a co mi poradzicie?? ;) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-09-06, 21:29   #1
1987anka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 20

a co mi poradzicie?? ;)


a wiec chciałam cos zmienic w swojej fryzurce. zawsze wloski prostowalam ale doszlam do wniosku, ze nie ma sie co juz meczyc bo zawsze moja praca szla na marne bo po chwili prostowania sie zaczely beznadziejnie falowac. w zwiazku z tym postanowilam korzystac z darow Pana Boga i chce jakos okielznac wloski ktorymi mnie obdarzyl
wiec chodzi mi o to, ze moje wloski nie kreca sie - tzn lekko faluja, nie powstaja pekne loczki tylko takie cos jak na zdjeciu. wiec moje pytanie brzmi: jak powinnam obciac wlosy by mi sie ladnie loczki ukladaly?
no i pytanie dodatkowe: jaka fryzura bylaby odpowiednia dla mnie? jak sadzicie bo ja juz mam dosyc kombinowania z tymi wlosami- zawsze zle wykombinuje wiec teraz sie wole skonsultowac z wizazystkami a moze cos mi doradzicie w srawie kolorku? no i zastanawiam sie czy powinnam miec grzywke? tzn zapuszczalam ja bo chcialam miec rowna z wlosami bo to niby mniej probemu ale nie jestem pewna ...
z gory dzieki zaa porady!!
buziaki

ps: i przepraszam, ze twarz mam zamazana ale jakos nie przywyklam do afiszowania sie ze swoja twarza po internecie- poprostu zwykle zawstydzenie

Edytowane przez 1987anka
Czas edycji: 2009-09-07 o 10:03
1987anka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:24.