Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Pytania do kosmetyczki

Notka

Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2009-08-16, 18:42   #1
Katelicious
Zadomowienie

Tabletki na piękne włosy, skórę i paznokcie. Które wybrać? POMOCY!

Mam dylemat - posiadam w domu Silicę, Salfazin i Lewitan. Który z tych preparatów najbardziej pomoże mi na trądzik (bo na tym mi najbardziej zależy)? Wypiszę składy i mam nadzieję że ktoś mi pomoże, bo nie znam się na tym jakie witaminy itd. pomagają na cerę . I jeszcze jedno czy mogłabym je połączyć? np. sotoswać jednocześnie i silice i lewitan?

Salfazin: (1 tabl. dziennie)
wit. C 75mg 125 % RDA
cynk 25mg 166%
wit. E 16,66mg 166%
wit B6 10mg 500%
wit.A 150qg (jakiś dziwny znaczek jest zamiast q któego nie mogłam znaleźć) 18%

Silica: (1 tabl. dziennie)
niacyna 10mg 55,5%
kwas pantotenowy 7,5mg 125%
biotyna 0,16mg 106,6%
wapń 46mg 5,75%
fosfor 37mg 4,6%
krzem 5mg, żelazo (II) 3mg 21,4%
L'lizyna 21mg
L'metionina 10mg
skrzyp polny 30mg
pokrzywa zwyczajna 20mg
workoliść członkowaty 20mg

Lewitan: (dzieci od 7 lat 1-2 tabl. 3x dziennie, dorośli 2-4 tabl. 3x dziennie - i ja będę brała 2 tabl.)
potas 8,76mg ---------- ---------
fosfor 4,02mg 0,50%RDA 6,00 (%RDA dla max. dwaki dziennej)
magnez 0,9mg 0,30 3,60
wapń 0,44mg 0,06 0,66
niacyna 0,177mg 0,98 11,89
wit. B1 0,012mg 0,86 10,32 (tiamina)
wit. B2 0,011mg 0,69 8,28 (ryboflawina)
+ drożdże

Który skład jest najlepszy, po któym będą najlepsze efekty (chodzi mi szczególnie o twarz) . Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże : ).

PS. Jeżeli umieściłam wątek w złym dziale proszę o przesunięcie a nie zamykanie/kasowanie ;d

---------- Dopisano o 19:42 ---------- Poprzedni post napisano o 18:38 ----------

mój największy cel na wakacje : wyśmienita zabawa + niesamowite wspomnienia : wykonany!

walczę z trądzikiem: kuracja skinorenem, isotrexinem i tetracyliną

Katelicious jest offline   Odpowiedz cytując