Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III - Strona 60 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-09-30, 21:44   #1771
karinkaa
Zadomowienie
 
Avatar karinkaa
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: K.......
Wiadomości: 1 496
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

jestem bardzo zadowolona ,ale tylko z tej zoltej serii sheer blonde-go blonder to najnowsza seria(na zdj) jak dla mnie rewelacyjnie rozswietla i odzywia wlosy sa gladkie i blyszczcace,dobrze sie rozczesuja( szampon+odzywka),jednak jesli chodzi o ta druga odzywke sheer blonde w srebrnym opakowaniu (na zdj.) Highlight activating moisturising to juz moje 2 podejscie do tej odzywki i toTragedia -nie warte ceny,stoi u mnie na polce juz z 2 miesiace ,uzylam raz i dziekuje, wogole nie odzywia,wlosy sie zle rozczesuja ,szampon mialam wczesniej i rowniez porazka ,takze za taka cene nie warto naprawde. No ale ta zolta seria go blonder to jak dotad moja ulubiona,zuzylam juz z 3 opakowania i naprawde jestem zadowolona. Czy mozcie mi powiedziec czy ta zolta seria jest dostepna w rossmanie?? ja niestety kupuje w uk ,a niedlugo wracam do polski na stale i chcialam sobie przywiezc ten szampon z odzywka
karinkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-30, 22:34   #1772
paula-zla
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 14 180
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Cytat:
Napisane przez karinkaa Pokaż wiadomość
jestem bardzo zadowolona ,ale tylko z tej zoltej serii sheer blonde-go blonder to najnowsza seria(na zdj) jak dla mnie rewelacyjnie rozswietla i odzywia wlosy sa gladkie i blyszczcace,dobrze sie rozczesuja( szampon+odzywka),jednak jesli chodzi o ta druga odzywke sheer blonde w srebrnym opakowaniu (na zdj.) Highlight activating moisturising to juz moje 2 podejscie do tej odzywki i toTragedia -nie warte ceny,stoi u mnie na polce juz z 2 miesiace ,uzylam raz i dziekuje, wogole nie odzywia,wlosy sie zle rozczesuja ,szampon mialam wczesniej i rowniez porazka ,takze za taka cene nie warto naprawde. No ale ta zolta seria go blonder to jak dotad moja ulubiona,zuzylam juz z 3 opakowania i naprawde jestem zadowolona. Czy mozcie mi powiedziec czy ta zolta seria jest dostepna w rossmanie?? ja niestety kupuje w uk ,a niedlugo wracam do polski na stale i chcialam sobie przywiezc ten szampon z odzywka
Nie byłam jeszcze w Rossmannie, na ulotce pisze, że to nowość. Na zdjęciu jest seria Sheer Blonde, ale w gazetce pisze, że mają pełną ofertę, więc istnieje nadzieja, że będzie seria, którą polecasz. Mimo wszystko, pewności nie mam, jutro przejdę się do Rossa.
__________________
don't leave my hyper heart alone on the water
cover me in rag and bone and sympathy
'cause i don't want to get over you
i don't want to get over you



wymienię
paula-zla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-30, 22:47   #1773
karinkaa
Zadomowienie
 
Avatar karinkaa
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: K.......
Wiadomości: 1 496
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Cytat:
Napisane przez paula-zla Pokaż wiadomość
Nie byłam jeszcze w Rossmannie, na ulotce pisze, że to nowość. Na zdjęciu jest seria Sheer Blonde, ale w gazetce pisze, że mają pełną ofertę, więc istnieje nadzieja, że będzie seria, którą polecasz. Mimo wszystko, pewności nie mam, jutro przejdę się do Rossa.
mam nadzieje,ze bedzie
bo ta zolta seria jest naprawde fajna , w szczegolnosci odzywka. Szampon bez odzywki nie dalby takiego efektu. Maja przyjemny cytrusowy zapach. No ale tej srebrnej serii wedlug mnie nie warto jest kupowac za taka cene. Zamaist tego o wiele lepsza jest seria Pantene pro v restoratives program odnowy, uzywam na zmiane z go blonder JF i maska Kerastase, reszta kosmetykow po prostu stoi u mnie na polce nieuzywana:/. To jest moja opinia na temat, moje wlosy sa bardzo wymagajace, suche i zniszczone po rozjasnianiu.
karinkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-01, 10:59   #1774
Hosenka*
Moderator KWC
 
Avatar Hosenka*
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 46 850
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Cytat:
Napisane przez n-nika Pokaż wiadomość
Fajny zakup
Też lubie kosmetyki z Ziaji
Dzięki

Cytat:
Napisane przez paula-zla Pokaż wiadomość
Dzięki, chyba się na nią skuszę.
Polecam Choćby dla samego zapachu
__________________
13.12 - Antyperspiranty nie barwiące ubrań

10.12 - Kosmetyczne nowości listopada
mikroREKLAMA
Kosmetyki nowe i używane
24.11 - ostatni dzień darmowej dostawy do paczkomatów na Allegro - sprawdź aukcje i skorzystaj!

Ta reklama pokazywana jest pod 46 850 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Hosenka* jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-01, 15:17   #1775
Aviiieee
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 8 604
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
Ten Wonderland = cynamon + pieczone jabłko - w sam raz na zimę, boski
A jeżynowy trudny do opisania, ale faktycznie pachnie jeżyną, wanilii tam nie czuję.
Dzięki już muszę mieć ten Wonderland! kupię chyba przez internet, bo wycofali.
__________________
Kontynuuję przygodę z Wizażem pod innym nickiem.
Aviiieee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-01, 17:21   #1776
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Skutki mojej walki z zakupoholizmem- tylko 2 rzeczy poszły do zapasów reszta już w użyciu
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-01, 17:56   #1777
Chaaiir
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 90
GG do Chaaiir
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Hej dziewczyny !

Daaawno mnie tutaj nie było, bo miałam tak napięty miesiąc,że nie miałam czasu na ogolenie nóg : / Nie zdążyłam więc odpowiedziec,jak sprawują się 3 kosmetyki, które do tej pory zdążyłam już dobrze przetestowac ( dodaję jeszcze raz zdjęcie).

Krem do rąk - cudo. PIĘĘĘĘKNIE PACHNIE, szybko się wchłania i ręce są naprawdę zadbane. Nie zauważyłam jednak zmiany w paznokciach .

Balsam mi się bardzo spodobał. Pachnie prześlicznie (jak krem do rąk - malinkowo) , przyjemnie nawilża i starcza na dosyc długo. Skóra zrobiła się jakaś taka... ładniejsza : ) Nie wiem na czym ta ładnośc polega, ale wcześniej nie miałam takiej skóry. Jestem zadowolona.

Maseczka....bez rewelacji, chociaż kupiłam jeszcze parę razy.
__________________
Świat jest mały...Ostatecznie wszyscy kiedyś spotkamy się w łóżku
Chaaiir jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-01, 20:14   #1778
saks
Rozeznanie
 
Avatar saks
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 756
GG do saks
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Cytat:
Napisane przez illegale Pokaż wiadomość
Moja aktualizacja wrześniowa
Illegale, co powiesz o micelu Biodermy? Opłaca się kupować?
saks jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-02, 20:20   #1779
illegale
Wtajemniczenie
 
Avatar illegale
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 2 459
GG do illegale
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

paula-zla kremu Babydream uzywam do stop i rak. Mieszam najczesciej z mocznikiem. Osobno tez stosuje, dobrze nawilza, jest dosyc lekki, dobrze sie rozsmarowuje i szybko wchlania

dziewczynka87 Babydream uzywam jak w/w . Humektanu do twarzy, jest bardzo fajny, lekki, nie zapycha mnie, nie nawilza spektakularnie, ale z mocznikiem moze zdzialac cuda

saks to moj pierwszy micel i bardzo mi odpowiada uzywam go 1,5 tyg, a jest go tyle, ile na zdjeciu, moze troszke mniej po 3 uzyciach. Jest wydajny, dobrze oczyszcza i nie musze juz uzywac wody do mycia twarzy, dzieki temu cera mi sie polepszyla.
__________________


Moja mała Amelio, twoje kości nie są ze szkła. Możesz zderzać się z życiem.


illegale jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-03, 14:51   #1780
2016070150903
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 18 424
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

moja aktualizacja.
2016070150903 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-03, 23:01   #1781
iza5868
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 7
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Cytat:
Napisane przez xxxMadziaxxx95 Pokaż wiadomość
Wklejam mój zbiór:

1. Pielęgnacja ciała
2. Żele pod prysznic i płyn do higieny intymnej
3. Twarz
4. Włosy
mam pytanie jak się sprawuje ten krem do twzrzy z avene?
iza5868 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-04, 09:17   #1782
xxxMadziaxxx95
Rozeznanie
 
Avatar xxxMadziaxxx95
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 595
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Cytat:
Napisane przez iza5868 Pokaż wiadomość
mam pytanie jak się sprawuje ten krem do twzrzy z avene?
Krem Avene słabiutko nawilża, ma wodnistą konsystencje i twarz się po nim świeci. Zdecydowanie lepszy jest ten z Biodermy
__________________

xxxMadziaxxx95 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-04, 12:21   #1783
saks
Rozeznanie
 
Avatar saks
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 756
GG do saks
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Cytat:
Napisane przez illegale Pokaż wiadomość
saks to moj pierwszy micel i bardzo mi odpowiada uzywam go 1,5 tyg, a jest go tyle, ile na zdjeciu, moze troszke mniej po 3 uzyciach. Jest wydajny, dobrze oczyszcza i nie musze juz uzywac wody do mycia twarzy, dzieki temu cera mi sie polepszyla.
Dzięki Mam nadzieję, że na mnie też zadziała.

Cytat:
Napisane przez Umbra Pokaż wiadomość
moja aktualizacja.
Bardzo fajna aktualizacja. Za micel Ziai zabieram się, jak tylko skończy mi się Bioderma.

+ nowości. Mój kosmetyczny minimalizm gdzieś się schował, ale w sumie za nim nie tęsknie
saks jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-04, 12:24   #1784
Hosenka*
Moderator KWC
 
Avatar Hosenka*
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 46 850
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Cytat:
Napisane przez saks Pokaż wiadomość
Dzięki Mam nadzieję, że na mnie też zadziała.


Bardzo fajna aktualizacja. Za micel Ziai zabieram się, jak tylko skończy mi się Bioderma.

+ nowości. Mój kosmetyczny minimalizm gdzieś się schował, ale w sumie za nim nie tęsknie
dorwałas jubileuszowa oliwkową Ziaję
Wypróbowałaś już mleczko??
__________________
13.12 - Antyperspiranty nie barwiące ubrań

10.12 - Kosmetyczne nowości listopada
mikroREKLAMA
Kosmetyki nowe i używane
24.11 - ostatni dzień darmowej dostawy do paczkomatów na Allegro - sprawdź aukcje i skorzystaj!

Ta reklama pokazywana jest pod 46 850 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Hosenka* jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-04, 12:27   #1785
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Cytat:
Napisane przez saks Pokaż wiadomość
Dzięki Mam nadzieję, że na mnie też zadziała.


Bardzo fajna aktualizacja. Za micel Ziai zabieram się, jak tylko skończy mi się Bioderma.

+ nowości. Mój kosmetyczny minimalizm gdzieś się schował, ale w sumie za nim nie tęsknie
Jak się sprawdza i jak pachnie masło i mydło sopockie? Poluję na nie od jakiegoś już czasu.
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-04, 12:33   #1786
Ms.Torres
Rozeznanie
 
Avatar Ms.Torres
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 946
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Cytat:
Napisane przez saks Pokaż wiadomość
Dzięki Mam nadzieję, że na mnie też zadziała.


Bardzo fajna aktualizacja. Za micel Ziai zabieram się, jak tylko skończy mi się Bioderma.

+ nowości. Mój kosmetyczny minimalizm gdzieś się schował, ale w sumie za nim nie tęsknie
jak tam skład i zapach mleczka oliwkowego? jak wypróbujesz, daj znać, czy jest tłuste i czy szybko się wchłania właśnie-jak z konsystencją-jest zbite czy raczej lejące?
__________________
Przyłącz się do klubu
-Avonomaniaczek
-Bladolicych

to już 10 lat na Wizażu
Ms.Torres jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-04, 12:35   #1787
saks
Rozeznanie
 
Avatar saks
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 756
GG do saks
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Cytat:
Napisane przez Hosenka* Pokaż wiadomość
dorwałas jubileuszowa oliwkową Ziaję
Wypróbowałaś już mleczko??
Jasne Pachnie jak wszysko inne z tej serii, szybko się wchłania i dosyć dobrze nawilża, chociaż mniej niż masła. Ale ta wielka butla z pompką jest super wygodna.
Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
Jak się sprawdza i jak pachnie masło i mydło sopockie? Poluję na nie od jakiegoś już czasu.
Nawilża jak wszystkie masła z Ziai. Nie wiem, czy dobrze pamiętam, ale o zapach już mnie kiedyś pytałaś Słodko-morski, delikatny.
Cytat:
Napisane przez Ms.Torres Pokaż wiadomość
jak tam skład i zapach mleczka oliwkowego? jak wypróbujesz, daj znać, czy jest tłuste i czy szybko się wchłania właśnie-jak z konsystencją-jest zbite czy raczej lejące?
Uch, skład... Jeszcze dziś postaram się go wkleić. Konsystencja jest w porządku, ładnie się rozsmarowuje. Raczej gęste.

Edytowane przez saks
Czas edycji: 2009-10-04 o 12:39
saks jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-04, 12:37   #1788
Eirenn
Wtajemniczenie
 
Avatar Eirenn
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 315
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
Jak się sprawdza i jak pachnie masło i mydło sopockie? Poluję na nie od jakiegoś już czasu.
Mogę coś powiedzieć o zapachu, bo miałam krem z serii Sopot Spa i miałam przyjemność wąchać w drogerii mydło - jest kwaskowaty, świeży ma w sobie coś z morskiej bryzy i świeżo przekrojonego zielonego jabłka. Piękny!

Czaję się na zestawik mydło + peeling + masło + krem nawilżający, gdy tylko zużyję serię pomarańczową
__________________

Eirenn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-04, 12:38   #1789
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Cytat:
Napisane przez saks Pokaż wiadomość
Jasne Pachnie jak wszysko inne z tej serii, szybko się wchłania i dosyć dobrze nawilża, chociaż mniej niż masła. Ale ta wielka butla z pompką jest super wygodna.

Nawilża jak wszystkie masła z Ziai. Nie wiem, czy dobrze pamiętam, ale o zapach już mnie kiedyś pytałaś Słodko-morski, delikatny.
Bardzo możliwe Trudno mi ten zapach zdefiniować, więc wypytuję
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-04, 12:41   #1790
cuciola
Zakorzenienie
 
Avatar cuciola
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Italia-Pavia/Katowice
Wiadomości: 10 221
GG do cuciola
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Umbra bardzo fajna aktualizacja! pochwalisz sie potem jak sie sprawuje peeling?

te kremy foot works mialam..fajne sa na zime szczegolnie ten zapach!
__________________
MOJ ZBIOR KOSMETYCZNY



cuciola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-04, 12:45   #1791
Hosenka*
Moderator KWC
 
Avatar Hosenka*
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 46 850
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Cytat:
Napisane przez saks Pokaż wiadomość
Jasne Pachnie jak wszysko inne z tej serii, szybko się wchłania i dosyć dobrze nawilża, chociaż mniej niż masła. Ale ta wielka butla z pompką jest super wygodna.

Nawilża jak wszystkie masła z Ziai. Nie wiem, czy dobrze pamiętam, ale o zapach już mnie kiedyś pytałaś Słodko-morski, delikatny.

Uch, skład... Jeszcze dziś postaram się go wkleić. Konsystencja jest w porządku, ładnie się rozsmarowuje. Raczej gęste.
Dzięki Chyba się skuszę
__________________
13.12 - Antyperspiranty nie barwiące ubrań

10.12 - Kosmetyczne nowości listopada
mikroREKLAMA
Kosmetyki nowe i używane
24.11 - ostatni dzień darmowej dostawy do paczkomatów na Allegro - sprawdź aukcje i skorzystaj!

Ta reklama pokazywana jest pod 46 850 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Hosenka* jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-04, 16:52   #1792
Ms.Torres
Rozeznanie
 
Avatar Ms.Torres
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 946
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Cytat:
Napisane przez saks Pokaż wiadomość
Jasne Pachnie jak wszysko inne z tej serii, szybko się wchłania i dosyć dobrze nawilża, chociaż mniej niż masła. Ale ta wielka butla z pompką jest super wygodna.

Nawilża jak wszystkie masła z Ziai. Nie wiem, czy dobrze pamiętam, ale o zapach już mnie kiedyś pytałaś Słodko-morski, delikatny.

Uch, skład... Jeszcze dziś postaram się go wkleić. Konsystencja jest w porządku, ładnie się rozsmarowuje. Raczej gęste.
dziękuję za odp

Cytat:
Napisane przez Eirenn Pokaż wiadomość
Mogę coś powiedzieć o zapachu, bo miałam krem z serii Sopot Spa i miałam przyjemność wąchać w drogerii mydło - jest kwaskowaty, świeży ma w sobie coś z morskiej bryzy i świeżo przekrojonego zielonego jabłka. Piękny!

Czaję się na zestawik mydło + peeling + masło + krem nawilżający, gdy tylko zużyję serię pomarańczową
Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
Bardzo możliwe Trudno mi ten zapach zdefiniować, więc wypytuję
ja też potwierdzam-zapach mydła sopockiego jest bardzo świeży, rześki ale nie aż tak agresywnie morski; ma w sobie coś kwaskowatego i cytrusowego w każdym razie baardzo przyjemny, prawdziwie w stylu Spa
__________________
Przyłącz się do klubu
-Avonomaniaczek
-Bladolicych

to już 10 lat na Wizażu
Ms.Torres jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-04, 20:45   #1793
Chaaiir
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 90
GG do Chaaiir
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Wizażanki,
a poleciłybyście jakiś krem nawilżający ze swojej kolekcji do cery wrażliwej ( najlepiej atopowej) , ale taki, który się nie `świeci`? Bo ja po każdym mam twarz jakby oliwką posmarowaną : (
__________________
Świat jest mały...Ostatecznie wszyscy kiedyś spotkamy się w łóżku
Chaaiir jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-04, 20:56   #1794
kaledonia
Zakorzenienie
 
Avatar kaledonia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Ldz---GDA---NO
Wiadomości: 6 639
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Humektan
__________________
Top 5 Paryża
kaledonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-05, 07:37   #1795
201604211131
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 5 693
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Cytat:
Napisane przez kaledonia Pokaż wiadomość
Humektan
Lub Toleriane La Roche Posay

******
Przy okazji wklejam zakupy jeszcze z września

Edytowane przez 201604211131
Czas edycji: 2009-10-05 o 07:46
201604211131 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-05, 09:36   #1796
marta301
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 1 632
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Moja sierpniowo-październikowa aktualizacja
__________________
62,7.........53-52-51,3-51
- 11,4 kg
marta301 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-05, 12:55   #1797
2016070150903
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 18 424
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Cytat:
Napisane przez saks Pokaż wiadomość
Bardzo fajna aktualizacja. Za micel Ziai zabieram się, jak tylko skończy mi się Bioderma.
dzięki. micel Ziaja bardzo lubię. Bioderma niestety mi nie podpasowała, nie zmywała makijażu i lepiła się. no i nie była jakoś super wydajna, więc cenowo też nie było szału. a;e Ziaję polecam.

Cytat:
Napisane przez cuciola Pokaż wiadomość
Umbra bardzo fajna aktualizacja! pochwalisz sie potem jak sie sprawuje peeling?

te kremy foot works mialam..fajne sa na zime szczegolnie ten zapach!
dzięki.

o który peeling pytasz? jeśli o Garnier 3w1, to jest to moje setne opakowanie, uwielbiam go. tylko po nim mam uczucie oczyszczenia. nie podrażnia, nawet przy używaniu 2 razy dziennie. oczyszcza, ogranicza niespodzianki na twarzy. fajny jako maseczka- nakładam na zwilżoną twarz, po 10-15 minutach robię peeling. cera jest gładka i rozjaśniona.

ten peeling Foot Works miałam w zeszłym roku, faktycznie super zapach na zimę. ma drobne ziarenka, ściera średnio, chyba, że pomoże mu się pumeksem/tarką. ale zapach super.
2016070150903 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-05, 13:35   #1798
Koshatka
Zakorzenienie
 
Avatar Koshatka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 9 093
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Cytat:
Napisane przez rzyrafka Pokaż wiadomość
Skutki mojej walki z zakupoholizmem- tylko 2 rzeczy poszły do zapasów reszta już w użyciu
Gdzie kupiłaś zmywacz do paznokci Essence?

Cytat:
Napisane przez Eirenn Pokaż wiadomość
Mogę coś powiedzieć o zapachu, bo miałam krem z serii Sopot Spa i miałam przyjemność wąchać w drogerii mydło - jest kwaskowaty, świeży ma w sobie coś z morskiej bryzy i świeżo przekrojonego zielonego jabłka. Piękny!

Czaję się na zestawik mydło + peeling + masło + krem nawilżający, gdy tylko zużyję serię pomarańczową
W której drogerii na Śląsku widziałaś tę pomarańczową serię i Sopot Spa?
__________________
"It's not a bargain if you don't need one" S. Kinsella

Edytowane przez Koshatka
Czas edycji: 2009-10-05 o 13:38
Koshatka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-05, 13:41   #1799
gayenka
Zakorzenienie
 
Avatar gayenka
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 3 274
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Koshatko w Katowickim Skarbku na piętrze w kosmetycznym sa obie serie-pomarańczowa i Sopot Spa.
Pewnie w Sosnowcu w Jaśminowej tez ,z tego co pamietam to dość szybko pojawiały się tam nowości..ale osobiście nie widzialam, bo już nie mam zajęć w tych okolicach na szczescie.
Moge ci jeszcze napisac gdzie w Bytomiu znaleźć te serie, jesli cie to interesuje
__________________
Se spánky z břidlicových střech
se zády rtutě na oknech,
páry z broušenýho skla,
se stehny váhy, tě každej zná,
tě každej zná, tě každej zná
a když Tě ochutná,
ví, že víš, že...



gayenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-05, 14:02   #1800
Koshatka
Zakorzenienie
 
Avatar Koshatka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 9 093
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja cz. III

Dzięki Gayenko. W takim razie muszę zajrzeć do Skarbka. Za Bytom dziekuję, nie po drodze mi tam.
W Jaśminowej wieki nie byłam bo ostatnio jakoś krucho u nich z nowościami i w ogóle z asortymentem.
__________________
"It's not a bargain if you don't need one" S. Kinsella
Koshatka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:51.