Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII - Strona 78 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-11-11, 21:22   #2311
abar18
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Żory
Wiadomości: 3 522
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez Lipglossjunkie Pokaż wiadomość
Daj linke do niego na Tru to poczytam opinie na MUA i Ci opowiem

dzięki Ci kochana
http://pl.strawberrynet.com/makeup/b.../94100/#DETAIL
abar18 jest offline  
Stary 2009-11-11, 21:27   #2312
candace1
Zakorzenienie
 
Avatar candace1
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 15 898
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez abar18 Pokaż wiadomość
dziewczyny a znacie może podkłady Bobbi Brown
mam chęc na ten matujący,ale totalnie nic nie słyszałam na temat tej formy
na necie też raczej nic nie ma, a zagraniczne str. odpadają ponieważ nie znam angielskiego
Ja znam markę - mam co prawda cienie tylko i pędzle ale są to najlepsze pędzle z jakimi miałam do czynienia
Cienie też są bardzo dobre, ale ja się rzadko maluję i na krótko więc nic więcej nie dodam
__________________
'If nobody hates you,
you're doing something wrong'
House
candace1 jest offline  
Stary 2009-11-11, 21:32   #2313
abar18
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Żory
Wiadomości: 3 522
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

kurcze mam straszną chęć,ale już kupiłam 2 inne podkłady z nieznanej mi firmy i była to wtopa
ja się przede wszystkim boję,żeby nie wchodził mi w pory-to jest moja największa zmora
abar18 jest offline  
Stary 2009-11-11, 21:39   #2314
Lipglossjunkie
Zakorzenienie
 
Avatar Lipglossjunkie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 8 251
GG do Lipglossjunkie
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez abar18 Pokaż wiadomość
Jest strasznie duzo opinii - 276


Przewaznie laski sa albo zachwycone, albo go nienaiwdza

Srednio dostal 3,2 gwiazdki/5

45% kupiloby jeszcze raz
__________________
Cute Overload
" Nie oczekuj zrozumienia, chowaj głębiej te rachunki! "
Guarana

Lipglossjunkie jest offline  
Stary 2009-11-11, 21:39   #2315
dennyrose
Zadomowienie
 
Avatar dennyrose
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 222
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

No nie, człowiek wyjechał na 1,5 dnia a tu 8 stron do nadrabiania

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Dziewczyny właśnie policzyłam, że czekam na 8 paczek z tru Oddział zamknięty [COLOR="Silver"]
Oddział truskawkowy będzie tylko i wyłącznie zamknięty
Ja myślę że nawet pielęgniarek tam nie będzie co by i one nie wpadły w nałóg

Widzę że na tapecie cały czas Nacre, ja juz na szczęście kupiłam w niedzielę
A te stile i SB mnie nie ruszają, zestaw Borghesse z wit. C tez mi nie potrzebny

Słuchajcie jaki numer: wczoraj na mieście spotkałam mojego Pana listonosza i pytam sie czy coś dla mnie ma (czekałam na przes z all) a on mi wyciąga pakę z fioletową wstążeczką (zapasowy balsam Biotherm). A mi normalnie szczęka opadła, musiałam mieć głupią minę bo chłop się spojrzał wystraszony a ja po prostu byłam w szoku bo ten balsam zamówiłam w piątek o godz 22 a dostałam go we wtorek o 15. To mój truskawkowy rekord szybkości - 3,5 dnia ( w tym weekend). Dodam że nie mieszkam w żadnym dużym mieście (ani to miasto wojewódzkie ani nawet byłe wojewódzkie) tylko takie zadupie normalnie.

Acha żeby nie było że jestem jakas inna: kupiłam sobie zestaw 3 mini balsamów Bliss - http://pl.strawberrynet.com/skincare...219/?CatgId=34 z promocji świątecznej
dennyrose jest offline  
Stary 2009-11-11, 21:40   #2316
Lipglossjunkie
Zakorzenienie
 
Avatar Lipglossjunkie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 8 251
GG do Lipglossjunkie
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Niektore narzekaja twierdza, ze malo kryje, a drugie pisza, ze jest dobrze napigmentowany i nie musza po nim uzywac korektora Jedna porownala krycie do DW Estee Lauder (ktory wedlug mnie jest mocno kryjacy)

Minusem jest brak pompki.

Plusem dla wiekszosci jest odcien. Gdzies czytalam, ze u Bobbi Brown wszytskie podklady sa zoltawe

Marudza , ze nie matuje na dlugo (nawet te, ktore sa nim zachwycone)

Teraz doczytalam, ze jedna laska, ktora ma mega tlusta cere byla zaczwycona jego zdolnosciami matujacymi

Chyba nic madrego z tego nie wyniknie

A moze masz gdzies Douglasa w poblizu? Bo chyba tam maja byc BB w Polsce

---------- Dopisano o 21:40 ---------- Poprzedni post napisano o 21:39 ----------

Cytat:
Napisane przez abar18 Pokaż wiadomość

Rozbila mi sie odp na dwa posty
__________________
Cute Overload
" Nie oczekuj zrozumienia, chowaj głębiej te rachunki! "
Guarana

Lipglossjunkie jest offline  
Stary 2009-11-11, 21:59   #2317
abar18
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Żory
Wiadomości: 3 522
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

jeszcze raz bardzo dziękuję za fatygę
ja nie potrzebuję dużego krycia, a pisały może czy podkreśla pory?
ja też coś próbowałam czytać i też zauważyłam,że albo komuś pasuje bardzo albo wcale
tylko te pory mnie wciąż irytują)
może Ty czgoś się doszukałaś?
abar18 jest offline  
Stary 2009-11-11, 22:02   #2318
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
Mejkapownia.. Cichoooo
Ja go nie klikam.
Prawda..?

Zresztą i tak miszczem kresek nie jestem. Chyba zapisze się na lekcje do Ciebie
ja akurat jeśli chodzi o linera to tez miszczem nie jestem - i dlatego go polecam bo jest łatwy w obsłudze
do tej pory byłam miszczem kredki - może awansuję na miszcza linerka

jeden.... klikasz ..... dwa .... klikasz..... trzy.....klikasz.....zamy kasz oczy...... cztery.... klikasz......pięć ...... kliknęłaś ......
a masz za kliknięcie pędzli
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Stary 2009-11-11, 22:09   #2319
Marigold19
Zakorzenienie
 
Avatar Marigold19
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 15 812
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Dziewczyny, gdzie Wy widzicie ten wosk do brwi Benefita?
__________________


Marigold19 jest offline  
Stary 2009-11-11, 22:11   #2320
Lipglossjunkie
Zakorzenienie
 
Avatar Lipglossjunkie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 8 251
GG do Lipglossjunkie
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez abar18 Pokaż wiadomość
jeszcze raz bardzo dziękuję za fatygę
ja nie potrzebuję dużego krycia, a pisały może czy podkreśla pory?
ja też coś próbowałam czytać i też zauważyłam,że albo komuś pasuje bardzo albo wcale
tylko te pory mnie wciąż irytują)
może Ty czgoś się doszukałaś?
jedna laska na drugiej stronie pisze, ze wlazi w pory
__________________
Cute Overload
" Nie oczekuj zrozumienia, chowaj głębiej te rachunki! "
Guarana

Lipglossjunkie jest offline  
Stary 2009-11-11, 22:16   #2321
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
ja akurat jeśli chodzi o linera to tez miszczem nie jestem - i dlatego go polecam bo jest łatwy w obsłudze
do tej pory byłam miszczem kredki - może awansuję na miszcza linerka

jeden.... klikasz ..... dwa .... klikasz..... trzy.....klikasz.....zamy kasz oczy...... cztery.... klikasz......pięć ...... kliknęłaś ......
a masz za kliknięcie pędzli
Ooo Ty
Idę spać - przez sen raczej nic nie klikne przynajmniej
ilios jest offline  
Stary 2009-11-11, 22:30   #2322
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

no i ja dumam nad DW
ale nie wiem czy Bone czy Sand ...
czy któraś z Was mogłaby mi porównać????
potrzebuję porcelanowego odcienia
izabellini jest offline  
Stary 2009-11-11, 22:32   #2323
st_ella
Wtajemniczenie
 
Avatar st_ella
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: moje miasto
Wiadomości: 2 239
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
matko ile wy ostatnio piszecie!!
człowiek włazi na watek i 3 strony czytania
właśnie o matko!


Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość

coraz bardziej mnie kusi wypróbowanie tych pędzli....
http://pl.strawberrynet.com/makeup/b...832/?CatgId=34
i tak musze kupić mały ściety - choć w sumie twardy a ten na pewno miękki.... no ale 4 pędzle za 50 zł....
co robić co robić
w końcu pędzli nigdy za wiele
no ja nad tym myślałąm bardzo mocno rano... wkońcu kliknęłam "utrwalacz do makijażu" Benefita sama nei wiem czy dobrze i czy to dobre...
ale czasem na imprezę utrwalic makijaż by sie przydało...


Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość

ooo, a te blyszczyki clinique juz zniknely? dobrze, ze juz kliknelam je
juz rano ich nie było... dlatego jestem nieco zasmucona bo nie znalazły sie w moim koszyku

Cytat:
Napisane przez ddaaiissyy Pokaż wiadomość
Słuchajcie, a te nacre też łagodzą rysy twarzy i troszkę niwelują zmarszczki?

O czymś mowiłyscie, ze ma efekt photoshopa i ładnie wygładza buźkę tylko juz nie wiem co
a z cery mieszanej ze skłonnościa do tłustej i skłonnością do trądiku? nie zrobia jakiejs karykatury?

Mariola a ty te kwasy i Filtry na przebarwienia czy na skórę podobna do mojej?
- juz sie boje jak mam czytać biochemie bo tam tyle postów sie płodzi co u Was.
a czytanie w pracy to istna porażka.. jestem serio uzależniona.
Do tego gdy was mocniej podczytuję to mam wieksze zapotrzebowanie ze strony...(oczywiście pisze o Tru)...

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
No właśnie i czy przyszło do Polski bo coś tam kiedyś gdzieś czytałam na ich stronie, żeby przy zamówieniu wybierać swój kraj, bo mogą występować jakieś różnice w zasadach i kosztach wysyłki
nie nie moze być...
na pewno wszystko bedzie dobrze...
czekam na dwa zamówienia jedno powinno być juz jutro. mam tylko nadzieję zę Pan listonosz zastanie kogoś w domu

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
tak sobie pomyslałam że z tych christmasowych specjalsów wyjść nie możemy a jeszcze przecież że tak powiem normalne specjalsy przed nami....
już się boję
może nie będzie nic ciekawego

a! i pytanie do madrych czy samoopalacz to mocny zapychacz?
__________________


Edytowane przez st_ella
Czas edycji: 2009-11-11 o 22:34
st_ella jest offline  
Stary 2009-11-11, 22:40   #2324
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

dziewczyny Platinum czy Diamond ze Scotta polecacie bardziej??
muszę dokonać wyboru, bo to ostatnie chwile z purchawek
izabellini jest offline  
Stary 2009-11-11, 22:48   #2325
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez dennyrose Pokaż wiadomość
No nie, człowiek wyjechał na 1,5 dnia a tu 8 stron do nadrabiania

Oddział truskawkowy będzie tylko i wyłącznie zamknięty
Ja myślę że nawet pielęgniarek tam nie będzie co by i one nie wpadły w nałóg

Widzę że na tapecie cały czas Nacre, ja juz na szczęście kupiłam w niedzielę
A te stile i SB mnie nie ruszają, zestaw Borghesse z wit. C tez mi nie potrzebny

Słuchajcie jaki numer: wczoraj na mieście spotkałam mojego Pana listonosza i pytam sie czy coś dla mnie ma (czekałam na przes z all) a on mi wyciąga pakę z fioletową wstążeczką (zapasowy balsam Biotherm). A mi normalnie szczęka opadła, musiałam mieć głupią minę bo chłop się spojrzał wystraszony a ja po prostu byłam w szoku bo ten balsam zamówiłam w piątek o godz 22 a dostałam go we wtorek o 15. To mój truskawkowy rekord szybkości - 3,5 dnia ( w tym weekend). Dodam że nie mieszkam w żadnym dużym mieście (ani to miasto wojewódzkie ani nawet byłe wojewódzkie) tylko takie zadupie normalnie.

Acha żeby nie było że jestem jakas inna: kupiłam sobie zestaw 3 mini balsamów Bliss - http://pl.strawberrynet.com/skincare...219/?CatgId=34 z promocji świątecznej
eee to mialas niespodzianke ladna! na pewno ci sie przyda jakis zestawik Stili:P nie pisz, ze nie bo ciezko uwierzyc!

Cytat:
Napisane przez majade Pokaż wiadomość
zdradaaaaaa

przestańcie nooo
ja już dziś robiłam zakupy!

AAAAAAAA

wariatki
ale jeszcze nie zaplacilam! no ale co mam zrobic, jak tak chwala, ze buzka taka piekna po nich?
Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
halo halo.
ja na razie kliknelam
tzn kliknelam
bede dumac, nie wykupia mi...
a potem pomysle czy zaplace
[jeszcze sie nie zdarzylo, zeby nie... ]

ja mysle, ze nacre nie beda taniej tam. poza tym nacre byly limitowanka na lato i w sephorach juz ich nie ma.. ja bym kliknela [ale jakby co to nie bij ]


nie moge z Was

[ja mam myslenie takie samo zawsze ]

taaak

ej... to ciekawe

ja czekam ba 4+1 , jesli za pedzelki zaplace
[na moje usprawiedliwienie mam to, ze tylko jedna paczka z 3 rzeczami jest ]
hehe i widzisz takie myslenie sie udziela teraz wiem na kogo mam to zwalic wszystko!

Cytat:
Napisane przez ddaaiissyy Pokaż wiadomość
Bosssshhhhe jak Wy kusicie niemiłosiernie !!!!!!!!
Juz prawie na nie kliknęłam...
Jeśli to zrobie... to chyba juz wiecej nic nie kupię a olejki to opalania to nie vichy avene itp a tylko pozostanie kolastyna i lirene
choc olejki to tylko na 2 tygodnie a nacres... pewnie dobre pol roku
I to jest argument ! On mnie przekonał !!!!!!!!

Jaki efekt?
KLIKAM !
prawidlowa decyzja!
Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
Imperiale nadaja taki mokry glam twarzy.
A Nacres ( podobnoz) robia photoshopa
to jedne i drugie sie przydadza

---------- Dopisano o 22:48 ---------- Poprzedni post napisano o 22:46 ----------

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
dziewczyny Platinum czy Diamond ze Scotta polecacie bardziej??
muszę dokonać wyboru, bo to ostatnie chwile z purchawek
zalezy co wolisz diamond jest bardziej widoczny, platinum to cos jak mythic, bialy ze srebrnymi-mini drobinkami
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-11-11, 22:56   #2326
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość

zalezy co wolisz diamond jest bardziej widoczny, platinum to cos jak mythic, bialy ze srebrnymi-mini drobinkami
kochana, a co masz na myśli pisząc "bardziej widoczny"??
izabellini jest offline  
Stary 2009-11-11, 23:02   #2327
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
kochana, a co masz na myśli pisząc "bardziej widoczny"??
bordziej sie blysko
a tak na serio to platinum jest bardziej dyskretny i mniej widoczny zawiera male drobinki, a diamond to juz daje takie jednolite i bardziej widoczne glow
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-11-11, 23:04   #2328
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

dzięki kochana
kupię obydwa
jeszcze Send mnie kusi
izabellini jest offline  
Stary 2009-11-11, 23:09   #2329
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 850
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez dennyrose Pokaż wiadomość
Oddział truskawkowy będzie tylko i wyłącznie zamknięty
Ja myślę że nawet pielęgniarek tam nie będzie co by i one nie wpadły w nałóg


Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
no i ja dumam nad DW
ale nie wiem czy Bone czy Sand ...
czy któraś z Was mogłaby mi porównać????
potrzebuję porcelanowego odcienia
Ja też dumałam przez jakieś 5 sekund, który wybrać po czym kliknęłam ...oba

Cytat:
Napisane przez st_ella Pokaż wiadomość

Mariola a ty te kwasy i Filtry na przebarwienia czy na skórę podobna do mojej?
- juz sie boje jak mam czytać biochemie bo tam tyle postów sie płodzi co u Was.
a czytanie w pracy to istna porażka.. jestem serio uzależniona.
Regularnie zaczęłam stosować filtry od wiosny jak wylazły mi jakieś przebarwienia. A teraz jak stosuję te wszystkie "wanishe" , żeby się wybielić, to mus jest używać wysokich filtrów, bo można się nabawić jeszcze większych
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2009-11-11, 23:15   #2330
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość


Ja też dumałam przez jakieś 5 sekund, który wybrać po czym kliknęłam ...oba

Regularnie zaczęłam stosować filtry od wiosny jak wylazły mi jakieś przebarwienia. A teraz jak stosuję te wszystkie "wanishe" , żeby się wybielić, to mus jest używać wysokich filtrów, bo można się nabawić jeszcze większych
a wysokie filtry to jakie? 20 wystarczy czy lepsza 30?

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
dzięki kochana
kupię obydwa
jeszcze Send mnie kusi
najlepiej kupic oba
no mnie wogole kusza te puderki, ale chyba wezme jeszcze 08 z blended klinika bo w koncu sprawdzony i i tak na niego mozna scotta trzasnac
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-11-11, 23:50   #2331
Canela77
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Witajcie Kochane Ja właśnie dołączyłam do grona Truskaweczek Kupiłam właśnie YSL Golden Gloss Shimmering Lip Gloss i Estee Lauder To mój debiut i już się nie mogę doczekać, tym bardziej, że widziałam, że przesyłeczka już dotarła do Polski
Mam jednak parę pytań co do zakupów, ale nie chciałabym Was zanudzać. Czy możecie mi pomóc np na priv i odpowiedzieć na parę pytań początkującej?
Canela77 jest offline  
Stary 2009-11-11, 23:55   #2332
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez Canela77 Pokaż wiadomość
Witajcie Kochane Ja właśnie dołączyłam do grona Truskaweczek Kupiłam właśnie YSL Golden Gloss Shimmering Lip Gloss i Estee Lauder To mój debiut i już się nie mogę doczekać, tym bardziej, że widziałam, że przesyłeczka już dotarła do Polski
Mam jednak parę pytań co do zakupów, ale nie chciałabym Was zanudzać. Czy możecie mi pomóc np na priv i odpowiedzieć na parę pytań początkującej?
rozumiemy, ze zapoznalas sie z pierwsza strona watku ?
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-11-12, 00:31   #2333
Lipglossjunkie
Zakorzenienie
 
Avatar Lipglossjunkie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 8 251
GG do Lipglossjunkie
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
no i ja dumam nad DW
ale nie wiem czy Bone czy Sand ...
czy któraś z Was mogłaby mi porównać????
potrzebuję porcelanowego odcienia

Bone jest mega jasny
__________________
Cute Overload
" Nie oczekuj zrozumienia, chowaj głębiej te rachunki! "
Guarana

Lipglossjunkie jest offline  
Stary 2009-11-12, 00:35   #2334
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez Lipglossjunkie Pokaż wiadomość
Bone jest mega jasny
znaczy się trupi??
na Tru wygląda ziemisto
izabellini jest offline  
Stary 2009-11-12, 01:35   #2335
Priyaa
Zakorzenienie
 
Avatar Priyaa
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: P-ń
Wiadomości: 3 036
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

dziewczyny, Wy normalnie jesteście maniaczki już
człowiek wyjdzie na kilka godzin i już nastukane 3 strony
ledwo żyję.. już nie dam rady nic kliknąć
__________________


Priyaa jest offline  
Stary 2009-11-12, 05:32   #2336
magtru
Rozeznanie
 
Avatar magtru
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 925
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez Canela77 Pokaż wiadomość
Witajcie Kochane Ja właśnie dołączyłam do grona Truskaweczek Kupiłam właśnie YSL Golden Gloss Shimmering Lip Gloss i Estee Lauder To mój debiut i już się nie mogę doczekać, tym bardziej, że widziałam, że przesyłeczka już dotarła do Polski
Mam jednak parę pytań co do zakupów, ale nie chciałabym Was zanudzać. Czy możecie mi pomóc np na priv i odpowiedzieć na parę pytań początkującej?
Golden Glossy kocham- jaki nr? A te pozostałe to co ? Napisz coś więcej.
magtru jest offline  
Stary 2009-11-12, 07:20   #2337
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
dzięki kochana
kupię obydwa
jeszcze Send mnie kusi
padlam
Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość




Ja też dumałam przez jakieś 5 sekund, który wybrać po czym kliknęłam ...oba



Regularnie zaczęłam stosować filtry od wiosny jak wylazły mi jakieś przebarwienia. A teraz jak stosuję te wszystkie "wanishe" , żeby się wybielić, to mus jest używać wysokich filtrów, bo można się nabawić jeszcze większych
5 sekund AZ TYLE??
ja tez musze sie filtrowac.. dopiero zaczynam bo u mnie cala rodzina z takim mysleniem - opalona = zdrowa, blada = chora. jak moja Sis zobaczyla, ze DW ma filtr ["az" 10..] to stwierdzila, ze dla niej to bez sensu, bo jak sie niby opali...
Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
a wysokie filtry to jakie? 20 wystarczy czy lepsza 30?



najlepiej kupic oba
no mnie wogole kusza te puderki, ale chyba wezme jeszcze 08 z blended klinika bo w koncu sprawdzony i i tak na niego mozna scotta trzasnac
klikaj blended klikaj ja go strasznie lubie, ten kolorek jest naprawde fajny i o dziwo pasuje i do mnie, i do np mojej opalonej siostry wiec na pewno nie bedziesz wygladac jak posypana maka
Cytat:
Napisane przez Canela77 Pokaż wiadomość
Witajcie Kochane Ja właśnie dołączyłam do grona Truskaweczek Kupiłam właśnie YSL Golden Gloss Shimmering Lip Gloss i Estee Lauder To mój debiut i już się nie mogę doczekać, tym bardziej, że widziałam, że przesyłeczka już dotarła do Polski
Mam jednak parę pytań co do zakupów, ale nie chciałabym Was zanudzać. Czy możecie mi pomóc np na priv i odpowiedzieć na parę pytań początkującej?
witaj ostrzegam od razu, ze truskawka to zlo, a my jestesmy straszne i ciagle sobie nawzajem generujemy potrzeby jakies... jak juz mysle, ze mam wszystkie potrzeby kosmetyczne zapewnione do konca swiata, to mnie dziewczyny uswiadamiaja, ze wcale nie

a jakie masz pytania? dawaj na prv [chociaz spokojnie mozesz na forum tez, my tu jak jedna wielka rodzina truskawkomaniaczek ]
Cytat:
Napisane przez Priyaa Pokaż wiadomość
dziewczyny, Wy normalnie jesteście maniaczki już
człowiek wyjdzie na kilka godzin i już nastukane 3 strony
ledwo żyję.. już nie dam rady nic kliknąć

nie dasz rady???
to juz faktycznie zle z Toba
[poza tym my takie gaduly, ze te 3 strony nadrabiania to nie sam spis zamowien wiec nie az takie straszne maniaczki ]
ilios jest offline  
Stary 2009-11-12, 07:26   #2338
ddaaiissyy
Zakorzenienie
 
Avatar ddaaiissyy
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: częstochowa /kraków
Wiadomości: 3 789
GG do ddaaiissyy
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez Marigold19 Pokaż wiadomość
Dziewczyny, gdzie Wy widzicie ten wosk do brwi Benefita?
ja takie coś do brwi benefita znalazłam - nie wiem czy o to Ci chodziło?

http://pl.strawberrynet.com/makeup/b.../94936/#DETAIL
__________________
Kiedyś byłaś jak kropelka, czułaś serca mego bicie
i już wtedy wiedziałaś jak jest wielka miłość, która daje życie

Gabrysia 27.05.2011, godz. 3.10
Twój pierwszy krzyk...

ddaaiissyy jest offline  
Stary 2009-11-12, 08:22   #2339
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

ja zamawialam tez to http://pl.strawberrynet.com/makeup/b...Id=13057#13057
[ale jak zwykle nie wiem jak sie to sprawdza, bo ja taka dobra i 2/3 rzeczy z tru nie dla mnie, tylko dla innych - to akurat dostanie przyjaciolka na Swieta ]

---------- Dopisano o 08:18 ---------- Poprzedni post napisano o 07:34 ----------

aha, a dla tych, ktore czaily sie na roz clinique - sa 2 nowe kolory iced lotus i cupid

---------- Dopisano o 08:22 ---------- Poprzedni post napisano o 08:18 ----------

mam pytanko - do dziewczyn ktore korzystaly z naszyjnikowej promocji... bo znowu jest
i nie wiem czy on taki fajny i warto?
ilios jest offline  
Stary 2009-11-12, 09:24   #2340
Lipglossjunkie
Zakorzenienie
 
Avatar Lipglossjunkie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 8 251
GG do Lipglossjunkie
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
znaczy się trupi??
na Tru wygląda ziemisto
Nie jest doslownie, ale mialam probke i byl dla mnie mocno za jasny A bylam wtedy 020 z Shiseido Sand nie widzialam na zywo, ale podobo jest dla zoltkow
__________________
Cute Overload
" Nie oczekuj zrozumienia, chowaj głębiej te rachunki! "
Guarana

Lipglossjunkie jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
truskawa, truskawka

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:07.