Zakupy na ELF Cosmetics - Strona 28 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-01-16, 17:41   #811
erzebet
Rozeznanie
 
Avatar erzebet
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 852
GG do erzebet
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
dziewczyny juz mam wszystko w koszyku na stronie elfowej tylko jest pytanie

wyszlo nam zamowienie za prawie 900zl

prawie 250zl wiecej niz ostatnio

i teraz nie wiem czy dla bezpieczenstwa rozdzielic to na 2 czesci
zeby byly dwa osobne zamowienia? troche by sie koszty wysylki zmienily, bo bysmy mialy dwie paczki po 3,95funta za jedna czyli prawie 8 funtow
(czyli jak ktos ma wysylke za 0,42 to by mial za 0,84)
czy puscic wszystko w jednej?

nie wiem czy teraz tez rozloza to zamowienie na dwie paczki czy nie- ale chodzi o to zeby Urzad Celny sie nie doczepil i nie naliczyl vatu bo wtedy ok 200zl bedzie trzeba zaplacic:/ dzielac przez ilosc osob to wychodzi ok 13zl... niby nie duzo, no ale wole zebyscie sie zastanowily co wolicie
Ja sie dostosuje do Was
nie znam sie na opłatach celnych, za towar z UE też mogą naliczyć cło?
__________________
test pędzli For Your Beauty
http://wizaz.pl/forum/showthread.php...6#post35780926
erzebet jest offline  
Stary 2010-01-16, 17:41   #812
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

no inne nie byly takie problematyczne bo i wszystko bylo i wartosc byla mniejsza a ja nie bede decydowac za wszystkich, zeby pozniej bylo na mnie jak jakis celnik stwierdzi, ze nam przetrzepie zamowienie bo moze my czyms handlujemy

---------- Dopisano o 17:41 ---------- Poprzedni post napisano o 17:41 ----------

Cytat:
Napisane przez erzebet Pokaż wiadomość
Ja sie dostosuje do Was
nie znam sie na opłatach celnych, za towar z UE też mogą naliczyć cło?
cla nie naliczaja vat tak
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-16, 17:44   #813
MoccACaffE
Rozeznanie
 
Avatar MoccACaffE
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: W pomieszczeniu pełnym kolorowych cieni ;)
Wiadomości: 535
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Dokładnie mi również wydaje się, że wyjdzie mniej no i może z mniejszym zachodem niż w drugim przypadku.
MoccACaffE jest offline  
Stary 2010-01-16, 17:57   #814
katarina23
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: tu i tam
Wiadomości: 39
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

ja również jestem za rozdzieleniem na dwie paczki
__________________

katarina23 jest offline  
Stary 2010-01-16, 18:03   #815
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

no to poczekamy na reszte- zmienimy troche koszty i klikne zamowienie dzisiaj bo juz to sie za bardzo wydluza
ehm same jajca
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-16, 18:06   #816
duszkaaa
Raczkowanie
 
Avatar duszkaaa
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 273
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Ja też jestem za rozdzieleniem zamówienia na 2 części
__________________

duszkaaa jest offline  
Stary 2010-01-16, 18:09   #817
MoccACaffE
Rozeznanie
 
Avatar MoccACaffE
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: W pomieszczeniu pełnym kolorowych cieni ;)
Wiadomości: 535
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Dimiti...mam pytanie mogłabym Ci te grosiaki dopłacić przy kolejnym zamówieniu ?
MoccACaffE jest offline  
Stary 2010-01-16, 18:11   #818
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez MoccACaffE Pokaż wiadomość
Dimiti...mam pytanie mogłabym Ci te grosiaki dopłacić przy kolejnym zamówieniu ?
no jak bierzesz cos w nastepnym to nie ma problemu
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-16, 18:18   #819
MoccACaffE
Rozeznanie
 
Avatar MoccACaffE
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: W pomieszczeniu pełnym kolorowych cieni ;)
Wiadomości: 535
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Pytanie jasne, że biorę
MoccACaffE jest offline  
Stary 2010-01-16, 18:38   #820
talerz123
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 10
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

heya. mi bez różnicy - zrób tak, żeby było dobrze ;-), ja się dostosuje. pozdr!
talerz123 jest offline  
Stary 2010-01-16, 18:46   #821
Estella
Zakorzenienie
 
Avatar Estella
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 8 638
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

jak ktos ma wysylke za 0,42 to by mial za 0,84 - kurczę rozdzielmy to na dwie paczki i miejmy z głowy; im szybciej zamówimy tym szybciej dostaniemy 0,84 to śmieszna kwota.
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

Każde przeżyte życie po części składa się z tego, czego nie zrobiło się albo nie powiedziało w jedynym właściwym momencie.
Siegfried Obermeier
Estella jest offline  
Stary 2010-01-16, 19:53   #822
zaczarowana
Zadomowienie
 
Avatar zaczarowana
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 1 300
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Ja byłam pewna, że UC nie może nic nam naliczyć, bo UK to członek UE. Zdawało mi się, że gdzieś w jakimś wątku tak wyczytałam.

Dimiti, rozdziel te zamówienie na dwa i kliknij zamówienie dziś i już.

Ja już bym chciała mieć te cudeńka u siebie
zaczarowana jest offline  
Stary 2010-01-16, 20:44   #823
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez zaczarowana Pokaż wiadomość
Ja byłam pewna, że UC nie może nic nam naliczyć, bo UK to członek UE. Zdawało mi się, że gdzieś w jakimś wątku tak wyczytałam.

Dimiti, rozdziel te zamówienie na dwa i kliknij zamówienie dziś i już.

Ja już bym chciała mieć te cudeńka u siebie
vat moze spokojnie naliczyc, nawet jezeli my kupuje cos w czego cenie jest juz zawarty vat to i tak nie ma znaczenia- pytalam sie kobiety jak dzwonilam do UC jak mi paczke trzymali, powiedziala, ze u nas jest takie prawo i do wszystkiego moga naliczyc vat niedlugo vat bedziemy placic za siedzenie w wc

ok rozdzielam i doliczam

---------- Dopisano o 20:44 ---------- Poprzedni post napisano o 20:00 ----------

Cytat:
Napisane przez talerz123 Pokaż wiadomość
heya. mi bez różnicy - zrób tak, żeby było dobrze ;-), ja się dostosuje. pozdr!
musisz niestety przelac wiecej pieniedzy niz inni bo mialas podana zla kwote- mniejsza o 1,5 funta- w zamowieniu na str 17 napisalam o co kaman
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-16, 20:59   #824
Ziolo
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 6
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Ja także mogę się dopasować. Chociaż wersja z rozdzieleniem zamówienia na dwie części wydaje się być całkiem rozsądna.
Ziolo jest offline  
Stary 2010-01-16, 21:17   #825
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

zamowienia zostaly wyslane
oczywiscie jak zostana wyslane z elfa to dam znac- jezeli mnie poinformuja
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-16, 21:32   #826
MoccACaffE
Rozeznanie
 
Avatar MoccACaffE
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: W pomieszczeniu pełnym kolorowych cieni ;)
Wiadomości: 535
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Wreszcie To ja już szykuję lusterko
MoccACaffE jest offline  
Stary 2010-01-16, 21:42   #827
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-16, 21:48   #828
Olcia
Zakorzenienie
 
Avatar Olcia
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 5 984
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Dimiti, przelac i teraz te 1zl z groszami czy poczekac az paczka przyjdzie, bo nie wiem czy to co wyslalam starczy na wysylke do mnie czy bede musiala doplacac jeszcze
jesli przelac teraz, to nie ma problemu, bo w sumie zdaje sobie sprawe, ze jak tak kazda dziewczyna po te zlotowke Ci 'wisi' to musisz wylozyc..
Olcia jest offline  
Stary 2010-01-16, 21:49   #829
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

narazie nie trzeba bo zostala kasa na wysylke wiec moze jakos to sie wyrowna
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-17, 00:05   #830
fanfaronada
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 17
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Jestem również za podziałem, niech te koszty już więcej nie rosną... )))
fanfaronada jest offline  
Stary 2010-01-17, 11:17   #831
erzebet
Rozeznanie
 
Avatar erzebet
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 852
GG do erzebet
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

faktycznie rozdzielenie na dwie przesyłki to niewiele większy koszt a ryzyka nie ma
fajnie, ze zamówienie już zrobione, w nastepnym tez na pewno biorę udział
__________________
test pędzli For Your Beauty
http://wizaz.pl/forum/showthread.php...6#post35780926
erzebet jest offline  
Stary 2010-01-17, 15:04   #832
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

ryzyko niestety nadal jest, ale na szczescie mniejsze
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-17, 20:52   #833
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Widać kredek nikt nie zamawiał, to może ktoś prócz mnie ma jakiś podkład? Jestem ciekawa odcienia light beige
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-01-17, 21:27   #834
ananke_2
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Irlandia
Wiadomości: 756
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Znalazlam taka wypowiedz na temat placenia VATu w obrebie UE:

http://forum.gazeta.pl/forum/w,382,7...atrz_Unii.html
__________________

ananke_2 jest offline  
Stary 2010-01-17, 21:47   #835
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez ananke_2 Pokaż wiadomość
Znalazlam taka wypowiedz na temat placenia VATu w obrebie UE:

http://forum.gazeta.pl/forum/w,382,7...atrz_Unii.html
akurat malo nam to daje- ja rozmawialam z kobieta z UC jak mi przesylke zlapali- to ze w cenie tego kosmetyku jest zawarty vat nie zwalnia mnie z vatu juz w PL i to nie zadnej roznicy, ale pelnego- co do przesylek to roznie bywa niby zwolnione sa te do 40 euro jednak lapia i takie za 80zl i naliczaja oplaty- nasze przesylki sa duzo wyzsze niz 40euro. Niestety miedzy tym co powinno byc a tym co jest jest wielka roznica a nawet jezeli kosmetyki sa na uzytek wlasny to przykro mi bardzo, ale UC tego nie interesuje- ich ilosc wskazuje, ze moga miec charakter handlowy. Mi naliczyli vat do przesylki 150zl (perfumy i blyszczyk), przesylka dla mnie, ilosc mala, widac od razu, ze charakter niehandlowy i cena nie przekraczala 40euro mimo to oplata naliczona. Takze niestety w niektorych kwestiach sie mijamy z UC
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-17, 22:04   #836
ananke_2
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Irlandia
Wiadomości: 756
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
akurat malo nam to daje- ja rozmawialam z kobieta z UC jak mi przesylke zlapali- to ze w cenie tego kosmetyku jest zawarty vat nie zwalnia mnie z vatu juz w PL i to nie zadnej roznicy, ale pelnego- co do przesylek to roznie bywa niby zwolnione sa te do 40 euro jednak lapia i takie za 80zl i naliczaja oplaty- nasze przesylki sa duzo wyzsze niz 40euro. Niestety miedzy tym co powinno byc a tym co jest jest wielka roznica a nawet jezeli kosmetyki sa na uzytek wlasny to przykro mi bardzo, ale UC tego nie interesuje- ich ilosc wskazuje, ze moga miec charakter handlowy. Mi naliczyli vat do przesylki 150zl (perfumy i blyszczyk), przesylka dla mnie, ilosc mala, widac od razu, ze charakter niehandlowy i cena nie przekraczala 40euro mimo to oplata naliczona. Takze niestety w niektorych kwestiach sie mijamy z UC
No masz racje niestety Szkoda tylko, ze przez to musimy placic VAT 2 razy. Jesli juz, to powinno sie tylko placic roznice, bo w UK jest chyba 17.5% teraz.
__________________

ananke_2 jest offline  
Stary 2010-01-17, 22:49   #837
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez ananke_2 Pokaż wiadomość
No masz racje niestety Szkoda tylko, ze przez to musimy placic VAT 2 razy. Jesli juz, to powinno sie tylko placic roznice, bo w UK jest chyba 17.5% teraz.
no wlasnie- ta roznica to jeszcze do przezycia, ale z jakiej racji my placimy vat dwa razy to ja nie wiem ani nie mamy tego do sprzedazy w PL, ani nie ze sklepu w PL- placimy vat w sklepie i jeszcze raz w PL?? przeciez to bez sensu! no i jakby nie bylo to to juz wedlug mnie kradziez- wlasne panstwo z czlowieka zdziera:/
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-18, 23:50   #838
nynka87
Zakorzenienie
 
Avatar nynka87
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Grodzisk - Podlasie :D
Wiadomości: 4 201
GG do nynka87 Send a message via Skype™ to nynka87
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

czy któraś z Was posiada complexion perfection?? strasznie mnie to ciekawi
__________________
nynka87 jest offline  
Stary 2010-01-19, 08:42   #839
cetrizini
Raczkowanie
 
Avatar cetrizini
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 368
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

no i akcji UC przewidzieć się nie da, zamawiałyśmy wspólnie palety z eBay i sprzedający rozłożył przesyłkę na 2, UC przechwycił drugą tylko,pierwsza przeszła ale organizatorka miała dowód płatności za całość zamówienia i koniec końców vat i tak płaciłyśmy...
cetrizini jest offline  
Stary 2010-01-19, 09:54   #840
loverynka
Zakorzenienie
 
Avatar loverynka
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 511
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez nynka87 Pokaż wiadomość
czy któraś z Was posiada complexion perfection?? strasznie mnie to ciekawi
Ja posiadam
Puderek zmiękcza lekko rysy twarzy, rozjaśnia przebarwienia. Jest bardzo przyzwoity, ale trochę się sypie w trakcie nabierania na pędzel. W skali od 1 do 6 moim zdaniem jest to produkt na 4+ lub 5-, warto spróbować.

Co do UC. To miałam śmieszna sytuację. Naliczyli mi vat dwa razy za ten sam produkt. Tzn w pierwszej przesyłce go brakowało ale był n fakturze więc naliczono mi vat. I sprzedawca uznał reklamację i wysłała ten produkt i UC naliczył na niego vat ponownie. Załamka. Ale z urzędnikami się nie wygra
__________________

loverynka jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
elf

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:05.