Opalanie twarzy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-07-04, 20:53   #1
Ona xD
Raczkowanie
 
Avatar Ona xD
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: ;]
Wiadomości: 429

Opalanie twarzy


Mam pytanie do was Czy znacie jakiś dobry samoopalacz do twarzy? Chciałabym dodać trochę kolorku dla mojej bardzo jasnej cery, ale bezposrednio na slonce nie pojde, poniewaz slyszalam ze to szkodzi. Nie mam idealnej cery... blizny po tradziku zostaly, ciezko je zakryc podkladem. Niespodzianki tez czesto wyskakuja. Musze uzywac korektora i pudru, a to troche duzo na lato. Chce wygladac naturalniej, ale nie chce by stan cery sie pogorszyl przez stosowanie tego. Mysle ze moze jakbym tym troche dodala koloru dla twarzy to blizn nie byloby tak widac i moglabym wtedy mniej sie malowac. Prosze doradzcie
__________________
od 09.11.2012 nie prostuję włosów
Cel: Piękne długie włosy


Zaręczeni: 24.12.2012



Ona xD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-04, 21:02   #2
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 082
Dot.: Opalanie twarzy

kwc poza tym sa inne watki od tego, wszystko juz bylo.

jak juz koniecznie potrzebujesz odpowiedzi to ja chwale sobie loreal nutribronze.
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-04, 21:05   #3
Ona xD
Raczkowanie
 
Avatar Ona xD
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: ;]
Wiadomości: 429
Dot.: Opalanie twarzy

Czytałam o tym loreal nutribronze i tam pisze ze on sie nie nadaje do twarzy :/
__________________
od 09.11.2012 nie prostuję włosów
Cel: Piękne długie włosy


Zaręczeni: 24.12.2012



Ona xD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-04, 21:14   #4
katja2407
Raczkowanie
 
Avatar katja2407
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: woj. dolnośląskie
Wiadomości: 163
Dot.: Opalanie twarzy

Ja polecam samoopalacz z Sorayi, jest o nim mowa w innym wątku
katja2407 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-04, 21:28   #5
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 082
Dot.: Opalanie twarzy

Cytat:
Napisane przez Ona xD Pokaż wiadomość
Czytałam o tym loreal nutribronze i tam pisze ze on sie nie nadaje do twarzy :/
ja mam nutribronze do twarzy, wiec jak ma sie nie nadawac jak jest do twarzy ;]

---------- Dopisano o 21:28 ---------- Poprzedni post napisano o 21:24 ----------

http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=19180 o tym mowie
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-04, 22:34   #6
keeendy
Zakorzenienie
 
Avatar keeendy
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: ciemna strona miasta .
Wiadomości: 6 410
Dot.: Opalanie twarzy

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
ja mam nutribronze do twarzy, wiec jak ma sie nie nadawac jak jest do twarzy ;]
no wiesz niby jest do twarzy

ja też go mam mimo ciemnej karnacji, ale go stosuje
i też do twarzy ale kto wie, może nie jest tak naprawde do twarzy
__________________
ale człowiek może odczuwać nieszczęście tylko do pewnego określonego stopnia, wszystko zaś, co przekracza jego wytrzymałość, może człowieka już tylko zniszczyć lub uczynić obojętnym.
keeendy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-05, 07:54   #7
Ona xD
Raczkowanie
 
Avatar Ona xD
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: ;]
Wiadomości: 429
Dot.: Opalanie twarzy

Dzięki dziewczyny ;p Moze zaryzykuje i kupie
__________________
od 09.11.2012 nie prostuję włosów
Cel: Piękne długie włosy


Zaręczeni: 24.12.2012



Ona xD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-05, 12:25   #8
Linka25
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: moje miasto...?
Wiadomości: 11 679
Dot.: Opalanie twarzy

Ja też nie mam najłatwiejszej cery (mieszana, skłonna do trądziku:/) i moja buźka akceptuje w pełni 2 samoopalacze:
- Lancaster i Clarins (obydwa przeznaczone do twarzy) one mi nie szkodzą;
__________________
wymienię
Linka25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-06, 13:31   #9
karolynka90
Zakorzenienie
 
Avatar karolynka90
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 12 532
Dot.: Opalanie twarzy

a ja polecam kolastyne, samoopalacz do twarzy i ciala w sprayu.
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,24...pikalnego.html
karolynka90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-07, 12:08   #10
Ona xD
Raczkowanie
 
Avatar Ona xD
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: ;]
Wiadomości: 429
Dot.: Opalanie twarzy

Dzięki za wszystkie opowiedzi Dzisiaj pochodze po sklepach i cos wybiore
__________________
od 09.11.2012 nie prostuję włosów
Cel: Piękne długie włosy


Zaręczeni: 24.12.2012



Ona xD jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:27.