Następca Lysanela - Lysalpha Active Creme - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-11-06, 18:29   #61
marta1126
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 7
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Wiecie co. O tych filtrach jest strasznie dużo i nie chce mi się tego za bardzo czytac. Mogłybyście doradzic mi jakis filtr, tylko najlepiej jakis tani bo na te kosmetyki wydalam juz ponad 200 zł.
marta1126 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-06, 20:02   #62
cristilla
Raczkowanie
 
Avatar cristilla
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: sama nie wiem;)
Wiadomości: 180
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Filtry zazwyczaj nie są tanie, a jak Ci się nie chce czytać, to nie szukaj głupich robiących to za Ciebie. Kwc chociażby można przejrzeć, trochę wysiłku i chęci.
__________________
Szukaj mnie
Bo sama nie wiem już
Bo nie wiem kiedy sama się odnajdę.
cristilla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-06, 21:20   #63
niczka87
Zakorzenienie
 
Avatar niczka87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 4 628
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Cytat:
Napisane przez marta1126 Pokaż wiadomość
Wiecie co. O tych filtrach jest strasznie dużo i nie chce mi się tego za bardzo czytac. Mogłybyście doradzic mi jakis filtr, tylko najlepiej jakis tani bo na te kosmetyki wydalam juz ponad 200 zł.
z tanszych polecam Iwostin 50+ koszt ok 35zł. pamiętaj że kładziesz 1,2ml na twarz
__________________
Only God can judge me.
niczka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-07, 11:24   #64
marta1126
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 7
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Ale ja nie szukam głupich, tylko sobie pomyślałam że skoro Wy już używałyscie tych fitrow to wiecie jakie są dobre i jaki mogę używac, bo ja się przeciez na tym nie znam.
marta1126 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-07, 12:03   #65
biała_czekolada
Rozeznanie
 
Avatar biała_czekolada
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 595
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Cytat:
Napisane przez marta1126 Pokaż wiadomość
Ale ja nie szukam głupich, tylko sobie pomyślałam że skoro Wy już używałyscie tych fitrow to wiecie jakie są dobre i jaki mogę używac, bo ja się przeciez na tym nie znam.
Dla kazdego dobre moze byc cos innego I po to sa te watki, aby o tym dyskutowac. Ten watej jest o Lysalpha, a nie o filtrach. Wystarczy troche dobrych checi i znajdziesz tam to czego szukasz.
__________________
Oto para idealna,
on Amor, ona amoralna

S.J.Lec


http://www.przewodnikmp.pl/img-250120080253.png
biała_czekolada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-07, 15:51   #66
cristilla
Raczkowanie
 
Avatar cristilla
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: sama nie wiem;)
Wiadomości: 180
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Nie ma jednego dobrego, jednym odpowiada to innym co innego. Iwsotin sie klei, jest gęsty i ma moim zdaniem kiepski skład Sprobuj jak juz cos avene albo la roche posay. A najlepiej kilka sztandarowych watkow poczytac czy podsumowan jak kompedium filtromaniaczki itd
__________________
Szukaj mnie
Bo sama nie wiem już
Bo nie wiem kiedy sama się odnajdę.
cristilla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-08, 14:31   #67
niczka87
Zakorzenienie
 
Avatar niczka87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 4 628
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Cytat:
Napisane przez cristilla Pokaż wiadomość
Nie ma jednego dobrego, jednym odpowiada to innym co innego. Iwsotin sie klei, jest gęsty i ma moim zdaniem kiepski skład Sprobuj jak juz cos avene albo la roche posay. A najlepiej kilka sztandarowych watkow poczytac czy podsumowan jak kompedium filtromaniaczki itd
Prosiła o coś niedrogiego więc napisałam o Iwostinie. Dla mnie np. avene jest dużo gorszy niż iwostin.
__________________
Only God can judge me.
niczka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-08, 15:56   #68
marta1126
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 7
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

A nie mogę np. zamiast tego filtru używac jakiegoś kremu nawilżającego? Bo jak mi pani dermatolog przepisywała Lysalpha to nic mi nie mówiła o tych filtrach. Przepisała mi rownież Duac. To chyba mogę stosowac to i to naraz skoro mi to przepisała. ??
marta1126 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-08, 17:13   #69
niczka87
Zakorzenienie
 
Avatar niczka87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 4 628
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Cytat:
Napisane przez marta1126 Pokaż wiadomość
A nie mogę np. zamiast tego filtru używac jakiegoś kremu nawilżającego? Bo jak mi pani dermatolog przepisywała Lysalpha to nic mi nie mówiła o tych filtrach. Przepisała mi rownież Duac. To chyba mogę stosowac to i to naraz skoro mi to przepisała. ??
Możesz stosować, tylko obserwuj skórę, bo może nadmiernie się wysuszać, wtedy ogranicz np. co 2,3 dni lysalphe.

Zreszta derma nie musiała Ci przepisywać lysalphy bo jest on bez recepty. Poza tym po co miała Cię informować? Oni z góry zakładają, że my wszystko wiemy pf... nie ma to jak kompetencja lekarzy.

Nie, nie możesz stosować kremu nawilżającego zamiast filtru, bo krem nawilżający nie chroni przed promieniami uvb, a co za tym idzie, nie uchroni Cię przed przebarwieniami. Wyżej o tym pisałam.
__________________
Only God can judge me.
niczka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-08, 20:04   #70
cristilla
Raczkowanie
 
Avatar cristilla
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: sama nie wiem;)
Wiadomości: 180
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Pisałam ogólnie, że iwostin ma zapychające składniki Filtry są ciężkie w użyciu, ale warto. Ja proponuje wrócić do głównego tematu czyli lysalpha. Ja po miesiącu stosowania widzę niewielką poprawę jeśli chodzi o zaskórniki i o wypryski. Jednak jakoś ładnie po nim skóra wygląda tak po prostu....
__________________
Szukaj mnie
Bo sama nie wiem już
Bo nie wiem kiedy sama się odnajdę.
cristilla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-08, 20:52   #71
niczka87
Zakorzenienie
 
Avatar niczka87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 4 628
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Cytat:
Napisane przez cristilla Pokaż wiadomość
Pisałam ogólnie, że iwostin ma zapychające składniki Filtry są ciężkie w użyciu, ale warto. Ja proponuje wrócić do głównego tematu czyli lysalpha. Ja po miesiącu stosowania widzę niewielką poprawę jeśli chodzi o zaskórniki i o wypryski. Jednak jakoś ładnie po nim skóra wygląda tak po prostu....
ja teraz kończę effaclar k i mam zamiar lysalphe zakupić, bo eff za słaby jakiś...
__________________
Only God can judge me.
niczka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-08, 21:46   #72
biała_czekolada
Rozeznanie
 
Avatar biała_czekolada
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 595
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Cytat:
Napisane przez niczka87 Pokaż wiadomość
ja teraz kończę effaclar k i mam zamiar lysalphe zakupić, bo eff za słaby jakiś...
Dla mnie tez Effaclar K byl za slaby, jakbym nic nie uzywala
__________________
Oto para idealna,
on Amor, ona amoralna

S.J.Lec


http://www.przewodnikmp.pl/img-250120080253.png
biała_czekolada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-08, 21:47   #73
marta1126
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 7
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

A jak pójde do apteki i poprosze pania farmaceutkę to myślicie że mi doradzi jakiś dobry filtr?
marta1126 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-09, 09:52   #74
niczka87
Zakorzenienie
 
Avatar niczka87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 4 628
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Cytat:
Napisane przez biała_czekolada Pokaż wiadomość
Dla mnie tez Effaclar K byl za slaby, jakbym nic nie uzywala
No dokładnie... Tylko trochę wysusza, ale cerę spoko nawet rozjaśnia i ujednolica. Ale żeby moje pory zwężał... nie za bardzo... a to w końcu już 1,5mca więc jakiś tam efekt być powinien.


A jak pójde do apteki i poprosze pania farmaceutkę to myślicie że mi doradzi jakiś dobry filtr?
Tak, na pewno. Tylko pytaj o fotostabilne.
__________________
Only God can judge me.
niczka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-15, 11:02   #75
sylwek
Raczkowanie
 
Avatar sylwek
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Krakow
Wiadomości: 70
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Ja wreszcie kupilam sobie Lysalphe activ a do tego jakos promocyjnie zgarnelam zel do mycia twarzy i micella z tej serii.Po 3 tyg stosowania stwierdzam ze krem jest rewelacyjny i komfortowy w uzyciu czego nie mozna bylo powiedziec o lysanelu.Ladnie ujednolica skore i zapobiega powstawaniu niespodzianek.Jestem bardzo zadowolona
sylwek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-15, 14:52   #76
niczka87
Zakorzenienie
 
Avatar niczka87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 4 628
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Cytat:
Napisane przez sylwek Pokaż wiadomość
Ja wreszcie kupilam sobie Lysalphe activ a do tego jakos promocyjnie zgarnelam zel do mycia twarzy i micella z tej serii.Po 3 tyg stosowania stwierdzam ze krem jest rewelacyjny i komfortowy w uzyciu czego nie mozna bylo powiedziec o lysanelu.Ladnie ujednolica skore i zapobiega powstawaniu niespodzianek.Jestem bardzo zadowolona
a pory zmniejszone? ;>
__________________
Only God can judge me.
niczka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-15, 22:37   #77
sylwek
Raczkowanie
 
Avatar sylwek
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Krakow
Wiadomości: 70
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Cytat:
Napisane przez niczka87 Pokaż wiadomość
a pory zmniejszone? ;>
A tego Ci nie powiem bo nie mam bardzo duzego problemu z porami,ale w zwiazku z tym ze mniej sie skora tlusci to chyba tak.Ogolnie to ujednolicenie chyba jest tez zwiazane ze zmniejszeniem porow
sylwek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-15, 22:59   #78
koko19891
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 424
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

tylko ciekawe czy skóra się nie przyzwyczaja zbytnio po jakimś czasie?
__________________
koko19891 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-16, 07:10   #79
niczka87
Zakorzenienie
 
Avatar niczka87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 4 628
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Cytat:
Napisane przez koko19891 Pokaż wiadomość
tylko ciekawe czy skóra się nie przyzwyczaja zbytnio po jakimś czasie?
bardziej do kwasów AHA z tego, co słyszałam/czytalam ;]
__________________
Only God can judge me.
niczka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-18, 18:25   #80
hawrodytka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: woj.Opolskie m. Gł........
Wiadomości: 2 018
GG do hawrodytka
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Cytat:
Napisane przez niczka87 Pokaż wiadomość
Po kwasach wysyp jest możliwy, nalezy to przeczekać. Jak długo używałaś lysalpha?
Wiem, że mozliwy jest wysyp pryszczy - ale az tak? Robie sobie od czasu do czas kurację kwasem 15% Dr Rimplera i jest OK, a po Lysalphie pryszcz na pryszczu wyskakuje.
hawrodytka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-24, 15:38   #81
inex
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Nad Morzem...
Wiadomości: 72
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Właśnie go nabyłam w Katowicach kosztuje 46 PLN, dzisiaj pierwsza aplikacja, będę nakładać tylko na strefę T, bo tylko ona sprawia mi problemy, głównie zaskórniki.
inex jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-28, 00:04   #82
inex
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Nad Morzem...
Wiadomości: 72
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

i mam jeszcze pytanie, czy na Lysalphe (po tym jak się wchłonie) mogę wetrzeć olejek marchewkowy?
inex jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-30, 15:37   #83
ksenka
Zadomowienie
 
Avatar ksenka
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 1 462
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

A ja mam takie pytanko bo ja dopiero zaczelam przygode z kwasami i stosuje effaclar duo i mysle nad kupnem lysalphy i chcialam zapytac czy jak po stosowaniu tych kremow skora mi sie unormuje to jak je przestane stosowac to krostki znowu wroca??? i czy jak stosuje tylko na noc ten krem to musze rano filtrow uzywac??
ksenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-04, 22:34   #84
Asilos Magdalena
Zadomowienie
 
Avatar Asilos Magdalena
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 1 588
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

witajcie. używałam parę lat temu kremu Lysanel Active + oczywiście filtry 50 spf. efekt był świetny. choć musiałam swoje wycierpieć- okropny wysyp trwał 3 tygodnie.
po jakimś czasie zaprzestałam używanie kwasów. filtruję się do dziś. od 2 miesięcy łykam antybiotyk na trądzik- Tetralcylcinum. zastanawiam się czy przy antybiotyku mogłabym zacząć się kwasić? czy to w jakiś sposób nie koliduje ze sobą?
__________________
Rozmawiając ze mną wcale nie musisz być świrem... Ale miałbyś dużo łatwiej!
K.V.
odzyskuję serce do życia

Asilos Magdalena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-05, 21:12   #85
Asilos Magdalena
Zadomowienie
 
Avatar Asilos Magdalena
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 1 588
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

up
__________________
Rozmawiając ze mną wcale nie musisz być świrem... Ale miałbyś dużo łatwiej!
K.V.
odzyskuję serce do życia

Asilos Magdalena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-08, 17:19   #86
ama1005
Raczkowanie
 
Avatar ama1005
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 43
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Cześć dziewczyny przypadkowo natknęłam się na ten wątek. Lysalpha używam od mniej więcej 4 tygodni.nie używałam Lysanelu więc nie mam porównania, ale mogę porównać do effaclara K.Wg mnie Lysalpha jest silniejszy lepiej oczyszcza twarz, wygładza. Po effeclerze nie widziałam różnicy. Wysypu na razie nie zaobserwowałam, ale moze to dlatego że jednocześnie od pół roku stosuje Unidox, a lysalpha poleciła mi dermatolog gdyż jest podobno bezpieczny dla naczyńkowców i wrażliwych cer. mi najbardziej zależało na pozbyciu się zaskórników.Zmniejszyły się to na pewno.Cera również mniej sie przetłuszcza, uspokoiła się.Jedynie co zauważyłam to niestety przesusza i raz jeden jedyny przy nakładaniu czułam jaby mnie podrażniał, ale to uczucie minęło po chwili. Dodam , że stosuję raz dziennie na noc. Pytanko :jakiego kremu nawilżającego używacie?
ama1005 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-08, 21:35   #87
ksenka
Zadomowienie
 
Avatar ksenka
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 1 462
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Cytat:
Napisane przez ama1005 Pokaż wiadomość
Cześć dziewczyny przypadkowo natknęłam się na ten wątek. Lysalpha używam od mniej więcej 4 tygodni.nie używałam Lysanelu więc nie mam porównania, ale mogę porównać do effaclara K.Wg mnie Lysalpha jest silniejszy lepiej oczyszcza twarz, wygładza. Po effeclerze nie widziałam różnicy. Wysypu na razie nie zaobserwowałam, ale moze to dlatego że jednocześnie od pół roku stosuje Unidox, a lysalpha poleciła mi dermatolog gdyż jest podobno bezpieczny dla naczyńkowców i wrażliwych cer. mi najbardziej zależało na pozbyciu się zaskórników.Zmniejszyły się to na pewno.Cera również mniej sie przetłuszcza, uspokoiła się.Jedynie co zauważyłam to niestety przesusza i raz jeden jedyny przy nakładaniu czułam jaby mnie podrażniał, ale to uczucie minęło po chwili. Dodam , że stosuję raz dziennie na noc. Pytanko :jakiego kremu nawilżającego używacie?

A duzy mialas tradzik?? bo ja sie zastanawiam nad kupnem lysalphy bo uzywam effaclar duo i juz prawie 4 tygodnie bedzie a mam po nim wysyp i w ogole nie schodzi i tak sie zastanawiam czy wybrac do tego na zmiane cos mocniejszego ten lysalpha ladnie goi takie ropniaki ?? bo duo raczej z nimi nic nie robi
ksenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-10, 19:47   #88
Brown _ Sugar
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 30
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Dziewczyny proszę o pomoc Nie mam większych problemów z cerą, choć czasem wyskakują mi wypryski najczesciej przy lini włosów lub z boku policzkow. Pani dr stwierdzial ze to delikatny tradzik i przepisala differin i clindacne. Poleciła również krem lysalpha. Do tej pory nigdy nie stosuowałam filtrow, ale widze ze to chyba nie uniknione. I tu mam pytanko... Czy smarujac sie tym wszytskim moge od czasu do czasu isc na 10 min na solarium czy mogą mi sie porobić przebarwienia?? Od razu zaznaczam, ze z solarium korzystam z umiarem, ok. 1 raz w tyg.
Brown _ Sugar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-10, 22:58   #89
ksenka
Zadomowienie
 
Avatar ksenka
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 1 462
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Cytat:
Napisane przez Brown _ Sugar Pokaż wiadomość
Dziewczyny proszę o pomoc Nie mam większych problemów z cerą, choć czasem wyskakują mi wypryski najczesciej przy lini włosów lub z boku policzkow. Pani dr stwierdzial ze to delikatny tradzik i przepisala differin i clindacne. Poleciła również krem lysalpha. Do tej pory nigdy nie stosuowałam filtrow, ale widze ze to chyba nie uniknione. I tu mam pytanko... Czy smarujac sie tym wszytskim moge od czasu do czasu isc na 10 min na solarium czy mogą mi sie porobić przebarwienia?? Od razu zaznaczam, ze z solarium korzystam z umiarem, ok. 1 raz w tyg.
nie za bardzo sie znam bo dopiero od niedawna zaczelam stosowac kwasy ale w duo a tam jest ich podobno nie duzo ale z tego co czytalam to wiekszosc osob mowi ze w lecie kwasow lepiej nie uzywac jak ktos lubi opalanko bo beda plamy wiec to takze chyba sie tyczy do solarium w czasie zimy
ksenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-11, 11:14   #90
pandulek
Zadomowienie
 
Avatar pandulek
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 1 104
Dot.: Następca Lysanela-Lysalpha activ,ktos próbował?

Cytat:
Napisane przez ksenka Pokaż wiadomość
nie za bardzo sie znam bo dopiero od niedawna zaczelam stosowac kwasy ale w duo a tam jest ich podobno nie duzo ale z tego co czytalam to wiekszosc osob mowi ze w lecie kwasow lepiej nie uzywac jak ktos lubi opalanko bo beda plamy wiec to takze chyba sie tyczy do solarium w czasie zimy

zgadzam się, moim zdaniem należy zrezygnować z solarium skoro przy stosowaniu kwasów nawet zimą zaleca się stosowanie filtrów
pandulek jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:23.