Blady róż & turkus & fiolet - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-08-04, 19:19   #1
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa

Blady róż & turkus & fiolet


Test turkusu inglotowskiego

Mi sie tak srednio podoba turkus do moich oczu,ale z fioletem i rozem nie wyglada bardzo tragicznie,mam nadzieje;P
Enjoy

-podklad PM maybelline
-cienie all inglot
-granatowa kredka essence
-kredka do brwi brazowa
-puder rimmel mineralny
-roz essence mineralny
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg oczy kopia.jpg (69,9 KB, 369 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg swiatlo kopia.jpg (30,8 KB, 186 załadowań)

Edytowane przez Ishikawa
Czas edycji: 2009-09-08 o 18:49
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 20:52   #2
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Jak dla mnie bomba!!! Kapitalne połaczenie kolorow, wygladasz pieknie
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 20:55   #3
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Cytat:
Napisane przez Mloda Pokaż wiadomość
Jak dla mnie bomba!!! Kapitalne połaczenie kolorow, wygladasz pieknie
O w mordeczke :d dziekowac przepieknie

Bawilam sie aparetm i przestawilam ziarnistosc(?) z 400 na 1000...i niewiem,czy widac jakas roznice?
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 21:04   #4
tuNadia
Raczkowanie
 
Avatar tuNadia
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 256
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Połączenie cieni świetne !!!!
ogólny wygląd- super Ci pasują te cienie!
wyglądasz delikatnie , świeżo i tak... czysto !!!!! brawo!

zdradź mi- jak robisz takie zbliżenia oka, że każdą rzęsę widać z osobna ????
tuNadia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 21:09   #5
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Cytat:
Napisane przez tuNadia Pokaż wiadomość
Połączenie cieni świetne !!!!
ogólny wygląd- super Ci pasują te cienie!
wyglądasz delikatnie , świeżo i tak... czysto !!!!! brawo!

zdradź mi- jak robisz takie zbliżenia oka, że każdą rzęsę widać z osobna ????
Dziekowac przesliczniusio
A bylam pewna ze sie z turkusem niedogadamy

A fotki to robie tak.
Stawiam sobie lusterko duze na przeciwko buzi.
Wlanczam tryb makro (bez paniki :d, ja go zaczailam po ok.2 latach posiadania cyfrówki:P) .
Obiektywem (nie wyswietlaczem jak to czasem ludziska robia ) sobie manewruje kolo 1 oka (drugie mi sie samoczynnie zamyka,albo prawie zamyka:P) i cykam.
Skomplikwanie napisane..ale ejst proste,tylko reka sie nie moze trzesc
Nie używam zoomu bo jakos wychodzi kiepska.
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 21:22   #6
madzik936
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: z pokoju
Wiadomości: 65
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

kurcze super makijaż !!!!!
madzik936 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 21:45   #7
Silloe
Zakorzenienie
 
Avatar Silloe
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: NnN
Wiadomości: 10 558
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Też mnie się podoba... ładnie Ci w tym makijażu
Silloe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 21:47   #8
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Cytat:
Napisane przez madzik936 Pokaż wiadomość
kurcze super makijaż !!!!!
Dziekowac


Cytat:
Napisane przez Silloe Pokaż wiadomość
Też mnie się podoba... ładnie Ci w tym makijażu
Dziękowac
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 23:15   #9
ewciaa82
Zakorzenienie
 
Avatar ewciaa82
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 6 509
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

yyyyyyyyyyyyyy normalnie brak mi slowcos wspanialego!!!
ewciaa82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-04, 23:43   #10
Kwapis.
Rozeznanie
 
Avatar Kwapis.
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Wiadomości: 835
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Świetnie połączone kolory i cieniowanie tez bomba
__________________
Polska.Stilon.RAP



Być normalna. Niemożliwe !



Kwapis. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 00:11   #11
Michalina7
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 122
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Piękne połączenie cieni. Jestem pod wrażeniem...
Michalina7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 06:34   #12
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Cytat:
Napisane przez ewciaa82 Pokaż wiadomość
yyyyyyyyyyyyyy normalnie brak mi slowcos wspanialego!!!
Cytat:
Napisane przez Kwapis. Pokaż wiadomość
Świetnie połączone kolory i cieniowanie tez bomba
Cytat:
Napisane przez Michalina7 Pokaż wiadomość
Piękne połączenie cieni. Jestem pod wrażeniem...
ło motako dziekuje wszytskim i kazdej z osobna Niespodziewalam sie te kolory tak tu podejda Dziekowac
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 08:36   #13
oshinek
Wtajemniczenie
 
Avatar oshinek
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 2 843
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Na 2 fotce fajnie wygląda cieniowanie, kolorki fajne, wesołe połączenie ale przyczepiłabym się do 2 rzeczy - czy pod brwiami dałaś perłowy różowawy cień?(albo to mój monitor szwankuje ) A druga to brwi- są wg mnie za mocno podkreślone - robisz to cieniem? wydaje mi się, że jest za ciemny.
__________________
Nie palę
http://www.suwaczek.pl/cache/d98bd85f35.png


Bycie konfidentem to najgorsza forma upodlenia człowieka


oshinek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 08:39   #14
Limonka1987
Zakorzenienie
 
Avatar Limonka1987
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 656
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Wow! Po prostu cudnie!
Bardzo podoba mi się połączenie kolorów i zamierzam już za chwilę spróbuję zmalować coś przynajmniej w połowie tak ładnego jak Ty- róż& turkus& fiolet będą mi dziś idealnie pasować do stroju
__________________
Jestem bezbronna tylko wtedy, gdy schnie mi lakier na paznokciach...
Limonka1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 10:34   #15
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Cytat:
Napisane przez oshinek Pokaż wiadomość
Na 2 fotce fajnie wygląda cieniowanie, kolorki fajne, wesołe połączenie ale przyczepiłabym się do 2 rzeczy - czy pod brwiami dałaś perłowy różowawy cień?(albo to mój monitor szwankuje ) A druga to brwi- są wg mnie za mocno podkreślone - robisz to cieniem? wydaje mi się, że jest za ciemny.
Mam kredke do brwi brazowa Przyznam sie, ze lubie mocne brwi :P
A pod lukiem jest blady rozyk,ten sam co w kaciku,ale bardzo lajtoow dany. On ma drobinki,wiec moze polyskiwac
Niemniej dziekuje

Limonka Pieknie dziekuje, na bank bedziesz slicznie wygladac
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 11:35   #16
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

eno eno eno... Ishikawa.. Ja Cie czesto ogladam.. i czasem wyprawiasz takie szalone makijaze.. ale ten-jest poprostu nieziemski!! Wygladasz fenomenalnie, pieknie! Staranny... a to polaczenie kolorow cos mi strasznie przypomina.. tylko nie moge sobie przypomniec co..
Chyba jakis kamien.. taki barwiony (chyba, dyletant w tej dziedzinie jestem ) krysztal.. ktory w jednej chwili jest transparentny, a za chwile mieni sie fioletowo.. turkusowo.. rozowo i zloto..

Chce wiecej takiej Ishikawy
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 12:58   #17
edyt
Zadomowienie
 
Avatar edyt
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 1 033
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Swietny make up. Ten jasniutki turkusowy jest bardzo ladny akcentem i dodaje uroku Ten roz pod lukiem brwiowym wcale nie wyglada zle jak sie patrzy na zdjecia calej twarzy.
edyt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 13:11   #18
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
eno eno eno... Ishikawa.. Ja Cie czesto ogladam.. i czasem wyprawiasz takie szalone makijaze.. ale ten-jest poprostu nieziemski!! Wygladasz fenomenalnie, pieknie! Staranny... a to polaczenie kolorow cos mi strasznie przypomina.. tylko nie moge sobie przypomniec co..
Chyba jakis kamien.. taki barwiony (chyba, dyletant w tej dziedzinie jestem ) krysztal.. ktory w jednej chwili jest transparentny, a za chwile mieni sie fioletowo.. turkusowo.. rozowo i zloto..

Chce wiecej takiej Ishikawy
No cholercia jasna, okropnie mi milo ze mnie podgladasz
Przyznam,ze szalone mejkapy mi
"w duszy graja"
Dziekuje pieknie


Cytat:
Napisane przez edyt Pokaż wiadomość
Swietny make up. Ten jasniutki turkusowy jest bardzo ladny akcentem i dodaje uroku Ten roz pod lukiem brwiowym wcale nie wyglada zle jak sie patrzy na zdjecia calej twarzy.
Slicznie dziekuje
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 13:24   #19
Dzindzej
Zakorzenienie
 
Avatar Dzindzej
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 6 325
Post Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

piękne połączenie kolorów
__________________
"Człowiek mało nauczy się z sukcesu, ale dużo z niepowodzenia"


Studia.

Cel: -6kg
Dzindzej jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 13:26   #20
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Dziękuje Dzindzej
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 13:48   #21
PannaEwelina
Zakorzenienie
 
Avatar PannaEwelina
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 5 920
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Wow! Szalenie mi się podobaŚwietny pomysł, wykonanie, kolory i modelka oczywiście
Niesamowity ten make-up!!!
__________________



Blog

Kolekcje makijażowe wiosna/lato 2014

PannaEwelina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 13:56   #22
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Cytat:
Napisane przez PannaEwelina Pokaż wiadomość
Wow! Szalenie mi się podobaŚwietny pomysł, wykonanie, kolory i modelka oczywiście
Niesamowity ten make-up!!!

Dziękuje pieknie
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 14:47   #23
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

aleeez delikatuchny powiedzialabym ze pasteloowy ale pewnie po glowie dostane:P
fajnie fajnie cooraz bardziej mi sie widza Twoje makijaze i poczynania kolorystyczne
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 15:06   #24
loverynka
Zakorzenienie
 
Avatar loverynka
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 511
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Śliczny
__________________

loverynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 15:17   #25
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Cytat:
Napisane przez Candy Killer Pokaż wiadomość
aleeez delikatuchny powiedzialabym ze pasteloowy ale pewnie po glowie dostane:P
fajnie fajnie cooraz bardziej mi sie widza Twoje makijaze i poczynania kolorystyczne
A masz racje pastelowy taki..i nawet wyszly fotki takie jak wygladal na serio jakis przełom normalnie:P Dziekowac

Cytat:
Napisane przez loverynka Pokaż wiadomość
Śliczny
Dziękowac
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 18:32   #26
maraqjowa
Zadomowienie
 
Avatar maraqjowa
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: wielkie i brudne
Wiadomości: 1 463
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Ishi, mordeczko Ty moja Jakie piękne Ci te pastele wyszły! A ten turkus tak ładnie rozświetla i otwiera oko, że aż Ci zazdroszczę pomysłowości w łączeniu kolorków. Bardzo na tak
__________________
Nigdy nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a następnie pokona doświadczeniem...
***
Czasem lepiej nic nie mówić i wyjść na głupca, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości...
maraqjowa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 18:37   #27
zafascynowana1
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 5 185
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Właśnie Zazdrościmy pomysłowości Podoba mi się ten malunek
__________________
Zapraszam :

blog KOSMETYCZNY : www.independentwoman92.bl ogspot.com

blog KSIĄŻKOWY : www.modliszkakulturalnie. blogspot.com


zafascynowana1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 18:40   #28
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Cytat:
Napisane przez maraqjowa Pokaż wiadomość
Ishi, mordeczko Ty moja Jakie piękne Ci te pastele wyszły! A ten turkus tak ładnie rozświetla i otwiera oko, że aż Ci zazdroszczę pomysłowości w łączeniu kolorków. Bardzo na tak
Cytat:
Napisane przez zafascynowana1 Pokaż wiadomość
Właśnie Zazdrościmy pomysłowości Podoba mi się ten malunek
dzieki kochane
mordeczki:d
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 19:39   #29
karolka1980-80
Zakorzenienie
 
Avatar karolka1980-80
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 3 848
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Bardzo ładny i jak najbardziej ci pasuje. Kolorki po prostu super a zwłaszcza ten turkus i róż
karolka1980-80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-05, 19:44   #30
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Blady róż & turkus & fiolet

Cytat:
Napisane przez karolka1980-80 Pokaż wiadomość
Bardzo ładny i jak najbardziej ci pasuje. Kolorki po prostu super a zwłaszcza ten turkus i róż
Dzieki
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:08.