zielono- zloty cimnyy - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-06-20, 08:21   #31
pilaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Ostrów wlkp
Wiadomości: 231
GG do pilaa
Dot.: zielono- zloty cimnyy

Jak dla mnie to makijaz troche za mocny pod brwiamy, faktycznie brwi ci zniknely w tym intensywnych kolorach( ale bardzo ladnych), mozesz je cieniem czarnym delikatnie przyciemnic albo brazowych i maly komplement bardzo ładne niebieksie oczy
pilaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-20, 12:53   #32
domininia
Rozeznanie
 
Avatar domininia
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 868
Dot.: zielono- zloty cimnyy

Zielen faktycznie piekna,zloty cien troszke moze jak dla mnie za wysoko wyciagniety,ale kreska ladna wiec ogolnie jestem na tak
domininia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-20, 15:07   #33
oLLeM
Zakorzenienie
 
Avatar oLLeM
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 4 353
Dot.: zielono- zloty cimnyy

Oj widzę , że na fotki już się nie załapałam

Edytowane przez oLLeM
Czas edycji: 2009-06-20 o 15:37
oLLeM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-20, 15:18   #34
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: zielono- zloty cimnyy

Wiesz co Zapka... normalnie rece mi opadły. Łamiesz zasady forum na kazdym mozliwym kroku, a wystarczyło poswiecic 5 min Twojego cennego czasu na przeczytanie paru zdan.
Pozwoliłm sobie skopiowac kawałek:
"6. Nie edytuj wątków i nie usuwaj zdjęć, zwłaszcza w wątkach aktualnych. Nie jest to mile widziane i może być karane upomnieniami od moderatora."
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-20, 16:06   #35
Adriana Lecouvreur
Wtajemniczenie
 
Avatar Adriana Lecouvreur
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: z Toskanii
Wiadomości: 2 495
Send a message via Skype™ to Adriana Lecouvreur
Dot.: zielono- zloty cimnyy

Cytat:
Napisane przez Mloda Pokaż wiadomość
Wiesz co Zapka... normalnie rece mi opadły. Łamiesz zasady forum na kazdym mozliwym kroku, a wystarczyło poswiecic 5 min Twojego cennego czasu na przeczytanie paru zdan.
Pozwoliłm sobie skopiowac kawałek:
"6. Nie edytuj wątków i nie usuwaj zdjęć, zwłaszcza w wątkach aktualnych. Nie jest to mile widziane i może być karane upomnieniami od moderatora."
Młoda dobrze prawi
Zapka nieładnie
__________________
Kaja



aktualizacja 13 maja - Nie taki modry, czyli za co kocham Budapeszt
Adriana Lecouvreur jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-20, 23:12   #36
sylwia532
Zakorzenienie
 
Avatar sylwia532
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: z dala od domu
Wiadomości: 5 142
Dot.: zielono- zloty cimnyy

gdzie zdjecia??????????zenujace zachowanie-krytyke przyjmuje sie na klate jak to ktos pieknie ujal................
pytalam o nr cienia zielonego-odp.nie otzymalam buuuuuuuuuuuu
sylwia532 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-20, 23:21   #37
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: zielono- zloty cimnyy

Cytat:
Napisane przez sylwia532 Pokaż wiadomość
gdzie zdjecia??????????zenujace zachowanie-krytyke przyjmuje sie na klate jak to ktos pieknie ujal................
pytalam o nr cienia zielonego-odp.nie otzymalam buuuuuuuuuuuu
I chyba juz nie otrzymasz , a cos mi mowi ze Zapki juz tez nie zobaczymy (oczywiscie mam nadzieje ze sie myle).
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-20, 23:22   #38
tylkokasia
Moderator
 
Avatar tylkokasia
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Zielona Wyspa
Wiadomości: 10 005
Dot.: zielono- zloty cimnyy

Kurcze jak tu się zamieszcza makijaż to chyba chce sie obiektywnej opinii. Ja zdjęcia widziałam ale pisze dopiero teraz bo mnie wkurzyła ta sprawa. Cienie nie były zbyt dobrze nałożone a prawie brak brwi psuł cały efekt bo brwi tworzą ramę dla oka.
Autorko wątku mogłaś przyjąć rady bo sama chyba widzisz niedociągnięcia a nie obrażać siebie i innych i jeszcze łamać regulamin.
Takie zachowanie tylko psuje fajną atmosferę forum MM !!!
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

Porównując się z innymi, możesz stać się zgorzkniały lub próżny
Zawsze bowiem znajdziesz lepszych lub gorszych od siebie



tylkokasia jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:59.