.Proszę o radę :> - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-08-03, 19:54   #1
Michalinkaaa
Przyczajenie
 
Avatar Michalinkaaa
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 19

.Proszę o radę :>


Witam. Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie, by ściąć sie na tzw. Boba Nie wiem czy sprobować Włosy mam proste, wystarczy raz przejechać prostownicą <a mam dość kiepską> i włoski są ok
Dla ułatwienia dołączę swe fotki

A co do boba to myślałam o takim z grzywką na skos Dołącze także zdjęcia
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 33e9691146.jpg (63,0 KB, 57 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 074a26f480.jpg (43,6 KB, 56 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (28,1 KB, 28 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg skos1.jpg (27,5 KB, 29 załadowań)
Michalinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 11:59   #2
vikii
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Wiadomości: 50
Dot.: .Proszę o radę :>

Cytat:
Napisane przez Michalinkaaa Pokaż wiadomość
Witam. Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie, by ściąć sie na tzw. Boba Nie wiem czy sprobować Włosy mam proste, wystarczy raz przejechać prostownicą <a mam dość kiepską> i włoski są ok
Dla ułatwienia dołączę swe fotki

A co do boba to myślałam o takim z grzywką na skos Dołącze także zdjęcia
Moim zdaniem pasowałby Ci bob .
Jeśli chcesz spróbuj . Może warto zaryzykować .
Pozdrawiam.
vikii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 14:45   #3
Gorzka123
Raczkowanie
 
Avatar Gorzka123
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Hannover
Wiadomości: 120
Dot.: .Proszę o radę :>

Ja mialam wlosy za lopatki , niby tez proste latwo poddatne prostownicy i co?? Załuje .... Fakt odrosly juz bo zciełam je w listopadzie ale i tak marze o jeszcze dluzszych ! Poza tym nie zrobisz kucyka a pzreciez nie zawsze chce sie je ukladac i modelowac , szczegolny problem mialam rano kiedy wstawalam do szkoly wcale nie chcialo mi sie ich prostowac ! pozatym nie zawsze wychodzi idealna bombeczka taka jak na tyc zdjeciach ! Teraz robie juz kucyk i jest mi o wiele wygodniej Zastanow sie dobrze , ja załuje a moze Ty bedziesz zadowolona ! pozdrawiam
__________________
www.pajacyk.pl

www.pustamiska.pl

!!"Nigdy nie kłóć się z głupcem bo najpierw zciągnie cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem"!!...
Gorzka123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 15:26   #4
mgielka
Raczkowanie
 
Avatar mgielka
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: HomeSweetHome
Wiadomości: 93
Dot.: .Proszę o radę :>

moim zdaniem fryzura wygląda dobrze przy gęstych włosach... wtedy układają się ładnie w bombkę... a z cienkimi byłoby sporo zabawy żeby je ułożyć tak, aby wyglądało jak na zdjęciach modelek...
Też niedawno ścięłam włosy i żałuje przez co teraz czytam forum poświęcone przyspieszeniu ich wzrostu...) ale do odważnych świat należy - może warto spróbować mam nadzieję, ze będziesz zadowolona!

---------- Dopisano o 15:26 ---------- Poprzedni post napisano o 15:22 ----------

Poza tym masz grzywkę... a to zupełnie zmieni wygląd fryzury... tu założeniem jest ze włosy z przodu są długie... to właśnie nadaje ten specyficzny charakterek.
__________________

Dopóki mogę iść o własnych siłach - pójdę tam, gdzie zechcę!

'Umrę Ci kiedyś.
Oczy mi zamkniesz.
I wtedy — swoje
Smutne, zdziwione,
Bardzo otworzysz'.
(J. Tuwim - Inne)
mgielka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 15:31   #5
AtaraxiaKruszynka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Z daleka
Wiadomości: 32
Dot.: .Proszę o radę :>

Masz chyba rzadkie włosy, bob jest raczej do gestych bo wtedy samo naturalnie sie ladnie ukladaja, ale jezeli chcesz sprobowac moze zetni z tylu na równo i z przodu tylko troche dluzsze? bez stopniowania, taka fruzyra przynajmniej wystarczy wyrpostowac a w bobie bdzie duzo ukladania..
AtaraxiaKruszynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 16:32   #6
Michalinkaaa
Przyczajenie
 
Avatar Michalinkaaa
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 19
Dot.: .Proszę o radę :>

Cytat:
Napisane przez AtaraxiaKruszynka Pokaż wiadomość
Masz chyba rzadkie włosy, bob jest raczej do gestych bo wtedy samo naturalnie sie ladnie ukladaja, ale jezeli chcesz sprobowac moze zetni z tylu na równo i z przodu tylko troche dluzsze? bez stopniowania, taka fruzyra przynajmniej wystarczy wyrpostowac a w bobie bdzie duzo ukladania..
Może na zdjęciach wygląda to tak jakbym miała rzadkie włosy, w rzeczywistości każdy raczej mi mówi, że mam dość geste włosy. Po wyprostowaniu robi sie ich jakby mniej
Może faktycznie zrobie tak jak piszesz zastanowie sie jeszcze choc chce koniecznie zmienic fryzurke

Dziękuje za rady, kochane jestescie
Michalinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 19:54   #7
asik123456789
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Poznan/okolice
Wiadomości: 6 306
Dot.: .Proszę o radę :>

Ja proponuje sciac najpierw takiego dluzszego boba. Do ramion. Grzywke zostaw taka jaka masz i ewentualnie zapusc. Nic innego nie zrobisz z nia.
asik123456789 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 21:43   #8
lolo211
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 7
Dot.: .Proszę o radę :>

Jak bardzo chcesz cos zmienić to zapuść je
lolo211 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 13:49   #9
Michalinkaaa
Przyczajenie
 
Avatar Michalinkaaa
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 19
Dot.: .Proszę o radę :>

Cytat:
Napisane przez lolo211 Pokaż wiadomość
Jak bardzo chcesz cos zmienić to zapuść je
To nie jest dobry pomysł. Zdjęcia nie zawsze odzwierciedlają rzeczywistośc. Mam szczupłą twarz i zle wyglądam w długich włosach, bo jeszcze bardziej ja wyszczuplają i wydłużają. Obecnie włosy mam hmm do łopatek Jakos źle się czuje w bardzo długich włosach, tak do ramion chyba najlepiej.
Michalinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 14:06   #10
mgielka
Raczkowanie
 
Avatar mgielka
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: HomeSweetHome
Wiadomości: 93
Dot.: .Proszę o radę :>

Myślę, ze zdecydowane cięcie by Ci służyło:

Kolor: Jasny brąz!!!!! może z delikatnymi refleksami blondu.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg moze tak.jpg (23,3 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg albo tak.jpg (10,6 KB, 8 załadowań)
__________________

Dopóki mogę iść o własnych siłach - pójdę tam, gdzie zechcę!

'Umrę Ci kiedyś.
Oczy mi zamkniesz.
I wtedy — swoje
Smutne, zdziwione,
Bardzo otworzysz'.
(J. Tuwim - Inne)
mgielka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 14:09   #11
mgielka
Raczkowanie
 
Avatar mgielka
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: HomeSweetHome
Wiadomości: 93
Dot.: .Proszę o radę :>

na załączonych zdjęciach wyglądasz bardzo dziewczęco - te fryzury dodały by Ci pazura
__________________

Dopóki mogę iść o własnych siłach - pójdę tam, gdzie zechcę!

'Umrę Ci kiedyś.
Oczy mi zamkniesz.
I wtedy — swoje
Smutne, zdziwione,
Bardzo otworzysz'.
(J. Tuwim - Inne)
mgielka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 21:25   #12
Michalinkaaa
Przyczajenie
 
Avatar Michalinkaaa
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 19
Dot.: .Proszę o radę :>

Cytat:
Napisane przez mgielka Pokaż wiadomość
na załączonych zdjęciach wyglądasz bardzo dziewczęco - te fryzury dodały by Ci pazura
Każdy mi to mówi
Dzięki za załączone zdjęcia - ciekawie wyglądają fryzurki, będę musiała jeszcze pomyśleć nad ścięciem, poszperać w necie i myślę że w przyszłym tygodniu czas ruszyć do fryzjera, zobaczymy co z tego wyjdzie
Michalinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 21:33   #13
mgielka
Raczkowanie
 
Avatar mgielka
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: HomeSweetHome
Wiadomości: 93
Dot.: .Proszę o radę :>

Pooglądaj fotki, zastanów się spokojnie i daj znać jak już będziesz miała na głowie efekty
Powodzenia
__________________

Dopóki mogę iść o własnych siłach - pójdę tam, gdzie zechcę!

'Umrę Ci kiedyś.
Oczy mi zamkniesz.
I wtedy — swoje
Smutne, zdziwione,
Bardzo otworzysz'.
(J. Tuwim - Inne)
mgielka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:21.