Wróć   Forum Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Ginekologia

Notka

Ginekologia Wymiana doświadczeń, porady

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-09-08, 19:01   #1
emigrantka2009
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 89
nadmierna wrazliwosc i placzliwosc

Mam taki problem,rok temu od kwietnia do wrzesnia 2008 bralam tabletki anty(z bardzo mala iloscia hormonow),niestety w czasie brania tych tabletek zauwazylam u siebie wzmozone zmeczenie,wrazliwosc i placzliwosc,wiec je odpstawilam,bylam z tymi moimi dolegliwosciami u ginekologa,ona potwierdzila ze tabletki anty niestety sa nie dla mnie.Co mnie mocno martwi,to fakt ze od czasu odstawienia tabletek anty minal rok(!) a ja nadal odczuwam te wzmozone zmeczenie i stalam sie bardzo wrazliwa emocjonalnie(nawet w dni wolne od pms i okresu)
Robilam badania na tarczyce niby ok,czy ktos ma podobnie?
emigrantka2009 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-08, 21:10   #2
_Emi_
Zakorzenienie
 
Avatar _Emi_
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Łódź.
Wiadomości: 4 127
Dot.: nadmierna wrazliwosc i placzliwosc

Cytat:
Napisane przez emigrantka2009 Pokaż wiadomość
Mam taki problem,rok temu od kwietnia do wrzesnia 2008 bralam tabletki anty(z bardzo mala iloscia hormonow),niestety w czasie brania tych tabletek zauwazylam u siebie wzmozone zmeczenie,wrazliwosc i placzliwosc,wiec je odpstawilam,bylam z tymi moimi dolegliwosciami u ginekologa,ona potwierdzila ze tabletki anty niestety sa nie dla mnie.Co mnie mocno martwi,to fakt ze od czasu odstawienia tabletek anty minal rok(!) a ja nadal odczuwam te wzmozone zmeczenie i stalam sie bardzo wrazliwa emocjonalnie(nawet w dni wolne od pms i okresu)
Robilam badania na tarczyce niby ok,czy ktos ma podobnie?
Dlaczego wszystko co złe to od raz tabletki anty?

To,że jedne tabletki nie były dla Ciebie to nie znaczy, ze inne tez nie. Mogłas zmienic na inne.
_Emi_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-08, 21:14   #3
milenka22
Rozeznanie
 
Avatar milenka22
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 919
Dot.: nadmierna wrazliwosc i placzliwosc

Ja tez placze z byle powodu i na kazdym filmie ale nie zwalam tego na tabletki anty:/
__________________
Płacz jest ostatnią deską ratunku - nie pierwszą!
milenka22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-08, 21:17   #4
Rosaline
Zadomowienie
 
Avatar Rosaline
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: opolskie
Wiadomości: 1 145
Dot.: nadmierna wrazliwosc i placzliwosc

może problem tkwi gdzie indziej.
jakie badania na tarczycę robiłaś? bo jeśli tylko TSH to za mało.
__________________
Pozdrowienia dla wszystkich "trudnych" klientek - stałych bywalczyń Galerii Handlowych. Za moje zszargane nerwy.
Rosaline jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-08, 21:43   #5
emigrantka2009
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 89
Dot.: nadmierna wrazliwosc i placzliwosc

Robilam wszystko z tarczyca jest ok.Od czasu brania tabletek tak zle sie czuje,wiec podejfrzewam ze to one
emigrantka2009 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-08, 22:23   #6
Madaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Madaaa
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 11 809
Dot.: nadmierna wrazliwosc i placzliwosc

Ja też jestem wrażliwa, ale to odkąd jestem z moim tz. Nie wiem czemu...brałam tabletki, przy nich bylo gorzej. Może hormony zaczeły zaszeleć
Mi po odstawienu tabletek wszystko tak sie wyregulowało, ze jestem w stanie po moim humorze rozpoznac jak przebiega moj cykl. Tj. płodne, i to, że zbliża mi się okres.
Madaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-09, 13:05   #7
mloda dama
Przyczajenie
 
Avatar mloda dama
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 4
GG do mloda dama
Dot.: nadmierna wrazliwosc i placzliwosc

Ja z natury jestem wrazliwa, ale zauwazyłam, ze od kiedy biore Anty jestem bardziej nerwowa...i irytujaca dla otoczenia moja gina mówi, że mam wypróbowac plastry...
mloda dama jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-09, 13:48   #8
Fufka
Zadomowienie
 
Avatar Fufka
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 1 780
Dot.: nadmierna wrazliwosc i placzliwosc

po roku to juz chyba tabsy nie mają wpływu na twój stan emocjonalny?

ja mam nadmierną płaczliwość i łatwo się wzruszam(np. podczas oglądania wiadomości sic!) przez tabsy, mam nadzieję, że jak je odstawie, to wszystko wróci do normy

Edytowane przez Fufka
Czas edycji: 2009-09-09 o 13:50
Fufka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Ginekologia


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:50.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra



Ukryj
Dla Dzieci: recenzje więcej »