Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki - Strona 3 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Odpowiedz
 
Narz璠zia
Stary 2008-07-22, 17:21   #61
Wenress
Zakorzenienie
 
Avatar Wenress
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Pozna
Wiadomo軼i: 4 804
Dot.: Natura G鏎:)

Paulisiek dzi瘯uj
Mia豉m d逝gie zawsze, 軼i窸am na pocz徠ku czerwca, i jestem zadowolona, bo jak s d逝gie to takie oklapni皻e zupe軟ie
Wenress jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-07-24, 15:56   #62
201705042038
Konto usuni皻e
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomo軼i: 5 868
Dot.: Natura G鏎:)

Cytat:
Napisane przez marlen92 Poka wiadomo嗆
a tak w ogole to co sadzicie o malowaniu tonerami? ja mam zamiar moj sredni blond ze slonecznymi releksami (nigdy nie skazony farba) potraktowac na wakacje u fryzjera tonerem kilka tonow ciemniejsze zrobic ponoc ma zejsc po jakichs 20 myciach caly bez zadnych odrostow itepe;]
Szczerze to nie ma si co 逝dzi - zawsze co zostanie. Ja mam na g這wie resztk szamponu i moje czujne oko do dzi widzi odrosty .
Pi瘯ne macie w這sy, naprawd! A m闚i wam to niewolnica farbowania . Ostatnio chc by troch bli瞠j natury i na te resztki br您u rzuci豉m kilka pasemek i zapuszczam... zdj璚ia nie wklejam bo jestem naturalna tylko w 3/4
201705042038 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-07-24, 20:07   #63
kasiaczek141
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomo軼i: 535
Dot.: Natura G鏎:)

Ja mysle 瞠 naturalne w這sy s o wiele lepsze i piekniejsze niz farbowane.... A to dlatego 瞠 jakis czas po farbowaniu kolor p這wieje a w這sy robi sie suche i z niszczone... Wiem bo farbowa豉m a teraz za逝je i t瘰knie za mioimi naturalnymi w這skami Moje w這sy sta造 sie okropne musz je prostowa a to tez niszczy je a zaden szampon ani od篡wka nie pomagaja zosta這 mi tylko zapuszczanie"
kasiaczek141 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-11, 19:11   #64
niutka1
Wtajemniczenie
 
Avatar niutka1
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z poddasza
Wiadomo軼i: 2 904
Wpisy w blogu: 2
Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

Hejka, wpisywa豉m r霩ne kombinacje do wyszukiwarki, ale nic mi nie pokaza這 blizszego w temacie. Jesli by juz taki ( ale nie podobny, tylko taki sam) temat to prosz o LINKA

Owszem udzielam sie na w徠ku " wracamy do naturalnych w這s闚" ale tam niestety w徠ek zamieni sie w temat "jak ufarbowac, by wygl康掖y na naturalne" a mnie nie o to chodzi.

Chcia豉m za這zyc w徠ek dla dziewczyn, kt鏎e sa eko i nie farbuja w這sk闚, bo wola miec swoje, piekne, zdrowe naturalne w這ski. Niewa積a d逝gos, struktura itd...

wa積e, 瞠 : w這ski bez grama farby

co najwy瞠j zio這we p逝kanki...


Ja po wielu zmaganiach ciachn窸am w這ski na 3 mm i teraz juz nie chce ani grama farby, maja byc piekne, ekologiczne, naturalne.

wklejajcie fotki swoich naturalnych w這sk闚 bez grama farby
( ale nie w kolorze naturalnym, ale farbowane, takich tu nie chc) - mozna komentowa

Naturalki, ekow這ski - 陰czmy si
__________________
Tr鎩kowa mama
zapuszczam w這ski od zapa趾i
13.08.2009 : 3mm,14.09 : 2,5 cm,13.10 : 3,5 cm14.11 : 5 cm,14.12: 6 cm,15.01.2010: 8 cm, 21.12.2010: 20cm ( podcinane troszk kilka razy)
31.12.2014 : 54cm podcinane wiele razy, CEL: 69cm..
zapuszczam grzywk 31.12.2014: 21cm.

Edytowane przez niutka1
Czas edycji: 2009-08-11 o 19:13
niutka1 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-11, 21:47   #65
Aniaaa PlayMate
Zakorzenienie
 
Avatar Aniaaa PlayMate
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomo軼i: 6 814
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

Zapisuje si do klubu! Jestem naturaln mysio-szatynk
__________________
http://wizaz.pl/forum/showthread.php...3#post47119723 link do wymiany
Aniaaa PlayMate jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-11, 22:59   #66
paniDoktorJoint
Wtajemniczenie
 
Avatar paniDoktorJoint
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Gda雟k/Krak闚
Wiadomo軼i: 2 894
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

ja te jestem naturaln brunetk
__________________
Nie za豉muje si.

Doceniam to co mam.

Oszcz璠zam.

Dobrze organizuje wolny czas.

Poznaje Krak闚.

Ewentualnie zrzucam kilogramy.
paniDoktorJoint jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-11, 23:36   #67
niutka1
Wtajemniczenie
 
Avatar niutka1
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z poddasza
Wiadomo軼i: 2 904
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

oooo, super, ju si ktos pojawi mam nadziej, ze jest nas wi璚ej...

zapomnia豉m dodac, 瞠 ja jestem ( to zalezy od pory roku) ciemn blondynk, b康 jasn szatynk, jak kto woli , latem moje w這ski przybieraja kasztanowy po造sk, zim s bardziej "zimne" w odcieniu.


piszcie tez prosze co Was motywuje do tego, by nie siegac po farby , niestety zewsz康 zalewa nas reklama, trudno sie oprze czy kiedykolwiek farbowa造軼ie, czy jeste軼ie od zawsze saute ( tutaj szacun ) ...

__________________
Tr鎩kowa mama
zapuszczam w這ski od zapa趾i
13.08.2009 : 3mm,14.09 : 2,5 cm,13.10 : 3,5 cm14.11 : 5 cm,14.12: 6 cm,15.01.2010: 8 cm, 21.12.2010: 20cm ( podcinane troszk kilka razy)
31.12.2014 : 54cm podcinane wiele razy, CEL: 69cm..
zapuszczam grzywk 31.12.2014: 21cm.

Edytowane przez niutka1
Czas edycji: 2009-08-11 o 23:40
niutka1 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-12, 00:14   #68
smiley
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: zachodnia s御iadka ;)
Wiadomo軼i: 1 137
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

to ja naturalny ciemny br您 fajny watek
__________________
I don't need a parachute
Baby, if I've got you
smiley jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-12, 01:25   #69
Vacuous
Rozeznanie
 
Avatar Vacuous
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomo軼i: 681
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

Cytat:
Napisane przez niutka1 Poka wiadomo嗆
oooo, super, ju si ktos pojawi mam nadziej, ze jest nas wi璚ej...

zapomnia豉m dodac, 瞠 ja jestem ( to zalezy od pory roku) ciemn blondynk, b康 jasn szatynk, jak kto woli , latem moje w這ski przybieraja kasztanowy po造sk, zim s bardziej "zimne" w odcieniu.


piszcie tez prosze co Was motywuje do tego, by nie siegac po farby , niestety zewsz康 zalewa nas reklama, trudno sie oprze czy kiedykolwiek farbowa造軼ie, czy jeste軼ie od zawsze saute ( tutaj szacun ) ...

Ja mam chyba ten sam odcie w這s闚 co TY
jutro mo瞠 wklej fotk
__________________
Walcz ze swoim niezdecydowaniem.
Vacuous jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-12, 11:39   #70
paniDoktorJoint
Wtajemniczenie
 
Avatar paniDoktorJoint
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Gda雟k/Krak闚
Wiadomo軼i: 2 894
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

ja nigdy nie farbowa豉m tzn raz szamponem ale to 瘸dne farbowanie :P tylko na trwa豉 si skusi豉m, nie ci庵nie mnie wcale do farb bo lubie sw鎩 kolor w這s闚, pasuje mi i przera瘸j mnie odrosty:P tzn wiem 瞠 ci篹ko p騧niej jest zej嗆 do naturalnego kolorku
__________________
Nie za豉muje si.

Doceniam to co mam.

Oszcz璠zam.

Dobrze organizuje wolny czas.

Poznaje Krak闚.

Ewentualnie zrzucam kilogramy.
paniDoktorJoint jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-12, 12:24   #71
niutka1
Wtajemniczenie
 
Avatar niutka1
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z poddasza
Wiadomo軼i: 2 904
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

Cytat:
tzn wiem 瞠 ci篹ko p騧niej jest zej嗆 do naturalnego kolorku
no w豉snie, to juz nigdy nie jest ten kolor... niby nic, ale odrost zawsze ukazuje go豉 prawd
a do tego wci您 ma sie 鈍iadomo軼, 瞠 farba na w這sach, w這ski sa zniszczone...


he, he, a mnie teraz tak 鄉iesznie lekko w kr鏂iutkich, niestety nigdy nie mia豉m d逝gich naturalnych, to moje marzenie... i m鎩 cel
__________________
Tr鎩kowa mama
zapuszczam w這ski od zapa趾i
13.08.2009 : 3mm,14.09 : 2,5 cm,13.10 : 3,5 cm14.11 : 5 cm,14.12: 6 cm,15.01.2010: 8 cm, 21.12.2010: 20cm ( podcinane troszk kilka razy)
31.12.2014 : 54cm podcinane wiele razy, CEL: 69cm..
zapuszczam grzywk 31.12.2014: 21cm.
niutka1 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-12, 13:18   #72
paniDoktorJoint
Wtajemniczenie
 
Avatar paniDoktorJoint
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Gda雟k/Krak闚
Wiadomo軼i: 2 894
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

Cytat:
Napisane przez niutka1 Poka wiadomo嗆
no w豉snie, to juz nigdy nie jest ten kolor... niby nic, ale odrost zawsze ukazuje go豉 prawd
a do tego wci您 ma sie 鈍iadomo軼, 瞠 farba na w這sach, w這ski sa zniszczone...


he, he, a mnie teraz tak 鄉iesznie lekko w kr鏂iutkich, niestety nigdy nie mia豉m d逝gich naturalnych, to moje marzenie... i m鎩 cel
ja kiedy mia豉m do pasa ale za bardzo mnie to m璚zy這 :P
__________________
Nie za豉muje si.

Doceniam to co mam.

Oszcz璠zam.

Dobrze organizuje wolny czas.

Poznaje Krak闚.

Ewentualnie zrzucam kilogramy.
paniDoktorJoint jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-12, 19:00   #73
loluska
Zakorzenienie
 
Avatar loluska
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Ma這polska
Wiadomo軼i: 4 062
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

Dopisuje sie brunetka ;] 18 latek zero farbek pod ka盥 postaci ;] moj kolorek w fotkach na tej stronie :

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...9#post10736559

teraz troszq inna fryzura ale kolor ten sam ;] pozdrawiam
__________________
Najszcz窷liwsza mama pod s這鎍em

19.04.15 - nasze pierwsze spotkanie

Edytowane przez loluska
Czas edycji: 2009-08-13 o 10:56
loluska jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-13, 11:36   #74
LifUnia
Zadomowienie
 
Avatar LifUnia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomo軼i: 1 063
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

a ja mam mysi polski blondzik :P chyba :P albo br您.. w sumie sama ju nie wiem
__________________
Biotin Challenge - 27/60
Kwas Foliowy - 27/120
Active Woman (Multivitamina) - 27/?
LifUnia jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-14, 13:20   #75
niutka1
Wtajemniczenie
 
Avatar niutka1
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z poddasza
Wiadomo軼i: 2 904
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

Loluska- pi瘯ny kolor... natura wiedzia豉 w jakim Ci b璠zie dobrze


LifUnia
Cytat:
a ja mam mysi polski blondzik :P chyba :P albo br您.. w sumie sama ju nie wiem
no w豉snie, naturalne kolory sa takie wielotonowe, i zmieniaj si w zalezno軼i od pory roku, a nawet dnia... ja tez nie umiem okreslic swojego kolorku do ko鎍a
__________________
Tr鎩kowa mama
zapuszczam w這ski od zapa趾i
13.08.2009 : 3mm,14.09 : 2,5 cm,13.10 : 3,5 cm14.11 : 5 cm,14.12: 6 cm,15.01.2010: 8 cm, 21.12.2010: 20cm ( podcinane troszk kilka razy)
31.12.2014 : 54cm podcinane wiele razy, CEL: 69cm..
zapuszczam grzywk 31.12.2014: 21cm.

Edytowane przez niutka1
Czas edycji: 2009-08-14 o 13:22
niutka1 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-17, 11:14   #76
piotrkowalolitka
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomo軼i: 1 178
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

ciemny braz
jeszcze 1 ciecie i beda naturalne.
Wtedy wstawie fotke
__________________
...........

ycie jest pi瘯ne

8minute arms, buns, legs, abs
19/11
piotrkowalolitka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-17, 11:15   #77
Nika0503
Zakorzenienie
 
Avatar Nika0503
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Kaczawa
Wiadomo軼i: 4 027
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

Witajcie a w豉郾ie przypomnia豉m sobie o w徠ku - powracaj帷ych do naturalnego koloru - ale ja ju sw鎩 naturalny MAM Dlatego znalaz豉m si tutaj

Kiedy farbowa豉m, a w zesz造m roku w czerwcu zrobi豉m poraz ostatni pasemka, to one okaza造 sie kluczem do sukcesu Wcze郾iej farbowa豉m na blond, a potem tak瞠 na br您. Moje w這sy by造 w z造m stanie - ci篹ko jednak by這 podj望 decyzj, a jeszcze ci篹ej w niej wytrwa przez ca造 czas kusi這 mnie 瞠by zn闚 zafarbowa, ale uda這 mi si... i dzi mam 豉dny naturalny kolor w這s闚 !

Obcina豉m w這sy w czerwcu tego roku - do ramion i dzi mam na ok 4/5 cm ko鎍闚ek resztki ledwo widocznej ja郾iejszej farby Mam nadziej, 瞠 mimo ich przyjmiecie mnie do grona naturalnych

Naturalny : 字edni blond, karmelowy - teraz od s這鎍a z delikatnymi ja郾iejszymi pasemkami
Nika0503 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-17, 17:04   #78
niutka1
Wtajemniczenie
 
Avatar niutka1
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z poddasza
Wiadomo軼i: 2 904
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

Nika0503 Gratulacje... uda這 Ci sie wytrwa... niniejszym zostajesz przyj皻a do grona naturalek, tylko 瞠bys mi sie nie wa篡豉 zn闚 czego k豉sc na g這we
Piotrkowalolitka, Tobie tak瞠 gratuluj... witaj
__________________
Tr鎩kowa mama
zapuszczam w這ski od zapa趾i
13.08.2009 : 3mm,14.09 : 2,5 cm,13.10 : 3,5 cm14.11 : 5 cm,14.12: 6 cm,15.01.2010: 8 cm, 21.12.2010: 20cm ( podcinane troszk kilka razy)
31.12.2014 : 54cm podcinane wiele razy, CEL: 69cm..
zapuszczam grzywk 31.12.2014: 21cm.
niutka1 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-17, 23:16   #79
piotrkowalolitka
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomo軼i: 1 178
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

dzieki

to kto 1wszy wstawia fotke??
coby mozna bylo podziwiac
__________________
...........

ycie jest pi瘯ne

8minute arms, buns, legs, abs
19/11
piotrkowalolitka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-18, 01:46   #80
niutka1
Wtajemniczenie
 
Avatar niutka1
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z poddasza
Wiadomo軼i: 2 904
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

No, pierwsza by豉 loluska... zdj璚ia sa podlinkowane
__________________
Tr鎩kowa mama
zapuszczam w這ski od zapa趾i
13.08.2009 : 3mm,14.09 : 2,5 cm,13.10 : 3,5 cm14.11 : 5 cm,14.12: 6 cm,15.01.2010: 8 cm, 21.12.2010: 20cm ( podcinane troszk kilka razy)
31.12.2014 : 54cm podcinane wiele razy, CEL: 69cm..
zapuszczam grzywk 31.12.2014: 21cm.
niutka1 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-18, 09:06   #81
LifUnia
Zadomowienie
 
Avatar LifUnia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomo軼i: 1 063
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

Ja nie mam w這ls闚 bez grama farby Mam jedno pasemeczko do mierzenia w jakim tepie rosna mi w這sy :P

http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=2213
__________________
Biotin Challenge - 27/60
Kwas Foliowy - 27/120
Active Woman (Multivitamina) - 27/?
LifUnia jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-18, 09:14   #82
paniDoktorJoint
Wtajemniczenie
 
Avatar paniDoktorJoint
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Gda雟k/Krak闚
Wiadomo軼i: 2 894
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

Cytat:
Napisane przez LifUnia Poka wiadomo嗆
Ja nie mam w這ls闚 bez grama farby Mam jedno pasemeczko do mierzenia w jakim tepie rosna mi w這sy :P

http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=2213
ciekawy pomys a oto ja :P
kr璚io趾i to efekt trwa貫j a nie matki natury
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg bez☠tytu逝.jpg (36,8 KB, 208 za豉dowa)
__________________
Nie za豉muje si.

Doceniam to co mam.

Oszcz璠zam.

Dobrze organizuje wolny czas.

Poznaje Krak闚.

Ewentualnie zrzucam kilogramy.
paniDoktorJoint jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-18, 09:15   #83
All_that_jazz
Zakorzenienie
 
Avatar All_that_jazz
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Krak闚
Wiadomo軼i: 3 331
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

Cytat:
Napisane przez niutka1 Poka wiadomo嗆
oooo, super, ju si ktos pojawi mam nadziej, ze jest nas wi璚ej...

zapomnia豉m dodac, 瞠 ja jestem ( to zalezy od pory roku) ciemn blondynk, b康 jasn szatynk, jak kto woli , latem moje w這ski przybieraja kasztanowy po造sk, zim s bardziej "zimne" w odcieniu.


piszcie tez prosze co Was motywuje do tego, by nie siegac po farby , niestety zewsz康 zalewa nas reklama, trudno sie oprze czy kiedykolwiek farbowa造軼ie, czy jeste軼ie od zawsze saute ( tutaj szacun ) ...

Do陰czam.Naturalna jasna brunetka -od zawsze saute bo mam cienkie delikatne w這sy.Do farbowania mog這by mnie przekona tylko posiwienie du瞠j partii w這s闚.
All_that_jazz jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-18, 09:29   #84
aanika
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Pozna
Wiadomo軼i: 3 529
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

To mo瞠 ja
Nigdy w 篡ciu nie farbowa豉m w這s闚 i p鏦i co nie zamierzam - odrosty i zniszczenie w這s闚 mnie przera瘸j. Wklejam m鎩 naturalny kolor w r騜nych ods這nach. Pomo瞠cie mi okre郵i, jaki to kolor? Ja nigdy nie wiem, czy jestem blondynk, szatynk czy co
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg 19 marca 3.jpg (66,0 KB, 258 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg kwiecien.jpg (57,2 KB, 192 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg 5.06 2.jpg (55,4 KB, 220 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg por闚nanie lipiec-sierpie.jpg (98,4 KB, 349 za豉dowa)
aanika jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-18, 10:08   #85
paniDoktorJoint
Wtajemniczenie
 
Avatar paniDoktorJoint
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Gda雟k/Krak闚
Wiadomo軼i: 2 894
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

jak dla mnie szatynka :P ale pi瘯ne d逝gie w這sy!
__________________
Nie za豉muje si.

Doceniam to co mam.

Oszcz璠zam.

Dobrze organizuje wolny czas.

Poznaje Krak闚.

Ewentualnie zrzucam kilogramy.
paniDoktorJoint jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-18, 11:28   #86
aanika
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Pozna
Wiadomo軼i: 3 529
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

Cytat:
Napisane przez paniDoktorJoint Poka wiadomo嗆
jak dla mnie szatynka :P ale pi瘯ne d逝gie w這sy!
Dzi瘯uj Teraz niestety s pocieniowane, tak jak na ostatnim zdj璚iu, ale dzielnie zapuszczam do takiego stanu jak na wcze郾iejszych fotkach
aanika jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-18, 11:34   #87
piotrkowalolitka
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomo軼i: 1 178
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

jak dla mnie to ciemny blond
__________________
...........

ycie jest pi瘯ne

8minute arms, buns, legs, abs
19/11
piotrkowalolitka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-18, 21:24   #88
LifUnia
Zadomowienie
 
Avatar LifUnia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomo軼i: 1 063
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

A jaaa jaki mam kolor ?

http://wizaz.pl/forum/attachment.php...2&d=1250169506
http://wizaz.pl/forum/attachment.php...4&d=1250169506
__________________
Biotin Challenge - 27/60
Kwas Foliowy - 27/120
Active Woman (Multivitamina) - 27/?
LifUnia jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-18, 21:54   #89
piotrkowalolitka
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomo軼i: 1 178
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

moim zdaniem ciemny braz, bardzo ladny braz
__________________
...........

ycie jest pi瘯ne

8minute arms, buns, legs, abs
19/11
piotrkowalolitka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2009-08-19, 00:00   #90
Nika0503
Zakorzenienie
 
Avatar Nika0503
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Kaczawa
Wiadomo軼i: 4 027
Dot.: Naturalne w這ski bez grama farby , tez fotki

dzi瘯i, dzi瘯i xD

Na pewno nie zafarbuj, przynajmniej nie przez d逝窺zy czas bardzo mi dobrze z naturalnym kolorem Czasem wydaje si troch zrudzia造...ale c騜, lepszy taki ni farbowany Na razie korci mnie trwa豉, bo nie mog si doczeka a mi odrosn w這sy i same znowu b璠 si kr璚i...Moje maj tak, 瞠 im d逝窺ze tym bardziej si kr璚, no normalnie loki:P

Dodaj zdj璚ia , pierwsze z kwietnia - mia豉m na ko鎍ach w豉郾ie odrosty ja郾iejszego blondu a drugie zdj璚ie, to ju na ko鎍闚kach nie wida prawie farby - tak瞠 m鎩 kochany blond i 軼i皻e ko鎍闚ki
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg w這sy1.jpg (7,3 KB, 84 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg w這sy2.jpg (9,2 KB, 153 za豉dowa)
Nika0503 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Odpowiedz

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:51.