Trądzik - Strona 19 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-03-21, 22:43   #541
Ilena
Zakorzenienie
 
Avatar Ilena
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 4 654
Dot.: Trądzik

wiecie moze wasze zrodlo problemu jest takie jak moje <zanieczyszczony organizm> jak juz pisalam biore bratka i pije ogromne ilosci zielonej herbaty .. i ciesze sie ze kiedys przeczytalam taki artykul gdzie byla wlasnie porada ze jak nic nie dziala to moze o to chodzi .... zawsze moim zdaniem warto sprobowac nic sie nie traci a ma sie przy okazji czysty organizm bez toksyn .... tylko taka kuracja minimum 2 -3 miesiace musi trwac zeby naprawde podzialala
Ilena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-22, 08:52   #542
Sunflowerka
Raczkowanie
 
Avatar Sunflowerka
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 38
Dot.: Trądzik

Ilenka jak stosujesz taką kurację to musisz być też konsekwentna w innych sprawach, np w odżywianiu. staraj się nie jesć nic z chemią (żadnych zupek z torepki, kostki rosołowe to też świństwo) i w ogóle odżywiać się bardzo naturalnie. zielona cherbata i bratek nie pomoże jeśli ktoś i tak będzie ciągle dostarczał organizmowi nowych toksyn z zewnątrz. dlatego bardzo ważny jest też sport, taki dotleniający, który też powoduje szybsze oczyszczenie organizmu i nie pozwala odkładać się toksynom w tkance tłuszczowej. I jeszcze jedna rewelacja: spirulina. to są takie wodorosty w tabletkach, można je kupić w sklepach ze zdrową żywnością. one to dopiero mają masakryczną moc oczyszczającą. niestety są drogie :/ jeszcze jednym, za to tanim i łatwo dostępnym <<lekiem>> jest jabłko, które ma dużo antyoksydantów. najlepiej jeść conajmniej jedno.
pozdrawiam
Sunflowerka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-22, 15:16   #543
Ilena
Zakorzenienie
 
Avatar Ilena
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 4 654
Dot.: Trądzik

ja staram sie unikac fast fodow itp. nie pije innych rzeczy nisz wody i herbaty zielonej ... slodycze tez precz ... sport zawsze byl w moim zyciu ... masz bledne myslenie bo jak jemy fast food to tym bardziej powinnysmy sie odtruwac ..
Ilena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-22, 20:22   #544
dredz
Przyczajenie
 
Avatar dredz
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Bytom
Wiadomości: 14
Dot.: Trądzik

hmm.. w sumie to nie mozemy oczekiwac natychmiastowych cudow, prawda? ja skonczylam dzis jedno opakowanie, jutro zaczynam drugie (2 tabletki dziennie) i powiem, ze jest dobrze... to co sie rozwijalo, umarlo i nie rodzi sie narazie na nowo tralala.
__________________
A ja jestem, proszę pana, na zakręcie.
dredz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-22, 21:01   #545
Ilena
Zakorzenienie
 
Avatar Ilena
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 4 654
Dot.: Trądzik

birzesz bratka?? jak zaczelam drugie opakowanie to mnie strasznie wysypalo ale teraz jest o niebo lepiej
Ilena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-22, 21:27   #546
maaddzziiaa
Zakorzenienie
 
Avatar maaddzziiaa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 3 600
Dot.: Trądzik

Ja byłam kiedyś u dermatologa i Pani powiedziała mi,że nic mi nie będzie przepisywać, tylko kazała myć twarz szarym mydłem- niczym innym. No i tak robiłam. I co !? i nico. Jeszcze gorzej było. Twarz przesuszona.. ehh.. Już do niej nie chcę iść a innego dermatologa tu nie ma.. Już nie wiem co mam robić. Mam 17 lat... Najlepsze lata w życiu (ponoć). A ja ciągle w tej samej fryzurze... ciągle grzywka na czoło.. żeby nie było widać tych świństw. Mam już dość czasami... Patrzę w lustro i płakać się chce... Łazienka pełna różnych specyfików, a żaden nie pomaga.. żaden !
maaddzziiaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-23, 08:11   #547
agarybcia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 10
Dot.: Trądzik

A mi sie udalo nareszcie wygrac Mialam tradzic grudkowo krostkowy, najbardziej widoczny na policzkach niz na reszcie twarzy (troszke na czole, zaskorniki na nosie i brodzie).Kuracje zaczelam okolo 2 miesiece temu od Dermaknelu. Co prawda usunal mi troszke pryszczy ale glownie tych ropnych (czasem robily mi sie takie bolace bulwy), wyciagnal ze srodka wszystkie syfki, lecz grudki pozostaly. Przez moja niekonsekwencje i lenistwo po zakonczeniu masci dostalam ponownego wysypu. W panice szukalam nowego leku I tak trafilam na brevoxyl. Uzywam go juz ponad 2 tyg, a do tego zakupilam sobie krem Effaclar K i zel do mycia z tej samej serii. Cere mam juz prawie gladziutka Pozostaly z dwie lub trzy widoczne grudki (te ktore byly baaardzo duze). Do tego ograniczam slodycze i staram sie jesc zdrowo. No i nie zapominam o nawilzaniu cery bo po kremie staje sie bardzo sucha (delikatnie sie luszczy). Moze komus pomoze moj przyklad bo sama swego czasu spedzalam na czytaniu tego forum baaardzo duzo czasu w poszukiwaniu zlotego srodka Powodzenia I pamietajcie o konsekwencji w stosowaniu lekow
agarybcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-23, 08:25   #548
Sunflowerka
Raczkowanie
 
Avatar Sunflowerka
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 38
Dot.: Trądzik

Cytat:
Napisane przez maaddzziiaa Pokaż wiadomość
Ja byłam kiedyś u dermatologa i Pani powiedziała mi,że nic mi nie będzie przepisywać, tylko kazała myć twarz szarym mydłem- niczym innym. No i tak robiłam. I co !? i nico. Jeszcze gorzej było. Twarz przesuszona.. ehh.. Już do niej nie chcę iść a innego dermatologa tu nie ma.. Już nie wiem co mam robić. Mam 17 lat... Najlepsze lata w życiu (ponoć). A ja ciągle w tej samej fryzurze... ciągle grzywka na czoło.. żeby nie było widać tych świństw. Mam już dość czasami... Patrzę w lustro i płakać się chce... Łazienka pełna różnych specyfików, a żaden nie pomaga.. żaden !
Dużo to już było napisane o tym jak lekarze potrafią olewać pacjentów :/ współczuję. Ale pociesze cie, że masz jeszcze przed sobą naprawdę kilka dobrych tych najlepszych lat w życiu Ja od 12 roku życia tak nnarzekałam (wtedy zaczął się trądzik) i co roku mi się wydawało, że to właśnie teraz piękna cera jest mi najbardziej potrzebna. A prawda jest taka, że piękna cera potrzebna jest zawsze Mam nie cale 24 i się ciesze, że trądzik powopli przechodzi i że jeszcze troche z tych wspaniałych lat życia będzie z ładną buzią.
Sunflowerka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-23, 14:57   #549
Patrycjusia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 23
Dot.: Trądzik

hmm wiecie co ten acne derm jest superowy,ale aż takiego cudu,to on nie zdziała,ale zaskórniki jakby po nim nie robią sie już takie duże,skóra wybiela się,a porki są zwężone,może w połączeniu z mikrodemrabrazją da to jakiś efekt,ale mam pytanie czy przed mikrodermabrazją mam odstawić acne derm? i jesli tak,to ile dni przed? oczywiście po mikrodermabrazji od razu też go nie nałożę.
Patrycjusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-23, 17:01   #550
martina@
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 4 365
GG do martina@
Dot.: Trądzik

podłączam siędo pytania powyzej

dziewczyny, a co myslicie o saunie? bo mam karnet na siłownię i gratis mam wejścia na saunę...
__________________
ŻYCIE, KOCHAM CIĘ NAD ŻYCIE!

73->72->71->65->60
martina@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-23, 21:04   #551
Ilena
Zakorzenienie
 
Avatar Ilena
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 4 654
Dot.: Trądzik

uwielbiam saune .... tak goraco pory sie otwieraja a pozniej lodowaty prysznic to jest cudowne
Ilena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-27, 09:27   #552
yoanna_b
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 2
Dot.: Trądzik

hej dziewczyny

Ktos juz wczenisej pisal o Alveo - mysle, ze to jedyny skuteczny lek.

Od ponad 10 lat walczylam z tradzikiem. W koncu moja cera byla bardzo zmeczona, wrazliwa, tlusta i sucha zarazem, ciagle napieta, cienka jakpapier.

Uzywalam b wielu kosmetykow - roznych masci, tonikow, mydel szarych- ponich niby lepiej, ale skora bardzo przesuszona(!!!!), a znowu po mleczku wiecej pryszczy. Na jakis czas pomagal benzacne 5 i 10 % oraz dermedic krem(pierwsze opakowanie kremu super wrazenie ale juz kolejne zadnej poprawy stan jak przedtem). Dobry byl tonik Eris doskory wrazliwej, ale jak pisalam wczesniej - wszystko tylko na chwile!!! Nawet z tabletkami anty byBo tak samo - bralam cilest (zadnej poprawy) i regulon ( pierwszy miesiac masakra, drugi i tzreci super,czwarty i kolejne stan jak przed leczeniem).

Moje dziecko pilo alve, poniewaz strasznie chorowalo w momenci epojsca do przedszkola - ktos nam polecil, kto sam w ten sposob udpornil soje dziecko i cala swoja rodzine wyleczyl z zatok.

Synek automatycznie przestal chorowac - chodzil do przedzkola po kilka miesiecy bez przerwy. Zaczelam czytac jeszcze wiecej na temat tego preparatu i postanowilam sprobowac, kiedy juz tabletki anty mi nie pomogly.

Pierwszy miesiac i drugi masakra - poprostu wysyp tradziku na skroniach, policzkach itd. Po tych dwoch mies zwiekszylam dawke dwukrotnie zeby szybciej przejsc ten okropny okres. I teraz zaczynam czwarty miesiac i jest suer!!!!!!!! Duuuuuuuuuuuuuuuzo lepiej niz przed. i nawet moge myc twarz mleczkiem ziai (tanim) a cera jest bardzo ladna - mniej zaskornikow, cera zdrowsza, nie jest taka umeczona itd. Oczywiscie jeszcze stosuje jakies kosmetyki typu benzacne, czy physiogel krem, bo jeszcze pryszcze sa. Ale z dnia na dzien jestt znacznie mniej - cera wyraznie oczyszczona!!!!!!!!!! wreszcie mam prawie gladkie czolo i ladne policzki. I tym bardziej sie ciesze, ze zrobilam to przed okresem letnim.

Alveo nie jest tanie, ale my akurat kupujemy od dystrybutora, ktory jest w programie tym calym tej firmy i placimy 110 za butelke, ktora mi i mojemu dizecku wystracza dokaldnie na miesiac. czyli 100 na miesiac. Duzo ale ladna buzia jest dla mnie tak wazna, i od tak dawna wyczekiwana, ze narazie zamerzam pic dalej.


Takze dziewczyny, ktore probowalysciejuz wielu rzeczy - polecam ten preparat.
yoanna_b jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-04, 20:47   #553
dredz
Przyczajenie
 
Avatar dredz
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Bytom
Wiadomości: 14
Dot.: Trądzik

martina@ jak tam leczenie przebiega? bo ja widze znaczna poprawe, buzia zaczyna sie wygladzac..
i jak przygotowania do matury? hehe. ja emigruje do babci, zeby moc uczyc sie w spokoju
pozdrawiam
__________________
A ja jestem, proszę pana, na zakręcie.
dredz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-04, 22:54   #554
asik86
Raczkowanie
 
Avatar asik86
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Earth
Wiadomości: 120
Dot.: Trądzik

Co robić mam trądzik stosowałam dużo mazideł ostatnio zadziała na mnie maść dermaknel... ale pozostały pod skórą krostki i zakupiłam ance-derm który poleciła mi moja lekarka ale niestety po 2 tygodniach zero poprawy i do tego strasznie obsypało mnie ropnymi krostami na które juz dermaknel nie działa . Więc ja z takim pytaniem : który lek wam pomogła na podskórne krosty ( torbiele )?
asik86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-05, 17:22   #555
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Trądzik

lek ktory masz - kwas azelainowy (acne derm) wlasnie dziala tak ze przyspiesza ziarninowanie, czyli "wyciaga zmiany ze skory" przez co wlasnie piszesz ze pojawiło Ci sie wiecej wypryskow .
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-05, 23:52   #556
asik86
Raczkowanie
 
Avatar asik86
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Earth
Wiadomości: 120
Dot.: Trądzik

Cytat:
Napisane przez Emilia1 Pokaż wiadomość
lek ktory masz - kwas azelainowy (acne derm) wlasnie dziala tak ze przyspiesza ziarninowanie, czyli "wyciaga zmiany ze skory" przez co wlasnie piszesz ze pojawiło Ci sie wiecej wypryskow .

Dziękuje bardzo za odpowiedz, zrozumiałam ze te objawy występują przy stosowaniu ancer derm i nie jest to nic dziwnego i w takim razie dalej mam stosować tę maść ?

asik86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-06, 17:24   #557
organizm
Zakorzenienie
 
Avatar organizm
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 3 001
Dot.: Trądzik

Stosuję kurację Tetralysalem 1,5 miesiąca i jak na razie widzę poprawę Mam nadzieję że nie będę miała wielkiego nawrotu po odstawieniu antybiotyku, ale tego nikt nie może mi zapewnić
organizm jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-06, 17:56   #558
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Trądzik

Cytat:
Dziękuje bardzo za odpowiedz, zrozumiałam ze te objawy występują przy stosowaniu ancer derm i nie jest to nic dziwnego i w takim razie dalej mam stosować tę maść ?
tak dobrze zrozumialas
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-07, 01:00   #559
martina@
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 4 365
GG do martina@
Dot.: Trądzik

Cytat:
Napisane przez dredz Pokaż wiadomość
martina@ jak tam leczenie przebiega? bo ja widze znaczna poprawe, buzia zaczyna sie wygladzac..
i jak przygotowania do matury? hehe. ja emigruje do babci, zeby moc uczyc sie w spokoju
pozdrawiam
jak pisalam , dodatkowo mam kwasy na twarz i jak na razie jest super powierzchnia twarzy wygladzila sie, nie ma juz giga niespodzianek, przestalam sie malowac - zwzgl na to, ze stosuję filtry - a jak ostatnio wieczorem wyskoczylam na impreze to z makijazemy wygladalam olsniewajaca! buzia gladka jak u niemowlaka


matura? masakra. ciagle kuje
__________________
ŻYCIE, KOCHAM CIĘ NAD ŻYCIE!

73->72->71->65->60
martina@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-07, 12:08   #560
ciumciak
Raczkowanie
 
Avatar ciumciak
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 104
Dot.: Trądzik

Dziewczyny widze, że znacie się bardzo dobrze na tym wszystkim. Czy mogłybyście ocenić moją terapie? czy nie ma żadnych błędów?

stosowałam Differin przez ok 3tyg. Na zmiane z acne-derm. Wysypało mnie strasznie, buzia była czerwona i się łuszczyła. Poszłam do dermatolog i ona powiedziała, żebym differin narazie odstawiła, że wróce do niego gdy troszkę podgoję buzię, żeby nie było koszmarnego efektu.

Potem stosowałam zineryt i axnerodsid L (nie pamietam dokładnie jak się pisze te wszystkie nazwy) Dzięki temu połączeniu była ogromna poprawa, uspokoiło mi się tłuste czoło, buzia była w lepszym stanie, tylko, że wszystko się psuło tuż przed okresem, a i wrócił mi problem na suchych policzkach.

Poszłam więc znów dodermatolog i teraz mam zineryt+ izotrexin i jestem bardzo zadowolona. Policzki powoli się uspokajają.
nawilżam buzię physiogelem.

Pani dermatolog nie chce mi wprowadzać żadnych tabletek (kiedyś już jakieś stosowałam) bo mimo, iż mój trądzik jest spory to ona twierdzi ze da sie go wyleczyć maściami.

Z góry dzięki za jakieś rady
ciumciak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-07, 13:19   #561
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Trądzik

ciumciak , ogolenie ok , tylko czy uzywasz filtrow na dzien? czemu tylko 3 tygodnie differin?
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-07, 13:27   #562
ciumciak
Raczkowanie
 
Avatar ciumciak
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 104
Dot.: Trądzik

nie nie używam filtrów. Mogłabyś mi przybliżyć na czym one polegają, z jakich firm itd?
differin tylko tyle bo psyhicznie nie wytrzymałam tego, że cara mi się nagle bardzo pogorszyła. Wiem ze ten stan przy tym leku mija, ale dla mnei było to za cięzkie. Pani drmatolog pwoeidziała mi ze uzyjemy go pozniej jak buzia bedzie bardziej podleczona i bedzie mniej do "wyłazenia"
ciumciak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-09, 12:56   #563
Justine16
Przyczajenie
 
Avatar Justine16
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów
Wiadomości: 8
Dot.: Trądzik

Witam.
Mam trądzik ale najczęsciej występuje on na czole. Znalazłam na to dobry krem Avene (Clesnsnce K) jest to krem sprzyjający usuwaniu wyprysków i zaskórników do skóry trądzikowej. Zawiera wode termalną. Niestety nie wiem ile kosztuje ? Pozdrawiam
Justine16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-11, 19:37   #564
justyska88
Przyczajenie
 
Avatar justyska88
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: woj. podlaskie
Wiadomości: 27
GG do justyska88
Red face pryszcze :(

zazwyczaj przed , w czasie i po miesiączce wyskakują mi okropne pryszcze. gdy już się pojawi coś czerwonego wyciskam "wszystkie soki" z niego i traktuje teraz punktowym żelem z AVONu ale on tak naprawde nic mi nie pomaga, albo poprostu jakimiś perfumami. piecze ale można się przyzwyczaić.
kiedyś używałam maseczki z glinki(z AVONu) nie jest to żadna reklama. ale już jej nie sprzedają ia bardzo mi pomagała. ostatnio stosowałam też różne kremy do mycia twarzy.niby na początku OK ale to tylko moje złudzenie. czy macie jakieś swoje kosmetyki tanie i dobre na te wredne pryszcze ?? a może jakieś domowe maseczki?? pliss pomocy bo mam dość czerwonych plamek na czole (bo zazwyczaj tam się pojawiają)
__________________
... ...
justyska88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-11, 20:07   #565
yahaska
Raczkowanie
 
Avatar yahaska
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Meckenheim
Wiadomości: 308
GG do yahaska
Dot.: pryszcze :(

mam podobnie....ale odkąd stosuje kuracje:brevoxyl + acnefan(punktowo) + dermosan jest o wiele lepiej.mi przewaznie przed okresem robily sie takie podskórne gule ale zaczęłam brac wit B w drugiej polowie cyklu i problem prawie zniknął..moze tez dlatego ze zmienilam dietke..
__________________
~~~***''Boisz się że kiedyś Twoje serce będzie biło nad urodzinowym tortem tragicznie pełnym świeczek i pomyślisz że Twój czas minął ,a Ty nic nie przeżyłeś''***~~~
____________
justine
yahaska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-11, 20:18   #566
Tapcia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 1 640
GG do Tapcia
Dot.: pryszcze :(

Polecam wyszukiwarke! Likwiduje pryszcze, przebarwienia etc.

A tak na serio to skorzystaj z wyszukiwarki bo nie tylko Ty masz takie problemy. Jest duzo wątków dot. problemów skórnych. Kazdemu pomogło cos innego. Poczytaj wątki albo idz do dermatologa
__________________

Tapcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-11, 21:23   #567
malenstwo89
Raczkowanie
 
Avatar malenstwo89
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: warmia
Wiadomości: 259
Dot.: pryszcze :(

jak juz o Avonie- mają tam taki bezbarwny (jak dla mnie zielonkawy :P) sztyfcik (?) nie wiem jak to się nazywało taki z pędzelkiem preparat wysuszający wypryski- jak dla mnie cudko bo żel mi nie pomagał nic a nic i również polecam wyszukiwarkę- dużo takich wątków i wymiany doświadczen- warto poszukać i znaleźć coś dla siebie powodzenia
__________________
jestem
w podtekście mieszkam gdzieś
w przenośni chowam się...
malenstwo89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-12, 13:56   #568
anka!
Rozeznanie
 
Avatar anka!
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK/South East
Wiadomości: 560
Dot.: pryszcze :(

Właśnie zakończyłam kurację izotekiem. Trwała ona niecałe trzy miesiące, zdaję sobie sprawę, że to poniżej minimum ale mam nadzieję, że będzie dobrze. Lekarka stwierdziła, że wystarczy. Nie chciałam na siłę prosić jej o dawkę podtrzymującą, bo naprawdę nie chcę już się truć. Strasznie schudłam w czasie kuracji. Teraz mam się smarować differinem dla podtrzymania efektów. A efekty? Trądziku nie ma (odpukać), blizny powolutku bledną, ale za to strasznie się czerwienię i muszę się smarować dobrymi nawilżaczami. No i oczywiście filtry to podstawa, choć nie lubię ich używać, są jakieś takie ciężkie dla mnie, świecę się po nich masakrycznie
__________________
"Attitude is a little thing that makes a big difference"
anka! jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-13, 13:58   #569
martina@
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 4 365
GG do martina@
Dot.: pryszcze :(

anka! - jak ciężki był twój trądzik?? zastanawiam się, czy też nie poprosić o Izotek... pozbyłabym się tego dziadostwa na twarzy raz na zawsze, a taka 3-4 miesięczna kuracja nie zrujnowałaby mojego budżetu...
__________________
ŻYCIE, KOCHAM CIĘ NAD ŻYCIE!

73->72->71->65->60
martina@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-14, 11:11   #570
Sana
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 5
Dot.: Trądzik

hej stosował ktoś z Was Azitrox (antybiotyk)? pozdrawiam!!!!!!!!!
Sana jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:38.