Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII - Strona 132 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-11-27, 20:04   #3931
aga79
Zakorzenienie
 
Avatar aga79
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 3 911
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Dostałam takiego maila chyba w wakacje, ale dostałam dodatkowo 10% zniżki a nie 20

Macie dziewczyny ten puder? http://pl.strawberrynet.com/makeup/h.../82555/#DETAIL
__________________
Insta https://instagram.com/aagawuu/
aga79 jest offline  
Stary 2009-11-27, 20:05   #3932
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

znacie tą nowość Chloe??
http://pl.strawberrynet.com/perfume/.../88937/#DETAIL
izabellini jest offline  
Stary 2009-11-27, 20:06   #3933
truskawcia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 22
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Dotyczy zamowień powyżej 50 dolarów. Bonus na zachętę do odnowienia wspolpracy z nimi. No i najważniejsze, ze sumuje sie to z pozostałymi rabatami, lojalnościowym i ilosciowym



truskawcia jest offline  
Stary 2009-11-27, 20:12   #3934
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez aga79 Pokaż wiadomość
Dostałam takiego maila chyba w wakacje, ale dostałam dodatkowo 10% zniżki a nie 20

Macie dziewczyny ten puder? http://pl.strawberrynet.com/makeup/h.../82555/#DETAIL
ktos go zamawial ostatnio, ale nie pamietam kto
Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
nie znam..
ilios jest offline  
Stary 2009-11-27, 20:19   #3935
innocencee
Zakorzenienie
 
Avatar innocencee
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 8 754
GG do innocencee
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość

to chyba nie jest nowość

w każdym bądź razie ja już je widziałam i wąchałam ale słaba jestem w opisywaniu zapachów

jak dla mnie to są one takie jakieś pudrowe
mi się baaardzo podobają
__________________


innocencee jest offline  
Stary 2009-11-27, 20:25   #3936
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez innocencee Pokaż wiadomość
to chyba nie jest nowość

w każdym bądź razie ja już je widziałam i wąchałam ale słaba jestem w opisywaniu zapachów

jak dla mnie to są one takie jakieś pudrowe
mi się baaardzo podobają
nowość w sensie NOWOŚĆ na truskawie
to zapach roku 2008

Edytowane przez izabellini
Czas edycji: 2009-11-27 o 20:31
izabellini jest offline  
Stary 2009-11-27, 20:27   #3937
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez aga79 Pokaż wiadomość
Dostałam takiego maila chyba w wakacje, ale dostałam dodatkowo 10% zniżki a nie 20

Macie dziewczyny ten puder? http://pl.strawberrynet.com/makeup/h.../82555/#DETAIL
heh nie znam ale ciekawy
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-11-27, 20:29   #3938
magtru
Rozeznanie
 
Avatar magtru
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 925
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

A ja chyba kliknę ten krem :
http://pl.strawberrynet.com/skincare.../12122/#DETAIL,
i szukam maseczki nawilżającej,

Mariola13dzięki za tę bazę, tak sobie myślę,że Artdeco chyba też nie da się pomacać, zapłacę za nią chociażby dla tej pudernicy
magtru jest offline  
Stary 2009-11-27, 20:35   #3939
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 850
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
bylam w sephorze i wachalam zwykla cinema i nie wiem mi sie kojarzy z jadore, ale z gory musze powiedziec, ze ja nosa do zapachow nie mam
Jadore ? ja bardzo lubię Jadore To lecę płacić

Cytat:
Napisane przez magtru Pokaż wiadomość
A ja chyba kliknę ten krem :
http://pl.strawberrynet.com/skincare.../12122/#DETAIL,
i szukam maseczki nawilżającej,

Mariola13dzięki za tę bazę, tak sobie myślę,że Artdeco chyba też nie da się pomacać, zapłacę za nią chociażby dla tej pudernicy
Miałam Art Deco, w Douglasie ona jest do pomacania również Ale tak sobie pomyslałam, że u mnie podkład załatwia sprawę bazy to juz nie będę szaleć

A-ha jak szukasz dobrej maseczki nawilżającej to polecam Payot. Jest teraz w promocji. Wczoraj ją uzyłam po kwasach. Cudowna
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu

Edytowane przez Mariola13
Czas edycji: 2009-11-27 o 20:36
Mariola13 jest offline  
Stary 2009-11-27, 20:36   #3940
innocencee
Zakorzenienie
 
Avatar innocencee
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 8 754
GG do innocencee
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
nowość w sensie NOWOŚĆ na truskawie
to zapach roku 2008

aaaa w tym sensie

to ja znam i tak jak powiedziałam mi się bardzo podoba

---------- Dopisano o 20:36 ---------- Poprzedni post napisano o 20:35 ----------

Cytat:
Napisane przez magtru Pokaż wiadomość
A ja chyba kliknę ten krem :
http://pl.strawberrynet.com/skincare.../12122/#DETAIL,
i szukam maseczki nawilżającej,

zachwalana jest ta maseczka nawilżająca


http://pl.strawberrynet.com/skincare.../20217/#DETAIL

ja wprawdzie jej jeszcze nie mam ale chyba już niedługo
__________________


innocencee jest offline  
Stary 2009-11-27, 20:39   #3941
albin_ek
Zakorzenienie
 
Avatar albin_ek
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 588
GG do albin_ek
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez truskawcia Pokaż wiadomość
Ojej, ta Truskawka to straszna kusicielka. Dawno nie robiłam zakupow podajac starego maila , a tu proszę : Tęsknimy za Tobą- 20 % rabat plus paletka Pretty do zakupów Też dostałyscie?
NIE
__________________
"Karzeł, który siedzi w człowieku, potrafił sklecić róże bez zapachu i trzęsące się pinczery, ale musiał pogodzić się, z chłodną odmową, jaką dały mu koty i lilie."
Eugen Skasa - Weiss
albin_ek jest offline  
Stary 2009-11-27, 20:39   #3942
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Jadore ? ja bardzo lubię Jadore To lecę płacić



Miałam Art Deco, w Douglasie ona jest do pomacania również Ale tak sobie pomyslałam, że u mnie podkład załatwia sprawę bazy to juz nie będę szaleć

A-ha jak szukasz dobrej maseczki nawilżającej to polecam Payot. Jest teraz w promocji. Wczoraj ją uzyłam po kwasach. Cudowna
no wlasnie ja tez lubie Jadore
ten ysl jest jakby troche ciezszy, ale dominujaca nuta jest podobna [ale w seph mieli oczywiscie ta podstawowa wersje, wiec nie wiem jak dokladnie pachnie ta ze sloneczkiem ]
ale ja chyba tez klikne
ilios jest offline  
Stary 2009-11-27, 20:40   #3943
magtru
Rozeznanie
 
Avatar magtru
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 925
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Dzięki! Może faktycznie ją kliknę. Szkoda kasy na bazę? Hm, z Artdeco uzywam namiętnie, może podkład to dobre wyjście, ale chyba zostane przy bazie, bo mi sie normalnie jakoś powieki pocą, w ciągu dnia twarz też matowię.
magtru jest offline  
Stary 2009-11-27, 20:41   #3944
Priyaa
Zakorzenienie
 
Avatar Priyaa
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: P-ń
Wiadomości: 3 036
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

ekhem... come heather klinikowy na tru....
__________________


Priyaa jest offline  
Stary 2009-11-27, 20:58   #3945
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 850
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
no wlasnie ja tez lubie Jadore
ten ysl jest jakby troche ciezszy, ale dominujaca nuta jest podobna [ale w seph mieli oczywiscie ta podstawowa wersje, wiec nie wiem jak dokladnie pachnie ta ze sloneczkiem ]
ale ja chyba tez klikne
Ja już zapłaciłam 2 zapachy które mi się niezmiennie podobają od dawna to:
Chanel Coco Madoiselle i Jadore Do innych miłość przychodzi i odchodzi Te dwa kocham stałą miłością Prawie jak męża

Cytat:
Napisane przez magtru Pokaż wiadomość
Dzięki! Może faktycznie ją kliknę. Szkoda kasy na bazę? Hm, z Artdeco uzywam namiętnie, może podkład to dobre wyjście, ale chyba zostane przy bazie, bo mi sie normalnie jakoś powieki pocą, w ciągu dnia twarz też matowię.
Nie wiem czy szkoda, bo a nuż jest lepsza od Artdekowej Artdecowa był żadsza, ta chociaż jej nie dotykała, ale rozmawiałam z konsultantką, która była obeznana w produktach Guerlaina powiedziała, że trzeba ja rozgrzać miedzy palcami i wtedy nap owieke, ale tylko do połowy powieki, absolutnie nie do załamania, bo jak stwierdziła, na bazę nie ma mocnych - każda będzie się zbierać w załamaniu powieki Jestem ciekawa czy ona jest sucha, bo jeślli jest to czy podbija kolor cieni czy tylko przedłuża ich trwałość Na przedłużeniu mi nie zależy, bo u mnie wszystko trzyma się super na podkłądzie, ale jeśli miałaby ozywiać i pogłębiać kolor to też bym się skusiła
Może weź i powiesz jaka jest
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2009-11-27, 20:58   #3946
innocencee
Zakorzenienie
 
Avatar innocencee
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 8 754
GG do innocencee
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez Priyaa Pokaż wiadomość
ekhem... come heather klinikowy na tru....

już nie ma
__________________


innocencee jest offline  
Stary 2009-11-27, 21:02   #3947
albin_ek
Zakorzenienie
 
Avatar albin_ek
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 588
GG do albin_ek
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez innocencee Pokaż wiadomość
już nie ma

własnie miałam pisać

Przepraszamy, ale na stanie magazynowym mamy tylko 0 sztuk, dlatego zaktualizowaliśmy ilość Twojego zamówienia do 0sztuk.
__________________
"Karzeł, który siedzi w człowieku, potrafił sklecić róże bez zapachu i trzęsące się pinczery, ale musiał pogodzić się, z chłodną odmową, jaką dały mu koty i lilie."
Eugen Skasa - Weiss
albin_ek jest offline  
Stary 2009-11-27, 21:12   #3948
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez leana1 Pokaż wiadomość
ja ubolewam nad cenami błota borghese bo kończy mi się już kiedy zrobią promocję
?
A co fajnego robi to błoto, było kiedyś w promocji?

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
heh wlasnie chce sobie zrobic, ale zgubilam ulotke od tego zestawu i nie chce jakiegos byka zrobic
bo tam chyba sie dodaje troche tego plynu do peelingu
I co znalazłaś ulotkę czy potrzebujesz instrukcji? Ja już dwa razy używałam więc jestem doświadczona

Cytat:
Napisane przez króliczek Pokaż wiadomość
a jaki zamawiasz? za mną chodzi pop diamond, ale jak tego nie znajdę to sobie kupie w drogerii rose, bo na tru mi się nie opłaca
Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no ja wlasnie 004 popa biore rose i amber mam, ale pop ma wedlug mnie najbardziej ciekawy odcien z nich wszystkich
Cytat:
Napisane przez króliczek Pokaż wiadomość
ohh, zazdroszczę Dimiti... pop za mną chodzi od dłuższego czasu
a amberka i rose miałam i w świat posłałam, bo mogę sobie kupić w każdej chwili, ale w sumie ich nie chcę
Cytat:
Napisane przez króliczek Pokaż wiadomość
nie, tylko rose i amber
jak się pop pojawi to będę krzyczeć
Dziewczyny poradzcie mi proszę, bo zaczyna chodzić za mną ten shimmer. Poczytałam o odcieniach i najbardziej by do mnie pasował 002 albo 004 (chyba dobrze zapamiętałam chodzi w każdym razie o te z różami) . Czytałam że podobno 004 jest fajny, chłodny, ale ktoś narzekał że on ma taki jakiś złoty pasek, ktory trzeba omijać. Możecie mi doradzić,który fajniejszy?

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
bylam w sephorze i wachalam zwykla cinema i nie wiem mi sie kojarzy z jadore, ale z gory musze powiedziec, ze ja nosa do zapachow nie mam
A ja byłam w Douglasie, wąchałam omawiane tu dziś perfumy "pogrzebowe" i to klasyczne Cinema- nawet mi się spodobał zapach ale strasznie denerwuje mnie nazwa, perfumy mają być dla mnie czymś luksusowym i nie mogę się psikać czymś co się nazywa po prostu "kino"

Edytowane przez Taszanta
Czas edycji: 2009-11-27 o 21:15
Taszanta jest offline  
Stary 2009-11-27, 21:18   #3949
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Ja już zapłaciłam 2 zapachy które mi się niezmiennie podobają od dawna to:
Chanel Coco Madoiselle i Jadore Do innych miłość przychodzi i odchodzi Te dwa kocham stałą miłością Prawie jak męża
ja jadac na wakacje w zeszlym roku dorwalam na bezclowce 20 ml perfum jadore i bylam tak wniebowzieta, ze wydalam na niego cala kase "na wszelki wypadek" jaka mialam

---------- Dopisano o 21:18 ---------- Poprzedni post napisano o 21:17 ----------

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
A co fajnego robi to błoto, było kiedyś w promocji?


I co znalazłaś ulotkę czy potrzebujesz instrukcji? Ja już dwa razy używałam więc jestem doświadczona









Dziewczyny poradzcie mi proszę, bo zaczyna chodzić za mną ten shimmer. Poczytałam o odcieniach i najbardziej by do mnie pasował 002 albo 004 (chyba dobrze zapamiętałam chodzi w każdym razie o te z różami) . Czytałam że podobno 004 jest fajny, chłodny, ale ktoś narzekał że on ma taki jakiś złoty pasek, ktory trzeba omijać. Możecie mi doradzić,który fajniejszy?



A ja byłam w Douglasie, wąchałam omawiane tu dziś perfumy "pogrzebowe" i to klasyczne Cinema- nawet mi się spodobał zapach ale strasznie denerwuje mnie nazwa, perfumy mają być dla mnie czymś luksusowym i nie mogę się psikać czymś co się nazywa po prostu "kino"
mnie tez ta nazwa dobija, jak kolonska jakas
[zawsze mozesz nie mowic nazwy, tylko, ze YSL ]
ilios jest offline  
Stary 2009-11-27, 21:25   #3950
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
A co fajnego robi to błoto, było kiedyś w promocji?

I co znalazłaś ulotkę czy potrzebujesz instrukcji? Ja już dwa razy używałam więc jestem doświadczona

Dziewczyny poradzcie mi proszę, bo zaczyna chodzić za mną ten shimmer. Poczytałam o odcieniach i najbardziej by do mnie pasował 002 albo 004 (chyba dobrze zapamiętałam chodzi w każdym razie o te z różami) . Czytałam że podobno 004 jest fajny, chłodny, ale ktoś narzekał że on ma taki jakiś złoty pasek, ktory trzeba omijać. Możecie mi doradzić,który fajniejszy?

A ja byłam w Douglasie, wąchałam omawiane tu dziś perfumy "pogrzebowe" i to klasyczne Cinema- nawet mi się spodobał zapach ale strasznie denerwuje mnie nazwa, perfumy mają być dla mnie czymś luksusowym i nie mogę się psikać czymś co się nazywa po prostu "kino"
poprosze o instrukcje nadal nie moge znalezc tej ulotki
co do shimmerow to rozowe sa 001 i 004 wedlug mnie 004 jest ladniejsza i ciekawsza, 001 to typowy roz, niczym sie nie wyroznia, no moze marka a 004 to taki chlodny jakby wrzos z poswiata zlota i wedlug mnie jest to bardzo ladne polaczenie kojarzy mi sie z czyms egzotycznym taki smakowity blysk jakbym miala decydowac, ktory lepszy to bym sie nie zastanawiala ani chwili tylko od razu brala 004
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-11-27, 21:30   #3951
aga79
Zakorzenienie
 
Avatar aga79
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 3 911
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
ktos go zamawial ostatnio, ale nie pamietam kto
Ujawnić sie kto kupił puder helenki

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
heh nie znam ale ciekawy
Może znajdzie jakis ochotnik co kupi i zda relację
__________________
Insta https://instagram.com/aagawuu/
aga79 jest offline  
Stary 2009-11-27, 21:33   #3952
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez aga79 Pokaż wiadomość
Ujawnić sie kto kupił puder helenki


Może znajdzie jakis ochotnik co kupi i zda relację
kto znalazl ten kupuje
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-11-27, 21:44   #3953
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
j
mnie tez ta nazwa dobija, jak kolonska jakas
[zawsze mozesz nie mowic nazwy, tylko, ze YSL ]
Byłam w Douglasie oblookać prasowane Meteoryty i zachwalany tu pokład Parure (odcienie iście murzyńskie, wszystkie dla mnie za ciemne). Perfum nie potrzebuje a wąchałam je dlatego, żeby mieć wyobrażenie o czym tu piszecie, np jaki jest zapach pogrzebu itp nie wiem czy ja się dobrze czuje?
Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
poprosze o instrukcje nadal nie moge znalezc tej ulotki
co do shimmerow to rozowe sa 001 i 004 wedlug mnie 004 jest ladniejsza i ciekawsza, 001 to typowy roz, niczym sie nie wyroznia, no moze marka a 004 to taki chlodny jakby wrzos z poswiata zlota i wedlug mnie jest to bardzo ladne polaczenie kojarzy mi sie z czyms egzotycznym taki smakowity blysk jakbym miala decydowac, ktory lepszy to bym sie nie zastanawiala ani chwili tylko od razu brala 004
dzięki wielkie, jaki profesjonalny opis - WOW- ale 004 jest więc raczej ciepły skoro ma złoto?

Instrukcja Borghese:
- nakładamy cienką warstwę maseczki, omijając okolice oczu
- aktywator wmasowujemy w maseczkę
-zostawiamy na 2 minuty
-masujemy twarz
-spłukujemy
- na koniec psikamy mgiełką

Edytowane przez Taszanta
Czas edycji: 2009-11-27 o 21:49
Taszanta jest offline  
Stary 2009-11-27, 21:50   #3954
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
Byłam w Douglasie oblookać prasowane Meteoryty i zachwalany tu pokład Parure (odcienie iście murzyńskie, wszystkie dla mnie za ciemne). Perfum nie potrzebuje a wąchałam je dlatego, żeby mieć wyobrażenie o czym tu piszecie, np jaki jest zapach pogrzebu itp nie wiem czy ja się dobrze czuje?

dzięki wielkie, jaki profesjonalny opis - WOW- ale 004 jest więc raczej ciepły skoro ma złoto?
i tu sie mylisz! tez myslalam, ze bedzie cieply bo jak slysze zloto to tylko mi sie z tym kojarzy ale ja jako typowy zimny typ unikam takich typowo cieplych cudeniek wiec tu sie przejmowac nie musisz bo przeciez nie kupowalabym sama popa skoro bym miala obawy, ze jest cieply?
wedlug mnie rose jest o wiele cieplejszym rozem. Ta 004 przez ten wrzos jest taka lodowata, a ta zlota poswiata nie jest ciepla mi sie to kojarzy ze wschodzem slonca takie odcienie ladne chlodne, ale takie kojarzace sie z latem nad morzem w Chorwacji zimny jest na pewno wiec bac sie nie musisz przynajmniej jak go macalam w marrionadu przy takim mocnym swietle a pozniej wyszlam na ulice to byl chlodziak sliczny

czyli pierw maseczka na buzke a pozniej na to aktywator tak? UuuuUU JAZDA bedzie!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-11-27, 21:51   #3955
dor6
Wtajemniczenie
 
Avatar dor6
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 111
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

[

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
ktos go zamawial ostatnio, ale nie pamietam kto

nie znam..
To ja

Cytat:
Napisane przez aga79 Pokaż wiadomość
Ujawnić sie kto kupił puder helenki


Może znajdzie jakis ochotnik co kupi i zda relację
Już się ujawniłam .

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
kto znalazl ten kupuje
O mnie mowa. Znalazłam jakiś czas temu, zamówiłam i wczoraj odebrałam.
__________________
moja fragrantica
dor6 jest offline  
Stary 2009-11-27, 21:53   #3956
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
Perfum nie potrzebuje a wąchałam je dlatego, żeby mieć wyobrażenie o czym tu piszecie, np jaki jest zapach pogrzebu itp nie wiem czy ja się dobrze czuje?
jak możesz robić sobie jaja z pogrzebu, hę??
izabellini jest offline  
Stary 2009-11-27, 22:02   #3957
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez dor6 Pokaż wiadomość
[

To ja

Już się ujawniłam .

O mnie mowa. Znalazłam jakiś czas temu, zamówiłam i wczoraj odebrałam.
i ??
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-11-27, 22:02   #3958
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
i tu sie mylisz! tez myslalam, ze bedzie cieply bo jak slysze zloto to tylko mi sie z tym kojarzy ale ja jako typowy zimny typ unikam takich typowo cieplych cudeniek wiec tu sie przejmowac nie musisz bo przeciez nie kupowalabym sama popa skoro bym miala obawy, ze jest cieply?
wedlug mnie rose jest o wiele cieplejszym rozem. Ta 004 przez ten wrzos jest taka lodowata, a ta zlota poswiata nie jest ciepla mi sie to kojarzy ze wschodzem slonca takie odcienie ladne chlodne, ale takie kojarzace sie z latem nad morzem w Chorwacji zimny jest na pewno wiec bac sie nie musisz przynajmniej jak go macalam w marrionadu przy takim mocnym swietle a pozniej wyszlam na ulice to byl chlodziak sliczny

czyli pierw maseczka na buzke a pozniej na to aktywator tak? UuuuUU JAZDA bedzie!
,tylko uważaj bo zapach maseczki przepiękny i mnie kusiło, żeby jej spróbować
Ale Ty opisujesz, po prostu genialnie, jestem pod wrażeniem


Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
jak możesz robić sobie jaja z pogrzebu, hę??

Edytowane przez Taszanta
Czas edycji: 2009-11-27 o 22:04
Taszanta jest offline  
Stary 2009-11-27, 22:06   #3959
dor6
Wtajemniczenie
 
Avatar dor6
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 111
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
i ??
... i włożyłam do szuflady




To bardzo delikatny rozświetlacz z bardzo delikatną różową poświatą.
__________________
moja fragrantica
dor6 jest offline  
Stary 2009-11-27, 22:08   #3960
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
,tylko uważaj bo zapach maseczki przepiękny i mnie kusiło, żeby jej spróbować
Ale Ty opisujesz, po prostu genialnie, jestem pod wrażeniem


heh wlasnie maseczka mnie tak kusi bo ten zapach taki sliczny, ze mam ochote troche polizac tej pomaranczowej masy
dziekuje musze jeszcze pocwiczyc, zeby lepiej kusic
ale serio serio pop jest absolutnym mistrzuniem wsrod shimmerow dla mnie nie taki typowy roz, tylko cos z "jajem"

---------- Dopisano o 22:08 ---------- Poprzedni post napisano o 22:07 ----------

Cytat:
Napisane przez dor6 Pokaż wiadomość
... i włożyłam do szuflady

To bardzo delikatny rozświetlacz z bardzo delikatną różową poświatą.
co za niedobra kobieta! nic nam nie pomoze w podjeciu decyzji!

heh mam nadzieje, ze go nie potrzebuje
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
truskawa, truskawka

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:54.