Duże podrażnienia po oczyszczaniu twarzy - ratunku, co robić?;( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2009-06-22, 22:53   #1
artystka123
Przyczajenie

Duże podrażnienia po oczyszczaniu twarzy - ratunku, co robić?;(

Jestem 12 godzin po oczyszczaniu twarzy u nowej kosmetyczki, która oczyściła mi całą twarz łyżeczką Unny...
Byłam już na oczyszczaniu u ok.6 różnych kosmetyczek i żadna nie używała tego ustrojstwa ,ale ta dzisiejsza zapewniała mnie, że to świetna metoda i argumentowała czemu lepsza niż wyciskanie palcami. Nie znam się na tym, postanowiłam zaufać fachowcowi i teraz mam poważne wątpliwości czy to była dobra decyzja.
O w/w łyżeczce naczytałam się w internecie tego, co najgorsze, a na twarzy mam liczne ranki i podrażnienia, w moim odczuciu większe niż po poprzednich zabiegach. Boję się nawet, że to się w ogóle nie wygoi, tylko jeszcze gorzej popaprze i zainfekuje.
Co mogę zrobić, żeby jakoś sobie pomóc? Czy ktoś miał jakieś pozytywne doświadczenia z tą łyżeczką, żeby mnie pocieszyć, że nie będę miała sieczki z twarzy i jakoś się wygoi;(
artystka123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-23, 18:02   #2
All_that_jazz
Zakorzenienie

Dot.: Duże podrażnienia po oczyszczaniu twarzy - ratunku, co robić?;(

Zamiast kosmetyczki powinnaś odwiedzić dermatologa.Jeśli boli możliwe,że kosmetyczka rozniosła ci bakterie po twarzy i możliwe,że będzie ci potrzebny jakiś antybiotyk.Nie panikuj tylko jak najszybciej wybierz się do lekarza.
Trądzik powinno się leczyć, czasem trzeba hormonalnie a nie chodzić z nim do kosmetyczki bo to się często źle kończy.Kosmetyczka to nie lekarz a przy trądziku masz przecież na twarzy masę bakterii i to jak najbardziej wchodzi w zakres kompetencji lekarza a nie osoby zajmującej się jedynie i głównie pielęgnacją zdrowej skóry.