Zakupy na ELF Cosmetics - Strona 45 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-03-03, 10:57   #1321
Iduś
Zakorzenienie
 
Avatar Iduś
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 8 685
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Tak jak Ci dimiti napisałam ja też rezygnuję z zamówienia i proszę o przelanie pieniążków z powrotem na to samo konto
__________________

Moje Smakowidło!
- Miodowiec. new!

Iduś jest offline  
Stary 2010-03-03, 11:25   #1322
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez Allyshia Pokaż wiadomość
Ja tez niczego innego niepotrzebuje procz tych rzeczy ktore mam w zamowieniu. Dlatego sie wstrzymam z zamowieniem. Dimiti czy moje pieniazki moga zostac u ciebie az do uzupelnienia kosmetykow i kolejnego zamowienia?
nie ma problemu
Cytat:
Napisane przez MoccACaffE Pokaż wiadomość
Ja również się wstrzymuję.
Może jak już co niektóre wpłaty będą na następny raz szybciej uda się kliknąc zamówienie i nic nie poucieka.
to co nadal czekasz czy ci oddac pieniadze?

tylko teraz pytanie do reszty dziewczyn- KLIKAC WAM ZAMOWIENIE CZY TEZ NIET?
Iduś tak jak pisałam w PW- podaj mi swoje dane do oddania kasy bo tak bedzie szybciej
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-03-03, 11:30   #1323
MoccACaffE
Rozeznanie
 
Avatar MoccACaffE
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: W pomieszczeniu pełnym kolorowych cieni ;)
Wiadomości: 535
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
nie ma problemu

to co nadal czekasz czy ci oddac pieniadze?

tylko teraz pytanie do reszty dziewczyn- KLIKAC WAM ZAMOWIENIE CZY TEZ NIET?
Iduś tak jak pisałam w PW- podaj mi swoje dane do oddania kasy bo tak bedzie szybciej
Kochana, a będziesz coś dla siebie zamawiała w niedługim czasie?
MoccACaffE jest offline  
Stary 2010-03-03, 11:34   #1324
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez MoccACaffE Pokaż wiadomość
Kochana, a będziesz coś dla siebie zamawiała w niedługim czasie?
dla siebie narazie niet musze rachunki poplacic i dopiero bede miala jakies na wydawanie wiec troche to potrwa
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-03-03, 11:37   #1325
MoccACaffE
Rozeznanie
 
Avatar MoccACaffE
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: W pomieszczeniu pełnym kolorowych cieni ;)
Wiadomości: 535
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Biedna No to możesz przesłac mi te pieniążki PayPal'em. Najwyżej odczekam też pewien czas, uzbieram dłuższą listę i jak podkuknę Was, że akurat w tym czasie składacie to się dołączę... jak będą moje skarby.
MoccACaffE jest offline  
Stary 2010-03-03, 11:43   #1326
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez MoccACaffE Pokaż wiadomość
Biedna No to możesz przesłac mi te pieniążki PayPal'em. Najwyżej odczekam też pewien czas, uzbieram dłuższą listę i jak podkuknę Was, że akurat w tym czasie składacie to się dołączę... jak będą moje skarby.
ok


swoja droga przez te wieczne brak to nawet odechcialo mi sie zamawiac ciekawia mnie tylko jeszcze cienie mineralne i te eyelinerki ich rozne
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-03-03, 11:45   #1327
MoccACaffE
Rozeznanie
 
Avatar MoccACaffE
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: W pomieszczeniu pełnym kolorowych cieni ;)
Wiadomości: 535
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Tez jestem ich ciekawa! Słyszałam dobre opinie zwłaszcza o eyelinerku plum, ponoc jest bardzo fajniutki.
MoccACaffE jest offline  
Stary 2010-03-03, 12:08   #1328
cziki
Zakorzenienie
 
Avatar cziki
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 3 303
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Czyli tylko ja zostałam?
A wiadomo mniejw iecej kiedy mozna się spodziewać dokładki?
Zwrotu kasy teraz na pewno nie chce bo jestem napalona na te kosmetyki heh
cziki jest offline  
Stary 2010-03-03, 12:10   #1329
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez cziki Pokaż wiadomość
Czyli tylko ja zostałam?
A wiadomo mniejw iecej kiedy mozna się spodziewać dokładki?
Zwrotu kasy teraz na pewno nie chce bo jestem napalona na te kosmetyki heh
jest jeszcze pare dziewczyn z tym ze niektorych ich rzeczy tez nie ma wiec nie wiem czy chca zamawiac czy niet
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-03-03, 13:43   #1330
Estella
Zakorzenienie
 
Avatar Estella
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 8 638
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Dimiti dostałaś zwrot za poprzednie zamówienie? Wczoraj przelałam
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

Każde przeżyte życie po części składa się z tego, czego nie zrobiło się albo nie powiedziało w jedynym właściwym momencie.
Siegfried Obermeier
Estella jest offline  
Stary 2010-03-03, 13:56   #1331
monczka18
Raczkowanie
 
Avatar monczka18
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Gryfino
Wiadomości: 105
GG do monczka18
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Ja tam jestem za zamówieniem.

A jak będzie nas mniej to zwiększy się opłata za przesyłkę?
monczka18 jest offline  
Stary 2010-03-04, 12:34   #1332
talerz123
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 10
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

hej. sprawdzałam - rzeczy, które chcialam dalej są - więć jeśli są jeszcze chętni na zamówienie to ja zostaje ze swoim i jestem za tym, żeby zamawiać, ale jeśli wszyscy zrezygnowali to poczekam na dostawę i następne zamówienie ;-). swoją drogą trochę szaleją z tymi brakami;(.
talerz123 jest offline  
Stary 2010-03-04, 12:43   #1333
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

no ni masz babo placek - jak zamawiałyście to ja jakoś kasy nie miałam / co innego zamawiałam;
jak w końcu jestem nagrzana na paletkę do brwi to nie chcecie zamawiać
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Stary 2010-03-04, 14:51   #1334
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Dostałam odpowiedz z Elfa na temat uzupełnienia braków (wdzęczne imię Soo). Dostawa kolejna będzie w połowie Marca, ale nie są w stanie przewidzieć co w tej dostawie będzie i czy wszystkie "comming soon" będą uzupełnione. Wiec mam się uzbroić w cierpliwość...
Cierpliwość nigdy nie była moją mocną stroną
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-03-04, 17:49   #1335
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez Estella Pokaż wiadomość
Dimiti dostałaś zwrot za poprzednie zamówienie? Wczoraj przelałam
dostalam ale nie musialas przelewac mogly spokojnie sobie czekac
Cytat:
Napisane przez monczka18 Pokaż wiadomość
Ja tam jestem za zamówieniem.

A jak będzie nas mniej to zwiększy się opłata za przesyłkę?
no wlasnie bede musiala zmienic- pewnie nie duzo sie koszty zmienia- chyba ze mamy ponizej 40funtow:/ zaraz bede obliczac wszystko

Cytat:
Napisane przez talerz123 Pokaż wiadomość
hej. sprawdzałam - rzeczy, które chcialam dalej są - więć jeśli są jeszcze chętni na zamówienie to ja zostaje ze swoim i jestem za tym, żeby zamawiać, ale jeśli wszyscy zrezygnowali to poczekam na dostawę i następne zamówienie ;-). swoją drogą trochę szaleją z tymi brakami;(.
no to lepiej zamowic chyba nic ciagle czekac
Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
no ni masz babo placek - jak zamawiałyście to ja jakoś kasy nie miałam / co innego zamawiałam;
jak w końcu jestem nagrzana na paletkę do brwi to nie chcecie zamawiać
widzisz!! to kara!

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Dostałam odpowiedz z Elfa na temat uzupełnienia braków (wdzęczne imię Soo). Dostawa kolejna będzie w połowie Marca, ale nie są w stanie przewidzieć co w tej dostawie będzie i czy wszystkie "comming soon" będą uzupełnione. Wiec mam się uzbroić w cierpliwość...
Cierpliwość nigdy nie była moją mocną stroną
super!

---------- Dopisano o 17:49 ---------- Poprzedni post napisano o 17:45 ----------

niestety mamy rzeczy za 35 funtow u monczki brakuje pedzli i kredki midnight:/ u reszty pedzli tez, rozyku glow i luminance:/
wiec wysylka bedzie za te 7.95funta

chociaz tutaj jedna osobka sie chciala dopisac do zamowienia wiec moze nadal szybko chce?
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-03-04, 22:41   #1336
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

to poczekajmy aż styknie te 40 funtów
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Stary 2010-03-05, 11:03   #1337
cziki
Zakorzenienie
 
Avatar cziki
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 3 303
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

A jakbym dobrała sobie jeszcze 2 rzeczy za w sumie 7Ł? Co wy na to?

Chciałabym jeszcze:

Eyebrow Treat And Tame - Light 3,5 funta
http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~127.htm

Lip Stain - Heartbreaker 3,5 f
http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~159.htm





Edytowane przez cziki
Czas edycji: 2010-03-05 o 11:08
cziki jest offline  
Stary 2010-03-05, 15:05   #1338
paula000
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 93
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

ja caly czas jestem chetna na dolaczenie sie do zamowienia..
jesli jeszcze aktualne, to jest moja lista:
Foundation Brush 1,5
http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~42.htm
Brightening Eye Liner 1,5 black
http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~13.htm
natural black false lashes 1,5
http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~69.htm
all over cover stick ivory 1,5
http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~27.htm
Natural Radiance Blusher bronzed 1,5
http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~28.htm

Natural Radiance Blusher
paula000 jest offline  
Stary 2010-03-06, 10:42   #1339
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez cziki Pokaż wiadomość
A jakbym dobrała sobie jeszcze 2 rzeczy za w sumie 7Ł? Co wy na to?

Chciałabym jeszcze:

Eyebrow Treat And Tame - Light 3,5 funta
http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~127.htm

Lip Stain - Heartbreaker 3,5 f
http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~159.htm




Cytat:
Napisane przez paula000 Pokaż wiadomość
ja caly czas jestem chetna na dolaczenie sie do zamowienia..
jesli jeszcze aktualne, to jest moja lista:
Foundation Brush 1,5
http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~42.htm
Brightening Eye Liner 1,5 black
http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~13.htm
natural black false lashes 1,5
http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~69.htm
all over cover stick ivory 1,5
http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~27.htm
Natural Radiance Blusher bronzed 1,5
http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~28.htm

Natural Radiance Blusher
ok dziewczyny, jak wroce to wam to dopisze- zrobie dodatkowe rozliczenia i bedziemy klikac zeby juz zrobic w koncu to zamowienie
a teraz mykam na jazde
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-03-06, 13:51   #1340
cziki
Zakorzenienie
 
Avatar cziki
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 3 303
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
ok dziewczyny, jak wroce to wam to dopisze- zrobie dodatkowe rozliczenia i bedziemy klikac zeby juz zrobic w koncu to zamowienie
a teraz mykam na jazde
Napisz mi jak będziesz ile mam Ci dopłacic - wpłaciłam Ci już 60 zł za zamówienie z wysyłką. Nie wiem po ile teraz liczyć funta
cziki jest offline  
Stary 2010-03-07, 15:23   #1341
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

dziewczyny zamowienie poszlo jak przyjda kosmetyki i juz je powysylam, bede robila rozliczenie koncowe- ile komu zostanie z zamowienie to od razu oddam na konto, zeby bylo wszystko czysto na zero sobie wzielam matte bronzer i cool brazer z serii studio- ale to dlatego, ze moje wziela mi siostra i musialam zamowic jeszcze raz
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-03-07, 23:02   #1342
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Nie mamy jakies zaufanej wizazanki ze stanów ktora mogla by zamowic ze strony USA? Myslicie ze duzo by kosztowała taka wysyłka?
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-03-08, 10:46   #1343
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Nie mamy jakies zaufanej wizazanki ze stanów ktora mogla by zamowic ze strony USA? Myslicie ze duzo by kosztowała taka wysyłka?
zalezy jaka poczta dokladnie, ale first classem chyba jakos ok 30zl?

chociaz nie...bo jezeli bysmy chcialy miec nr przesylki i sledzic jej lot to pewnie byloby, ale z 30$
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram

Edytowane przez dimiti
Czas edycji: 2010-03-08 o 10:47
dimiti jest offline  
Stary 2010-03-08, 14:19   #1344
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

30zł
30$

virtual_reality jest offline  
Stary 2010-03-08, 22:28   #1345
baybe3
Rozeznanie
 
Avatar baybe3
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: woj. śląskie
Wiadomości: 660
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Dziewczyny, mogę się wpisać do aktualnego (o ile jest miejsce) bądź przyszłego zamówienia? Chciałabym paletę do brwi - albo medium (nie wiem czy kolor nie podchodzi pod czerwień, brr) albo dark.
baybe3 jest offline  
Stary 2010-03-08, 23:48   #1346
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
30zł
30$

no nie wiem jak kiedys zamawialam pare rzeczy z ebaya to za nie wyszlo mi cos ponad 100zl a za sama wysylke wlasnie ok 30$:/ zalezy od wielkosci- ale wiadomo przy zamowieniu takim jak my mamy to min 30$ bedzie- przy takich malych to moze z 10$?
Cytat:
Napisane przez baybe3 Pokaż wiadomość
Dziewczyny, mogę się wpisać do aktualnego (o ile jest miejsce) bądź przyszłego zamówienia? Chciałabym paletę do brwi - albo medium (nie wiem czy kolor nie podchodzi pod czerwień, brr) albo dark.
obecne zamowienie juz poszlo nowego narazie nie planuje- ciagle sa braki i niestety dziewczyny nadal nie maja tego co chcialy juz od 2 miesiecy wiec poki co nie ma sensu robic
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-03-09, 00:09   #1347
Iduś
Zakorzenienie
 
Avatar Iduś
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 8 685
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
obecne zamowienie juz poszlo nowego narazie nie planuje- ciagle sa braki i niestety dziewczyny nadal nie maja tego co chcialy juz od 2 miesiecy wiec poki co nie ma sensu robic
Moje "prywatne" zamówienie już doszło . Zamawiałam chyba w środę, wiec jest w ekspresowym tempie . Bałam się, że paczka zaginie bo wybrałam przesyłkę tą za 4 funty, a ona chyba nie jest rejestrowana ?
W każdym razie wszystko super tylko niestety puder brązujący całkowicie się rozsypał .

Pisałam do nich apropo jakiejś dostawy (pytałam m.in o róże) i niestety mam smutną wiadomość. One się cieszą bardzo dużo popularnością, ponieważ dziewczyny, które prowadzą blogi o kosmetykach bardzo zachwalają te produkty i tak jak to Pan określił "najpopularniejsze kosmetyki" praktycznie od razu znikają.
Napisał, że nie znają daty kolejnej dostawy, ale prosił, aby sprawdzać pod koniec marca
__________________

Moje Smakowidło!
- Miodowiec. new!

Iduś jest offline  
Stary 2010-03-09, 07:52   #1348
baybe3
Rozeznanie
 
Avatar baybe3
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: woj. śląskie
Wiadomości: 660
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
obecne zamowienie juz poszlo nowego narazie nie planuje- ciagle sa braki i niestety dziewczyny nadal nie maja tego co chcialy juz od 2 miesiecy wiec poki co nie ma sensu robic
Spoko, może kiedyś
baybe3 jest offline  
Stary 2010-03-11, 18:05   #1349
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Kiedy uzupełnią produkty paskudy jedne, ze tez na stronie usa nie ma zadnych brakow
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-03-14, 12:48   #1350
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

W przyszłym tygodniu uzupełnią braki
virtual_reality jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
elf

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:23.