Nowy image kamili - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-09-12, 22:11   #1
bubblegun
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 34
Exclamation

Nowy image kamili


Hej, krótko o mnie.Chcę zmienić swój wizerunek, jednak mam parę dylematów.Niedawno zauważyłam,że wcale nie wyglądam tak fajnie jak mi się do tej pory zdawało.Jeansy,adidasy,sp ortowa podkoszulka +bluza dresowa, bądź czarny poszerzający mnie sweter to raczej zestaw szarej myszki a nie kobiety którą jakby nie było jestem
Mam już kilka pomysłów na zestawy ubrań, jednak chciałabym aby ktoś obcy obiektywnie mi doradził co będzie mi pasować.Nie wiem w jakich kolorach jest mi dobrze.Odchudzam sie by móc sie wbić w rurki. Będą mi pasować?
Chcę też zapuścić włosy- tak trochę za ramiona.Jestem prawie pewna,że mam chłodny typ urody.Jestem naturalną mysią blondynką i myślę nad tym by do tego koloru wrócić.Chłopak twierdzi, że powinnam pozostać przy rudym...Odcień o jakim myśle dodaję w załączniku.Jeśli też któraś z was mogłaby mi doradzić jakiś dobry podkład(cera z problemami) plus ewentualny makijaż to byłoby super.
Z góry dziękuję za rady.
__________________
kocham Incubusa
bubblegun jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-12, 22:44   #2
Ewelina690
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Głogów
Wiadomości: 147
Dot.: Nowy image kamili

Buty na obcasie, bluzki bardziej obcisle, spodnie rurki jak najbardziej (pasuja porawie kazdemu, zima mozesz nosic je wlozone w kozaki), ale inne tez beda ok, jesli beda dopasowane. Kup sobie pare ciuchow bardziej wyrozniajacych sie, jakis slodki kolorowy sweterek, czerwona lakierowana torebke....

Co do podkladu, mysle ze idealny dla Ciebie bylby Vichy Dermablend - popros najpierw o probki w aptece. Dobrze bylob y tez stosowac puder sypki, ja mam transparentny z clinique nr 3 i jestem bardzo zadowolona (jest drogi- 120 zl ale starcza na bardzo dlugo, 1-1,5 roku). Uzywaj brazera lub rozu do policzkow - pedzelkiem przejedz od skroni w strone koncikow ust (delikatnie). Mocniej maluj rzesy, bo na tym zdjeciu dolne sa prawie niewidoczne. Pasuja Ci brazowe, zlote i fioletowe cienie do powiek - podkresla zielen teczowki. Do tego blyszczyk, moze byc nawet bezbarwny, ale fajnie pasowalby taki lososiowy i bedzie super makijaz

Pomysl z zapuszczaniem wlosow jest wedlug mnie genialny Nie dziwie sie, ze myslisz nad powrotem do swojego naturalnego koloru. W tym rudym jest Ci ladnie, ale jakos nie widze Cie w nim do konca... Ja tez mam zielone oczy i mysi kolor wlosow. Wystarczy mocno zadbac o wloski, zapuscic i nawet taki kolor bedzie wydawal sie piekny. Ewentualnie kilka zlotawych refleksow na niego polozyc.

Pozdrawiam
Ewelina690 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 01:06   #3
GretchenSp
♪♫♪♪♫♪
 
Avatar GretchenSp
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 3 345
Dot.: Nowy image kamili

Przychylam się do kwestii zmiany koloru włosów - obecny jest ładny, ale trochę przytłacza Twoją urodę. Na początek wróć do naturalnego odcienia, a potem będziesz mogła pomyśleć o jaśniejszych refleksach albo o rozjaśnieniu całości o 1-2 tony.
GretchenSp jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 22:10   #4
renata00
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 145
Dot.: Nowy image kamili

Myślę że powinnaś wrócić do naturalnego koloru. Ja też mam mysi blond i zielone oczy i już prawie mam mój naturalny kolor Jestem jak najbardziej za zapuszczaniem włosów i myślę że ładniej było by Ci bez grzywki albo dłuższa grzywka na bok
__________________
.
renata00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 22:26   #5
rikki13
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Zielona Góra
Wiadomości: 51
Dot.: Nowy image kamili

Bardzo ładnie ci w kolorze rudym, naprawdę. Zostałabym przy tym kolorze, + może pomalowane ładnie rzęsy i jasna szminka. Co do stylu ubierania się jeśli lubisz wygodny styl to proponuję wbić się właśnie w rurki założyć t-shirt z fajnym nadrukiem a bluza no cóż bardzo modne są teraz bluzy adidas adicolor no i może buty nike ale to już zależy od gustu.
Pozdrawiam ;*
__________________
You're the most wonderful and prettiest girl TODAY!
http://www.allegro.pl/show_user_auct...hp?uid=2111361

MOJE AUKCJE

rikki13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 22:37   #6
Madziaa90
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Rybnik
Wiadomości: 119
Dot.: Nowy image kamili

Co prawda grafikiem komputerowym to ja nie jestem i zdjęcie jest nie odpowiednie (grzywka przeszkadzała), ale może coś Ci to pomoże w wyborze(jaki rym)
Madziaa90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-17, 21:55   #7
bubblegun
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 34
Dot.: Nowy image kamili

Ewelina 690- dzieki za info o dermablendzie. Dostałam próbki w aptece i ten podkład okazał się być idealny.Od jakiegoś roku szukałam podkładu, który by nie robił mi maski na twarzy, plam itp. Ten kupię na pewno.
Co do włosów, to zawsze miałam długie, chciałam spróbować czegoś innego i je ścięłam. Jak były krótsze to wyglądały ok,ale teraz już tęsknię za dłuższymi i zapuszczę je do ramion.Będą proste z grzywką i w kolorze popielaty blond. Jutro idę do fryzjera obejrzeć palety.Chłopak dalej nie jest przekonany,co do mysiego koloru, ale wydaje mi się,że w takim będę wyglądać delikatniej i ładniej.
Odchudzam się i mam nadzieję,że za miesiąc będę w stanie kupić jakieś fajne rurki +spódnicę.
__________________
kocham Incubusa
bubblegun jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:28.