Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV - Strona 23 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-09-24, 11:34   #661
beafrance
Zadomowienie
 
Avatar beafrance
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: uk
Wiadomości: 1 774
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Ja dzisiaj rano przez pomylke zamiast hydrolatem z zielonej herbaty smarnelam sie tonikiem mleczno-rozanym AHA . po kilku minutach poczulam dziwne szczypanie nic sie nie stalo, ale schowalam kwasik glebiej w koszyku. kwaszenie zaczynam za miesiac .
beafrance jest offline  
Stary 2009-09-24, 11:34   #662
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Domi hehe, uwierzyl bo ja powaznie mowilam. musze troche pozuzywac (choc i tak juz nie tak duzo tego mam) bo sie zmarnuja niektore rzeczy.
chyba ze bede miala prace to pewnie nie omieszkam cos zkupic

Miciel a dobrze potonikowalam sie troche czasu i wczoraj rzucilam na twarz pierwszy peeling- tylko 10%, troche poszczypalo i pozniej ok, po zmyciu bylam czerwona i ciepla, ale dzis skora wyglada tak samo wiec pewnie nie bedzie luszczenia.
przeczytalam te watki ale mialam troche watpliowsci, za rozwianie ktorych dziekuje Adze
86Paula jest offline  
Stary 2009-09-24, 11:36   #663
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
A on naiwny uwierzył


Moj tez wierzy...
Juz sie przestalam spowiadac co kupuje..
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2009-09-24, 11:36   #664
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość


Moj tez wierzy...
Juz sie przestalam spowiadac co kupuje..
tez bym sie nie spowiadala, jakbym miala pensje
86Paula jest offline  
Stary 2009-09-24, 11:38   #665
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
Domi hehe, uwierzyl bo ja powaznie mowilam. musze troche pozuzywac (choc i tak juz nie tak duzo tego mam) bo sie zmarnuja niektore rzeczy.
chyba ze bede miala prace to pewnie nie omieszkam cos zkupic

Miciel a dobrze potonikowalam sie troche czasu i wczoraj rzucilam na twarz pierwszy peeling- tylko 10%, troche poszczypalo i pozniej ok, po zmyciu bylam czerwona i ciepla, ale dzis skora wyglada tak samo wiec pewnie nie bedzie luszczenia.
przeczytalam te watki ale mialam troche watpliowsci, za rozwianie ktorych dziekuje Adze
Paulo, ja zwykle łuszczę sie po min. 2 dniach. Poczekaj

Ferg a jak ja się nie mogę doczekać
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2009-09-24, 11:41   #666
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Aga a nie powinnam czuc jakiegos sciagniecia skory chociaz? bo jest tak calkiem normalnie

a ja znow na tapecie pomidorki
86Paula jest offline  
Stary 2009-09-24, 11:41   #667
Dominkab
skacze bryka i wiruje ...
 
Avatar Dominkab
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 9 600
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość


Moj tez wierzy...
Juz sie przestalam spowiadac co kupuje..
ja też
ale mój nie wierzy, tylko udaje
__________________
Czy ty nigdy nie miewasz takich dni, kiedy nie chcesz spotykać nikogo miłego? Żebyś nie musiał się zachowywać jak cywilizowany człowiek? (R. Russo "Prawy człowiek")

elska

flickr

Moment Uchwycony
Dominkab jest offline  
Stary 2009-09-24, 11:42   #668
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
Aga a nie powinnam czuc jakiegos sciagniecia skory chociaz? bo jest tak calkiem normalnie

a ja znow na tapecie pomidorki
to indywidualna kwestia, zresztą nie każdy się mega łuszczy, poczekaj do weekendu
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2009-09-24, 11:45   #669
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
ja też
ale mój nie wierzy, tylko udaje
Mój wyjeżdża na parę miesięcy, całkiem już stracę umiar
kamilawu jest offline  
Stary 2009-09-24, 11:47   #670
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

ojjj.. dajcie sspokoj, w koncu wam przejdzie (miejmy nadzieje )
86Paula jest offline  
Stary 2009-09-24, 11:49   #671
Dominkab
skacze bryka i wiruje ...
 
Avatar Dominkab
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 9 600
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
ojjj.. dajcie sspokoj, w koncu wam przejdzie (miejmy nadzieje )
eeee, zakupoholizm to raczej postępujący jest
__________________
Czy ty nigdy nie miewasz takich dni, kiedy nie chcesz spotykać nikogo miłego? Żebyś nie musiał się zachowywać jak cywilizowany człowiek? (R. Russo "Prawy człowiek")

elska

flickr

Moment Uchwycony
Dominkab jest offline  
Stary 2009-09-24, 11:53   #672
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

moze Wam sie znudzi
86Paula jest offline  
Stary 2009-09-24, 11:53   #673
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
eeee, zakupoholizm to raczej postępujący jest
spadlam z fotela i oblalam sie woda
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2009-09-24, 11:54   #674
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
moze Wam sie znudzi
Tiaaa, akurat
kamilawu jest offline  
Stary 2009-09-24, 11:54   #675
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
moze Wam sie znudzi
mysle ze jak juz kupie wszystko co mozna kupic, to mi przejdzie


edit: czyli NIGDY
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2009-09-24, 11:57   #676
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

wariatki
86Paula jest offline  
Stary 2009-09-24, 11:57   #677
Dominkab
skacze bryka i wiruje ...
 
Avatar Dominkab
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 9 600
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
moze Wam sie znudzi
NIGDY!
Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
spadlam z fotela i oblalam sie woda

to za kuszenie cieniami
__________________
Czy ty nigdy nie miewasz takich dni, kiedy nie chcesz spotykać nikogo miłego? Żebyś nie musiał się zachowywać jak cywilizowany człowiek? (R. Russo "Prawy człowiek")

elska

flickr

Moment Uchwycony
Dominkab jest offline  
Stary 2009-09-24, 11:58   #678
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

nie no.. juz na serio teraz
nie kupuje az tak duzo Tylko potrzebne rzeczy, a jak sie przypadkiem nie trafi to mama i przyjaciolki dziedzicza

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
tez bym sie nie spowiadala, jakbym miala pensje
My mamy wspolna kase..tylko ze troche to niesprawiedliwe ze ja wydaje duzo wiecej.. wiec zeby moj zuczek sie nie czul pokrzywdzony przyszly miesiac nalezy do niego
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2009-09-24, 11:58   #679
evelinek_r
Wtajemniczenie
 
Avatar evelinek_r
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: @ldz
Wiadomości: 2 763
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Isilindil spróbuj Warm'ów (ewentualnie ciemniejszych Golden'ów).

A tak w ogóle to witam Was wszystkie

Agabil Twój makeup to look, o którym zawsze marzyłam (już nawet nie wspominam o perfekcyjnym wykonaniu, jak zawsze) Na dobrą sprawę wszystko się zgadza, tylko brak mi kluczowego elementu - ciemnych włosów. U blondynki czerwień na ustach nie wygląda już tak spektakularnie

Ja wczoraj zrobiłam mini zamówienie z EGM, moje pierwsze indywidualne, od razu zapłaciłam przez PP, a dziś nadal mam status Pending Przyzwyczaiłam się już do szybszej realizacji.

Ilonko przyszły moje Buffwear. Małemu wyślę pewnie dziś po południu, albo jutro, niech się opatula, bo biedactwo się przeziębiło Pierwsze wrażenie - myślałam, że toto będzie"
a) dłuższe
b) grubsze

Brałam oba Original. Ale zobaczymy, jak będzie podczas noszenia. A Ty jesteś zadowolona?

Nie mam siły całych plot nadrabiać, co mi się rzuciło w oczy, to przesłodkie dzieciaczki i pastereczkowa lakierowana torba A te wasze ocieplane buty jakoś mi nie podchodzą, choć stopy w zimie marzną na potęgę, ale ja jednak obcasowo-klasyczna jestem
evelinek_r jest offline  
Stary 2009-09-24, 11:59   #680
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
NIGDY!


to za kuszenie cieniami
zaraz Ci pokaze nowe
sliczne sa..
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2009-09-24, 12:02   #681
Dominkab
skacze bryka i wiruje ...
 
Avatar Dominkab
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 9 600
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
wariatki
e tam od razu Kobiety po prostu

---------- Dopisano o 12:02 ---------- Poprzedni post napisano o 11:59 ----------

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
zaraz Ci pokaze nowe
sliczne sa..
a kysz Kurde chyba się muszę wylogować Przecież gdyby nie wizaż to bym mogła sobie np lepszy samochód spłacać szok ile się niepotrzebnie przez palce przepuszcza znaczy niepotrzebnie...eee...ocz ywiście że potrzebnie, bo samopoczucie lepsze, ale wiadomo....

No i przez to wszystko zapomniała Selence podziękować za sprawdzenie MAC'a. Dziękuję Atojka jak mi się uda zdobyć tego black black to Ci odsypię trochę i przyślę więc poczekaj z zakupkami
__________________
Czy ty nigdy nie miewasz takich dni, kiedy nie chcesz spotykać nikogo miłego? Żebyś nie musiał się zachowywać jak cywilizowany człowiek? (R. Russo "Prawy człowiek")

elska

flickr

Moment Uchwycony

Edytowane przez Dominkab
Czas edycji: 2009-09-24 o 12:08
Dominkab jest offline  
Stary 2009-09-24, 12:11   #682
beafrance
Zadomowienie
 
Avatar beafrance
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: uk
Wiadomości: 1 774
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

a jak tam wasza lukrecja antyporostowa dziewczynki
beafrance jest offline  
Stary 2009-09-24, 12:12   #683
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Cytat:
Napisane przez evelinek_r Pokaż wiadomość
Ilonko przyszły moje Buffwear. Małemu wyślę pewnie dziś po południu, albo jutro, niech się opatula, bo biedactwo się przeziębiło Pierwsze wrażenie - myślałam, że toto będzie"
a) dłuższe
b) grubsze

Brałam oba Original. Ale zobaczymy, jak będzie podczas noszenia. A Ty jesteś zadowolona?
Pytanie do Ilony, ale mogę się podłączyć, też brałam original. Mam go już prawie dwa miesiące i jestem zadowolona. Najczęściej używam do ujarzmienia włosów i stwierdzam, że jeżeli chodzi o opaski tekstylne nigdy nie miałam niczego lepszego. Najbardziej podoba mi się, że mogę dowolnie regulować szerokość i że nic nie uciska, nawet po wielu godzinach Sprawdził mi się także jako ochrona niedosuszonej głowy po basenie.
kamilawu jest offline  
Stary 2009-09-24, 12:16   #684
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

evelinek, no ja też się spodziewałam czegoś ciut innego - ale sprawdziły się, zwłaszcza dla dzieci
na zimę zamówię polarkowe, zwłaszcza, że dostałam informacje o rabatach

ja tam jestem butowo zdywersyfikowana

Domi, nic ndzwyczajnego, zwykłe przepychanki o podział obowiązków ale ja choleryk jestem

relaxy może i piękne nie są ale w zimę na śnieg dla rebiaty jakk znalazł

---------- Dopisano o 12:15 ---------- Poprzedni post napisano o 12:13 ----------

Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
Pytanie do Ilony, ale mogę się podłączyć, też brałam original. Mam go już prawie dwa miesiące i jestem zadowolona. Najczęściej używam do ujarzmienia włosów i stwierdzam, że jeżeli chodzi o opaski tekstylne nigdy nie miałam niczego lepszego. Najbardziej podoba mi się, że mogę dowolnie regulować szerokość i że nic nie uciska, nawet po wielu godzinach Sprawdził mi się także jako ochrona niedosuszonej głowy po basenie.
a także jako kamuflaż niezbyt świeżych włosów
ja wzięłam sobie Medium i mógłby być ciut większy

---------- Dopisano o 12:16 ---------- Poprzedni post napisano o 12:15 ----------

pastereczko, masz świetnego futrzaka na swojej aukcji, szkoda że w brązie
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2009-09-24, 12:52   #685
beafrance
Zadomowienie
 
Avatar beafrance
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: uk
Wiadomości: 1 774
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość


pastereczko, masz świetnego futrzaka na swojej aukcji, szkoda że w brązie
ze co ? kota? krolika? co to za tajemniczy futrzak
beafrance jest offline  
Stary 2009-09-24, 12:58   #686
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Cytat:
Napisane przez beafrance Pokaż wiadomość
ze co ? kota? krolika? co to za tajemniczy futrzak
torebkę
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2009-09-24, 13:03   #687
gabs
Zadomowienie
 
Avatar gabs
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: stolica Warmii ;)
Wiadomości: 1 728
Wyślij wiadomość przez MSN do gabs
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Zakupoholizm to choroba postępujaca, aczkolwiek ma czasem momentu wyciszenia - żeby wybuchnąć ze zdwojoną siłą

Evelinek, ja też obcasowo klasyczna raczej, a na marznięcie znalazłam sposób - skoro zawsze marznę bo ciągnie od zimnej ziemi, to zainwestowałam całe 10 zł we wkładki ocieplające - i normalnie siok Tak jak przy przymrozkach stopy mi odpadały po 15 minutach na dworze, tak z wkładkami w tych samych butach śmigałam godzinkę bez żadnych rewolucji. Wkładki takie z folią pod spodem, zeby zimno odbijały - i można śmigać
__________________
KAT-TUN <- so proud to be HYPHEN!!!

/Girigiri de itsumo ikite itai kara.../
/Bo zawsze chciałam żyć na krawędzi.../

<Real Face by KAT-TUN>

1. Oszczędzam
2. Nie wydaję
3. Odkładam
4. I pojadę, zobaczycie!
gabs jest offline  
Stary 2009-09-24, 13:05   #688
beafrance
Zadomowienie
 
Avatar beafrance
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: uk
Wiadomości: 1 774
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

nie zdziwilabym sie jakby Pastereczka miala Paddington....
beafrance jest offline  
Stary 2009-09-24, 13:06   #689
Miciel
Wpisz tu zomzing
 
Avatar Miciel
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 12 908
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Cytat:
Napisane przez gabs Pokaż wiadomość
Evelinek, ja też obcasowo klasyczna raczej, a na marznięcie znalazłam sposób - skoro zawsze marznę bo ciągnie od zimnej ziemi, to zainwestowałam całe 10 zł we wkładki ocieplające - i normalnie siok Tak jak przy przymrozkach stopy mi odpadały po 15 minutach na dworze, tak z wkładkami w tych samych butach śmigałam godzinkę bez żadnych rewolucji. Wkładki takie z folią pod spodem, zeby zimno odbijały - i można śmigać
gabs ma rację: gruba podeszwa i wkładki z aluminium i walonko-relaksów nie potrzeba
Miciel jest offline  
Stary 2009-09-24, 13:26   #690
cotka
Zadomowienie
 
Avatar cotka
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 1 964
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część IV

Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
Dobra, wygrałaś
zdecydowanie wygrala

aha, zapomnialam- dominiko sliczne oczko zmalowalas
__________________
It always seems impossible... until it's done
cotka jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
mineraloholiczki, mineraly, plotki, plotkowy

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:44.