Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine - Strona 37 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-11-15, 20:25   #1081
mamadu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 1
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

hej ja 2 miesiące temu pofarbowałam włosy alabastrowym blondem garniera i jaki efekt?... naturalnie jestem ciemna blondynka a tu mi wyszedl najpierw ciemny , ciemniejszy od naturalnego a jak się zmywa to jest rudy!!!! obrzydliwy kolor bardzo nienaturalny lipa !! a miałam swoj taki ladny...
mamadu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-17, 13:50   #1082
Nieartystka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 8
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

Garnier Color and Shine - orzech laskowy położyłam po niesatysfakcjonującej przygodzie z Casting Creme (bursztyn), kolor bazowy był ciemny.
Orzech laskowy Garniera wyszedł ciemniejszy niż sprany Casting, ale jaśniejszy niż Casting był zaraz po farbowaniu. Kolor można określić jako dosyć ciemny brąz, w ciekawym odcieniu. Nie spierał się podczas mycia.
Włosy były w dobrym stanie, mniej lśniące i gładkie niż po Castingu, za to przestały wypadać.
Zrezygnowałam z tej farby, bo źle czułam się w tak ciemnym kolorze, ale jeśli ktoś lubi ciemne brązy to polecam.
__________________
Nie rozjaśniam włosów przed farbowaniem.
Kolor wychodzi ciemniejszy niż na pudełku, ale mniej się wymywa, jest bardziej unikalny i bardziej naturalny.
Nieartystka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-19, 15:43   #1083
Wyluzuj
Rozeznanie
 
Avatar Wyluzuj
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Lubuskie
Wiadomości: 660
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

Witajcie laski!

Ja to jestem ciemna blondynka,taka szatynka ostatnio pofarbowałam sobie włosy garnierem blond i wyszły takie tofii,ale mam juz odrosty duże i zastanawiam sie jak mi złapie ciemny blond,czy bedzie to taki jasny braz? jak myslicie?
używała któraś?
__________________
Aparatka

05.06.2009 r. - dół. mini metal
24.11.2009 r.- góra mini metal



' kochaj się ze mną...ale duszą.Ciałem to każdy głupi potrafi '
Wyluzuj jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-19, 15:46   #1084
Madaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Madaaa
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 11 808
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

Czy ciemny blond jest w rzeczywistości jaśniejszy, niz orzech laskowy? Bo na opakowaniu orzech wyglada na duzo jaśniejszy, a mialam robione i wyszedł z niego bardzo ciemny braz.
Wczoraj robilam" blond" i wyszedl taki sredni blond. Żaluje , ze nie zrobilam ciemnego blondu, ale balam sie, ze bedzie ciemniejszy od orzecha laskowego
Chcialam uzyskaj jasny braz ................
Madaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-08, 11:54   #1085
201705121336
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 2 364
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

Witam.Mój naturalny kolor to średni brąz.farbowałam garnier color shine -orzech laskowy i mrozny kasztan.kolory wyszły dużo ciemniejsze.teraz chce sie skusić na miedziana czerwien lub czerwona czern.nie mam czasu wertowac całego form w poszukiwaniu info na temat tych kolorów .Bardzo licze na pomoc i opinie
201705121336 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-08, 12:56   #1086
201607040946
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 21 731
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

powiedzcie mi, dziewczęta, a jak i po jakim czasie kolor się zmywa? i jesli użyje na rozjaśniane (z czarnego do jasnego brązu, nie kurczakowatego), to powiedzmy, mozliwe jest uzyskanie numerku 7 Blond? bo wydaje mi sie taki dosyć ciemny, nie?

nigdy nie mialam jeszcze do czynienia z tym garnier'em
a chce pozbyc sie czaerni na wlosach, jednoczesnie zostawiajac naturalny jasny blond na odrostach. wiem, ze to wszystko pogmatwane ale czekam na opinie...
201607040946 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-08, 13:20   #1087
201705121336
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 2 364
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

Jak farbowałam kolorem orzech laskowy to taki kolor uzyskałam dopiero po ok 2 mies.od momentu farbowania na poczatku był ciemny brąz.kolor wypłukiwał sie przez 4 mycia-leciała kolorowa woda.pozniej juz nie chociaz kolor minimalnie jasniał.
201705121336 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-08, 21:16   #1088
201705121336
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 2 364
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

chyba wątek umarł;/
201705121336 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-08, 21:43   #1089
Madaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Madaaa
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 11 808
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

Cytat:
Napisane przez kaguya Pokaż wiadomość
powiedzcie mi, dziewczęta, a jak i po jakim czasie kolor się zmywa? i jesli użyje na rozjaśniane (z czarnego do jasnego brązu, nie kurczakowatego), to powiedzmy, mozliwe jest uzyskanie numerku 7 Blond? bo wydaje mi sie taki dosyć ciemny, nie?

nigdy nie mialam jeszcze do czynienia z tym garnier'em
a chce pozbyc sie czaerni na wlosach, jednoczesnie zostawiajac naturalny jasny blond na odrostach. wiem, ze to wszystko pogmatwane ale czekam na opinie...
ja mam blond, ale wyszedl taki ciemny. Prawie jak mój naturalny, z tym ze ma ladniejszy odcien i wieczorem przy swietle z zarowki wpada troszke pod braz. Nie wychodzi az taki ciemny.

A robił ktoś ciemny blond ??
Madaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-09, 13:15   #1090
201607040946
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 21 731
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

dziękować za odpo chyba spróbuję, bo chcę wreszcie mieć kolor zbliżony do naturalnego, inaczej jak mam przeczekać ten okres odrostów:brzydal :
201607040946 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-09, 14:43   #1091
Sarame
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Świdnik
Wiadomości: 158
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

a powiedzcie dziewczyny czy macie porownanie tych farb z Castingiem? Uzywalam Castinga Ice Latte 710 ale jeszcze nie mialam przyjemnosci stosowac Garniera, co byscie polecily? Moje Latte sie juz spralo a marzy mi sie taki cieply brazik nie za ciemny.
__________________
31.07.2010

Edytowane przez Sarame
Czas edycji: 2010-12-09 o 14:49
Sarame jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-09, 15:09   #1092
Madaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Madaaa
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 11 808
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

Cytat:
Napisane przez Sarame Pokaż wiadomość
a powiedzcie dziewczyny czy macie porownanie tych farb z Castingiem? Uzywalam Castinga Ice Latte 710 ale jeszcze nie mialam przyjemnosci stosowac Garniera, co byscie polecily? Moje Latte sie juz spralo a marzy mi sie taki cieply brazik nie za ciemny.
brazy wychodza duzo ciemniejsza niz powinny. Wiec radze odcien jasniejszy brac. Mi orzech laskowy wyszedl jak ciemny braz wiec trzeba uwazac
Madaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-10, 12:13   #1093
Sarame
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Świdnik
Wiadomości: 158
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

hmm bede miala to na uwage dzieki..moze jak sie krocej trzyma nie bedzie taki ciemny, ten zloty jasny braz wyglada super wybrobowalyscie juz moze?
__________________
31.07.2010
Sarame jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-10, 18:11   #1094
poprostuaneta
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 4
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

Witaam

Mam w planie zafarbować sobie włosy odcieniem 4.15 mroźny kasztan
Czy któraś z Pań robiła sobie ten kolorek ?
i na jaki kolor się zmywa ?

pozdrawiam
poprostuaneta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-11, 11:12   #1095
201705121336
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 2 364
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

Mrożny kasztan wychodzi taki rudawy ,mi wyszedł kiedys całkiem ładny zakupiłam miedziana czerwien jednak boje sie roche farbnąc bo nie wiem ak to wyjdzie na moich włosach.miał ktos dosw z tym kolorkiem?
201705121336 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-11, 23:33   #1096
poprostuaneta
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 4
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

heh a masz może jakieś zdjęcia jak miałaś ten mroźny kasztan ?
bo właśnie chciałabym taki głęboki ciemny rudy i ten mi się taki wydawał ;D
koleżanka robiła miedzianą czerwienią i wyszedł jej podobny do tego co jest na opakowaniu ;D
poprostuaneta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-12, 11:10   #1097
201705121336
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 2 364
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

Niestety nie mam;/ a jaki był jej naturalny kolor?i czy wiesz może ile trzymała na włosach?
201705121336 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-12, 13:55   #1098
poprostuaneta
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 4
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

Hmm mówiła że trzymała ją krócej niż trzeba , a jej naturalny to coś pomiędzy ciemnym blondem a jasnym brązem
poprostuaneta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-12, 14:53   #1099
201705121336
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 2 364
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

Dzięki za info
201705121336 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-13, 19:59   #1100
loluska
Zakorzenienie
 
Avatar loluska
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 4 062
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

szkoda że i tutaj nie widać zdj jestem zainteresowana tak jak wyżej koleżanka miedzianą czerwienią, gdyby któraś z Was mogła podzielić się inf jaki kolor wychodzi, to będę wdzięczna, zjd mile widziane pozdrawiam
__________________
Najszczęśliwsza mama pod słońcem

19.04.15 - nasze pierwsze spotkanie
loluska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-14, 14:41   #1101
As_kaa
Raczkowanie
 
Avatar As_kaa
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: z łóżka.
Wiadomości: 428
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

Witam wszystkie / wszystkich
Dzis rano byłam w Ross i zdecydowalam sie kupic Garniera w odcieniu mroźny kasztan - problem w tym, ze dopiero po kupnie stwierdzilam, ze warto o tym troche poczytać.
a wiec nie wiem co mam z nim zrobic - bo opinii o tym odcieniu mnostwo i głównie skrajnych.
mam wlosy naturalne - ciemny blond w przelamaniu na bardzo jasny brąz - nigdy nie farbowane. i teraz moje pytanie - wyjda ciemne ? to nie jest mój cel - marzyly mi sie ciut ciemniejsze i troszke rudawe.. - wiec ile mam trzymac go na wlosach?
Grrr - być Kobietą.!
As_kaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-14, 18:33   #1102
poprostuaneta
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 4
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

heh chyba mamy podobny cel bo też taki rudawy mi się marzy
ale jakoś nie mogę sie przełamać i kupiĆ tego odcieniu ;p
Ale myślę że na dniach to zrobie;p
jak farbniesz się tym kolorem to daj znać jak wyszedł
poprostuaneta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-15, 09:00   #1103
As_kaa
Raczkowanie
 
Avatar As_kaa
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: z łóżka.
Wiadomości: 428
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

wyszedł na pewno ciemniejszy z delikatna poswiata czerwieni
na pewno oryginalny :P
a trzymalam 15 minut.
As_kaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-16, 13:36   #1104
201705121336
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 2 364
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

miedziana czerwień wyszła mi taka jak na obrazku.trzymałam 20 min kolorek nawet ładny, po farbowaniu zaraz kolor był troche rudawy -czerwony.teraz zdecydowanie jest miedziany
201705121336 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-17, 20:13   #1105
bracka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 2
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

witajcie!
od dawna farbuję włosy odcieniem 5,35 czekolada. chciałabym coś zmienić, szukam odcienia brązowego, ale z odrobiną rudności. miedziana czerwień bardzo mi się podoba, ale potrafię sobie wyobrazić koloru, jaki może mi powstać na dość ciemnych włosach.

miała któraś z Was podobną sytuację?
bracka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-03, 20:20   #1106
hameron
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 349
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

Hej dziewczyny-znowu ja
Mam doświadczenie już z tymi farbami, jednak sama nie wiem czy w tej sytuacji ryzykować farbowaniem. Niedawno rozjaśniałam włosy i wyszedł mi rudy, po czym poszłam do fryzjerki i by nadać im naturalnego wyglądu użyła jakiejś rudo-różowej farby :O moje włosy są okropne, chciałabym znowu mieć jasny brąz, no ale którego odcienia powinnam użyć? Brązy odpadają, bo jak na moje jasny brąz włosy kiedyś jej użyłam wyszedł czarny. Ciemny blond był nawet ciemniejszy od moich naturalnych. Blond? Ktoś miał doświadczenie? I czy nie wyjdzie mi znowu rudy, tylko ciemniejszy?
__________________
wymianka
hameron jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-06, 17:10   #1107
saltys
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 10
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

rany rany , a ja robilam na moje brązowe włosy , naturalny brąz wyszly czarne ;/ a trzymałam 10 min! jestem załamana; < wiecie może jak to rozjaśnic? caly czas myje glowe w przeciwlupiezowym , ale nie widac zeby cokolwiek schodzilo , narazam wlosy nawet na zniszczenie bo troche cytryna robie , ale juz nastepnym razem sobie odpuszcze ... pomocy prosze! ; < wygladam naprawde okropnie
saltys jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-06, 21:11   #1108
CLARA_F
Wtajemniczenie
 
Avatar CLARA_F
 
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 2 171
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

jak zmywają się te farby? czy można wrócić chociaż do koloru naturalnego?
__________________
CLARA_F jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-06, 21:17   #1109
Madaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Madaaa
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 11 808
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

Farba trzyma sie raczej do 28 myc. Z czasem troche blednie.
Madaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-07, 01:12   #1110
hameron
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 349
Dot.: Farba bez amoniaku Garnier Color & Shine

Cytat:
Napisane przez saltys Pokaż wiadomość
rany rany , a ja robilam na moje brązowe włosy , naturalny brąz wyszly czarne ;/ a trzymałam 10 min! jestem załamana; < wiecie może jak to rozjaśnic? caly czas myje glowe w przeciwlupiezowym , ale nie widac zeby cokolwiek schodzilo , narazam wlosy nawet na zniszczenie bo troche cytryna robie , ale juz nastepnym razem sobie odpuszcze ... pomocy prosze! ; < wygladam naprawde okropnie

Miałam tę samą sytuację, identyczną, szukałam pomocy, ale jej nie znalazłam bo na to nie ma złotego środka. Podobnie jak Ty wyglądałam okropnie, ponadto po trzech miesiącach włosy praktycznie nie zmieniły koloru, tylko trochę wyblakły. Musiałam zdecydować się na rozjaśnianie u fryzjera, przez co moje włosy są...rude. Już nie męczę włosów i powoli dochodzę do naturalnego koloru...

Każdej dziewczynie stanowczo odradzałabym ten odcień...
__________________
wymianka
hameron jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-11-19 10:53:38


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:51.