Zakupy na ELF Cosmetics - Strona 71 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-08-21, 14:10   #2101
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Nie żebym Cie kusiła ale mogłabym potem wysłać wszystko jedną paczką. Mów co Cie kusi, ja Cie zapewnie że MUSISZ to mieć

---------- Dopisano o 14:09 ---------- Poprzedni post napisano o 13:05 ----------

Annabelle odpada z zamówienia, wezmę sobie lakierek i przejmę jej koszty wysyłki żeby już nie kombinować
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-08-21, 15:04   #2102
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
No sooooo?
Dim nie chcesz nic?
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-08-21, 15:13   #2103
karton
Zakorzenienie
 
Avatar karton
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 6 026
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

chyba, że ja bym się dopisała do tego drugiego zamiast Annabelle?

zresztą jak chcesz, mi obojętnie
__________________
instagram: @uttterly
karton jest offline  
Stary 2010-08-21, 15:26   #2104
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
No sooooo?
Dim nie chcesz nic?
hehe nie no nic nie odzywam sie lepiej bo zaraz jak mi wymienisz co potrzebuje to sie zalamie!
oj podoba mi sie pare rzeczy ale to narazie nie moge bo malo pieniedzy a wczoraj kupilam sobie okulary za 159zl takie sliczne, ze nie moglam sie oprzec! ale mysle nad tymi paletkami do makijazu te encyklopedie i jakis eyelinerek czy kredke bo elfik ma takie fajne rzeczy! jak wroce do domku i cos wiecej $ bedzie to sie zglosze bo ostatnio jak buty zamowilam to mi kuzyn paczke ukradl i chcial buty moje sprzedac wujek je uratowal jak zobaczyl folie z paczki z moim nazwiskiem w koszu takze wole byc na miejscu
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-08-21, 15:31   #2105
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez karton Pokaż wiadomość
chyba, że ja bym się dopisała do tego drugiego zamiast Annabelle?

zresztą jak chcesz, mi obojętnie
Oki to pisz

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
hehe nie no nic nie odzywam sie lepiej bo zaraz jak mi wymienisz co potrzebuje to sie zalamie!
oj podoba mi sie pare rzeczy ale to narazie nie moge bo malo pieniedzy a wczoraj kupilam sobie okulary za 159zl takie sliczne, ze nie moglam sie oprzec! ale mysle nad tymi paletkami do makijazu te encyklopedie i jakis eyelinerek czy kredke bo elfik ma takie fajne rzeczy! jak wroce do domku i cos wiecej $ bedzie to sie zglosze bo ostatnio jak buty zamowilam to mi kuzyn paczke ukradl i chcial buty moje sprzedac wujek je uratowal jak zobaczyl folie z paczki z moim nazwiskiem w koszu takze wole byc na miejscu
Oł fajny kuzyn :|
Kredki odradzam, eyelinereki fajne a nad encyklopedią sama dumam
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-08-21, 15:36   #2106
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Oki to pisz

Oł fajny kuzyn :|
Kredki odradzam, eyelinereki fajne a nad encyklopedią sama dumam
hym to zostaja eyelinerki a nad ktora dumasz? naogladalam sie filmikow na youtube i niby warte sa zakupu
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-08-21, 15:43   #2107
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
hym to zostaja eyelinerki a nad ktora dumasz? naogladalam sie filmikow na youtube i niby warte sa zakupu
Basic eyes
Zmieniłaś avatara i teraz zdzikłam
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-08-21, 15:46   #2108
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Basic eyes
Zmieniłaś avatara i teraz zdzikłam
zmieniam styl na bardziej dziki!:lol2:
mnie tez najbardziej kusza basic! na filmikach fajnie wygladaja a majatku znowu nie kosztuja prawda?
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-08-21, 15:48   #2109
karton
Zakorzenienie
 
Avatar karton
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 6 026
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

no to piszę

1) Wet Gloss Lash And Brow Clear Mascara - Ł1,5
http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~12.htm

2) Blush And Bronzer Compact - Ł3,5
http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~123.htm

3) All Over Cover Stick - Ivory - Ł1,5
http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~27.htm

razem: Ł6,5
__________________
instagram: @uttterly
karton jest offline  
Stary 2010-08-21, 16:00   #2110
pierniczkowa
Zadomowienie
 
Avatar pierniczkowa
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Gex
Wiadomości: 1 330
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

przelew zrobiony
pierniczkowa jest offline  
Stary 2010-08-21, 16:52   #2111
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez pierniczkowa Pokaż wiadomość
przelew zrobiony
mam
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-08-21, 17:13   #2112
KawaMarcepanowa
Zakorzenienie
 
Avatar KawaMarcepanowa
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 7 306
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

świetne te encyklopedie, nie byłam przekonana, ale po swatchach na youtubie chyba się skuszę na jakąś we wrześniu
KawaMarcepanowa jest offline  
Stary 2010-08-21, 21:18   #2113
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez KawaMarcepanowa Pokaż wiadomość
świetne te encyklopedie, nie byłam przekonana, ale po swatchach na youtubie chyba się skuszę na jakąś we wrześniu
wez teraz i daj nam znac czy warto brac!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-08-21, 21:30   #2114
KawaMarcepanowa
Zakorzenienie
 
Avatar KawaMarcepanowa
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 7 306
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

nie mogę, finansów brak
KawaMarcepanowa jest offline  
Stary 2010-08-21, 21:31   #2115
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez KawaMarcepanowa Pokaż wiadomość
nie mogę, finansów brak
zlamalas mi serce!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-08-21, 21:32   #2116
Streethoney
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 16
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

oja, jakie to wszystko skomplikowane...

ile na poslskie wynosi 1 £ ?
nie mam kompletnie pojęcia...
i gdybym chciała coś zamówić, to mogłabym wpłacić zamawiającemu na konto polskie pieniążki ?

nie lubię nic nie wiedzieć w jakimś temacie
Streethoney jest offline  
Stary 2010-08-21, 21:47   #2117
KawaMarcepanowa
Zakorzenienie
 
Avatar KawaMarcepanowa
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 7 306
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
zlamalas mi serce!
to sama testuj zamiast tutaj mnie wpędzać w wyrzuty sumienia!

a kiedy wreszcie mydłami zarzucą, kiedy nowa dostawa, co to ma być
KawaMarcepanowa jest offline  
Stary 2010-08-21, 21:49   #2118
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez KawaMarcepanowa Pokaż wiadomość
to sama testuj zamiast tutaj mnie wpędzać w wyrzuty sumienia!

a kiedy wreszcie mydłami zarzucą, kiedy nowa dostawa, co to ma być
ja lubie wpedzac w wyrzuty sumienia!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-08-21, 21:54   #2119
pierniczkowa
Zadomowienie
 
Avatar pierniczkowa
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Gex
Wiadomości: 1 330
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

virtual, czy moge zmienic cos w moim zamowieniu? wymienilabym cien w kremie, na roz Natural Radiance Blusher w kolorze Flushed http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~28.htm , cenowo nic to nie zmieni
pierniczkowa jest offline  
Stary 2010-08-21, 23:15   #2120
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez pierniczkowa Pokaż wiadomość
virtual, czy moge zmienic cos w moim zamowieniu? wymienilabym cien w kremie, na roz Natural Radiance Blusher w kolorze Flushed http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~28.htm , cenowo nic to nie zmieni

Mogę
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-08-21, 23:18   #2121
NeverGoodEnough18
Wieczne Kutango
 
Avatar NeverGoodEnough18
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 21 059
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Kochana virtual a moze mnie przygarniesz? Jakby co to ja sie pisze do zamówienia numer 3 i tym razem policze wszystko w funtach a nie w europrzelew by poszedł z mbanku. I wiem, że masz sporo rzeczy z elfa to bym prosila o porade szukam jakiegos puderku kryjącego, dalej nie wiem co to jest ten booster czy to jako puder sluzy bo patrze i same jasne kolory są i już sama nie wiem.
__________________
Marzenia się spełniają.. 2.09.13 operacja plastyczna nosa Już po

04.12.13 Ostrzyknięcie ust

Nałogi http://www.fragrantica.pl/uzytkownicy/6683/

Wymianahttp://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=988161

Edytowane przez NeverGoodEnough18
Czas edycji: 2010-08-21 o 23:21
NeverGoodEnough18 jest offline  
Stary 2010-08-21, 23:29   #2122
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez NeverGoodEnough18 Pokaż wiadomość
Kochana virtual a moze mnie przygarniesz? Jakby co to ja sie pisze do zamówienia numer 3 i tym razem policze wszystko w funtach a nie w europrzelew by poszedł z mbanku. I wiem, że masz sporo rzeczy z elfa to bym prosila o porade szukam jakiegos puderku kryjącego, dalej nie wiem co to jest ten booster czy to jako puder sluzy bo patrze i same jasne kolory są i już sama nie wiem.
Booster to puder wykończeniowy który ma przedłużyć trwałość makijażu. W praktyce super matuje i jakby zmiękcza rysy twarzy, mam tez wrażenie że tuszuje wągry na nosie
Jeśli potrzebujesz krycia to może mineralny? Masz suchą skórę? Jeśli tak to odpada, ten z serii studio też jest fajny Ewentualnie jeśli mówimy o mega kryciu to stick
Więcej danych poproszę
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-08-21, 23:37   #2123
NeverGoodEnough18
Wieczne Kutango
 
Avatar NeverGoodEnough18
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 21 059
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

ja używam od roku pudru Estee Lauder on jest transparentny nie powiem fajny jest ale wlasnie sluży mi do wykonczenia Cerę mam mieszaną, wągry na nosie tez niestety mam, jak naloze za dużo pudru to mi widac suche skórki czasami na nosie. Kompletnie nie wiem co to ten stick jestAha i jeszcze dodam, że mam bardzo jasne włosy, cere hmm bladą ale ciepły odcien, niebieskie oczy bo kompletnie nie wiem jaki kolor brac Możesz mi jeszcze doradzic w kwesti korektora, mam swieża blizne na luku brwiowym i cholery nie da sie niczym zakryc a i jeszcze wazne czy to prawda ze kosmetyki z elfa maja tylko pol roku gwarancji świeżosci?
__________________
Marzenia się spełniają.. 2.09.13 operacja plastyczna nosa Już po

04.12.13 Ostrzyknięcie ust

Nałogi http://www.fragrantica.pl/uzytkownicy/6683/

Wymianahttp://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=988161

Edytowane przez NeverGoodEnough18
Czas edycji: 2010-08-21 o 23:40
NeverGoodEnough18 jest offline  
Stary 2010-08-21, 23:45   #2124
Elfia4
Moderator DOMator
 
Avatar Elfia4
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: z nad morza
Wiadomości: 7 274
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Virtual_reality kiedy składasz zamówienie nr 3 (fioletowe)?
Chciałabym bazę i kilka drobiazgów, ale wypłatę mam dopiero w środę lub czwartek i dopiero wówczas mogłabym zrobić przelew. Rachunek za telefon ma priorytet
Któraś z was miała ten produkt? http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt-37...-maskujacy.htm
Chodzi mi o High Definition Powder, który składa się z silikonów, polimerów i krzemu. Powinien nieźle wygładzać i przedłużać trwałość makijażu.
Wart uwagi? Bo cenowo to jeden z droższych produktów w ofercie, za to pojemność wielka (100g)
Elfia4 jest offline  
Stary 2010-08-21, 23:50   #2125
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez NeverGoodEnough18 Pokaż wiadomość
ja używam od roku pudru Estee Lauder on jest transparentny nie powiem fajny jest ale wlasnie sluży mi do wykonczenia Cerę mam mieszaną, wągry na nosie tez niestety mam, jak naloze za dużo pudru to mi widac suche skórki czasami na nosie. Kompletnie nie wiem co to ten stick jestAha i jeszcze dodam, że mam bardzo jasne włosy, cere hmm bladą ale ciepły odcien, niebieskie oczy bo kompletnie nie wiem jaki kolor brac Możesz mi jeszcze doradzic w kwesti korektora, mam swieża blizne na luku brwiowym i cholery nie da sie niczym zakryc a i jeszcze wazne czy to prawda ze kosmetyki z elfa maja tylko pol roku gwarancji świeżosci?
Więc polecam sticka (na bliznę się nada i będzie przydatny jako korektor oraz podkład kryjący), to taki podkład w sztyfcie. Ten:
All over cover stick http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~27.htm
Co do reszty to spróbuj z serii studio prasowany puder, ten najjaśnijszy wcale nie jest taki mega jasny i wszystkie sa ciepłe chyba.

---------- Dopisano o 23:50 ---------- Poprzedni post napisano o 23:48 ----------

Cytat:
Napisane przez Elfia4 Pokaż wiadomość
Virtual_reality kiedy składasz zamówienie nr 3 (fioletowe)?
Chciałabym bazę i kilka drobiazgów, ale wypłatę mam dopiero w środę lub czwartek i dopiero wówczas mogłabym zrobić przelew. Rachunek za telefon ma priorytet
Któraś z was miała ten produkt? http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt-37...-maskujacy.htm
Chodzi mi o High Definition Powder, który składa się z silikonów, polimerów i krzemu. Powinien nieźle wygładzać i przedłużać trwałość makijażu.
Wart uwagi? Bo cenowo to jeden z droższych produktów w ofercie, za to pojemność wielka (100g)
Nie znam HD niestety, ale poznam chętnie jak będzie w ofercie.
Zamówienie fioletowe będę składać jak będzie odpowiednia ilość chętnych, póki co jest jedna, więc myślę że akurat będzie na czwartek
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-08-22, 00:05   #2126
NeverGoodEnough18
Wieczne Kutango
 
Avatar NeverGoodEnough18
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 21 059
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Więc polecam sticka (na bliznę się nada i będzie przydatny jako korektor oraz podkład kryjący), to taki podkład w sztyfcie. Ten:
All over cover stick http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~27.htm
Co do reszty to spróbuj z serii studio prasowany puder, ten najjaśnijszy wcale nie jest taki mega jasny i wszystkie sa ciepłe chyba.

---------- Dopisano o 23:50 ---------- Poprzedni post napisano o 23:48 ----------



Nie znam HD niestety, ale poznam chętnie jak będzie w ofercie.
Zamówienie fioletowe będę składać jak będzie odpowiednia ilość chętnych, póki co jest jedna, więc myślę że akurat będzie na czwartek
ok wiec wezme ten stick Ale dalej meczy mnie ten boosterJaki masz kolorek? Boo ja chyba wezme small sheer ale on jakis jasny I ponawiam pytanie czy to prawda ze kosmetyki elfa maja tylko pol roku waznosci?
__________________
Marzenia się spełniają.. 2.09.13 operacja plastyczna nosa Już po

04.12.13 Ostrzyknięcie ust

Nałogi http://www.fragrantica.pl/uzytkownicy/6683/

Wymianahttp://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=988161
NeverGoodEnough18 jest offline  
Stary 2010-08-22, 00:12   #2127
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez NeverGoodEnough18 Pokaż wiadomość
ok wiec wezme ten stick Ale dalej meczy mnie ten boosterJaki masz kolorek? Boo ja chyba wezme small sheer ale on jakis jasny I ponawiam pytanie czy to prawda ze kosmetyki elfa maja tylko pol roku waznosci?
Sheer jest transparentny więc nie będzie za jasny chyba że masz ciemną karnację to może ten tined czy jakoś tak Wszystkie pudełka z elfa wyrzucam więc nie wiem... ale mam sporo rocznych i są ok. Ide poszukać dat

EDIT:
Mam w pudełkach pudry i nic na ten temat nie pisze, nawet dat produkcji Nie sądzę żeby były ważne tylko 6 mc
Na boosterach widzę kody... jakieś śmieszne

Edytowane przez virtual_reality
Czas edycji: 2010-08-22 o 00:17
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-08-22, 00:19   #2128
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez NeverGoodEnough18 Pokaż wiadomość
ok wiec wezme ten stick Ale dalej meczy mnie ten boosterJaki masz kolorek? Boo ja chyba wezme small sheer ale on jakis jasny I ponawiam pytanie czy to prawda ze kosmetyki elfa maja tylko pol roku waznosci?
Na serii Studio wszedzie mam oznacznie M24 z wieczkiem wiec nie wie skad wzielo sie to pol roku

Virtual pamietaj o mnie i o HD jakby sie pojawil
__________________
Hexxana jest offline  
Stary 2010-08-22, 00:21   #2129
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Na serii Studio wszedzie mam oznacznie M24 z wieczkiem wiec nie wie skad wzielo sie to pol roku

Virtual pamietaj o mnie i o HD jakby sie pojawil
Będę pamiętać Zamówienie jedno poleci we wtorek jak będą przelewy, następne pewnie w kolejny poniedziałek. Gdyby coś to biorę a potem Ci napiszę że masz
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-08-22, 00:25   #2130
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Zakupy na ELF Cosmetics

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Będę pamiętać Zamówienie jedno poleci we wtorek jak będą przelewy, następne pewnie w kolejny poniedziałek. Gdyby coś to biorę a potem Ci napiszę że masz
Super,dziekuje bardzo

W zalaczniku foto Mineral Booster Sheer,ktory moim zdaniem jest dobry dla jasnych i normalnych karnacji
Bardzo podoba mi sie ten efekt wygladzenia i ujednolicenia cery
__________________
Hexxana jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
elf

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:38.