Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-06-24, 15:29   #691
pauladz
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 5
Dot.: Przedłużanie rzęs

Dziewczyny a co jesli chodzi o basen?????
Bo ja chcialam sobie przedluzyc rzesy przed wyjazdem na wakacje wiadomo nie ma czasu na malowanie i wogole!!!!!!
Napewno bede korzystac z basenu i kapieli w morzu))))
czy to zaszkodzi rzesom????????
pauladz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-24, 16:56   #692
sarrita
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 376
Dot.: Przedłużanie rzęs

Plyn micelarne nie nadaja sie do demakijazu przy przedluzanych rzesach i kazda stylistka powinna o tym informowac swoja kliente. Kazda z renomowanych firm 'rzesowych' powinna zawierac w swojej ofercie plyn oil free, ktory jest odpowiedni do zmywania oczu przy noszeniu rzes. Najlepiej zapytac swoja styliste.
__________________
It is better to die on your feet then live on your knees
sarrita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-25, 15:27   #693
azure
Zadomowienie
 
Avatar azure
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 801
GG do azure
Dot.: Przedłużanie rzęs

Cytat:
Napisane przez pauladz Pokaż wiadomość
Dziewczyny a co jesli chodzi o basen?????
Bo ja chcialam sobie przedluzyc rzesy przed wyjazdem na wakacje wiadomo nie ma czasu na malowanie i wogole!!!!!!
Napewno bede korzystac z basenu i kapieli w morzu))))
czy to zaszkodzi rzesom????????
Można korzystać z basenu, byle nie przesadzać. Wielogodzinne nurkowanie pewnie mogłoby rozpuścić klej
__________________
Trzymaj się z dala od ludzi, którzy tłamszą twoje marzenia.
azure jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-25, 16:39   #694
Roxanaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 250
Dot.: Przedłużanie rzęs

Basen nie straszny rzęsom.Nie obawiaj sie
Roxanaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-26, 12:02   #695
króliczek
Zakorzenienie
 
Avatar króliczek
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 9 813
Dot.: Przedłużanie rzęs

Cytat:
Napisane przez Roxanaa Pokaż wiadomość
Basen nie straszny rzęsom.Nie obawiaj sie
dokladnie. plywam 5x w tygodniu, a rzesy jak byly, tak sa
króliczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-26, 12:38   #696
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Przedłużanie rzęs

Tez musze sobie zrobic tutaj w Anglii. Bo sie naoglądalam tych zdjec i zachorowalam na nie haha
Immolation jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-26, 12:44   #697
króliczek
Zakorzenienie
 
Avatar króliczek
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 9 813
Dot.: Przedłużanie rzęs

Cytat:
Napisane przez Immolation Pokaż wiadomość
Tez musze sobie zrobic tutaj w Anglii. Bo sie naoglądalam tych zdjec i zachorowalam na nie haha
odwiedz mnie w farnham, pokaze Ci moje stylistki
króliczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-26, 13:35   #698
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Przedłużanie rzęs

Cytat:
Napisane przez króliczek Pokaż wiadomość
odwiedz mnie w farnham, pokaze Ci moje stylistki
To niegłupi pomysł Tymbardziej, ze do Ciebie mam godzinke tylko Na peeeeeeeewno sie jakoś ustawimy
Immolation jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-26, 13:38   #699
kasiulka690
Raczkowanie
 
Avatar kasiulka690
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 47
GG do kasiulka690 Send a message via Skype™ to kasiulka690
Dot.: Przedłużanie rzęs

Witam dziewczyny przeszukałam całe forum i nic nie znalazłam na temat firmy black lashes. Czy któraś z Was używała ich produktów do rzęs? są dobre? warto je kupić? pozdrawiam
kasiulka690 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-26, 13:41   #700
króliczek
Zakorzenienie
 
Avatar króliczek
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 9 813
Dot.: Przedłużanie rzęs

Cytat:
Napisane przez Immolation Pokaż wiadomość
To niegłupi pomysł Tymbardziej, ze do Ciebie mam godzinke tylko Na peeeeeeeewno sie jakoś ustawimy
ano owszem zapraszam w me skromne progi
króliczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-26, 13:45   #701
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Przedłużanie rzęs

Dziekuje Królisiu Na pewno skorzystam nie martw sie Bede miala z kim poplotkowac wreszcie o babskich sprawach haha
Immolation jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-30, 12:45   #702
anetka 123
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 48
Dot.: Przedłużanie rzęs

Dziewczyny, czy któraś z Was zafundowała sobie na rzęski kryształki? Mam wesele i zastanawiam się, czy by czasami sobie parę nie wkleić. Moja stylistka posiada takowe w zestawie. A może macie jakieś fotki?
anetka 123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-30, 21:53   #703
marwel33
Raczkowanie
 
Avatar marwel33
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Irlandia
Wiadomości: 347
Dot.: Przedłużanie rzęs

hyh a ja mam problem. KOcham rzęski, aplikuję koło 80-90 na oko, zdarzają się dziewczyny które mają mniej własnych nadających się do przyklejenia, ale te 75 to minimum absolutne. Przychodzą do mnie raz po 4 tyg na uzupełnienie. W domowym zaciszu robię, bo dzieciaczki małe...
Ubolewam nad tym, że sama sobie nie mogę założyć.
Stylistek w brud ale 20 rzęs na oku o 0,15 grubości mnie nie urządza... wygląda okropnie, straszne brzydko, to już lepiej bez.... U jednej stylistki to mi jedna bryła wyszła, Nouveau lashes.
Miałam ich klej ale strasznie długo sechł pewnie dlatego się tak strasznie zlepiły

Na wakacje jadę za miesiąc i myślę o kępkach. Miałyście. Czy mogę w nich się popluskać, czy jak wezmę zestaw naprawczy na te wakacje (7dni) to coś z tego będzie ?

Pomóżcie, ja tak bym chciała rzęski...
marwel33 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-01, 07:02   #704
anetka 123
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 48
Dot.: Przedłużanie rzęs

Cytat:
Napisane przez marwel33 Pokaż wiadomość
hyh a ja mam problem. KOcham rzęski, aplikuję koło 80-90 na oko, zdarzają się dziewczyny które mają mniej własnych nadających się do przyklejenia, ale te 75 to minimum absolutne. Przychodzą do mnie raz po 4 tyg na uzupełnienie. W domowym zaciszu robię, bo dzieciaczki małe...
Ubolewam nad tym, że sama sobie nie mogę założyć.
Stylistek w brud ale 20 rzęs na oku o 0,15 grubości mnie nie urządza... wygląda okropnie, straszne brzydko, to już lepiej bez.... U jednej stylistki to mi jedna bryła wyszła, Nouveau lashes.
Miałam ich klej ale strasznie długo sechł pewnie dlatego się tak strasznie zlepiły

Na wakacje jadę za miesiąc i myślę o kępkach. Miałyście. Czy mogę w nich się popluskać, czy jak wezmę zestaw naprawczy na te wakacje (7dni) to coś z tego będzie ?

Pomóżcie, ja tak bym chciała rzęski...
Skąd jesteś? Może możemy Ci pomóc i polecić kogoś sprawdzonego. Co do kępek, to pływać w nich raczej nie można, bo klej puści.
anetka 123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-01, 12:20   #705
betty8080
Raczkowanie
 
Avatar betty8080
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 83
Dot.: Przedłużanie rzęs

Dziewczyny czy robila ktoras moze rzeski w B&B Clinic na Grzybowskiej w Warszawie? Maja teraz promocję 30% i chce ich sprawdzic Robią Nouveau Lashes, a to z tego co wiem najlepsza firma wiec chyba dobtze bedzie...
betty8080 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-01, 12:20   #706
Roxanaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 250
Dot.: Przedłużanie rzęs

kępki odpadają są na 5 min,na okazję, na chwilę.Jesteś z Łodzi to niestety ja pomóc ci nie mogę bo moja stylistka w Krakowie. powodzenia może znajdziesz kogoś kto ci zrobi elegancko
Roxanaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-01, 13:36   #707
anetka 123
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 48
Dot.: Przedłużanie rzęs

Ponawiam pytanie o kryształki: czy któraś próbowałoa? będę wdzięczna za każdą odpowiedź.
anetka 123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-01, 20:43   #708
marwel33
Raczkowanie
 
Avatar marwel33
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Irlandia
Wiadomości: 347
Dot.: Przedłużanie rzęs

Cytat:
Napisane przez Roxanaa Pokaż wiadomość
kępki odpadają są na 5 min,na okazję, na chwilę.Jesteś z Łodzi to niestety ja pomóc ci nie mogę bo moja stylistka w Krakowie. powodzenia może znajdziesz kogoś kto ci zrobi elegancko
Pochodzę z Łodzi ale obecnie mieszkam w Irlandii...

Kupiłam te kępki i powiem Wam, że jestem mile zaskoczona. zakładanie zajęło mi niespełna 15 minut, (na makijaż oczywiście) jasne, ze nie wyglądają tak kapitalnie jak metodą jeden do jednego, ale na moje potrzeby myślę wystarczą. Dni z kąpielami będą bez rzęsek...

te rzęsy w paskach za sztucznie wyglądają moim zdaniem
marwel33 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-01, 20:47   #709
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Przedłużanie rzęs

Kępki na makijaż?
Immolation jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-01, 20:51   #710
marwel33
Raczkowanie
 
Avatar marwel33
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Irlandia
Wiadomości: 347
Dot.: Przedłużanie rzęs

Cytat:
Napisane przez anetka 123 Pokaż wiadomość
Ponawiam pytanie o kryształki: czy któraś próbowałoa? będę wdzięczna za każdą odpowiedź.
ja nie zakładałam takowych, nie pomogę, ale myślę, ze to takie ryzyko trochę, bo jak Ci w nocy taka właśnie z cyrkonią wypadnie ?? a znając życie tak właśnie będzie... Chyba, że założenie nieomal tuż przed godziną "zero" np. przed ślubem...

---------- Dopisano o 20:51 ---------- Poprzedni post napisano o 20:49 ----------

Cytat:
Napisane przez Immolation Pokaż wiadomość
Kępki na makijaż?
Tak na makijaż ... co w Tym śmiesznego ?

Z góry przepraszam, ale stąd wzięłam pomysł ...
http://www.youtube.com/watch?v=O4mMc...eature=related
ja wiem, że powinno sie iść na szkolenie, no ale takowych aplikować komuś innemu nie zamierzam, tylko sobie

Edytowane przez marwel33
Czas edycji: 2011-07-01 o 21:03
marwel33 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-01, 22:42   #711
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Przedłużanie rzęs

No ciut smieszne bo aplikuje sie na rzesy czyste, odtluszczone i bez makijazu No ale juz sie nie odzywam
Immolation jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-02, 10:45   #712
slonce199
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 1
Dot.: Nieudane przedłużanie rzęs - Warszawa

dla czego lzawia sie oczy po zalozeni rzes? czy to jest wina kleju???
slonce199 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-03, 09:07   #713
marwel33
Raczkowanie
 
Avatar marwel33
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Irlandia
Wiadomości: 347
Dot.: Przedłużanie rzęs

Cytat:
Napisane przez Immolation Pokaż wiadomość
No ciut smieszne bo aplikuje sie na rzesy czyste, odtluszczone i bez makijazu No ale juz sie nie odzywam
Tak pomyślałam, skoro rzęsy w pasku można na makijaż, to te kępki też

Wczoraj rano znów przykleiłam, wieczorkiem zdjęłam, (nie odpadła mi żadna) nie jest tak źle
marwel33 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-04, 08:19   #714
anetka 123
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 48
Dot.: Przedłużanie rzęs

[QUOTE=marwel33;27875211]ja nie zakładałam takowych, nie pomogę, ale myślę, ze to takie ryzyko trochę, bo jak Ci w nocy taka właśnie z cyrkonią wypadnie ?? a znając życie tak właśnie będzie... Chyba, że założenie nieomal tuż przed godziną "zero" np. przed ślubem...[COLOR=Silver]

Dziękuję za podpowiedź, chyba tak właśnie zrobię.
anetka 123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-04, 10:53   #715
zogurt
Raczkowanie
 
Avatar zogurt
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 263
Dot.: Przedłużanie rzęs

Dziewczyny a ja mam pytanie: ile powinny się trzymać przedłużane rzęsy? Tak orientacyjnie?

W piątek przedłużałam rzęsy (efekt tzw. kociego oka) i już w piątek (!) wypadła mi połowa przyklejanych rzęs, teraz zostało ich tylko kilka.
__________________
zogurt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-04, 13:07   #716
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Przedłużanie rzęs

A sama przyklejalas? Czy u stylistki?
Immolation jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-04, 13:15   #717
zogurt
Raczkowanie
 
Avatar zogurt
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 263
Dot.: Przedłużanie rzęs

Cytat:
Napisane przez Immolation Pokaż wiadomość
A sama przyklejalas? Czy u stylistki?
u stylistki. Nie wiem czy mogę coś takiego reklamować?
__________________
zogurt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-04, 13:52   #718
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Przedłużanie rzęs

Powinnas. Z tego co wiem to rzesy niby powinny trzymac sie kolo 3-4 tygodni
Immolation jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-04, 16:04   #719
Roxanaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 250
Dot.: Przedłużanie rzęs

Cytat:
Napisane przez zogurt Pokaż wiadomość
Dziewczyny a ja mam pytanie: ile powinny się trzymać przedłużane rzęsy? Tak orientacyjnie?

W piątek przedłużałam rzęsy (efekt tzw. kociego oka) i już w piątek (!) wypadła mi połowa przyklejanych rzęs, teraz zostało ich tylko kilka.
Rzęsy uzupełniam co 4 tyg i tyle powinny wytrzymac.Absolutnie nie powinno się coś takiego stać!!!.A gdzie robiłaś?bo widzę ze jesteś z Krakowa.Jeśli potrzeba ja służę namiarami na sprawdzoną stylistkę.

---------- Dopisano o 17:04 ---------- Poprzedni post napisano o 17:00 ----------

Cytat:
Napisane przez zogurt Pokaż wiadomość
u stylistki. Nie wiem czy mogę coś takiego reklamować?
Jasne ze możesz reklamować ale jeśli wykona ponownie zabieg ta sama pani to na pewno odpadną ci ponownie przed czasem,bo najwyraźniej kiepsko albo z umiejętnościami albo z preparatami
Roxanaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-04, 20:05   #720
Asiaa90
Zakorzenienie
 
Avatar Asiaa90
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: R.
Wiadomości: 5 182
Dot.: Przedłużanie rzęs

Witajcie.
Przedłużałam z miesiąc temu rzęsy metodą "1:1 JB Lashes" powiedzcie mi czy to normalne, że do tej pory odczuwam ból dotykając rzęsy ? nie wszystkie ale niektóre są tak jak by sklejane i przy dotykaniu odrazu bolą do tego nie wyglądają za ładnie od samego początku... jakieś posklejane są, w niektórych miejscach klej się długo trzymał co przyznam, że dawało pewnego rodzaju dyskomfort. Rzęsy nie były takie fajne pojedyncze, tylko wyglądały jak grube, posklejane
nie wiem czy ta metoda taka jest czy po prostu zbyt małe doświadczenie kosmetyczki ? przyznam, że zraziłam się trochę do nich... i nie wiem czy próbować u kogoś innego czy sobie darować ? może to moje rzęsy są jakieś dziwne i się nie nadają ?
__________________
ChomikoManiaczka

31.08.2006
Aparatka:
Góra 23.04.2012
Dół 16.07.2012
24.03.2014 koniec

odwyk
Asiaa90 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
alergia, fitness, przedłużane rzęsy, przedłużanie, rzęsy, rzęsy jedwabne, siłownia, uczuelnie na klej, uczulenie

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-09-06 18:07:29


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:12.