Wybieramy tusz do rzęs - porady. Zbiorczy. - Strona 23 - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-02-02, 14:18   #661
malalka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: okolice Poznania
Wiadomości: 3 598
GG do malalka
Dot.: Tusz do rzęs ;)

ja polecam RIMMEL Volume Flash (extreme black) za 19,90 w rossmanie
tu masz fotke pomalowanych rzes tym tuszem http://www.wizaz.pl/forum/attachment...9&d=1138213629
malalka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-02, 15:09   #662
ups_16
Raczkowanie
 
Avatar ups_16
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 94
Dot.: Tusz do rzęs ;)

popieram w sprawie tuszu maybelline. u mnei kosztowal niecale 21 zl a kupowalam 4 dni temu
ups_16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-02, 15:17   #663
zapalka
Zadomowienie
 
Avatar zapalka
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Koło
Wiadomości: 1 023
GG do zapalka
Dot.: Tusz do rzęs ;)

Ja tez polecam Volume Express Curved Brush !
Ja go kupiłam za 18 zł. :p!
Podkręca, wydłuża, naprawde zagęszcza i pogrubia, ma świetny czarny kolor no i naprawdę długo utrzymuje się na rzęsach!
Co do fluidu, to sam podkład nie wystarczy - musi być tez korektor.
Zajżyj na KWC.
pozdrawiam, Ola .
__________________
Ten more reasons that I need somebody new, just like Fru!

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=554818 <-- WYMIANA
zapalka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-02, 15:20   #664
ona1981
Zakorzenienie
 
Avatar ona1981
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 6 055
Dot.: Tusz do rzęs ;)

Cytat:
Napisane przez malalka
ja polecam RIMMEL Volume Flash (extreme black) za 19,90 w rossmanie
tu masz fotke pomalowanych rzes tym tuszem http://www.wizaz.pl/forum/attachment...9&d=1138213629

Zdecydowanie popieram. Na początku nie mogłam sie przekonać do tej maskary, jednak gdy juz kupiłam jestem bardzo z niej zadowolona. W ogole nie skleja rzęs, swietnie pogrubia, podkręca, ma tez myśle dobrą cenę.
ona1981 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-02, 15:22   #665
ona1981
Zakorzenienie
 
Avatar ona1981
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 6 055
Dot.: Tusz do rzęs ;)

Jesli chodzi o podkłady to polecam Loreala Cashmere Perfekt, oraz MaxFactor Colour adapt, ceny to ok 35 zł (bardzo wydajne są)
ona1981 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-02, 17:00   #666
zapalka
Zadomowienie
 
Avatar zapalka
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Koło
Wiadomości: 1 023
GG do zapalka
Dot.: Tusz do rzęs ;)

Ja tylko raz próbowałam Volume Flash i mnie zawiódł ....
Zbyt dużo nabiera się na szczoteczkę, skleja rzęsy, "paćka" je i bardzo szybko się rozmazuje czy kruszy...
Colour Adapt jest podobno dobry, ale nic a nic nie kryje. a chybe na tym zależy założycielce tematu .
__________________
Ten more reasons that I need somebody new, just like Fru!

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=554818 <-- WYMIANA
zapalka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-02, 18:44   #667
wertusia
Zakorzenienie
 
Avatar wertusia
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 3 012
Dot.: Tusz do rzęs ;)

Hej
Po pierwsze dziekuje, że mi odpowiedziałyście
Po drugie, co to jest KWC ? Jestem tu nowa, i nie bardzo się orientuje ;P
Tusz RIMMEL Volume Flash mam teraz Podoba mi się, ale jednak nie tak do końca- skleja troche rzęsy i pozostawia grudki
wiec wydaje mi się,że niebawem wybiorę sie do drogerii i zakupie sobie
Maybelline Volum Express Curved Brush Mam nadzieje,że bede zadowolona !
Niestety dalej nie wiem co z tym pudrem Naprawde chodzi mi to,aby świetnie krył buzie- o korektorze to wiem,bo używam =) tylko, że niektóry pudry nic nie dają, sa takie przezroczyste na twarzy :P Mam nadzieje,że wiecie o co mi chodzi
wertusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-02, 19:25   #668
ups_16
Raczkowanie
 
Avatar ups_16
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 94
Dot.: Tusz do rzęs ;)

no wiec KWC to Kosmetyk Wszech Czasow czyli recenzje kosmetykow i ich oceny przez uzytkowniczki. Tu link do KWC:
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/
a tu konkretnie tuszy:
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...&category_id=9
co do pudru ci nic nie poradze bo nie mam wielkiego doswiadczenia w tym watku. smaruje buzke podkladem avonu, ale zamierzam go zmienic
ups_16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-02, 19:28   #669
sky1980
Rozeznanie
 
Avatar sky1980
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Holandia
Wiadomości: 724
Dot.: Tusz do rzęs ;)

Cytat:
Napisane przez malalka
ja polecam RIMMEL Volume Flash (extreme black) za 19,90 w rossmanie
tu masz fotke pomalowanych rzes tym tuszem http://www.wizaz.pl/forum/attachment...9&d=1138213629

bardzo ladny masz makijaz oczu
uielbiam ciemne odcienie na oczach, robia sie wtedy takie tajemnicze i seksowne
sky1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-02, 19:38   #670
zapalka
Zadomowienie
 
Avatar zapalka
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Koło
Wiadomości: 1 023
GG do zapalka
Dot.: Tusz do rzęs ;)

Może z podkładów spróbuj Lasting Performance Max Factora?
__________________
Ten more reasons that I need somebody new, just like Fru!

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=554818 <-- WYMIANA
zapalka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-02, 20:52   #671
malalka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: okolice Poznania
Wiadomości: 3 598
GG do malalka
Dot.: Tusz do rzęs ;)

dzieki sky to moje proby zrobienia smoky eyes. poki co nie doszlam do perfekcji ale sie staram
malalka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-02, 21:45   #672
monika_wiss
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Lodz
Wiadomości: 521
Dot.: Tusz do rzęs ;)

Polecam Astor lycra cos tam, i YSL maskara wodoodporna. Ta druga duzo lepsza, moim zdaniem.
monika_wiss jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-02, 21:48   #673
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 9 487
Dot.: Tusz do rzęs ;)

Polecam - Maybelline volume express oraz Rimmel Volume Flash. Oba możesz znaleźć za ok 20 zł
beoneself jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-03, 12:26   #674
Joskelyn
Zadomowienie
 
Avatar Joskelyn
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 1 676
Dot.: Tusz do rzęs ;)

co do podkladow to bardzo dobrze kryjace sa podklady Manhattanu - jesli jeszcze dodoatkowow uzyjesz korektora to bedzie w ogole super Manhattan ma w swojej ofercie specjalne antybakteryjne fluidy, dzieki ktorym nowe pryszcze nie beda sie rozwijac.Kiedy kilka lat temu mialam problemy z tradzikiem wlasnie tych podkladow uzywalam i bylam zadowolona. Mialam podlad Soft & Light i Clerface.
Poza tym wydaje mi sie ze ten nowy Vichy Dermablend jest silnie kryjacy, ale to juz wydatek rzedu 70 zlotych.
Joskelyn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-03, 15:31   #675
Kraczitka
Raczkowanie
 
Avatar Kraczitka
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 439
Dot.: Tusz do rzęs ;)

Ja uzywam teraz takiego z Oriflame ale nie pochwalam go Niepogrubia rzes (a podobno ma )
Slyszalam ze wiele bab zachwala tusz z Oriflame GIORDANI GOLD - taki złoty, cos ok 30zl
Kraczitka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-03, 18:54   #676
wertusia
Zakorzenienie
 
Avatar wertusia
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 3 012
Dot.: Tusz do rzęs ;)

Cytat:
Napisane przez Kraczitka
Ja uzywam teraz takiego z Oriflame ale nie pochwalam go Niepogrubia rzes (a podobno ma )
Slyszalam ze wiele bab zachwala tusz z Oriflame GIORDANI GOLD - taki złoty, cos ok 30zl

Moja kolezanka używa z Oriflame- nie wiem którego. Ale też ma całkiem ładne rzęsy
Mi jednak chodzi o czarny
A puder- hm dalej nie wiem co z nim. Musze sie jeszcze zastanowic.
Jeszcze tak sie zastanawiam nad różem do polików. Kupiłam sobie Bell ale pozostawia mi smugi Niektórzy mają tak ładnie zaznaczone różem policzki ... ah moje marzenie ;D
wertusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-03, 19:25   #677
olgus25
Raczkowanie
 
Avatar olgus25
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Pomorze:)
Wiadomości: 39
Dot.: Tusz do rzęs ;)

ja osobiscie polecam Ci puder Lasting Performance Max Factor. Tez mam problemowa cere i jestem z niego zadowolona Nie pamietam za ile go dokladnie kupilam, ale koszt nie byl zbyt wysoki. Uwazam , ze jak na swoja cene jest calkiem niezly ;]
__________________
"Kiedy jesteś zły, policz do dziesięciu, ale kiedy jesteś wściekły, to przeklinaj."
Mark Twain
olgus25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-03, 20:06   #678
Sathi
Zakorzenienie
 
Avatar Sathi
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: uroczysko
Wiadomości: 5 658
Dot.: Tusz do rzęs ;)

Z tuszy polecam firmę Maybelline, mają rewelacyjne tusze a i podkłady też nie najgorsze.
Acha, jest taka polska firma Diadem, mają super tusze do rzęs i nie drogie ok 15 zł
__________________
Połam język
Spadł bąk na strąk, a strąk na pąk. Pękł pąk, pękł strąk, a bąk się zląkł.


MIŁEGO DNIA
Sathi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-03, 20:28   #679
Kobieta_słonecznik
Zakorzenienie
 
Avatar Kobieta_słonecznik
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: słonecznikowe pole :-)
Wiadomości: 3 177
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Tusz do rzęs ;)

Polecam ASTOR Ultra Volume (ok. 30 zł.). Pogrubia, ale i podkręca-efekt sztucznych rzęs murowany
Kobieta_słonecznik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-03, 20:50   #680
ona1981
Zakorzenienie
 
Avatar ona1981
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 6 055
Dot.: Tusz do rzęs ;)

Cytat:
Napisane przez wertusia
Moja kolezanka używa z Oriflame- nie wiem którego. Ale też ma całkiem ładne rzęsy
Mi jednak chodzi o czarny
A puder- hm dalej nie wiem co z nim. Musze sie jeszcze zastanowic.
Jeszcze tak sie zastanawiam nad różem do polików. Kupiłam sobie Bell ale pozostawia mi smugi Niektórzy mają tak ładnie zaznaczone różem policzki ... ah moje marzenie ;D
Tusz jest czarny, tylko ma złotą buteleczkę
ona1981 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-03, 21:24   #681
wertusia
Zakorzenienie
 
Avatar wertusia
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 3 012
Dot.: Tusz do rzęs ;)

Cytat:
Napisane przez ona1981
Tusz jest czarny, tylko ma złotą buteleczkę
Aha ;d ja myślalam,ze on jest koloru złotego- a to tylko buteleczka jest taka ;p hehe
wertusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 15:21   #682
kasienka.b
Wcale nie be, tylko cacy kasieńka
 
Avatar kasienka.b
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Diamentowa wyspa
Wiadomości: 9 924
GG do kasienka.b
Cool Dot.: Tusz do rzęs ;)

No Giordani jets fajny Volume express curved brush i sky high curves tez sa super!!!
__________________
Blog
kasienka.b jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 15:59   #683
madzia2017
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Lidzbrak
Wiadomości: 17
GG do madzia2017
Exclamation Dot.: Tusz do rzęs ;)

Ja Szukam Dobrze Wodoodpornego-bo Szybko Sie Rozmazuje Pod Oczami Szukam Niedrogiego Tzn. Do Ok 50-60 Zł......a Jesli Jest Tanszy To Jeszcze Lepiej Prosze O Pomoc!!!!!!!!!!
madzia2017 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 16:31   #684
ona1981
Zakorzenienie
 
Avatar ona1981
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 6 055
Dot.: Tusz do rzęs ;)

Cytat:
Napisane przez madzia2017
Ja Szukam Dobrze Wodoodpornego-bo Szybko Sie Rozmazuje Pod Oczami Szukam Niedrogiego Tzn. Do Ok 50-60 Zł......a Jesli Jest Tanszy To Jeszcze Lepiej Prosze O Pomoc!!!!!!!!!!
Ja wodoodpornych nie lubie. Do ok 50-60 to polecam Double Extension Loreala, nie rozmazuje się w ogole
ona1981 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 17:05   #685
JOANNA16
Zakorzenienie
 
Avatar JOANNA16
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Krosno
Wiadomości: 22 299
Talking Tusz Wydłużający-w Miare Tani

dziewczyny musze sobie kupic tusz wydłużajacy ale zeby nie był drogi,jaki jest najlepszy macie jakies propozycje?? z gory dziekuje
JOANNA16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 17:14   #686
Durga
Zakorzenienie
 
Avatar Durga
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 5 619
Dot.: Tusz Wydłużający-w Miare Tani

A ile pieniędzy możesz na niego przeznaczyć ? Ja kiedyś miałam Pierre Rene - ok. 13 zł. niezły nawet był, ale teraz przerzuciłam sie na Loreala - 40-45 zł. Wogóle niezbyt często zmieniam marke tuszu bo używam brązowych a w nich jest mały wybór
__________________
Per aspera ad astra...
Tylko głupcy się nudzą!



Durga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 17:28   #687
JOANNA16
Zakorzenienie
 
Avatar JOANNA16
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Krosno
Wiadomości: 22 299
Dot.: Tusz Wydłużający-w Miare Tani

a jaki jest ten pierre rene? wydłuża rzesy?
JOANNA16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 17:29   #688
JOANNA16
Zakorzenienie
 
Avatar JOANNA16
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Krosno
Wiadomości: 22 299
Dot.: Tusz Wydłużający-w Miare Tani

aha moge przeznaczyc ok.20 zł
JOANNA16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 22:02   #689
wertusia
Zakorzenienie
 
Avatar wertusia
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 3 012
Dot.: Tusz do rzęs ;)

A ten tusz Maybelline Volum Express Curved Brush nie pozostawia żadnych grudek i się nie kruszy ?? )

Pzdr !
wertusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 22:23   #690
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Tusz do rzęs ;)

Polecam Maybelline Volum Express Curved Brush. Mam już 2 albo 3 opakowanie i jest niezły za cenę 20,o zł. Troche podręca rzęsy i pogrubia.

Kolejne opakowanie mam obecnie od paru miesięcy i juz trochę zgęstniał, ale sie nie kruszy i nie robią się żadne grudki. Tusz jest trochę pracochłonny i ma dziwną szczotkę, ale ok. Uprzedzam, że ja dość starannie i dokładnie tuszuję rzęsy. NIe lubię posklejanych itp.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
#makijaż, #sauna, bourjois, isa dora, jaka, krótkie rzęsy, makijaz, makijaż, makijaż / oko, mascara, maskara, maybelline, miss sporty, nastolatka, oczy, pogrubiający, porada, pytanie, rimmel, rzes, rzęsy, tanio, trwaly, tusz, tusz do rzęs, tusz do rzęs cena, tusz do rzęs dobry, tusz hipoalergiczny, tusz podkręcający, tusze do rzęs, wibo, wydłużający

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-01-18 01:59:51


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:08.