie na okreslone miejsce pod altane i grill wiec sila rzeczy musielismy wszystko zrobic od a do z,co prawda jeszcze nie skonczone wszystko bo brak czasu ale...jest dobrze.

Glazure wstepnie testowalam w kuchni na dole i musze powiedziec,ze jest niezleBardziej mnie to cieszy niz wydawanie kasy na pseudo ekipy czy fachowcow z ktorymi sie użeralam.
Czasami zdarza sie trafic na rzetelnego i swietnego fachowca ale jest to rzadkosc niestety.

_________________________ _________________________


Zaczne odprawiac zaklinanie i dołacze sie do AnkiFranki
Moze jutro czegos sie dowiem to dam znac
__________________
Hexxana jest offline  
Stary 2009-07-20, 23:11   #3357
gabipati
Zadomowienie
 
Avatar gabipati
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: podkarpacie
Wiadomości: 1 259
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Czy ktorakolwiek otrzymala paczke od Pastereczki?bo widze,ze czeka Cathy,Pranie,Frantic,Ilon aP i ja a moze ktos jeszcze?
Paczka do mnie miala juz byc wyslana i nic telefon milczy caly dzien
przykro,ze tyle musimy czekac........
ja też czekam na paczkę od Pastereczki nawet próbowałam wysłać raz jeszcze swój adres bo pomyślałam ,że może nie mieć "starych"wiadomości ale niestety jej skrzynka zapchana.No nic zostaje nam czekać , ja przynajmniej nic pilnego czy naglącego nie zamawiałam ,ot kilka próbek .
gabipati jest offline  
Stary 2009-07-20, 23:16   #3358
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez Viollet87 Pokaż wiadomość
Właśnie tak przypuszczam, że moje żywieniowe rozpasanie po pierwszej ciąży się skończy ale póki co korzystam o teściowej faktycznie czytałam, może zaproś ją jeszcze na jakiś czas to wrócisz do idealnej wagi? Chociaż chyba nie warto się aż tak poświęcać z tego co podczytywałam A ogóreczki są pycha! Ostatnio wzięłam duże śniadaniowe pudełko pociętych ogórków na basen - najpierw znajomi dziwnie popatrzyli, a później walczyli o ostatni kawałek jak stwierdzili... "ogórek jest w upale jak taki zielony arbuz"
bardzo mozliwe, aczkolwiek nie musi sie dla cieboe to tak skonczyc
a tesciowej nie zaprosilabym chocbym miala wymarzona wage osiagnac. juz wole miec te 8kg i brzucha niz z nia w jednym mieszkaniu byc

ogorki rulez ! ide po jeszcze ;D i spac by trzeba isc, bo wino cos dziala. aaa pytalas jakie... nie wiem jakies tesciowa zostawila bo jej sie do walizki nie zmiescilo to wypije, co sie ma marnowac hehe.


Rozi jak fajnie ze jestes wypoczeta?

Edytowane przez 86Paula
Czas edycji: 2009-07-20 o 23:17
86Paula jest offline  
Stary 2009-07-20, 23:41   #3359
evelinek_r
Wtajemniczenie
 
Avatar evelinek_r
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: @ldz
Wiadomości: 2 763
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Rozi Akumulatorki naładowane?
evelinek_r jest offline  
Stary 2009-07-20, 23:50   #3360
reziolki
Raczkowanie
 
Avatar reziolki
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: okolice Lubina
Wiadomości: 487
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez gabipati Pokaż wiadomość
ja też czekam na paczkę od Pastereczki nawet próbowałam wysłać raz jeszcze swój adres bo pomyślałam ,że może nie mieć "starych"wiadomości ale niestety jej skrzynka zapchana.No nic zostaje nam czekać , ja przynajmniej nic pilnego czy naglącego nie zamawiałam ,ot kilka próbek .
Ja też czekam, ale mam już tyle nowych rzeczy, że te od Pastereczki to mała kropelka
__________________
Walczę z kilogramami
reziolki jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:06.