Bumble Bee - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-09-07, 15:49   #1
edyt
Zadomowienie
 
Avatar edyt
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 1 033

Bumble Bee


Zachcialo mi sie dzis czegoz z zlocia na powiece i pech chcial, ze pod reka mialam czarny Efekt, nie zupelnie mnie satysfakcjonujacy, widac na zdjeciach. Bedziecie mialy najwyzej powod to krytyki, ale skoro juz zrobilam zdjecia to wrzucam.

Ogolnie to strasznie sie nameczylam, zeby rozblendowac czarny z zoltym(pomarancz sie tez przewina), bo wszyttkie kolory to maty, dopiero na koniec stwierdzilam ze to nie wyglada tak jak powinno i dodalam zlotego pylku.
Macie moze jakies rady zeby usprawnic prace? Od razu mowie ze kolory bazowe czyli zolty i pomarancz nalozylam na poczatku ale i tak nie do konca pomoglo z czarnym.
Wystarczajaco wyciagniety czarny cien?

Lista kosmetyków

Brwi: jak zwykle
Oczy: cienie bell, inglot, golden rose, czarna kredka oriflame, biala kredka pierre rene, czarny liner joko, tusz collosal, korektor pod oczy manhatan
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (13,7 KB, 103 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (17,0 KB, 124 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3.jpg (15,4 KB, 106 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 4.jpg (14,7 KB, 118 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 6.jpg (10,6 KB, 140 załadowań)
edyt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 15:55   #2
zafascynowana1
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 5 185
Dot.: Bumble Bee

Kolorystyka tak. Zdecydowanie tak. Ale hmm.. no widać że troszku się męczyłaś z rozcieraniem.. Poprawisz to i będzie super
__________________
Zapraszam :

blog KOSMETYCZNY : www.independentwoman92.bl ogspot.com

blog KSIĄŻKOWY : www.modliszkakulturalnie. blogspot.com


zafascynowana1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 16:08   #3
elly2
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja utopia
Wiadomości: 2 398
Dot.: Bumble Bee

Witaj, makijaż mi sie podoba. Rzeczywiście widac małe niedociagnięcia na prawym oku...ale bez przesady...

Co do blendowania matów...to ja mam bardzo złe doświadczenia, nie wiem czy to jest moja wina, czy wina cieni czy jeszcze czego innego, albo moze po prostu tak juz jest. W każdym bądź razie czerń inglotowska matowa z drobinkami kompletnie źle sie rozciera - też się strasznie z nią męcze...poza tym kiedy chce cieniowac maty inglotowskie to one zwyczajnie się ścierają zamiast na siebie ładnie nachodzić...
Nie wiem czy to tylko mój problem bo nie miałam okazji nikogo spytac.
Ale własnie kiedy tylko doda się lekkiej perły wszytsko lepiej idzie

ale się rozpisałam... w każdym bądź razie bardzo ładny makijaż i powiedz czym nanosiłaś czarny cień bo bardzo mi się podoba to "outer V"
__________________
"Wyjdź ze swojej strefy komfortu. Możesz wzrastać tylko, jeśli jesteś gotów czuć się dziwnie i nie komfortowo próbując czegoś zupełnie dla Ciebie nowego."


elly2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 16:19   #4
edyt
Zadomowienie
 
Avatar edyt
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 1 033
Dot.: Bumble Bee

Cytat:
Napisane przez zafascynowana1 Pokaż wiadomość
Kolorystyka tak. Zdecydowanie tak. Ale hmm.. no widać że troszku się męczyłaś z rozcieraniem.. Poprawisz to i będzie super
oj zaprzeczac nie bede, chyba z pol godziny siedzialam nad oczami

Cytat:
Napisane przez elly2 Pokaż wiadomość
Witaj, makijaż mi sie podoba. Rzeczywiście widac małe niedociagnięcia na prawym oku...ale bez przesady...

Co do blendowania matów...to ja mam bardzo złe doświadczenia, nie wiem czy to jest moja wina, czy wina cieni czy jeszcze czego innego, albo moze po prostu tak juz jest. W każdym bądź razie czerń inglotowska matowa z drobinkami kompletnie źle sie rozciera - też się strasznie z nią męcze...poza tym kiedy chce cieniowac maty inglotowskie to one zwyczajnie się ścierają zamiast na siebie ładnie nachodzić...
Nie wiem czy to tylko mój problem bo nie miałam okazji nikogo spytac.
Ale własnie kiedy tylko doda się lekkiej perły wszytsko lepiej idzie

ale się rozpisałam... w każdym bądź razie bardzo ładny makijaż i powiedz czym nanosiłaś czarny cień bo bardzo mi się podoba to "outer V"
Dokladnie - pierwsza warstwa, ktora przyklei sie do bazy sobie jest, ale te nastepne, ktore dodaje sie dla intensywnosci koloru poprostu scieraja sie przy blendowaniu Ten pylek to nalozylam wlasnie po to zeby przykryc nierownosci koloru. Zgadzam sie z tym ze jesli kolorem bazowym jest perla to z rozcieraniem nie ma absolutnie problemu weic nie jestes sama

Outer V - najpier biala kredka narysowalam kat pod jakim chce miec wyciagniety cien(monza tez wziasc tasme klejaca), a pozniej zaczelam wypelniec powolutku wolna przestrzen miedzy kreska a zoltym 80HP inglota, na koncu miotelka sephory bez koloru do roztarcia, a potem z 10 minut poprawiana
edyt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 16:50   #5
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: Bumble Bee

Efekt koncowy mi sie podoba.

Co do rozcierania matow Inglota to mam pare kolorow i nie narzekam, ale czerni matowej nie mam, wiec moze to od koloru zalezy?
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 17:02   #6
Adriana Lecouvreur
Wtajemniczenie
 
Avatar Adriana Lecouvreur
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: z Toskanii
Wiadomości: 2 495
Send a message via Skype™ to Adriana Lecouvreur
Dot.: Bumble Bee

bardzo mi się podoba)))

czemu mi nie pasuje żółty na powiekach ?

i tytuł super
__________________
Kaja



aktualizacja 13 maja - Nie taki modry, czyli za co kocham Budapeszt
Adriana Lecouvreur jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 17:35   #7
PannaEwelina
Zakorzenienie
 
Avatar PannaEwelina
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 5 920
Dot.: Bumble Bee

Super pomysł miałaś Ładne zestawienie kolorów i ten kontrast z tęczówkami- niesamowity!
__________________



Blog

Kolekcje makijażowe wiosna/lato 2014

PannaEwelina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 17:38   #8
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Bumble Bee

Wew. kącik jest super, tylko gdyby byl bardziej roztarty. Ale mi sie bardzo podoba, tak bardzo optymistycznie jak ciastko cytrynowe
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 18:06   #9
edyt
Zadomowienie
 
Avatar edyt
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 1 033
Dot.: Bumble Bee

Cytat:
Napisane przez Mloda Pokaż wiadomość
Efekt koncowy mi sie podoba.

Co do rozcierania matow Inglota to mam pare kolorow i nie narzekam, ale czerni matowej nie mam, wiec moze to od koloru zalezy?
Dziekuje Pewnie od zestawienia kolorow zalezy, gdybym probowalam rozetrzec braz z czerna nie byloby problemu.

Cytat:
Napisane przez Adriana Lecouvreur Pokaż wiadomość
bardzo mi się podoba)))

czemu mi nie pasuje żółty na powiekach ?

i tytuł super
E, tam nie pasuje, dodaj jakis inny kolorek i bedzie ladnie

Cytat:
Napisane przez PannaEwelina Pokaż wiadomość
Super pomysł miałaś Ładne zestawienie kolorów i ten kontrast z tęczówkami- niesamowity!
Dziekuje Podoba mi sie efekt na zywo, a zeby bylo ciekawiej to oprawki okularow mam czerwone... Mowisz ze teczowki fajnie wygladaja? Mi sie wydaje ze na zdjeciach wychodza jakies takie niezielone

Cytat:
Napisane przez Ishikawa Pokaż wiadomość
Wew. kącik jest super, tylko gdyby byl bardziej roztarty. Ale mi sie bardzo podoba, tak bardzo optymistycznie jak ciastko cytrynowe
O ciastku bym nie pomyslala Wiem, polozylam tam najpierw kredke biala i glupia zmiast rozetrzec polozylam od razu cien - i to byla mogila - nie do roztarcia.
edyt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 18:13   #10
Nonah
Zakorzenienie
 
Avatar Nonah
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: woj. mazowieckie
Wiadomości: 3 239
Dot.: Bumble Bee

Super pomysł na kolory! Jedynie roztarłabym bardziej granicę w wewnętrznym kąciku. Ale ogólnie jestem na TAK
Nonah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 18:26   #11
little.b.blue
Zakorzenienie
 
Avatar little.b.blue
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 6 248
Dot.: Bumble Bee

a mnie się bardzo podoba, pomysł super i efekt końcowy też
__________________
Książki w 2017: 10
Nie palę od 25/02/2017

Invisalign od 20/03/2016
little.b.blue jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 18:58   #12
kitek85
Zadomowienie
 
Avatar kitek85
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Poznań/ UK
Wiadomości: 1 113
Dot.: Bumble Bee

bardzo fajnie to wszystko wyglądafaktycznie musiałaś się nieźle namęczyć z rozcieraniem, ale efekt jest super co do tego wewnętrznego kącika muszę się zgodzić, że mógłby byc troszeczkę bardziej roztarty, ale to tylko sczegół
kitek85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 19:27   #13
Dzindzej
Zakorzenienie
 
Avatar Dzindzej
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 6 325
Post Dot.: Bumble Bee

Mnie się podoba.
__________________
"Człowiek mało nauczy się z sukcesu, ale dużo z niepowodzenia"


Studia.

Cel: -6kg
Dzindzej jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 19:43   #14
kkknnn
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 3 099
Dot.: Bumble Bee

Namęczyłaś się...i jest EFEKT Bardzo ładnie wyszło.
kkknnn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 19:54   #15
edyt
Zadomowienie
 
Avatar edyt
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 1 033
Dot.: Bumble Bee

Cytat:
Napisane przez Nonah Pokaż wiadomość
Super pomysł na kolory! Jedynie roztarłabym bardziej granicę w wewnętrznym kąciku. Ale ogólnie jestem na TAK


Cytat:
Napisane przez little.b.blue Pokaż wiadomość
a mnie się bardzo podoba, pomysł super i efekt końcowy też


Cytat:
Napisane przez kitek85 Pokaż wiadomość
bardzo fajnie to wszystko wyglądafaktycznie musiałaś się nieźle namęczyć z rozcieraniem, ale efekt jest super co do tego wewnętrznego kącika muszę się zgodzić, że mógłby byc troszeczkę bardziej roztarty, ale to tylko sczegół


Cytat:
Napisane przez Dzindzej Pokaż wiadomość
Mnie się podoba.


Cytat:
Napisane przez kkknnn Pokaż wiadomość
Namęczyłaś się...i jest EFEKT Bardzo ładnie wyszło.

Wszystkim dziekuje za komentarze Wewnetrzny kacik nie wyszedl niestety, nastepnym razem bedzie lepiej
edyt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 19:56   #16
OE6
Zadomowienie
 
Avatar OE6
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Legionowo
Wiadomości: 1 061
Dot.: Bumble Bee

Bumble Bee kojarzy mi się z filmu Transformers (który bardzo lubię).

Makijaż bardzo pozytywny, cieniowanie bardzo fajne.

A co do matów Inglota (mam czerń zarówno matową jak i z brokatem/drobinkami) i jestem z niej zadowolona. Night jest zrobiony matem Inglota. Może to kwestia bazy, albo przyzwyczajenia blendowania? xD

W sumie każdemu pasuje co innego.

Ale makijaż ŚWIETNY!
__________________
"Wczorajszego dnia nie wskrzesisz, po nocy poślubnej nie znajdziesz w łóżku dziewicy" - Jacek Piekara "Ani słowa prawdy"

Mów mi Ola

Bloguje po angielsku i po polsku


http://www.maxmodels.pl/evilonly1.html
OE6 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 21:35   #17
tuNadia
Raczkowanie
 
Avatar tuNadia
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 256
Dot.: Bumble Bee

o kąciku już było , więc dodam tylko, że mnie sie podoba ten makijaż ! i super czarny wyszedł !
tuNadia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 22:01   #18
oLLeM
Zakorzenienie
 
Avatar oLLeM
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 4 353
Dot.: Bumble Bee

Mnie się również podoba Faajny fajny makijaż
oLLeM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 22:18   #19
edyt
Zadomowienie
 
Avatar edyt
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 1 033
Dot.: Bumble Bee

Cytat:
Napisane przez OE6 Pokaż wiadomość
Bumble Bee kojarzy mi się z filmu Transformers (który bardzo lubię).

Makijaż bardzo pozytywny, cieniowanie bardzo fajne.

A co do matów Inglota (mam czerń zarówno matową jak i z brokatem/drobinkami) i jestem z niej zadowolona. Night jest zrobiony matem Inglota. Może to kwestia bazy, albo przyzwyczajenia blendowania? xD

W sumie każdemu pasuje co innego.

Ale makijaż ŚWIETNY!
Dziekuje Ja do tej pory tez bylam zadowolona, ale zazwyczaj lekko przyciemnialam kaciki zewnetrzne, albo robilam smoky. Jeszcze popracuje nad technika laczenia jasnych z ciemnymi kolorami.

Cytat:
Napisane przez tuNadia Pokaż wiadomość
o kąciku już było , więc dodam tylko, że mnie sie podoba ten makijaż ! i super czarny wyszedł !
Dziekuje

Cytat:
Napisane przez oLLeM Pokaż wiadomość
Mnie się również podoba Faajny fajny makijaż
Dziekuje
edyt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 23:01   #20
Asia1990
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 1 117
Dot.: Bumble Bee

a mnie się podoba jak jest. bardzo ładny i estetyczny makijaż, Twoje oczy w tym żółtym świecą jak żaróweczki
Asia1990 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 23:16   #21
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Bumble Bee

Podoba mi sie
Naprawde taki tragiczny jest inglot czarny do rozcierania..? Mysle ze wyszlo naprawde dobrze.. Moze poprawilabym dolna powieke troszke..
Ale fajnie dobralas kolory i... i ponoc mialysmy nie narzekac?
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-07, 23:31   #22
evangeline
Zakorzenienie
 
Avatar evangeline
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Pyrlandia :)
Wiadomości: 7 349
Dot.: Bumble Bee

bardzo fajnie, super kolorystyka
__________________
Czekolady i pacierza nie odmawiam.

WYMIANKA
evangeline jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-08, 10:25   #23
edyt
Zadomowienie
 
Avatar edyt
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 1 033
Dot.: Bumble Bee

Cytat:
Napisane przez Asia1990 Pokaż wiadomość
a mnie się podoba jak jest. bardzo ładny i estetyczny makijaż, Twoje oczy w tym żółtym świecą jak żaróweczki
Dziekuje

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
Podoba mi sie
Naprawde taki tragiczny jest inglot czarny do rozcierania..? Mysle ze wyszlo naprawde dobrze.. Moze poprawilabym dolna powieke troszke..
Ale fajnie dobralas kolory i... i ponoc mialysmy nie narzekac?
Dziekuje Co z dolna powieka?
Moze to przez baze artdeco ktora jak zlapala kolory to pozniej nie chcialy ladnie przechodzic w siebie, a ze byly takie kontrastowe to poszlo gorzej niz zwykle, nastepnym razen sprobuje na duraline.

Cytat:
Napisane przez evangeline Pokaż wiadomość
bardzo fajnie, super kolorystyka
Dziekuje
edyt jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:27.