Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II - Strona 87 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-07-09, 17:33   #2581
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

a ja mam kino domowe na dole w salonie i wieczorem jakoś nie chce mi się tam już schodzićć
kiedy jakiś film obejrzałam w telewizji to naprawdę nie pamiętam
a w kinie ostatnio "Anioły...
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2009-07-09, 17:45   #2582
Dominkab
skacze bryka i wiruje ...
 
Avatar Dominkab
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 9 600
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Ja kino domowe zlikwidowałam, zostawiłam samo dvd, ale jest dość spory czyli 40" tv na ścianie, laptop z blurayem i duża mega wygodna kanapa

---------- Dopisano o 17:45 ---------- Poprzedni post napisano o 17:38 ----------

Doszło do mnie zamówienie z NP (neem, masło kakaowe i olejek herbaciany) i dopiero wtedy zdałam sobie sprawę, że ja tam robiłam zakupy a nie w Naturalisie. A byłam pewna że czekam na frakcję sojową i HA mało i wielkocząsteczkowy Chyba za dużo zamawiam, a teraz muszę jeszcze w Naturalisie zrobić zamówienie
__________________
Czy ty nigdy nie miewasz takich dni, kiedy nie chcesz spotykać nikogo miłego? Żebyś nie musiał się zachowywać jak cywilizowany człowiek? (R. Russo "Prawy człowiek")

elska

flickr

Moment Uchwycony
Dominkab jest offline  
Stary 2009-07-09, 17:45   #2583
WhiteInnocent
Wtajemniczenie
 
Avatar WhiteInnocent
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 100
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

No i zaliczyłam kolejny egzamin Zmykam na następny...
Wybaczcie, że tak z doskoku ale oczywiście wszystkie posty przeczytałam

Aga, Nefre- poproszę zdjęcia
__________________
WhiteInnocentt.blogspot.c om

Mój dom jest tam, gdzie moje koty są
WhiteInnocent jest offline  
Stary 2009-07-09, 17:47   #2584
faa
Zakorzenienie
 
Avatar faa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 7 837
GG do faa
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez atoja Pokaż wiadomość
Mam pucciniego. Faa, hmm jakoś tak mi dziwnie pachną. Ładnie wyglądaja, ale nawet nie ma producenta. A zdjęcia na all to tylko zdjęcia... ja z natury lubię porządne rzeczy. Walizki muszą być dobrej jakości, bo wówczas są na lata. i rodzaj materiału to chyba tui ma średnio znaczenie (ale już nie pamiętam) Czy ty widziałaś kiedykolwiek kątem oka co się z nimi dzieje jak je oddajesz przy odprawie na lotnisku serce by ci pękło.... jeżeli chcesz walizkę na kilka razy to idź do np. carrefoura przy Rubinkowie - tam na pewno mają teraz w promocjach, obejrzysz, oblukasz, porównasz i na pewno będa tańsze!!!! Ja polecałabym Ci mimo wszystko wizytę w tym małym obok hali carrefoura stoisku z walizkami. Na pewno tam się dowiesz, co i jak! Bierz markowe, większy wydatek ale raz i zawsze możesz potem dokompletować, nie martwiąc się,że to jedyna partia z Chin a reklamacji nie mozna złożyć. Polecam samsonite, i jeszcze z kilka średniopółkowców - puccini, b.... jakośtam i jeszcze, gdzieś miałam ich nazwy. Ważne są kieszonki w środku, regulowana grubość niesamowita sprawa dobre jakościowo suwaki, taśmy ściagające regulowane, utrzyujące w środku, usztywnienie (najlepsze na lotnisko to plastiki - ale mało fajne), regulacja rączki i wygoda (baaaardzo ważne), gdy zapakujesz tam 20kg, czy dasz radę ciągnąc, czy się nie wbije, stabilność, a te profesjonalne firmy od razu ci powiedzą, które nadają sie do samolotu i autobusu pod wzgl. bezp. i wagi i ładowności i wym, bo linie mają ograniczenia. A co do koloru to polecałabym jakiś mało popularny, wówczas trudniej taką zgubić a tobie łatwiej odnaleść w 300 na taśmociągu. No i jak jest możliwość to foliuj ją na lotnisku, bo szkoda, tak będzie umorusana itp... Nam kiedyś olej kjakiś się wylał,ale nie przecieklo, innym razem pękła mi butelka z płynem wewn. Pewnie w innych miejscach też są, ale pamiętam tylko w Carrefourze stoisko. A jak bedziesz wiedzieć to wówczas internet
ok bardzo dziękuję za odpowiedź bardzo mi pomogłaś w wyborze pojadę tam i zobaczę co i jak jeszcze raz dziękuję
__________________
"Dobrze wiem, że czasem bardzo trudno mnie kochać. Ale chyba łatwo zobaczyć miłość w moich oczach..."
Płomień 81 - Trudno mnie kochać

https://www.instagram.com/izka_em/
faa jest offline  
Stary 2009-07-09, 17:59   #2585
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez faa Pokaż wiadomość
ok bardzo dziękuję za odpowiedź bardzo mi pomogłaś w wyborze pojadę tam i zobaczę co i jak jeszcze raz dziękuję
ja mam Roncato i jestem zadowolona, mnóstwo przegródek, zawieszek itp bardzo przydatnych
kolorek pomarańcza, ale cholercia modny się coś zrobił
i faktycznie foliowanie jest mądrym posunięciem, bo jak zobaczyłam jak wyglądają walizki po podroży TŻ do Indii to się przeżegnałam - a najfajniejsze, że to na fińskim lotnisku najgorzej było
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2009-07-09, 18:17   #2586
atoja
Zadomowienie
 
Avatar atoja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: M.M.
Wiadomości: 1 938
GG do atoja
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

o toto!! też fajne!!
a faa, w których stronach mieszkasz, jeśli nie tajemnica? podpytam mamy jak Ci nei po drodze, gdzie jeszcze, bo ona dla rozrywki po centrach lata to mi powie -)
atoja jest offline  
Stary 2009-07-09, 18:22   #2587
faa
Zakorzenienie
 
Avatar faa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 7 837
GG do faa
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez atoja Pokaż wiadomość
o toto!! też fajne!!
a faa, w których stronach mieszkasz, jeśli nie tajemnica? podpytam mamy jak Ci nei po drodze, gdzie jeszcze, bo ona dla rozrywki po centrach lata to mi powie -)
ja na Podgórzu dokładnie mieszkam a pracuję na Rubinkowie a jeśli znajdzie jeszcze jakieś sklepy to ja jestem chętna na namiary dziękuję raz jeszcze

IlonaP- również dziękuję będę się za ta firmą też rozglądać całe szczęście mam jeszcze dużo czasu do wyjazdu to mogę wszystko dokładnie pooglądać i pomacać
__________________
"Dobrze wiem, że czasem bardzo trudno mnie kochać. Ale chyba łatwo zobaczyć miłość w moich oczach..."
Płomień 81 - Trudno mnie kochać

https://www.instagram.com/izka_em/

Edytowane przez faa
Czas edycji: 2009-07-09 o 18:24
faa jest offline  
Stary 2009-07-09, 18:25   #2588
cathy
Organizatorka
 
Avatar cathy
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Zegrze k/Warszawy
Wiadomości: 5 053
GG do cathy
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
j
Jak Wy możecie oglądać filmy na monitorze. Toż to profanacja normalnie obejrzeć np Foresta Gumpa na laptopie
nie no, na lepsze filmy to ja do kina chodzę Na monitorze oglądam tylko to, czego w kinach nie grają Ja jakoś wolę przy kompie, bo jak się rozsiądę na kanapie przed tv, to zaraz mi się jakiś przekąsek chce do tego i ani się obejrzę, jak wrąbię całą paczkę ciastek Nie wiem, ale tak jakoś mam
Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
ok, mam fotki z wakacji jesli któraś chce obejrzeć album to proszę o PW
Aga - rewelacyjne zdjęcia. Te nad wodą wyglądają jak profesjonalna sesja zdjęciowa kostiumów plażowych Pięknie wyglądasz na wszystkich. W pełnym słońcu czy nie, zawsze idealnie. Super

Atoja - no sorry, ale na prasowanie skarpetek to mnie nikt nie namówi Bieliznę mi się też zdarza (jak mam za dużo wolnego czasu), ale żeby skarpety prasować ? w życiu !
cathy jest offline  
Stary 2009-07-09, 18:29   #2589
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez cathy Pokaż wiadomość
nie no, na lepsze filmy to ja do kina chodzę Na monitorze oglądam tylko to, czego w kinach nie grają Ja jakoś wolę przy kompie, bo jak się rozsiądę na kanapie przed tv, to zaraz mi się jakiś przekąsek chce do tego i ani się obejrzę, jak wrąbię całą paczkę ciastek Nie wiem, ale tak jakoś mam

Aga - rewelacyjne zdjęcia. Te nad wodą wyglądają jak profesjonalna sesja zdjęciowa kostiumów plażowych Pięknie wyglądasz na wszystkich. W pełnym słońcu czy nie, zawsze idealnie. Super

Atoja - no sorry, ale na prasowanie skarpetek to mnie nikt nie namówi Bieliznę mi się też zdarza (jak mam za dużo wolnego czasu), ale żeby skarpety prasować ? w życiu !
no, mnie się zdarzało

jestem właśnie po zrobieniu trzech manicure i dwóch pedicure
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2009-07-09, 18:32   #2590
Dominkab
skacze bryka i wiruje ...
 
Avatar Dominkab
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 9 600
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
no, mnie się zdarzało
Co Ci się zdarzało prasowanie skarpetek ??? Nawet bym na coś takiego nie wpadła
__________________
Czy ty nigdy nie miewasz takich dni, kiedy nie chcesz spotykać nikogo miłego? Żebyś nie musiał się zachowywać jak cywilizowany człowiek? (R. Russo "Prawy człowiek")

elska

flickr

Moment Uchwycony
Dominkab jest offline  
Stary 2009-07-09, 18:37   #2591
cotka
Zadomowienie
 
Avatar cotka
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 1 964
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

ja tez nie. Jak tylko moge czegos nie prasowac, to tego nie robie
__________________
It always seems impossible... until it's done
cotka jest offline  
Stary 2009-07-09, 18:46   #2592
evelinek_r
Wtajemniczenie
 
Avatar evelinek_r
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: @ldz
Wiadomości: 2 763
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Aga, to ja też poproszę PW

Łiii Gratulacje
evelinek_r jest offline  
Stary 2009-07-09, 18:50   #2593
spot
Rozeznanie
 
Avatar spot
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 855
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Aga, ja tez poproszę linka, szczególnie, że się waham czy w wakacje nad nasze czy obce morze się wybrać - jeśli w ogóle

miałam już wczoraj napisać, ale mi się net zwiesił, ze ja jednak zazdroszczę cathy bezsenności, tyle bym jeszcze chciała przeczytać, czy filmów obejrzeć, a straszny śpioch ze mnie i czasu mi brakuje na ciekawsze rzeczy ...
co do filmów to mam TŻ maniaka filmowo/komputerowego, więc komp jest podłączony do TV i nawet filmu z netu (tak wiem, ze to karygodne, ale swoją drogą znajdźcie mi miejsce gdzie można kupić wszystkie 10 serii StarGate, albo StarTreck, to może nawet się szarpnę) oglądamy na TV i w systemie panoramicznego nagłośnienia

w prasowaniu to chyba jestem w środku - prasuję większość ubrań, poza tymi które z załozenia mają być karbowane, jak ulubiona indyjska spódnica, w tym koszuli, ale bez kantów
i zdecydowanie mam uraz do prasowania bielizny, szczególnie, że w dawnych czasach, jak byłam mała przychodziła do nas taka gosposio - niania i prasowała bielizne - zawsze paląc w niej gumki czy koronki
__________________
IQ tłumu jest zawsze znacznie niższe niż IQ najgłupszego przedstawiciela
spot jest offline  
Stary 2009-07-09, 19:17   #2594
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

hej
Aga, ja rozwniez poprosze linka bardzo chetnie obejrze te sesje

kurcze, nadrabianie mi srednio idzie ostatnio, wyrabiam sie glownie w tym wlasnie watku. z reszta juz roznie bywa.
na razie w pracy jest ok, nie stresuje sie, z dwiema mlodymi lekarkami dobrze sie rozumiem i dobrze sie z nimi pracuje. z szefowa i jej przyjacioleczka na razie prawie w ogole nie mam do czynienia. tak wiec powoli do przodu

w domu spokoj na razie. wczoraj nie wytrzymalam i poodkurzalam bo szlag mnie trafial juz. staram sie nie klocic z TZ bo jakos do nastepnej soboty (tak tak...jeszcze tyle ) wytrzymam.

ja prasowac kiedys lubilam, teraz prawie sie do tego nie zabieram.

Evelinku_r ciesze sie ze pedzelki szczesliwie dotarly i ze sie podobaja
86Paula jest offline  
Stary 2009-07-09, 19:28   #2595
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
Co Ci się zdarzało prasowanie skarpetek ??? Nawet bym na coś takiego nie wpadła
no tak jakoś mi się dostały pod żelazko
a tak na poważnie, to już prasować wolę niż sprzątać czy zmywać
a już najgorzej nie lubię wyjmować rzeczy ze zmywarki niby prosta czynność ale mnie wkurza
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2009-07-09, 19:30   #2596
frantic
Zakorzenienie
 
Avatar frantic
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 393
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Aga to ja też poproszę o linka. Twoje fotki zawsze mi się miło ogląda.

Skoro o prasowaniu gadacie, to nie mam co się wypowiadać. Mam w tej kwestii podejście podobne do Vril, czyli w miarę możliwości szukam ubrań nie wymagających prasowania, ale o tym już kiedyś pisałam.

Gołąbku czy są jakieś nowe wieści od Pastereczki? Kiedy do nas wraca i czy pamięta jeszcze o mnie i o moich skarbach?
frantic jest offline  
Stary 2009-07-09, 19:31   #2597
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

wysłałam Wam
Prasowanie skarpetek ? nie wyobrażam sobie. Z reguły zwracam uwagę przy zakupie ubrań na materiał by jak najmniej się gniótł, nie lubię prasować (pomimo całkiem świeżego nabytku w postaci super żelazka)

Cathy dzięki
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2009-07-09, 19:32   #2598
Dominkab
skacze bryka i wiruje ...
 
Avatar Dominkab
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 9 600
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Aga piękne fotki Zazdroszczę wypoczynku i przezgrabnych nóg I opalenizny, bo ja, choćbym się nie wiem jak starała, prawie się nie opalam
edit: Przyznam, że nie wyszukuję ubrań pod kątem nieprasowania, prasuję baaardzo często rano przed wyjściem, czasem mnie bierze i taką góre uzbieraną wyprasuję, ale to ok. 5 godz. roboty + sprzątanie po prasowaniu. Ale często kupuje ubrania pod kątem nie prania ich ręcznie, bo tego nienawidzę jeszcze bardziej niż prasowania. Na początku "listy nienawiści" jest zmywanie naczyń, dlatego mam zmywarkę. Wyjmowanie z niej naczyń nie sprawia mi przyjemności, ale wolę to niż zmywanie ręczne
__________________
Czy ty nigdy nie miewasz takich dni, kiedy nie chcesz spotykać nikogo miłego? Żebyś nie musiał się zachowywać jak cywilizowany człowiek? (R. Russo "Prawy człowiek")

elska

flickr

Moment Uchwycony

Edytowane przez Dominkab
Czas edycji: 2009-07-09 o 19:38 Powód: +
Dominkab jest offline  
Stary 2009-07-09, 19:37   #2599
nefernefer35
Zakorzenienie
 
Avatar nefernefer35
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 4 392
Wpisy w blogu: 1
GG do nefernefer35
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez cathy Pokaż wiadomość
ej no! Jakie wstydzę?
Avek z nowym kolorkiem włosów wygląda ciekawie, więc chętnie przyjrzałabym się bliżej tej zmianie



Cytat:
Napisane przez WhiteInnocent Pokaż wiadomość
No i zaliczyłam kolejny egzamin Zmykam na następny...
Wybaczcie, że tak z doskoku ale oczywiście wszystkie posty przeczytałam

Aga, Nefre- poproszę zdjęcia
dobrze dziewczynki, przemogłam sie.Zdjecie z komórki wiec jakosc....


AGA, piekne fotki.Uwielbiam Cie ogladacAz zamarzyło mi sie polskie morze..
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg izula.jpg (60,5 KB, 50 załadowań)

Edytowane przez nefernefer35
Czas edycji: 2009-07-09 o 19:38 Powód: dopisek-skleroza
nefernefer35 jest offline  
Stary 2009-07-09, 19:37   #2600
faa
Zakorzenienie
 
Avatar faa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 7 837
GG do faa
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
no tak jakoś mi się dostały pod żelazko
a tak na poważnie, to już prasować wolę niż sprzątać czy zmywać
a już najgorzej nie lubię wyjmować rzeczy ze zmywarki niby prosta czynność ale mnie wkurza
ooo zgadzam się myślałam, że niema gorszej rzeczy jak zmywanie a okazuję się, że jest wyciąganie ze zmywarki
__________________
"Dobrze wiem, że czasem bardzo trudno mnie kochać. Ale chyba łatwo zobaczyć miłość w moich oczach..."
Płomień 81 - Trudno mnie kochać

https://www.instagram.com/izka_em/
faa jest offline  
Stary 2009-07-09, 19:40   #2601
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
Aga piękne fotki Zazdroszczę wypoczynku i przezgrabnych nóg I opalenizny, bo ja, choćbym się nie wiem jak starała, prawie się nie opalam
dziękuję Dominko.
Co do oplenizny...smarowałam się 40SPF, 2 miesiące wcześniej zaczęłam łykac beta karoten i taki ładny odcień wyszedł.
Jestem dziwna bo latem lubię być opalona i mieć nieco jaśniejsze włosy a w pozostałą część roku mega blada i ciemne włosy

Cytat:
Napisane przez nefernefer35 Pokaż wiadomość
dobrze dziewczynki, przemogłam sie.Zdjecie z komórki wiec jakosc....


AGA, piekne fotki.Uwielbiam Cie ogladacAz zamarzyło mi sie polskie morze..
dzięki
Nef, ślicznie
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2009-07-09, 19:46   #2602
Dominkab
skacze bryka i wiruje ...
 
Avatar Dominkab
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 9 600
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
dziękuję Dominko.
Co do oplenizny...smarowałam się 40SPF, 2 miesiące wcześniej zaczęłam łykac beta karoten i taki ładny odcień wyszedł.
Jestem dziwna bo latem lubię być opalona i mieć nieco jaśniejsze włosy a w pozostałą część roku mega blada i ciemne włosy
to wcale nie jest dziwne, przynajmniej taką mam nadzieję , bo ja też tak mam Nawet myślałam o sposobie mieszkanek RPA czyli soku z cytryny na palcach i przeczesywaniu nimi włosów w lecie Podobno ładnie się wtedy rozjaśniają ... tak na letnio
__________________
Czy ty nigdy nie miewasz takich dni, kiedy nie chcesz spotykać nikogo miłego? Żebyś nie musiał się zachowywać jak cywilizowany człowiek? (R. Russo "Prawy człowiek")

elska

flickr

Moment Uchwycony
Dominkab jest offline  
Stary 2009-07-09, 19:56   #2603
frantic
Zakorzenienie
 
Avatar frantic
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 393
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Aguś dziękuję za linka do fotek. Obejrzałam od razu i z wielkim zachwytem. Niby znam Międzyzdroje dobrze, ale Twoje spojrzenie na nie podoba mi się bardziej niż oryginał. Lubię Twoje oko fotografa, chciałabym też takie fotki robić, bo to najpiękniejsza pamiątka z wakacji.

Opalona faktycznie jesteś bardzo i już miałam pytać, czy rezygnujesz latem z filtrów. To szok, że jesteś taka śniada z filtrem 40.

Muszę jeszcze koniecznie pochwalić Twoją piękną cerę/makijaż, włosy i figurę. I w ogóle przyjemnie się Ciebie ogląda. Ech nasłodziłam Ci, ale to wszystko prawda.
frantic jest offline  
Stary 2009-07-09, 20:02   #2604
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
to wcale nie jest dziwne, przynajmniej taką mam nadzieję , bo ja też tak mam Nawet myślałam o sposobie mieszkanek RPA czyli soku z cytryny na palcach i przeczesywaniu nimi włosów w lecie Podobno ładnie się wtedy rozjaśniają ... tak na letnio

tylko ja mam farbowańce, ciekawe jakby cytryna wpłynęła na nie

Cytat:
Napisane przez frantic Pokaż wiadomość
Aguś dziękuję za linka do fotek. Obejrzałam od razu i z wielkim zachwytem. Niby znam Międzyzdroje dobrze, ale Twoje spojrzenie na nie podoba mi się bardziej niż oryginał. Lubię Twoje oko fotografa, chciałabym też takie fotki robić, bo to najpiękniejsza pamiątka z wakacji.

Opalona faktycznie jesteś bardzo i już miałam pytać, czy rezygnujesz latem z filtrów. To szok, że jesteś taka śniada z filtrem 40.

Muszę jeszcze koniecznie pochwalić Twoją piękną cerę/makijaż, włosy i figurę. I w ogóle przyjemnie się Ciebie ogląda. Ech nasłodziłam Ci, ale to wszystko prawda.
Frantic dziękuję aż mnie zawstydziłaś
zdjęc było więcej (sporo z parku wolińskiego-żubry, sarny itp) ale mieliśmy uszkodzoną kartę i straciliśmy 2 ostatnie dni żałuję tez że przez ten kręgosłup nie mogłam zbytnio się powłóczyć po okolicy i popstrykać więcej natury.
Używałam tez sporo masła kakaowego, ono przyśpiesza brązowienie skóry
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć




Edytowane przez agabil1
Czas edycji: 2009-07-09 o 20:55
agabil1 jest offline  
Stary 2009-07-09, 20:03   #2605
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

aga, o, ja też bym chciała obejrzeć

nefer, ślicznie

u mnie trudno powiedzieć, że szukam pod kątem nieprasowania - "nieszczęśliwie" lubię szlachetne tkaniny: len, jedwab, wełny...
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2009-07-09, 20:09   #2606
Dominkab
skacze bryka i wiruje ...
 
Avatar Dominkab
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 9 600
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Ooo, to dobrze wiedzieć o tym masełku. Do mnie właśnie przyszło i trochę mnie zdziwiła jego formuła, bo wyglądało jak płatki mydlane do prania Więc zmieszałam je w ciepłej kąpieli wodnej z odrobiną masła karite (które swoją drogą jest genialne), olejkiem z bawełny, maceratem z alg, olejkiem z komosy, ekstraktem olejowym z rozmarynu, witaminą E i kilkoma kroplami absolutu z róży I wyszło super masełko do ciała... przynajmniej takie mam pierwsze wrażenia. Teraz będę używać, żeby się trochę opalić chociaż
edit: Ilonko o ile wełnę lubię, jedwab też (choć dla mnie oba do prasowania) to lnu niecierpię Wkurza mnie że się tak rozciąga i wypycha Ale len też trzeba prasować i to nawet bardzo
__________________
Czy ty nigdy nie miewasz takich dni, kiedy nie chcesz spotykać nikogo miłego? Żebyś nie musiał się zachowywać jak cywilizowany człowiek? (R. Russo "Prawy człowiek")

elska

flickr

Moment Uchwycony

Edytowane przez Dominkab
Czas edycji: 2009-07-09 o 20:11
Dominkab jest offline  
Stary 2009-07-09, 20:25   #2607
Lemirka
Zakorzenienie
 
Avatar Lemirka
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: miasto na W
Wiadomości: 4 991
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Ja też chcę zdjęcia Aguś, bo te na nk wielce zachęcające


a te Wizażanki co lubią pracować - proszę o pomoc w wyborze żelazka - co by za mnie prasowało
Lemirka jest offline  
Stary 2009-07-09, 20:27   #2608
atoja
Zadomowienie
 
Avatar atoja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: M.M.
Wiadomości: 1 938
GG do atoja
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

UUUUUU, ale zawrzało o prasowaniu.... a ja nienawidze obierania ziemniaków - największa kara!!! Nie jadłam ich 2 lata mimo, że lubie , bo trzeba było sobie oskrobac. Teraz obiorę, bo musze i staram sie o tym nie myślec...

no nie... znowu nowym kusicie??? co to podyplomówka jakaś czy praca profesorska mi tu się szykuje???? aaaa ja uwielbiam się opalać i być opalona, ciągle mi mało i mam niedosyt po każdym plażowaniu

Aguś plizka, ja też, ja też!!!! taki śliczny avek, aż kapelusze zaczęłam takie szukać, daj i mnie się w Tobie podkochać

nefernefer (dla mnie jakoś byłaś nenefer)ale fajny kolor i jaka fajna fryzurka!!! zawsze tak się chcę obciąć a potem na fotelu podczas malowania rezygnuję, bo czy 4 godz to nie przesada?
atoja jest offline  
Stary 2009-07-09, 20:33   #2609
cotka
Zadomowienie
 
Avatar cotka
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 1 964
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

Ja tez chce zdjecia jesli mozna jak sie tak miedzyzdrojami zachwycacie
__________________
It always seems impossible... until it's done
cotka jest offline  
Stary 2009-07-09, 20:33   #2610
atoja
Zadomowienie
 
Avatar atoja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: M.M.
Wiadomości: 1 938
GG do atoja
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część II

takie trochę cięższe, nie najlżejsze, moc conajmniej 2000, duży wyrzut pary to sprawa pierwszorzędna i najważniejsza con. 45, wyłacznik po czasie nieużytkowania (długi kabel - ale ja mam gniazdo przy desce) dodatkowy zraszacz i uderzenie wyrzut pary, funkcja samoczyszczenia, do kranówy (ale nigdy nie lej), łatwy wlew szeroki i pojemny (poznasz po dołączonym zbiorniczku ), rerulacja pary, wąziutki czubeczek do trudnych miejsc, guzików i dośc szeroka stopa, wziąć w ręce jak leży jak się porusza, stopa jakieś tam coś (tu trzeba dopytać) szybko nagrzewanie. Dobre żelazko to kwota powyżej 200zł jak nie więcej. PHILIPS, ROVENTA +opinie na ceneo...
atoja jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:29.