HR vs. YSL ? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2009-08-25, 19:13   #1
sunny belle
Rozeznanie

HR vs. YSL ?

Wizażanki,

Chcę kupić jakiś tusz to rzęs który by widocznie wydlużal rzęsy, nie sklejal ich, no i by byl w miarę wydajny. Polecono mi tusz YSL Effet Faux Cils i HR Lash Queen Feline Blacks. Oba znajdują się w podobnym przedziale cenowym. Wg kwc oba mają podobne dzialanie, jednak w tym pierwszym robią się grudki po jakimś czasie.. Z racji, że nie mam za dużego doświadczenia z tuszami zwracam się do was o pomoc. W który lepiej zainwestować? A może jakiś inny by się lepiej sprawdzil? Z góry bardzo dziękuje za pomoc

sunny belle jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-26, 10:09   #2
asik123456789
Zakorzenienie

Dot.: HR vs. YSL ?