produkty Lush - Strona 75 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-11-05, 10:59   #2221
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: produkty Lush

Cytat:
Napisane przez karton Pokaż wiadomość
oj no... bo Winter bath śmierdzi jak jakaś rybna skarpeta i tyle, zachciało im się nawiązywań do japońskich tradycji...

a jakiego masz smoothie?

Mam migdałowo- kokosowy.
Zrobiłam test, umyłam nim ręce. Skóra jest po nim cudowna, taka gładka i fajnie się stosuje, taki mus
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-11-05, 11:00   #2222
karton
Zakorzenienie
 
Avatar karton
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 6 026
Dot.: produkty Lush

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Mam migdałowo- kokosowy.
Zrobiłam test, umyłam nim ręce. Skóra jest po nim cudowna, taka gładka i fajnie się stosuje, taki mus
mam go na wishliście, myślałam jeszcze kiedyś na Turkish Delight...
__________________
instagram: @uttterly
karton jest offline  
Stary 2010-11-05, 11:03   #2223
kasiaj85
Moderator
 
Avatar kasiaj85
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Wiadomości: 9 465
Dot.: produkty Lush

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Mam migdałowo- kokosowy.
Zrobiłam test, umyłam nim ręce. Skóra jest po nim cudowna, taka gładka i fajnie się stosuje, taki mus
no a jak z tym zapachem? mocno rozczarowuje?
__________________
MAC addict Lush & China Glaze lover!

Mój beauty blog
kasiaj85 jest offline  
Stary 2010-11-05, 11:28   #2224
Shpilcia
Zakorzenienie
 
Avatar Shpilcia
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Wiadomości: 3 064
Dot.: produkty Lush

dostałam paczuszkę lip tint snow fairy i it started with a kiss oraz massage bar soft coeur.
Cieszę sie, ze nie zamówiłam Snow fairy żelu bo to nie moja bajka wręcz zalatuje mi syropem dla dzieci, pamiętacie taki słodki, lekarski smak i zapach? Tak ja go odczuwam, jest cos jeszcze w tych zapachu, ale nie umiem tego bliżej określić ;D jako balsam do ust ok, ładniutki kolorek daje, delikatny nie nachalny, nałożyłam na suchary i nawet czuję lekkie natłuszczenie, ale już o żel się nie pokuszę
it started with a kiss pachnie obłędnie piękny czerwony odcień, zapach pieczonego jabłka z cynamonem i spieczonym karmelem, ach
soft coeur ciut połamane z tyłu, ale trzyma się w jednym kawałki, myslałam, ze będzie mniejsze, ale nie jest źle pachnie przesłodko, ciut wczuwam wosk, toffee, kakako, od strony czekoladki intensywniej czekolada z pomarańczą dzisiaj wyskubię to co jest na plastiku jako resztki i się wysmaruję
Shpilcia jest offline  
Stary 2010-11-05, 11:34   #2225
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 963
Dot.: produkty Lush

Dziewczyny dobrze rozumiem ze bodu butter to jakby balsamy nawilzajace w kostkach?
poszperam na forum zaraz jak z ich wydajnoscia i jakoscia bo nazwy nie raz sie tu przewijaly ale nie rozumialam co czytam w sensie co to jest...
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2010-11-05, 11:36   #2226
dorotie85
Zadomowienie
 
Avatar dorotie85
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Świnoujście
Wiadomości: 1 806
Dot.: produkty Lush

Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość
Hexxana alez musz super skarby szufladowe



Ja nie Kasia ale Buche mam i jesli chcesz moge Ci próbaska wysłac, zapraszam na priv. Buche pachnie cudnie makowcem, swietami ale ja mam mieszana uczucia co do brandy w składzie, boje sie przesuszenia bo ostatnio kurcze mam przesuszona buxke za bardzo
Naprawdę? Wysłałabyś? Byłabym ogromnie wdzięczna, a co chciałabyś ode mnie?

Cytat:
Napisane przez kasiaj85 Pokaż wiadomość
nie będziesz miała dosyć na jakiś czas ja już mam kolejną wishlistę!i już dzisiaj wiem, że znajdzie się na niej kilka zapasowych sztuk Glogga jest cudny! niuchając go z butelki przeraziłam się, że się zawiodę, ale na ciele w trakcie mycia są wszystkie te aromaty opisywane przez Was, któe razem tworzą taki typowy świąteczny zapach cudo!
Buche pachnie bardzo przyjemnie! Nie jest bardzo słodki. Słuchajcie, a czy to od razu odwinąć z tego wodorosta? czy wybierać?
Cieszę się, że Glogg przypadł Ci do gustu
dorotie85 jest offline  
Stary 2010-11-05, 12:02   #2227
hola ola
Zakorzenienie
 
Avatar hola ola
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 5 146
Dot.: produkty Lush

Cytat:
Napisane przez dorotie85 Pokaż wiadomość
Naprawdę? Wysłałabyś? Byłabym ogromnie wdzięczna, a co chciałabyś ode mnie?
Pewnie juz wysłaalm priv
hola ola jest offline  
Stary 2010-11-05, 12:05   #2228
magrat16
Zakorzenienie
 
Avatar magrat16
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Cetrum :)
Wiadomości: 3 743
Dot.: produkty Lush

chyba przyszedł mój Lush, ale zła jestem strasznie, nasłuchuję ciągle listonosza, cały dzień w domu jestem, a tu awizo... Nawet nie zadzwonił
__________________
Przeczytano w 2017:4/100
Magrat znowu bloguje, ostatni post:Farba niewypał- Syoss
Blog kulinarny Keczup z cukinii!
Przeczytane w2016 35( 2015:70;2014:33; 2013: 61)


03.10.2015
magrat16 jest offline  
Stary 2010-11-05, 12:07   #2229
sinsinsin
Rozeznanie
 
Avatar sinsinsin
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 897
Dot.: produkty Lush

Aaaa, doszla dzis moja paczka od Olencji. Jestes blyskawica

Rozczarowal mnie mega balsam do ust Honey Trap. Spodziewalam się czegos bardziej miodowego, a tu bach - czysty zapach wosku do ramek dla pszczol :P i troche mi kamforą zalatuje, ale konsystencja przyjemna wiec pewnie zuzyję.

Żel Snow Fairy , pyyyyszny zapach. Moze troche sztuczny, ale mega.
O mydlach powiem cos wiecej jak uzyję.

Dziewczyny jak uzywacie scrubow? Bo ja zamowilam po raz pierwszy i glowie się czy ja mam to odlamywac po kawalku? Cos mi sie wydaje,ze czytalam cos takiego, ale nie jestem pewna.
I jeszcze jedno. Gdzie na stronie lush są te pudelka do mydel metalowe (ktoras z Was miala takie na zdjeciu swojej paczki). Chetnie bym sobie zamowila, ale nie moge znalezc
sinsinsin jest offline  
Stary 2010-11-05, 12:09   #2230
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 963
Dot.: produkty Lush

prosze klik metalowe pudelko
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2010-11-05, 12:12   #2231
sinsinsin
Rozeznanie
 
Avatar sinsinsin
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 897
Dot.: produkty Lush

Dziekuje bardzo Nastepnym razem chyba się pokusze.

Shpilcia, jak Ci nie pasuje balsam do ust Snow Fairy to moze chcialabys go wymienic na Honey Trap ?
sinsinsin jest offline  
Stary 2010-11-05, 12:14   #2232
madimadi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Katowitzzz
Wiadomości: 74
Dot.: produkty Lush

Cytat:
Napisane przez magrat16 Pokaż wiadomość
chyba przyszedł mój Lush, ale zła jestem strasznie, nasłuchuję ciągle listonosza, cały dzień w domu jestem, a tu awizo... Nawet nie zadzwonił

Normalka...
__________________
Wizaż - internetowo i realnie !

madimadi jest offline  
Stary 2010-11-05, 12:45   #2233
Shpilcia
Zakorzenienie
 
Avatar Shpilcia
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Wiadomości: 3 064
Dot.: produkty Lush

Cytat:
Napisane przez sinsinsin Pokaż wiadomość
Shpilcia, jak Ci nie pasuje balsam do ust Snow Fairy to moze chcialabys go wymienic na Honey Trap ?
Wzięłam go dla koloru, a tu ładnie się sprawuje, a zapach na szczęście wietrzeje może żel przyjemniej pachnie za zapachem wosku nie przepadam, wystarczy mi kamforowy carmex
Shpilcia jest offline  
Stary 2010-11-05, 13:03   #2234
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: produkty Lush

Cytat:
Napisane przez kasiaj85 Pokaż wiadomość
szybciusi post poszedł był ale taki jeno poglądowy

Hexx - świetny zbiorek! porecenzuj mydełka koniecznie!
Dziekuje
ciagle mi brakuje czasu na KWC a skrotowe opisy na blogu jedynie....
w kazdym razie moi ulubiency to Sultana of Soap i dolacza do nich Noubar(cudny zapach)-kremowe,zamiast piany jest smietankowy mus na skorze-bajka!na dodatek rewelacyjnie nawilzaja.

Cytat:
Napisane przez dorotie85 Pokaż wiadomość
Dziewczyny zdawać relacje Kasia napisz później jakie wrażenia po Buche. Zastanawiam się nad kupnem, ale nie wiem czy mnie nie podrażni, trochę mnie przeraża brandy w składzie A jest w formie pasty czy wygląda jak herbalism?
Jak mnie to pomiedzy Herbalism a Angels On Bare Skin-podoba mi sie i chyba skusze sie na cale pudlo bo wzielam ostatnio polowke na testy.

Cytat:
Napisane przez kasiaj85 Pokaż wiadomość
Buche wyglądem przypomina Aqua marinę. Zawinięta w taki wodorost... No i jest o konsystencji Herbalismu, choć bardziej może nawet Angels On Bare Skin, ale to w zasadzie podobne. Trzeba jej oddłubać kawałeczek i w zagłębieniu dłoni dodać kilka kropli wody, rozbełtać na papkę i na buzię! z używania zdam relacje nieco póżniej!
Wstepnie jeste bardzo zadowolona

Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość
Hexxana alez musz super skarby szufladowe
Dziekuje
teraz musze uruchomic druga szuflade bo przyszla druga czesc....swiezo odebralam i jestem bardzo zadowolona.



Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość
Ja nie Kasia ale Buche mam i jesli chcesz moge Ci próbaska wysłac, zapraszam na priv. Buche pachnie cudnie makowcem, swietami ale ja mam mieszana uczucia co do brandy w składzie, boje sie przesuszenia bo ostatnio kurcze mam przesuszona buxke za bardzo
Zapach jest cudny!!!
Za krotko stosuje zeby powiedziec cos na temat przesuszenia ale moge jedno stwierdzic,gdyby brandy mialo tak duzy wplyw to odczulabym to od razu bo ostatnio zmasakrowalam sobie twarz lekami;/i powoli wychodze na prosta z nawilzeniem.

Cytat:
Napisane przez kasiaj85 Pokaż wiadomość
nie będziesz miała dosyć na jakiś czas ja już mam kolejną wishlistę!i już dzisiaj wiem, że znajdzie się na niej kilka zapasowych sztuk Glogga jest cudny! niuchając go z butelki przeraziłam się, że się zawiodę, ale na ciele w trakcie mycia są wszystkie te aromaty opisywane przez Was, któe razem tworzą taki typowy świąteczny zapach cudo!
Buche pachnie bardzo przyjemnie! Nie jest bardzo słodki. Słuchajcie, a czy to od razu odwinąć z tego wodorosta? czy wybierać?
Glogg coraz bardziej kusi
Zostawilam wodorost w Buche,wybieram sobie tam ze srodka i tyle

Cytat:
Napisane przez Shpilcia Pokaż wiadomość
dostałam paczuszkę lip tint snow fairy i it started with a kiss oraz massage bar soft coeur.
Cieszę sie, ze nie zamówiłam Snow fairy żelu bo to nie moja bajka wręcz zalatuje mi syropem dla dzieci, pamiętacie taki słodki, lekarski smak i zapach? Tak ja go odczuwam, jest cos jeszcze w tych zapachu, ale nie umiem tego bliżej określić ;D jako balsam do ust ok, ładniutki kolorek daje, delikatny nie nachalny, nałożyłam na suchary i nawet czuję lekkie natłuszczenie, ale już o żel się nie pokuszę
it started with a kiss pachnie obłędnie piękny czerwony odcień, zapach pieczonego jabłka z cynamonem i spieczonym karmelem, ach
soft coeur ciut połamane z tyłu, ale trzyma się w jednym kawałki, myslałam, ze będzie mniejsze, ale nie jest źle pachnie przesłodko, ciut wczuwam wosk, toffee, kakako, od strony czekoladki intensywniej czekolada z pomarańczą dzisiaj wyskubię to co jest na plastiku jako resztki i się wysmaruję
Faaaajne i apetyczne zakupy
Kuszacy opisIt started with a kiss ale ja juz po jednej wpadce jakos nie moge sie przelamac by kupic ponownie mazidlo do ust z Lusha
__________________
Hexxana jest offline  
Stary 2010-11-05, 13:18   #2235
kasiek87
Kokon pro
 
Avatar kasiek87
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: zielona góra
Wiadomości: 5 773
Dot.: produkty Lush

ha do mnie wlasnie doszly balsam do ust snow fairy i therapy massage bar
snow pachnie mi czerwona oranzada z helleny, dal sie od nalozyc na usta bez problemu, kolor delikatnie nadaje, ale ja mam podobno mocno czerwone usta ;] jak ktos ma blade to pewnie mocniej bedzie widac.
Therapy jak ciemna czekolada z pomaranczami, dla mnie totalnie swiateczny zapach z dziecinstwa typowo na jesien/zime. wsmarowalam poki co w reke zdam relacje jak pouzywam dluzej
__________________

DL2/9/9
3/3/6-22/7/8
kasiek87 jest offline  
Stary 2010-11-05, 13:34   #2236
siulka
Zakorzenienie
 
Avatar siulka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 4 674
GG do siulka
Dot.: produkty Lush

Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
Dziewczyny dobrze rozumiem ze bodu butter to jakby balsamy nawilzajace w kostkach?
poszperam na forum zaraz jak z ich wydajnoscia i jakoscia bo nazwy nie raz sie tu przewijaly ale nie rozumialam co czytam w sensie co to jest...
Jeśli chodzi o body butter to mogę opisać tylko Aqua Mirabilis, który jest boski. Nie jest to masło do ciała we właściwym tego słowa znaczeniu - ma peelingujące drobinki i stosuje się go w czasie kąpieli - bo drobinki trzeba spłukać. Ale po wytarciu skóry ręcznikiem, jest nawilżona .


Cytat:
Napisane przez sinsinsin Pokaż wiadomość
Aaaa, doszla dzis moja paczka od Olencji. Jestes blyskawica

Rozczarowal mnie mega balsam do ust Honey Trap. Spodziewalam się czegos bardziej miodowego, a tu bach - czysty zapach wosku do ramek dla pszczol :P i troche mi kamforą zalatuje, ale konsystencja przyjemna wiec pewnie zuzyję.

Żel Snow Fairy , pyyyyszny zapach. Moze troche sztuczny, ale mega.
O mydlach powiem cos wiecej jak uzyję.

Dziewczyny jak uzywacie scrubow? Bo ja zamowilam po raz pierwszy i glowie się czy ja mam to odlamywac po kawalku? Cos mi sie wydaje,ze czytalam cos takiego, ale nie jestem pewna.
I jeszcze jedno. Gdzie na stronie lush są te pudelka do mydel metalowe (ktoras z Was miala takie na zdjeciu swojej paczki). Chetnie bym sobie zamowila, ale nie moge znalezc
Uff... To dobrze, że nie wzięłam tego Honey Trap bo był na mojej liście... To wolę sobie Tisane kupić .

Ja odłamuję scruby, bo podobno jak zawilgotnieją to twardnieją i bardzo rysują skórę. Z odłamywania wychodzi mi tak mniej więcej 14-16 kawałków - każdy starczy mi na całe ciało więc jest całkiem wydajnie Mój ulubiony to Sugar Babe
siulka jest offline  
Stary 2010-11-05, 13:39   #2237
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: produkty Lush

Cytat:
Napisane przez kasiaj85 Pokaż wiadomość
no a jak z tym zapachem? mocno rozczarowuje?
Nie. Jest poprostu bardzo delikatny i myślę sobie że to dobrze, ja osobiście nie dałabym rady używać niekórych z żeli Lushowych bo są zbyt mocne, od razu by mnie mdliło. A tak zapaszek delikatny, długo sie utrzymuje i skóra jest po nim cudowna, myślę że się zaprzyjaźnimy
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-11-05, 13:53   #2238
dorotie85
Zadomowienie
 
Avatar dorotie85
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Świnoujście
Wiadomości: 1 806
Dot.: produkty Lush

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Nie. Jest poprostu bardzo delikatny i myślę sobie że to dobrze, ja osobiście nie dałabym rady używać niekórych z żeli Lushowych bo są zbyt mocne, od razu by mnie mdliło. A tak zapaszek delikatny, długo sie utrzymuje i skóra jest po nim cudowna, myślę że się zaprzyjaźnimy
Vir, a tym smoothie się miziasz, czy kładziesz na gąbkę? Pieni się?
dorotie85 jest offline  
Stary 2010-11-05, 14:03   #2239
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: produkty Lush

Cytat:
Napisane przez dorotie85 Pokaż wiadomość
Vir, a tym smoothie się miziasz, czy kładziesz na gąbkę? Pieni się?
Miziam troszkę się pieni, jest mega kremowy.
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-11-05, 16:15   #2240
sinsinsin
Rozeznanie
 
Avatar sinsinsin
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 897
Dot.: produkty Lush

Cytat:
Napisane przez siulka Pokaż wiadomość

Uff... To dobrze, że nie wzięłam tego Honey Trap bo był na mojej liście... To wolę sobie Tisane kupić .

Ja odłamuję scruby, bo podobno jak zawilgotnieją to twardnieją i bardzo rysują skórę. Z odłamywania wychodzi mi tak mniej więcej 14-16 kawałków - każdy starczy mi na całe ciało więc jest całkiem wydajnie Mój ulubiony to Sugar Babe
Wlasnie weszlam w posiadanie sugar babe, ale jeszcze nie mialam okazji wyprobowac... ach ale to wobec tego juz sie ciesze
sinsinsin jest offline  
Stary 2010-11-05, 16:19   #2241
karton
Zakorzenienie
 
Avatar karton
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 6 026
Dot.: produkty Lush

Cytat:
Napisane przez siulka Pokaż wiadomość
Ja odłamuję scruby, bo podobno jak zawilgotnieją to twardnieją i bardzo rysują skórę. Z odłamywania wychodzi mi tak mniej więcej 14-16 kawałków - każdy starczy mi na całe ciało więc jest całkiem wydajnie Mój ulubiony to Sugar Babe
Ja widziałam taką recenzję bodajże na youtube - gdzie dziewczyna mówiła, że taki scrub sobie kruszy do puszeczki czy pojemniczka - i później podczas kąpieli po prostu bierze taki kawałeczek z pojemnika i się mizia
__________________
instagram: @uttterly
karton jest offline  
Stary 2010-11-05, 16:22   #2242
dorotie85
Zadomowienie
 
Avatar dorotie85
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Świnoujście
Wiadomości: 1 806
Dot.: produkty Lush

Cytat:
Napisane przez karton Pokaż wiadomość
Ja widziałam taką recenzję bodajże na youtube - gdzie dziewczyna mówiła, że taki scrub sobie kruszy do puszeczki czy pojemniczka - i później podczas kąpieli po prostu bierze taki kawałeczek z pojemnika i się mizia
Ja tak robię Sugar babe ma cudowny zapach, chyba dziś się nim wymiziam
dorotie85 jest offline  
Stary 2010-11-05, 16:45   #2243
siulka
Zakorzenienie
 
Avatar siulka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 4 674
GG do siulka
Dot.: produkty Lush

Cytat:
Napisane przez karton Pokaż wiadomość
Ja widziałam taką recenzję bodajże na youtube - gdzie dziewczyna mówiła, że taki scrub sobie kruszy do puszeczki czy pojemniczka - i później podczas kąpieli po prostu bierze taki kawałeczek z pojemnika i się mizia
też tak robię uważam, że to najlepszy sposób, dzięki temu jest bardzo wydajny
siulka jest offline  
Stary 2010-11-05, 16:56   #2244
dorotie85
Zadomowienie
 
Avatar dorotie85
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Świnoujście
Wiadomości: 1 806
Dot.: produkty Lush

Cytat:
Napisane przez siulka Pokaż wiadomość
też tak robię uważam, że to najlepszy sposób, dzięki temu jest bardzo wydajny
A używałaś tego drugiego peelingu?
dorotie85 jest offline  
Stary 2010-11-05, 16:56   #2245
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: produkty Lush

Kolejne mydłeko które MUSZE mieć Porrige
Dostałam kawałeczek jak gratis, pachnie cudownie i super nawilża buźlę, zawsze się bałam mydłem po twarzy ciapać bo mam suche polki, a po tym mydełki moje poliki są jak po kremie. Póki co mydeł mam dostatek, ale jeśli któreś nie daj Boże się skończy to kupie to na pewno.
Miziałam się właśnie tym smoothie, kurcze nie moge tego zapachu określić, słokie migdały? Nie wiem. Bardzo fajne jest, nie pieni się zbytnio, ale zostawia skórę jakby naoliwkowaną, nie widzę tego w czasie mycia ale po wytarciu ręcznikiem czuje jakbym dodała do kąpieli oliwkę do ciała. Warto wypróbować No i jest wydajny, nie wiem kiedy go zużyje
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-11-05, 17:02   #2246
Damaris_
Zadomowienie
 
Avatar Damaris_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 1 872
Dot.: produkty Lush

Hej
Chce kupić American Cream 250g, myślicie, że wystarczy mi na jakiś czas...ona jest wydajna czy niezbyt?
__________________
live long and prosper
Damaris_ jest offline  
Stary 2010-11-05, 17:02   #2247
hola ola
Zakorzenienie
 
Avatar hola ola
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 5 146
Dot.: produkty Lush

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Kolejne mydłeko które MUSZE mieć Porrige
Dostałam kawałeczek jak gratis, pachnie cudownie i super nawilża buźlę, zawsze się bałam mydłem po twarzy ciapać bo mam suche polki, a po tym mydełki moje poliki są jak po kremie. Póki co mydeł mam dostatek, ale jeśli któreś nie daj Boże się skończy to kupie to na pewno.

ja Porrige tylko ciało myje buźki nie próbowalam
hola ola jest offline  
Stary 2010-11-05, 17:14   #2248
dorotie85
Zadomowienie
 
Avatar dorotie85
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Świnoujście
Wiadomości: 1 806
Dot.: produkty Lush

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Kolejne mydłeko które MUSZE mieć Porrige
Dostałam kawałeczek jak gratis, pachnie cudownie i super nawilża buźlę, zawsze się bałam mydłem po twarzy ciapać bo mam suche polki, a po tym mydełki moje poliki są jak po kremie. Póki co mydeł mam dostatek, ale jeśli któreś nie daj Boże się skończy to kupie to na pewno.
Miziałam się właśnie tym smoothie, kurcze nie moge tego zapachu określić, słokie migdały? Nie wiem. Bardzo fajne jest, nie pieni się zbytnio, ale zostawia skórę jakby naoliwkowaną, nie widzę tego w czasie mycia ale po wytarciu ręcznikiem czuje jakbym dodała do kąpieli oliwkę do ciała. Warto wypróbować No i jest wydajny, nie wiem kiedy go zużyje
Niedobra Ty, dlaczego to robisz?

A macie jakieś złe wspomnienia z kosmetykami z Lusha?
Ja nie lubię So white i Snow Fairy
dorotie85 jest offline  
Stary 2010-11-05, 17:26   #2249
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: produkty Lush

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Kolejne mydłeko które MUSZE mieć Porrige
Dostałam kawałeczek jak gratis, pachnie cudownie i super nawilża buźlę, zawsze się bałam mydłem po twarzy ciapać bo mam suche polki, a po tym mydełki moje poliki są jak po kremie. Póki co mydeł mam dostatek, ale jeśli któreś nie daj Boże się skończy to kupie to na pewno.
Miziałam się właśnie tym smoothie, kurcze nie moge tego zapachu określić, słokie migdały? Nie wiem. Bardzo fajne jest, nie pieni się zbytnio, ale zostawia skórę jakby naoliwkowaną, nie widzę tego w czasie mycia ale po wytarciu ręcznikiem czuje jakbym dodała do kąpieli oliwkę do ciała. Warto wypróbować No i jest wydajny, nie wiem kiedy go zużyje
Srednio jestem z niego zadowolona,myslalam ze bedzie lepszy i do twarzy nie probowalam -za ostry zdzierak....
Plusem jest zapach,kremowa konsystencja i nawilzenie ale nie spelnia moich oczekiwan.
Ogolnie cenie wiekszosc mydel za to,ze bazuja na delikatnych detergentach i nie daja efektu klasycznej piany.
__________________
Hexxana jest offline  
Stary 2010-11-05, 17:26   #2250
kasiaj85
Moderator
 
Avatar kasiaj85
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Wiadomości: 9 465
Dot.: produkty Lush

Cytat:
Napisane przez magrat16 Pokaż wiadomość
chyba przyszedł mój Lush, ale zła jestem strasznie, nasłuchuję ciągle listonosza, cały dzień w domu jestem, a tu awizo... Nawet nie zadzwonił
standard. Też tak mam bardzo często.
Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Nie. Jest poprostu bardzo delikatny i myślę sobie że to dobrze, ja osobiście nie dałabym rady używać niekórych z żeli Lushowych bo są zbyt mocne, od razu by mnie mdliło. A tak zapaszek delikatny, długo sie utrzymuje i skóra jest po nim cudowna, myślę że się zaprzyjaźnimy
uf

Ja dzisiaj użyłam American Cream po New Bar! Matko jak ta odzywka pachnie!!! ja ogólnie nie jestem jakąś wielką fanką wanilii w czystej postaci. Takiej prawdziwej wanilii. Ale ta w AC jest jakaś taka specyficzna Odżywka super zmiękcza włosy. Ładnie się układają i pięknie pachną!
__________________
MAC addict Lush & China Glaze lover!

Mój beauty blog
kasiaj85 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:28.