Kobieta na "zapałkę" Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy ;) - Strona 8 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-07-14, 08:08   #211
Dotka81
Zakorzenienie
 
Avatar Dotka81
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 9 380
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Na porost dobry jest ten zagraniczny Wax Henna Treatment....
LBiotica jest dobry na kondycję włosów
__________________
Z wierzchu anioł, w oczach diabeł


Dotka81 jest offline  
Stary 2009-07-14, 10:31   #212
Aniaaa PlayMate
Zakorzenienie
 
Avatar Aniaaa PlayMate
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 6 814
Wpisy w blogu: 2
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

skusiłaś mnie na tego waxa legally pędze do apteki go kupić
Aniaaa PlayMate jest offline  
Stary 2009-07-14, 12:03   #213
Loretta8
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 919
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Wax LBiotica nie jest na porost a ogólnie ma działać dobrze na kondycje włosów Radzę kupić Henna Treatment Wax, bo naprawdę działa na porost (przetestowałm na sobie)
__________________


Loretta8 jest offline  
Stary 2009-07-14, 12:05   #214
legallybrunette
Rozeznanie
 
Avatar legallybrunette
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 673
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Sorki ze nie w temacie... ale ? Czy ten wax L'biotica dziala na dlugo? W sensie czy on odbudowuje wlosy i nawet jak na nastepny dzien umyje glowe to wlosy nie traca tych wlasnosci? Czy dziala jak zwykla odzywka.. ze po umyciu szamponem wlosy wracaja do takiego stanu jak byly i znow trzeba klasc odrzywke.??
__________________
legallybrunette jest offline  
Stary 2009-07-14, 12:11   #215
Loretta8
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 919
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Cytat:
Napisane przez legallybrunette Pokaż wiadomość
Sorki ze nie w temacie... ale ? Czy ten wax L'biotica dziala na dlugo? W sensie czy on odbudowuje wlosy i nawet jak na nastepny dzien umyje glowe to wlosy nie traca tych wlasnosci? Czy dziala jak zwykla odzywka.. ze po umyciu szamponem wlosy wracaja do takiego stanu jak byly i znow trzeba klasc odrzywke.??
Po sobie sprawdziłam, że efekt nie jest do następnego mycia. Wax polski dobrze nawilża i odżywia włosy i efekt naprawdę nie jest krótkotrwały.
__________________


Loretta8 jest offline  
Stary 2009-07-14, 12:45   #216
cristallina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: nightmare
Wiadomości: 81
GG do cristallina
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Zgadzam się z Lorettą . Tylko trzeba pamiętać o tym co napisał producent, nie kombinować z czasem. Kiedyś przedobrzyłam, bo nie chciało mi się go spłukiwać po tych 30 minutach, trzymałam chyba z 45 minut... Efekt? Odwrotny od tego, który chciałam :/. Kurczę, kusicie tym henna treatment....
__________________

cristallina jest offline  
Stary 2009-07-14, 12:55   #217
legallybrunette
Rozeznanie
 
Avatar legallybrunette
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 673
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

To ja myślę że trzeba kupic oba Tetrament trzeba nakladac na skalp a l'biotice na wloski wtedy bedzie idealnie
__________________
legallybrunette jest offline  
Stary 2009-07-14, 14:20   #218
Aniaaa PlayMate
Zakorzenienie
 
Avatar Aniaaa PlayMate
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 6 814
Wpisy w blogu: 2
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

a bierzesz coś od środka tzn. jakieś suplementy typu Belissa, Skrzypowita, Humavit, Merz Special..... etc. ?
Aniaaa PlayMate jest offline  
Stary 2009-07-14, 18:31   #219
legallybrunette
Rozeznanie
 
Avatar legallybrunette
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 673
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Niby biorę ale mi to nie wychodzi nie umiem sie tak zawziasc.. Raz mi sie zapomni, to drugiego dnia wezme podwojna dawke (no bo przeciez wczoraj mi sie zapomnialo).. albo kilka dni pobiore codziennie pozniej mi sie zapomni i 2 dni nie biore ;/ i tak wiecie.. guzik to daje ;/
__________________
legallybrunette jest offline  
Stary 2009-07-14, 20:12   #220
Aniaaa PlayMate
Zakorzenienie
 
Avatar Aniaaa PlayMate
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 6 814
Wpisy w blogu: 2
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

No a wyobraź sobie że ja mam takie tabletki które muszę brać dwa razy dziennie a do tego codziennie kubek pokrzywy czasem bratka ale po trzech miesiącach REGULARNEGO stosowania tabletek efekty są. A jeśli mogę zapytać to co bierzesz?
Aniaaa PlayMate jest offline  
Stary 2009-07-14, 20:25   #221
legallybrunette
Rozeznanie
 
Avatar legallybrunette
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 673
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

pokrzywę + skrzyp + tabletki farmona radical


_________________________ ______________

Dziewczyny! To nie na temat ale w koncu z wlosami zwiazany Moja bardzo dobra kolezanka ma za tydzien urodziny, znamy się od dziecka i nie wypada nie pójść ! Wlasnie sie dowiedzialam że robi je w najlepszej dyskotece w naszym miescie. Jest to dyskoteka z tzw. wyzszej sfery, bardzo drogie trunki a przy wejsciu jest selekcja. Otóż ochroniarze dokonują selekcji pod względem wyglądu, jesli im cos nie pasuje poprostu Cię nie wpuszczają. Nie zobaczysz tam chlopaka w dresach, czy dziewczyny w koszulce i adidasach która weszla tylko na chwile na piwo. W****iamy się z kolezankami bo tam naprawdę jest fajnie, ale żeby tam wejsc musisz wyglądac conajmniej jak króliczek playboya . Bez urazy dla nikogo. Ale nie jestem z tych co ubierają na siebie lateksowe rózowe wdzianko. I tu pojawia sie ten mój problem z wloskami.. i ogolnie ubiorem. Jak mam to zrobić by przy takiej fryzurce wygladac mimo to bardzo kobieco i seksownie. Nie wiem moze mocniejszy makijarz albo chusta na glowe? Nie wiem jak poprostu sie ubrac zeby to wszystko ze sobą gralo. Zebym wygladala naprawde fajnie i ekstrawagancko Moze postawic te wloski troszke na żel? Duze kolczyki? Jak to spasowac zeby calosc wygladala ladnie.. bo teraz chodze na sportowo.. koszulka, adidaski czapeczka i wyglada super. Ale jak nalozylam spodniczke to poprostu wyglądam jak jakis transwestyta Chlopiec wsadzony w babskie ciuszki. Jak ja tam pojde? Na sportowo nie pójdę, wyjasnilam zreszta wczesniej. Jestem zalamana... Nie wiem czy w ogole iść
__________________

Edytowane przez legallybrunette
Czas edycji: 2009-07-14 o 20:28 Powód: robię bledy ortograficzne :D
legallybrunette jest offline  
Stary 2009-07-14, 21:00   #222
Aniaaa PlayMate
Zakorzenienie
 
Avatar Aniaaa PlayMate
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 6 814
Wpisy w blogu: 2
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

To czyli jest to tak jakby bal przebierańców? Hehe to może a la piratka lub marynarka.... Na pewno cos wymyślisz tylko trochę kreatywności. Ja bym się mocniej podmalowała, duże kolczyki obowiązkowo, stanik push-up, jakaś odważniejsza bluzeczka lub sama długa, zwiewna tunika i duuuuże szpile. I na swoje włoski nie zwracaj uwagi jak najwięcej kobiecości. Na pewno nie wyglądasz aż tak strasznie żeby od razu przystawiać się do transwestydy! Ja kiedyś jak szukałam inspiracji na imprezę mojego ukochanego wpisałam w googlach "imprezkowe wdzianka" i ubrałam się "na kociaka" jak to mówi mi dziś Tż. Było warto... Więc trochę kombinejszyn tylko nie ubieraj na siłe tego w czym źle się czujesz!
powodzenia
Aniaaa PlayMate jest offline  
Stary 2009-07-14, 21:21   #223
legallybrunette
Rozeznanie
 
Avatar legallybrunette
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 673
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

podejrzewam ze zlapie dola przy tych wszystkich laskach wywijajacych fak

http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/gal...arams=Itemnr=1
__________________
legallybrunette jest offline  
Stary 2009-07-14, 22:52   #224
Aniaaa PlayMate
Zakorzenienie
 
Avatar Aniaaa PlayMate
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 6 814
Wpisy w blogu: 2
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

O kurcze to widzę jakieś porno party jeśli wejdziesz między wrony musisz krakać jak one... No cóż też ubierz cos mega sexy i wyjdź tak tylko a w najbliższym wc przebierz się jak chcesz. Z reszta ta koleżanka powinna cię zrozumieć że nie chcesz udawać kogoś kim nie jesteś. Masz dwa wyjścia: 1.dopasować się do sytuacji i otoczenia 2.zbuntować się i powiedzieć koleżance delikatnie co o tym sądzisz. W końcu nie każdy na pewno jest jakiś super piękny i mógł by się czuć urażony gdyby go nie wpuścili. Glupota wg.mnie wpuszczać kogoś za wygląd. Jeszcze od razu powinni płacić tym laskom że mogą sobie na nie popatrzeć! Bez przesady. A tak odbiegając od tego tematu: robiłas już kolejny pomiar włosków?
Aniaaa PlayMate jest offline  
Stary 2009-07-14, 23:02   #225
legallybrunette
Rozeznanie
 
Avatar legallybrunette
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 673
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Hehe dobre powiedzonko

Nie nie robilam... zamierzalam zrobic 29 jak miną 2 miesiace dokladnie.. albo dobra szybko zrobie...

mierze....
mierze...

2 cm dokladnie


czyli w miesiąc i 16 dni (dokladnie 46 dni) urosly mi okolo 1,7 cm Czyli ? Jaki to wynik? Chyba moze byc...co?
__________________

Edytowane przez legallybrunette
Czas edycji: 2009-07-14 o 23:06
legallybrunette jest offline  
Stary 2009-07-15, 00:08   #226
Chaos_Girl
Zadomowienie
 
Avatar Chaos_Girl
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 1 150
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

To ma byc dobry klub? Chyba tylko drogi.
Chaos_Girl jest offline  
Stary 2009-07-15, 00:21   #227
legallybrunette
Rozeznanie
 
Avatar legallybrunette
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 673
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

niestety.. nie ja wybieralam miejsce

------------------------------
apropos wloskow to jak wam sie wydaje? to dobry wynik? chyba przecietny..
__________________
legallybrunette jest offline  
Stary 2009-07-15, 01:01   #228
Chaos_Girl
Zadomowienie
 
Avatar Chaos_Girl
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 1 150
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Obejrzalam sobie dokladnie te fotki i tak mysle, ze te rozneglizowane panny, to sa jakies tancerki zatrudniane pzrez klub. Jakos tegon nie widze, ze na dysko idzie sie w stringach. Reszta gosci-niektore dziewczyny modnie ubrane inne jak z remizy. Paru facetow zwlaszcza. A jedna jest w peruce. Nie sadze, zeby dlugosc wlosow miala jakies znaczenie.
W moim miescie jest taka jedna knajpa, gdzie tzreba rezerwacje robic z miesiecznym wypzredzeniem w innych tez jest selekcja, ale glownie wg widzimisie ochrony. Czesto chodzi o to, zeby im do raczki kase dac, a nie o wyglad. Czesto drogie kluby nie maja nic wspolnego z jakoscia. Przyciagaja ludzi, tylko dlatego, ze maja wysokie ceny, bo tam sie warto pokazac. Co kto lubi. Jak Cie nie wpuszcza, to chyba kolezanki powinny zrezygnowac z imprezy w tym lokalu. A moze wcale to nie na Ciebie wypadnie.
Wogole bulwersuje mnie fakt zestawiania dlugosci wlosow z kobiecoscia. Ja pol zycia nosze krotkie i wcale sie nie czuje nie kobieco. I chyba nie wygladam o ile mi wiadomo. W krotkich kieckach tez smigam i sie transwestytowo nie czuje. Do krociutkiej fryzury mozna sie i sportowo i elegancko ubrac i jak tylko kto chce.
Chaos_Girl jest offline  
Stary 2009-07-15, 09:53   #229
Aniaaa PlayMate
Zakorzenienie
 
Avatar Aniaaa PlayMate
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 6 814
Wpisy w blogu: 2
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Legally! Dobry wynik! Gdybyś tego 29 czyli za te dwa tygodnie zmierzła było by na pewno bite 2 cm! Jak nie więcej! Gratuluję!


Przeciętny wynik był by gdyby urosly ci 1 cm. Tak jak miesiąc temu z tego co pamietam. 1cm rośnie średnio włos na miesiąc. Teraz już stosujesz swoja kurację prawie dwa miesiące i po takim czasie dopiero wszystko zaczyna działać z tych kosmetyków.

Edytowane przez Aniaaa PlayMate
Czas edycji: 2009-07-15 o 10:54
Aniaaa PlayMate jest offline  
Stary 2009-07-15, 10:25   #230
legallybrunette
Rozeznanie
 
Avatar legallybrunette
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 673
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Zobaczymy jaka bedzie roznica miedz tym a tamtym miesiacem

Nie no w tamtym mies urosly 1,3 cm

A w tym przez 16 dni tylko 0,5cm.. to jak to jest? Do 29 jeszcze 14 dni wiec wychodzi ze w tym miesiącu mi urosną mniej niz centymetr :O
__________________

Edytowane przez legallybrunette
Czas edycji: 2009-07-15 o 10:27
legallybrunette jest offline  
Stary 2009-07-15, 10:54   #231
Aniaaa PlayMate
Zakorzenienie
 
Avatar Aniaaa PlayMate
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 6 814
Wpisy w blogu: 2
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Cytat:
Napisane przez legallybrunette Pokaż wiadomość
Zobaczymy jaka bedzie roznica miedz tym a tamtym miesiacem

Nie no w tamtym mies urosly 1,3 cm

A w tym przez 16 dni tylko 0,5cm.. to jak to jest? Do 29 jeszcze 14 dni wiec wychodzi ze w tym miesiącu mi urosną mniej niz centymetr :O
Qrcze a ja myślałam że to te 1,7 cm to teraz Ci urosły... no cóż czyli rosną Ci niestety przeciętnie. Może dostaną kopa jak zakupisz ten wax i seboradin niger lotion o którym pisałyśmy.
Aniaaa PlayMate jest offline  
Stary 2009-07-15, 10:56   #232
legallybrunette
Rozeznanie
 
Avatar legallybrunette
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 673
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Wlasnie ten lotion to musi byc niger? Czy moze byc ten z żen-szeniem?? Czy tylko niger przyspiesza?
__________________
legallybrunette jest offline  
Stary 2009-07-15, 11:11   #233
Aniaaa PlayMate
Zakorzenienie
 
Avatar Aniaaa PlayMate
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 6 814
Wpisy w blogu: 2
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Cytat:
Napisane przez legallybrunette Pokaż wiadomość
Wlasnie ten lotion to musi byc niger? Czy moze byc ten z żen-szeniem?? Czy tylko niger przyspiesza?

Mi przyspieszył....odpiwiedz iałam Ci na to pytanie w wątku:
"Sposoby na przyspieszenie porostu włosów cz.III"
Aniaaa PlayMate jest offline  
Stary 2009-07-15, 11:23   #234
legallybrunette
Rozeznanie
 
Avatar legallybrunette
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 673
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

a ile Ci przyspieszyl?

w sensie jak bardzo? ile ci teraz rosną a ile bez uzywania?
__________________
legallybrunette jest offline  
Stary 2009-07-15, 11:49   #235
Aniaaa PlayMate
Zakorzenienie
 
Avatar Aniaaa PlayMate
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 6 814
Wpisy w blogu: 2
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Cytat:
Napisane przez legallybrunette Pokaż wiadomość
a ile Ci przyspieszyl?

w sensie jak bardzo? ile ci teraz rosną a ile bez uzywania?
użyłam jedną buteleczkę i zrobiłam sobie przerwę, włosy mi urosły 2,5 cm. Normalnie teraz mi rosną 1-1,5 cm ale wczoraj kupiłam zapas nigera i dzisiaj 2 godz. przed myciem użyłam i czuję to świetne mrowienie kosmetyki z czarną rzepą to coś co moje włosy kochają
może skuszę się sama utrzeć sok z czarnej rzodkwi........
tylko ostrzegam że okropnie tan Sebo śmierdzi i najlepiej aplikować go na noc lub przed myciem
Aniaaa PlayMate jest offline  
Stary 2009-07-15, 12:23   #236
legallybrunette
Rozeznanie
 
Avatar legallybrunette
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 673
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

mi nie przeszkadzają te smrodki oby tylko dzialal !!

A powiedz mi czego w ogole uzywasz do wloskow? Jaki szampon tabletki odzywki itd
__________________
legallybrunette jest offline  
Stary 2009-07-15, 12:57   #237
Aniaaa PlayMate
Zakorzenienie
 
Avatar Aniaaa PlayMate
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 6 814
Wpisy w blogu: 2
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

No to tak: przede wszystkim nie ścinam włosów od października ubiegłego roku, nie farbuję od ponad roku więc mam naturalne wlosy(narazie), nie prostuje, nie susze chyba że awaryjnie, Myje codziennie bo mam przetłuszczające się kudły w szamponie Joanna Rzepa takim zielonym, odżywka(tylko od połowy włosów ) ziaja czarna rzepa lub gliss kur olejki pielęgnacyjne ale raczej wolę ziaję bo stawiam na naturalność a nie slsy i sylikony z reszta gliss kur to tylko eksperyment jest . Co dwa dni henna treatment wax po myciu na pół godziny, co noc olejowanie rycyną lub vatika obraz głowy codziennie kiedy tylko mam czas bo to poprawia ukrwienie i dotlenia skórę głowy i teraz codziennie 2-3 godziny przed myciem głowy wcieram seboradin. Dawniej była jeszcze woda brzozowa ale jakoś o niej zapomiałam. Jak widać bardzo rozpieszczam swoje wlosy. Aha zapomiałabym dodać picie pokrywy (będę piła też skrzyp) i biorę suplement Merz Spezial. Większość tych zabiegów od prawie pół roku ale nie wszystkie np. Pokrzywa czy merz albo sebo dopiero od paru miesięcy

---------- Dopisano o 12:57 ---------- Poprzedni post napisano o 12:53 ----------

Aha i nie przeczytaj obraz głowy tylko masaż! Bo pisze słownikiem i nie raz takie byki i zapomiałam dodać że na końcówki nakładam serum. Też z czarną rzepą- joanna
Aniaaa PlayMate jest offline  
Stary 2009-07-15, 13:50   #238
legallybrunette
Rozeznanie
 
Avatar legallybrunette
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 673
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Okiii no to widzę że muszę wrocic do swojej kuracji bo jednak to pomaga. W tamtym miesiacu gdy stosowalam ampulki itd. mialam znacznie wiekszy przyrost. Moze teraz starczy seboradin na noc
__________________
legallybrunette jest offline  
Stary 2009-07-15, 16:47   #239
Aniaaa PlayMate
Zakorzenienie
 
Avatar Aniaaa PlayMate
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 6 814
Wpisy w blogu: 2
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

Myślę że jak będziesz stosowała te ampułki, treatment wax i seboradinu to będziesz bardzo zadowolona. Tylko pamiętaj że efekty będą na prawde widoczne po dwóch miesiącach. Ja z kolei robie wkrótce zamówienie na Mazidłach na produkty do wcierki na porost za która się chyba zabiorę.
Aniaaa PlayMate jest offline  
Stary 2009-07-15, 16:58   #240
legallybrunette
Rozeznanie
 
Avatar legallybrunette
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 673
Dot.: kobieta na zapałkę !! :O

A widzialam wlasnie ze Seboradin ma tez ampulki. I niby jest napisane ze przyspieszaja odrost wlosow. Wiec moze lepiej ampulki kupic? Uzywal ktos ich?
__________________
legallybrunette jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:34.