Kobieta na "zapałkę" Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy ;) - Strona 27 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-01-20, 02:11   #781
asica
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: wlkp
Wiadomości: 205
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Hej,
ja swoj pomiar dlugosci zrobie 6 lutego, miesiac od ostatniego pomiaru, choc chyba w moim przypadku (wlosy roznorakich dlugosci) lepiej patrzec na odrost. I tez juz kombinuje z kolorem, mam nadzieje ze jak nadam im jednolitego glebokiego koloru to nie bedzie widac tych dysproporcji...
Ninedin, poszlabym do fryzjera bo wydaje mi sie ze mozna cos tam poprawic, ale nie ufam, nie ufam... poza tym srednio dwa razy dziennie chce mi sie sprawdzic jak by to bylo w takiej krotkiej fryzurce...
Laudik jak ja rozumiem o czym mowisz, rano w ogole nie patrze w lustro, mam wtedy po prostu trwala na glowie...
tez wkleje zdjecia
1 i 2 jakies 1,5 mies temu
3 i 4 bob miesiac temu, po ktorym zaczelam kombinowac dalej bo "to nie bylo to"

cd juz widzialyscie...

Co do odzywek dzis polozylam na wlosy zoltko wymieszane z odzywka i jakims serum prostujacym efekt- wlosy bardzo mile w dotyku, moze tez dlatego ze dwa dni wczesniej polozylam na suche wlosy odzywke i zmylam ja tylko woda bez szamponu...

Edytowane przez asica
Czas edycji: 2010-01-20 o 02:44 Powód: zmniejszenie fotek
asica jest offline  
Stary 2010-01-20, 08:42   #782
MeryJane
Zadomowienie
 
Avatar MeryJane
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Miasto Utrapienia
Wiadomości: 1 985
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Cytat:
Napisane przez asica Pokaż wiadomość
Hej,
ja swoj pomiar dlugosci zrobie 6 lutego, miesiac od ostatniego pomiaru, choc chyba w moim przypadku (wlosy roznorakich dlugosci) lepiej patrzec na odrost. I tez juz kombinuje z kolorem, mam nadzieje ze jak nadam im jednolitego glebokiego koloru to nie bedzie widac tych dysproporcji...
Ninedin, poszlabym do fryzjera bo wydaje mi sie ze mozna cos tam poprawic, ale nie ufam, nie ufam... poza tym srednio dwa razy dziennie chce mi sie sprawdzic jak by to bylo w takiej krotkiej fryzurce...
Laudik jak ja rozumiem o czym mowisz, rano w ogole nie patrze w lustro, mam wtedy po prostu trwala na glowie...
tez wkleje zdjecia
1 i 2 jakies 1,5 mies temu
3 i 4 bob miesiac temu, po ktorym zaczelam kombinowac dalej bo "to nie bylo to"

cd juz widzialyscie...

Co do odzywek dzis polozylam na wlosy zoltko wymieszane z odzywka i jakims serum prostujacym efekt- wlosy bardzo mile w dotyku, moze tez dlatego ze dwa dni wczesniej polozylam na suche wlosy odzywke i zmylam ja tylko woda bez szamponu...
Znam osoby, które myją głowę odżywkami i bardzo sobie ten zabieg chwalą- zwłaszcza przy włosach rozjaśnianych i farbowanych na blond

---------- Dopisano o 08:42 ---------- Poprzedni post napisano o 08:39 ----------

Cytat:
Napisane przez mg78 Pokaż wiadomość



Ale pewnie też systematycznie podcinasz to tez dużo daje dla jakosci końcówek ,w chwili wolnej zerknę na te forum ,masz racje ze swojego doświadczenia tez uważam ze ten wax jest do bani zarówno ten polski jak i zagraniczny dla mnie przereklamowany

Ja z tym podcinaniem różnie mam - okropnie nie lubię siedzenia u fryzjera
__________________
Kadzidła...
Paczule...
Dymy...
przygarnę, adoptuję, kupię

WSZYSTKIE DZIWOLĄGI PRZYGARNĘ


MeryJane jest offline  
Stary 2010-01-20, 09:10   #783
mg78
Zadomowienie
 
Avatar mg78
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: z domu ;P
Wiadomości: 1 944
Wpisy w blogu: 2
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Cytat:
Napisane przez MeryJane Pokaż wiadomość
Znam osoby, które myją głowę odżywkami i bardzo sobie ten zabieg chwalą- zwłaszcza przy włosach rozjaśnianych i farbowanych na blond

---------- Dopisano o 08:42 ---------- Poprzedni post napisano o 08:39 ----------




Ja z tym podcinaniem różnie mam - okropnie nie lubię siedzenia u fryzjera
Ja wczoraj pierwszy raz myłam odzywką ,a raz na tydzień zamierzam myć szamponem ,ze względu na to że mam teraz rozjaśnione i strasznie suche ,zobaczymy jakie efekty będą.Odżywkę mam kallosa mleczną,po jednym razie trudno powiedzieć o efektach.
__________________

mg78 jest offline  
Stary 2010-01-20, 10:11   #784
kruszyna90
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 628
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

ja tez mam tą odzywke, wlosy są po niej miekkie ale bez rewelacji, uzylam juz pol opakowania i mi sie znudzila

asica glupia jestes jak nie wiem co fajny ten bobik byl!!
__________________
kruszyna90 jest offline  
Stary 2010-01-20, 10:14   #785
Ninedin
Zakorzenienie
 
Avatar Ninedin
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 6 886
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Cześć! Też zastanawiam się nad kupieniem odzywki Kallos Kiedyś u znajomej fryzjerki widziałam i nawet fajne włosy były po niej. Skuszę się na nią jak wykończę Wax. Myję, co trzy dni i nakładam wax jako odżywkę. Nie mam potrzeby częstrzego mycia włosów

Dziś zdałam sobie sprawę, że ta moja resztka farbowanych zżółkła po szamponie rumiankowym
Przez to wyglądam koszmarnie
Asica tak się zastanawiałam gdzie jesteś Znajdź dobrego fryzjera i się już nie męcz tak Może uda się je jakoś doprowadzić do konkretnej fryzury, którą można zostawić żeby rosła ładnie

mg78 jak wrażenia po myciu odżywką?
__________________
Umysł w stanie blond
Ninedin jest offline  
Stary 2010-01-20, 10:34   #786
mg78
Zadomowienie
 
Avatar mg78
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: z domu ;P
Wiadomości: 1 944
Wpisy w blogu: 2
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

wrażenia-przyjemnie się nią myje,nie plącze włosów tak jak przy szamponie,zapach obłędny a co do regeneracji to tak jak wcześniej napisałam "czas pokaże" ale włosy miłe w dotyku ,aha jeszcze zapomniałam dodać zmyłam nią olejek kokosowy bez problemu
__________________


Edytowane przez mg78
Czas edycji: 2010-01-20 o 10:40
mg78 jest offline  
Stary 2010-01-20, 12:30   #787
laudik
Zakorzenienie
 
Avatar laudik
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: skad sie da ;)
Wiadomości: 3 498
Wpisy w blogu: 10
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

asica - jak juz pisalam - lepsze to wrog dobrego.
albo inaczej - jak sie polepszy to sie popi...rzy...
ty juz nic nie rusz dziewczyno, bo z twoich poprawke to wychodzi potem jakis dramat.
zapomnij , ze masz wlosy.
a one wtedy urosna , nie ma obawy.
albo - zgol sie na zero - wtedy zaspokoisz potzrebe scinania i posiadania krotkich wlosow na jakis dluzszy czas

---------- Dopisano o 13:30 ---------- Poprzedni post napisano o 11:43 ----------

zobaczcie dziewyzny co znalazlam w sieci:
www.littlebirdlonghair.mo onfruit.com

to sie nazywa wlosomaniacwo
__________________

laudik jest offline  
Stary 2010-01-20, 13:08   #788
asica
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: wlkp
Wiadomości: 205
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Cytat:
Napisane przez laudik Pokaż wiadomość
albo - zgol sie na zero - wtedy zaspokoisz potzrebe scinania i posiadania krotkich wlosow na jakis dluzszy czas

---------- Dopisano o 13:30 ---------- Poprzedni post napisano o 11:43 ----------

zobaczcie dziewyzny co znalazlam w sieci:
www.littlebirdlonghair.mo onfruit.com

to sie nazywa wlosomaniacwo
Ale jakie tempo rosniecia! wtedy to mozna sobie zapuszczac...

Na zero nie mam jaj, jak juz pisalam...
A mysle o krotkich bo teraz nie mam duzo do stracenia a przy okazji zobaczylabym jak czuje sie w krotkich... ale nie wiem czy sie zdecyduje... ciagle szukam "swojej" fryzury, ale moze takiej nie ma

Ninedin Do chwilowego nie zagladania tutaj zmusily mnie problemy z kompem, ale teraz juz jestem back i juz zaczynam wierzyc ze tez zapuszczam od zapalki zeb sie z wami zintegrowac
I tak mysle ninedin czy ty musisz scinac te farbe? Moze zostaw skoro zapuszczasz...?
Kruszyna dzieki za WSPARCIE glupia wiem, ale TROSZKE siebie tlumacze checia zmiany i zlymi doswiadczeniami u fryzjera...

Aha, dudzia na twoim przykladzie widac ile rosna wlosy, czyli ze mi tez tyle uroslo tylko tego nie widze a patrzac na twoj wzrost i cel wagowy... no coz, moze to mnie w koncu zmobilizuje...

infrit a nie mowilam

Edytowane przez asica
Czas edycji: 2010-01-20 o 13:29
asica jest offline  
Stary 2010-01-20, 14:37   #789
kruszyna90
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 628
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

ASICA juz bym chciala miec taki bob jak ty masz na zdjęciu, masz zapuszczac i nie kombinuj nigdy wiecej bo inaczej

kupilam szampon joanna rzepa, bo jednak nie chce miec do czynienia z silikonami. ma chyba dość fajny sklad, zaraz zobacze na kwc. troszke sztynksi ale da się przeżyć ciekawe jak myje wlosy, jutro zobacze, bo dzis juz mylam
__________________
kruszyna90 jest offline  
Stary 2010-01-20, 14:44   #790
MeryJane
Zadomowienie
 
Avatar MeryJane
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Miasto Utrapienia
Wiadomości: 1 985
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Cytat:
Napisane przez mg78 Pokaż wiadomość
Ja wczoraj pierwszy raz myłam odzywką ,a raz na tydzień zamierzam myć szamponem ,ze względu na to że mam teraz rozjaśnione i strasznie suche ,zobaczymy jakie efekty będą.Odżywkę mam kallosa mleczną,po jednym razie trudno powiedzieć o efektach.
Spróbuj tak jak ja - minimalna ilość odżywki do spłukiwania -zostawiona bez spłukiwania.Poszukaj jakiejś zawierającej sporo naturalnych składników ( sklepy online w internecie z naturalnymi kosmetykami).Mnie to naprawdę pomaga.Jedny minus- mniejszy połysk -ale to mi nie przeszkadza


A i byłam ogolona na 2mm jeża- więc prawie łyso i mam teraz( po obcinaniu juz 4-krotnym) całkiem sporą czuprynę.
__________________
Kadzidła...
Paczule...
Dymy...
przygarnę, adoptuję, kupię

WSZYSTKIE DZIWOLĄGI PRZYGARNĘ



Edytowane przez MeryJane
Czas edycji: 2010-01-20 o 14:46
MeryJane jest offline  
Stary 2010-01-20, 15:05   #791
Ninedin
Zakorzenienie
 
Avatar Ninedin
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 6 886
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Asica muszę obciąć farbę Jeżeli bym tego nie zrobiła to musiałabym ufarbować To wygląda koszmarnie Kolor jest tylko na tych dłuższych włosach, te które były zgolone są już naturalne i mają jakieś dwa centymetry Głupio to wygląda: w połowie zżółknięty blond, w połowie naturalny
Gdyby nie obcinanie na krótko to nigdy nie doszłabym do naturalnego koloru Aż tyle samozaparcia nie mam
Asica masz już całkiem długie włosy ( w porównaniu z moimi, albo z włosami Dudzi).Szkoda je obcinać Masz różne kolory, może lepiej wyrównać je do takiego jak naturalny? Na takich "kolorowych" widać złe cieniowanie Laudik ma rację, że łatwo przekombinować

Muszę wypróbować to mycie odżywką
Kruszyna jak dla mnie rzepa śmierdzi Nie mogę się przemóc

ps. Laudik zerknęłam na tę stronę Trzeba być nieźle zakręconym
__________________
Umysł w stanie blond

Edytowane przez Ninedin
Czas edycji: 2010-01-20 o 15:08
Ninedin jest offline  
Stary 2010-01-20, 15:25   #792
kruszyna90
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 628
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

mi tam takie zapachy nie przeszkadzają wlasnie myśle o kupieniu CZOSNKOWEJ odżywki

a jak dla mnie to ten pomysl z myciem odzywka jest beznadziejny. przeciez odzywka nie myje to tak jakby myć cialo balsamem albo twarz myć kremem szampon ma takie skladniki które usuwaja z wlosa caly kurz, zanieczyszczenia, caly Łój itd. i trzeba to zmyć, bo inaczej wlosy tylko tymi odżywkami się będą "zapychać". Nie wiem od razu mi sie kojarzy że na te spaliny z ulicy, kurz,pyl nakladam odzywke, mialabym wrazenie takiego niedomycia ale jak komus sluzy to fajnie

szampon jest po to zeby myć, a odzywka odzywiać. ewentualnie jesli ktos ma suche wlosy to musi dobrac bardzo delikatny szamponik nawet taki dziecięcy jak bambino czy coś i nim myć. ale to tylko moje zdanie ;p
__________________

Edytowane przez kruszyna90
Czas edycji: 2010-01-20 o 15:27
kruszyna90 jest offline  
Stary 2010-01-20, 15:37   #793
MeryJane
Zadomowienie
 
Avatar MeryJane
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Miasto Utrapienia
Wiadomości: 1 985
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Cytat:
Napisane przez kruszyna90 Pokaż wiadomość
mi tam takie zapachy nie przeszkadzają wlasnie myśle o kupieniu CZOSNKOWEJ odżywki

a jak dla mnie to ten pomysl z myciem odzywka jest beznadziejny. przeciez odzywka nie myje to tak jakby myć cialo balsamem albo twarz myć kremem szampon ma takie skladniki które usuwaja z wlosa caly kurz, zanieczyszczenia, caly Łój itd. i trzeba to zmyć, bo inaczej wlosy tylko tymi odżywkami się będą "zapychać". Nie wiem od razu mi sie kojarzy że na te spaliny z ulicy, kurz,pyl nakladam odzywke, mialabym wrazenie takiego niedomycia ale jak komus sluzy to fajnie

szampon jest po to zeby myć, a odzywka odzywiać. ewentualnie jesli ktos ma suche wlosy to musi dobrac bardzo delikatny szamponik nawet taki dziecięcy jak bambino czy coś i nim myć. ale to tylko moje zdanie ;p
Szampon jest dla skóry głowy a odżywka dla włosów.
__________________
Kadzidła...
Paczule...
Dymy...
przygarnę, adoptuję, kupię

WSZYSTKIE DZIWOLĄGI PRZYGARNĘ


MeryJane jest offline  
Stary 2010-01-20, 15:49   #794
kruszyna90
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 628
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

nie prawda. szamponem myje sie cale wlosy nie tylko skalp. a odzywki są rózne np. nisim czy lorys czosnkowy naklada sie zarowno na wlosy jak i na skalp

---------- Dopisano o 15:49 ---------- Poprzedni post napisano o 15:48 ----------

są szampony do wlosów suchych, zniszonych, bez polysku itd. no chyba ze uwazasz ze masz zniszczony skalp
__________________
kruszyna90 jest offline  
Stary 2010-01-20, 16:39   #795
Ninedin
Zakorzenienie
 
Avatar Ninedin
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 6 886
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Szampon myje też włosy Przecież na nich też są zanieczyszczenia Kurz czy jakieś środki do stylizacji trzeba zmyć Co do mycia odżywką to moje zdanie jest takie: kiedyś przez pomyłkę umyłam odżywką, już nie pamiętam jaką.... W ogóle się nie pieniła chociaż włosy po niej były czyste. Nigdy nie pomyślałam, że można myć odżywką, i że to da jakieś tam efekty Swoją drogą po coś te szampony produkują
Mam suche włosy i zawsze po myciu muszę nałożyć odżywkę. Wolę tę do spłukiwania
__________________
Umysł w stanie blond
Ninedin jest offline  
Stary 2010-01-20, 16:49   #796
kruszyna90
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 628
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Cytat:
Napisane przez Ninedin Pokaż wiadomość
Szampon myje też włosy Przecież na nich też są zanieczyszczenia Kurz czy jakieś środki do stylizacji trzeba zmyć Co do mycia odżywką to moje zdanie jest takie: kiedyś przez pomyłkę umyłam odżywką, już nie pamiętam jaką.... W ogóle się nie pieniła chociaż włosy po niej były czyste. Nigdy nie pomyślałam, że można myć odżywką, i że to da jakieś tam efekty Swoją drogą po coś te szampony produkują
Mam suche włosy i zawsze po myciu muszę nałożyć odżywkę. Wolę tę do spłukiwania
tez tak uwazam! Szampon oczyszcza wlasnie z tych wszystkich zanieczyszczen i po to on jest. A zeby pozniej wlosy byly ladne to odzywka, i tego sie bede trzymać
__________________
kruszyna90 jest offline  
Stary 2010-01-20, 20:58   #797
asica
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: wlkp
Wiadomości: 205
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Cytat:
Napisane przez Ninedin Pokaż wiadomość
Asica muszę obciąć farbę Jeżeli bym tego nie zrobiła to musiałabym ufarbować To wygląda koszmarnie Kolor jest tylko na tych dłuższych włosach, te które były zgolone są już naturalne i mają jakieś dwa centymetry Głupio to wygląda: w połowie zżółknięty blond, w połowie naturalny
Gdyby nie obcinanie na krótko to nigdy nie doszłabym do naturalnego koloru Aż tyle samozaparcia nie mam
Asica masz już całkiem długie włosy ( w porównaniu z moimi, albo z włosami Dudzi).Szkoda je obcinać Masz różne kolory, może lepiej wyrównać je do takiego jak naturalny? Na takich "kolorowych" widać złe cieniowanie Laudik ma rację, że łatwo przekombinować
Ale nie chodzi ci o te na ostatnich moich fotkach? bo one sa sprzed miesiaca, czyli z czasu przed w y p a d k i e m... Teraz sa krotsze, a te na czubku bardzo krotkie i musze je spinkami przypinac zeby nie odstawaly... ale dobra, nie mecze juz, ja musze sama zdecydowac jakie ja chce w ogole wlosy jak juz odrosna normalne. Kolor na pewno zmienie, czekam na farbe profesjonalna
A ja z kolei na twoim miejscu chyba nie scinalabym farby i meczylabym sie byle tylko ocalic centymetry... tak jak teraz mecze sie ze spinkami, ale moze juz niedlugo...
kruszyna tez chcialabym miec juz takiego boba (jakiego mialam miesiac temu )
Ale skoncentrujmy sie na przyszlosci: fryzury takie mi po glowie chodza:
(ta krotka to po prostu podoba mi sie, raczej jej nie zrobie...)

laudik fajne twoje wlosy chcialabym miec juz taki dol, poczulabym sie jakos "bezpieczniej"...

Edytowane przez asica
Czas edycji: 2010-01-20 o 21:02
asica jest offline  
Stary 2010-01-20, 22:20   #798
laudik
Zakorzenienie
 
Avatar laudik
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: skad sie da ;)
Wiadomości: 3 498
Wpisy w blogu: 10
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

podoba mi sie ta druga - w sumie jedno ciecie i moglabym taka miec-tylko mi jednak zal,bo musialaby sie pozbyc calego tylu i go ciachnac na calkiem prosto.
juz nie mowiac o tym, ze i tak zlamalam umowe - mialo nie byc ciachania wcale
__________________


Edytowane przez laudik
Czas edycji: 2010-01-20 o 22:22 Powód: dopisek
laudik jest offline  
Stary 2010-01-20, 23:03   #799
kruszyna90
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 628
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

laudik ja tak wlasnie bede ciachac tyl, troche tez mi szkoda ale lepiej to bedzie wygladac jak fryzura (chyba)
__________________
kruszyna90 jest offline  
Stary 2010-01-20, 23:18   #800
corka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: tajemnica:*
Wiadomości: 73
Wpisy w blogu: 2
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

wstaw focie jak ciachniesz juz ja za 9 dni wstawie fotke wtedy rowny miesiac minie....narazie mierzyłam i mam 13mm
corka jest offline  
Stary 2010-01-20, 23:19   #801
asica
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: wlkp
Wiadomości: 205
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Mi tez ta druga Jeszcze te mi wpadly w oko:

Edytowane przez asica
Czas edycji: 2010-01-20 o 23:21
asica jest offline  
Stary 2010-01-20, 23:25   #802
mg78
Zadomowienie
 
Avatar mg78
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: z domu ;P
Wiadomości: 1 944
Wpisy w blogu: 2
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Cytat:
Napisane przez MeryJane Pokaż wiadomość
Spróbuj tak jak ja - minimalna ilość odżywki do spłukiwania -zostawiona bez spłukiwania.Poszukaj jakiejś zawierającej sporo naturalnych składników ( sklepy online w internecie z naturalnymi kosmetykami).Mnie to naprawdę pomaga.Jedny minus- mniejszy połysk -ale to mi nie przeszkadza


A i byłam ogolona na 2mm jeża- więc prawie łyso i mam teraz( po obcinaniu juz 4-krotnym) całkiem sporą czuprynę.

Aktualnie czekam na zestaw Fitomed odżywka + szampon z tego co czytałam ma sporo ziółek-więc spróbuje tak jak napisałaś.
__________________

mg78 jest offline  
Stary 2010-01-21, 00:18   #803
laudik
Zakorzenienie
 
Avatar laudik
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: skad sie da ;)
Wiadomości: 3 498
Wpisy w blogu: 10
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

ta ruda z profilu i calkiem ostatnia - jak dla mnei.
tylko znow- tzreba usunac kilka centymetrow tylu.
i - co najbardziej mnie wkurza - te wszystkie fryzury wygladaja tak swietnie, bo sa zrobione z tzw.3 wloskow.
z cienizn totalnych.
a co jak ktos ma grube wlosy?
wtedy wyglada jak ludzik lego - niby w tym samym fryzie.
no co z tego ze mam w zasadzie wlosy jak ta ruda -tylko troche dluzsze jak objetosciowo to bym mogla ze swoich wlosow zrobic 3 takie fryzy
a do tego mi wlosy odrastaja bardzo mocno scieniowane - bo jak byly jeszcze bardzo krotkie, to byly scinane taka technika do grubych wloswo - cale pasma wlosow ciete tak w stozek.
jakbym teraz miala to co mam w pelnej objetosci to bym miala kwadratowa glowe chyba
__________________

laudik jest offline  
Stary 2010-01-21, 02:06   #804
asica
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: wlkp
Wiadomości: 205
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Tak...tez mam takie spostrzezenie... geste wlosy to tez moze byc problem... moje az tak mega geste nie sa, ale sa, w dodatku wywijaja sie tak, ze wydaja sie byc o polowe krotsze niz sa... a jak dodac do tego jeszcze np. ksztalt glowy nie taki itp...
asica jest offline  
Stary 2010-01-21, 05:32   #805
niutka1
Wtajemniczenie
 
Avatar niutka1
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z poddasza
Wiadomości: 2 904
Wpisy w blogu: 2
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

nie pamiętam, czy juz wklejałam, ale ja na razie zapuszczam na mniej więcej takie, nie będe ciachac tyłu ( nie zwracac uwagi na kolor). Takie powinny mi urosnąc same, bez chodzenia do fryzjera... patrząc po tym jak teraz mi rosna
__________________
Trójkowa mama
zapuszczam włoski od zapałki
13.08.2009 : 3mm,14.09 : 2,5 cm,13.10 : 3,5 cm14.11 : 5 cm,14.12: 6 cm,15.01.2010: 8 cm, 21.12.2010: 20cm ( podcinane troszkę kilka razy)
31.12.2014 : 54cm podcinane wiele razy, CEL: 69cm..
zapuszczam grzywkę 31.12.2014: 21cm.

Edytowane przez niutka1
Czas edycji: 2010-01-21 o 05:34
niutka1 jest offline  
Stary 2010-01-21, 08:16   #806
Ninedin
Zakorzenienie
 
Avatar Ninedin
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 6 886
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Laudik mam ten sam problem z gęstością Muszą być mocno wycieniowane i to przez fryzjera, który wie "o co kaman" Na szczęście mam fryzjerkę, która to dobrze robi W równym bobie wyglądam jak w na głowie

Asica muszę ścinać bo mnie już trafia Robienie czegoś z włosami to mój nałóg I kocham go ! o !
__________________
Umysł w stanie blond
Ninedin jest offline  
Stary 2010-01-21, 09:46   #807
laudik
Zakorzenienie
 
Avatar laudik
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: skad sie da ;)
Wiadomości: 3 498
Wpisy w blogu: 10
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Cytat:
Napisane przez niutka1 Pokaż wiadomość
nie pamiętam, czy juz wklejałam, ale ja na razie zapuszczam na mniej więcej takie, nie będe ciachac tyłu ( nie zwracac uwagi na kolor). Takie powinny mi urosnąc same, bez chodzenia do fryzjera... patrząc po tym jak teraz mi rosna

bardzo fajnie - jestem bardzo ciekawa efektu.
a kiedy ci mija rok?bez scinania rzecz jasnai kiedy bedzie mozna zobaczyc foto z twoim postepami w zapuszczaniu?
wzrucaj foty niutka
__________________

laudik jest offline  
Stary 2010-01-21, 10:41   #808
Ninedin
Zakorzenienie
 
Avatar Ninedin
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 6 886
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Czu u Was też tak zimno?

Co spojrzę w lustro to wyglądam jak czubek
__________________
Umysł w stanie blond
Ninedin jest offline  
Stary 2010-01-21, 11:06   #809
laudik
Zakorzenienie
 
Avatar laudik
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: skad sie da ;)
Wiadomości: 3 498
Wpisy w blogu: 10
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O


mam to samo - dlatego takie wazne jest tzrymanie sie razem.
a w ogole to ogladalam wcozraj zdjecia kolezanki i jej dziecka
i normalnie mam fryzure jak to 3 letnie dziecko - taki garnek - grzywka na pol czola i reszta dookola .
no coz - mam nadzieje, ze z kazdym miesiacem bedzie dluzej i lepiej (to wygladalo).
najgozrej, ze z jednej strony, z ktorej sa nieco dluzsze - w miare sie juz fajnie ukladaja, ale za to z drugiej sa bardziej posztrzepione i tak"wyja" w kompletnie inna strone
__________________

laudik jest offline  
Stary 2010-01-21, 11:32   #810
Ninedin
Zakorzenienie
 
Avatar Ninedin
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 6 886
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

wiem, jak to jest...
Najgorsza jest taka przejściówka. Mamy niby dużo włosów, ale nie ma konkretnej fryzury. Kiedyś próbowałam zapuszczać z fryzjerką. Nadawać im jakiś tam kształt.... Efekt był taki, że po wyjściu z salonu wyglądałam super bo miałam dokładnie wyprostowane. W domu przy gęstych i grubych włosach nie potrafiłam wyprostować.
Moje teraz jak rosną to robi się taka czapka Najgorsze, że taki stan potrwa gdzieś do jesieni.... wtedy może będę mieć coś przypominającego boba Chyba wybrałam zły okres na powrót do naturalnych.... Na wakacje będę mieć jedną wielką na głowie. Teraz zakładam kaptur i po sprawie
Czuję się jak fleja z tymi odrostami....... w życiu takich nie miałam
Wyglądam tak, jakbym nie dbała o włosy. Omijam lustra

ps. dołączam dzisiejsze foto
__________________
Umysł w stanie blond

Edytowane przez Ninedin
Czas edycji: 2010-01-21 o 12:32
Ninedin jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:35.