Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII - Strona 81 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-11-12, 15:18   #2401
coctail
Rozeznanie
 
Avatar coctail
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 673
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
O ja przeklęta
Wmawiałam sobie że nic nie potrzebuje... i dobrze mi było z tym.
Teraz się uparłam na głupawy łancuszek i zaczęłam grzebać i grzebać i co?
Pomózcie mi się zdecydować
Bez czego żyć nie będę mogła?
http://pl.strawberrynet.com/makeup/l.../71222/#DETAIL
http://pl.strawberrynet.com/makeup/h.../49485/#DETAIL
http://pl.strawberrynet.com/makeup/s.../55523/#DETAIL
http://pl.strawberrynet.com/makeup/s.../77198/#DETAIL



Fajny ten korektor jest? Moze korektor bo mi się konczy

Jeszcze fajne masełka gdzies widziałam
ja mam ten lancome, poza kolorem nic ciekawego... już na pewno żaden ekstremalny efekt

nad korektorem SB również się zastanawiam
__________________
http://www.bitedelite.pl Zapraszam na KONKURS
coctail jest offline  
Stary 2009-11-12, 15:21   #2402
Guarana
Zakorzenienie
 
Avatar Guarana
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 4 909
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Tylko nie tego Lancomiaka Ja się skusiłam na jakijś wcześniejszej promocji i to badziewko jakich mało. NIC nie robi.
A Surrealist Nałożony na bazę lancomową to już w ogóle odjazd I to śliczne opakowanie
Guarana jest offline  
Stary 2009-11-12, 15:22   #2403
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez coctail Pokaż wiadomość
ja mam ten lancome, poza kolorem nic ciekawego... już na pewno żaden ekstremalny efekt

nad korektorem SB również się zastanawiam

No to korektor
Jestescie niezasątpione

To może surrealista też?
Bedzie 3 sztuki i dodatkowa promocja

Acha... Dimito leci do Ciebie paczka!

Edytowane przez virtual_reality
Czas edycji: 2009-11-12 o 15:24
virtual_reality jest offline  
Stary 2009-11-12, 15:30   #2404
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 854
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
aaaaa
i jeszcze wam napiszę jaka szurnięta jestem
wygrałam perfumy w pewnym czasopiśmie - i co??
i zamiast się ucieszyćto się zmartwiłam że marka nieznana mi bliżej ( Suu Masaki Matsushima - ponoć dostępne w Sephorze ale w życiu nie widziałam) - no w każdym razie się zmartwiłam że takie nieznane to mi sie nie uda na allegro opchnąć i za to na truskawie czegoś do malowaia kupić
nieźle szurnięta jestem, co
Czyżby Mintea ? To śliczny zapach

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
tak sobie myślę że 2 dni temu miałąm numer zamówienia kończący się cyfrą 28729 a dziś 36405 - czy to możliwe że oni mają 8000 zamówieńw ciągu 2 dni!! rany - ale to musi moloch być !!!
O tak
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2009-11-12, 15:35   #2405
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Czyżby Mintea ? To śliczny zapach



O tak
Mam nowe marzenie... chcę zostać pracownikiem tru w HK
Hej norweżki, myślicie że UC zna norweski?
virtual_reality jest offline  
Stary 2009-11-12, 15:37   #2406
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Czyżby Mintea ? To śliczny zapach

O tak

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
No to korektor
Jestescie niezasątpione

To może surrealista też?
Bedzie 3 sztuki i dodatkowa promocja

Acha... Dimito leci do Ciebie paczka!
oOoo to juz sie doczekac nie moge!
surrealiste za taka cene warto wyprobowac ja tez kliknelam

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
1:0 dla surrealista

Nie kuś bo zas wygrzebie następne 10 rzeczy i nie zasnę przez tydzien

to surralist albo korektor, moze koretor a kto chwalił? Bo nie wiem czy nie będzie za ciężki

Dziewczyny pytanie!
Jest sporo zestawów clinique, widzicie w którymś DDML do skóry tłustej lub mieszanej? Czy wszystkie sa do suchej
Moze by tak Zenka zapytać, ale to może byc ryzykowne
a nie pamietam, ale dziewczyny kupowaly jak byl w promocji po 2 sztuki pakowany
podobno super kryje
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-11-12, 15:38   #2407
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Czyżby Mintea ? To śliczny zapach



O tak
na zdjęciu jest taki http://www.allegro.pl/item804106218_...00zl_fvat.html
jeszcze nie wiem jak pachnie - chyba sie przejdę do sephory powąchać zanim doczekam się przesyłki

rany - gdyby oni nas do takiego magazynu wpuścili.....
dziewczyny.....
ale byłaby imprezka
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?


Edytowane przez mejkapownia
Czas edycji: 2009-11-12 o 15:52
mejkapownia jest offline  
Stary 2009-11-12, 15:39   #2408
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

dziewczyny to Nacre już nie kupować skoro będę miała dwóch Scottów??
czy efekt podobny jest po nich??
izabellini jest offline  
Stary 2009-11-12, 15:40   #2409
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Powiedzcie czy ja jestem normalna?
Zapłaciłam własnie ponad 97zł żeby zaspokoić dzikie pragnienie srebrnego łancuszka... nie łatwiej było zwyczajnie kupić wisiorek?
virtual_reality jest offline  
Stary 2009-11-12, 15:41   #2410
phdwao
Zakorzenienie
 
Avatar phdwao
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wlkp.
Wiadomości: 22 836
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez Guarana Pokaż wiadomość
Tylko nie tego Lancomiaka Ja się skusiłam na jakijś wcześniejszej promocji i to badziewko jakich mało. NIC nie robi.
A Surrealist Nałożony na bazę lancomową to już w ogóle odjazd I to śliczne opakowanie
ja tego lankomaniaka kupiłam i jeszcze nie otwarłam bo mnie wciąż zniechęcacie
phdwao jest offline  
Stary 2009-11-12, 15:42   #2411
Moniczka18
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: NS
Wiadomości: 38
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Dziewczyny odwiedzajcie mój watek i napiszcie swoje zdanie http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=380758 czekam
Moniczka18 jest offline  
Stary 2009-11-12, 15:49   #2412
Guarana
Zakorzenienie
 
Avatar Guarana
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 4 909
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez phdwao Pokaż wiadomość
ja tego lankomaniaka kupiłam i jeszcze nie otwarłam bo mnie wciąż zniechęcacie
O Mamusiu
Guarana jest offline  
Stary 2009-11-12, 15:51   #2413
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Lightbulb Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Powiedzcie czy ja jestem normalna?
Zapłaciłam własnie ponad 97zł żeby zaspokoić dzikie pragnienie srebrnego łancuszka... nie łatwiej było zwyczajnie kupić wisiorek?
ale gdzie bys taki ladny kupila? zreszta to jest PREZENT a prezenty sa bezcenne!
Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
dziewczyny to Nacre już nie kupować skoro będę miała dwóch Scottów??
czy efekt podobny jest po nich??
KUPIC KUPIC!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-11-12, 15:52   #2414
phdwao
Zakorzenienie
 
Avatar phdwao
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wlkp.
Wiadomości: 22 836
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez Guarana Pokaż wiadomość
O Mamusiu
no coo, niepotrzebnie kupowałam
phdwao jest offline  
Stary 2009-11-12, 15:54   #2415
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 854
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Mam nowe marzenie... chcę zostać pracownikiem tru w HK


Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość


Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
na zdjęciu jest takihttp://www.allegro.pl/item804106218_masaki_mats ushima_suu_80ml_kurier_bo n_100zl_fvat.html
jeszcze nie wiem jak pachnie - chyba sie przejdę do sephory powąchać zanim doczekam się przesyłki

rany - gdyby oni nas do takiego magazynu wpuścili.....
dziewczyny.....
ale byłaby imprezka
A nie to tego Masaki nie znam
To by była dopiero gorączka pobuszować w takim magazynie

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Powiedzcie czy ja jestem normalna?
Zapłaciłam własnie ponad 97zł żeby zaspokoić dzikie pragnienie srebrnego łancuszka... nie łatwiej było zwyczajnie kupić wisiorek?
Normalna nie jesteś, ale komu to mówisz My tu wszystkie takie

Cytat:
Napisane przez phdwao Pokaż wiadomość
ja tego lankomaniaka kupiłam i jeszcze nie otwarłam bo mnie wciąż zniechęcacie
Eee to weź go sprzedaj i kup inny
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2009-11-12, 15:55   #2416
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość

KUPIC KUPIC!
serio?? się powaham jeszcze minutę
izabellini jest offline  
Stary 2009-11-12, 15:55   #2417
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
ale gdzie bys taki ladny kupila? zreszta to jest PREZENT a prezenty sa bezcenne!

KUPIC KUPIC!
No tak, u nas nie ma hongkongowych i będę się chwalić że dostałam w prezencie a jak

Cytat:
Napisane przez phdwao Pokaż wiadomość
no coo, niepotrzebnie kupowałam
Ja myślę że na allegro przyjmą go z otwartymi potrfelami, na targowisku zresztą tez ktoś się nim chetnie zaopiekuje
virtual_reality jest offline  
Stary 2009-11-12, 15:56   #2418
Guarana
Zakorzenienie
 
Avatar Guarana
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 4 909
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez phdwao Pokaż wiadomość
no coo, niepotrzebnie kupowałam
Ty masz tak cudne rzęsy że żaden tusz do zadań specjalnych nie jest Ci potrzebny więc może akurat ten lancomiaczek Cię nie rozczaruje. Daj mu szansę - otwórz go!
Guarana jest offline  
Stary 2009-11-12, 15:57   #2419
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość








A nie to tego Masaki nie znam
To by była dopiero gorączka pobuszować w takim magazynie



Normalna nie jesteś, ale komu to mówisz My tu wszystkie takie



Eee to weź go sprzedaj i kup inny
Mariolka true true

Edytowane przez virtual_reality
Czas edycji: 2009-11-12 o 16:00
virtual_reality jest offline  
Stary 2009-11-12, 16:01   #2420
phdwao
Zakorzenienie
 
Avatar phdwao
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wlkp.
Wiadomości: 22 836
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość

Eee to weź go sprzedaj i kup inny
no właśnie, spróbuje

---------- Dopisano o 16:00 ---------- Poprzedni post napisano o 15:57 ----------

Cytat:
Napisane przez Guarana Pokaż wiadomość
Ty masz tak cudne rzęsy że żaden tusz do zadań specjalnych nie jest Ci potrzebny więc może akurat ten lancomiaczek Cię nie rozczaruje. Daj mu szansę - otwórz go!
mówisz?? to moze otworze Ty w sumie widziałas moje oczne patyczaki

---------- Dopisano o 16:01 ---------- Poprzedni post napisano o 16:00 ----------

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Ja myślę że na allegro przyjmą go z otwartymi potrfelami, na targowisku zresztą tez ktoś się nim chetnie zaopiekuje
no też prawda

hmm może otworze jak każe Guari
phdwao jest offline  
Stary 2009-11-12, 16:09   #2421
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
serio?? się powaham jeszcze minutę
eeee nie ladnie sie wahac jezeli jest okazja
Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
No tak, u nas nie ma hongkongowych i będę się chwalić że dostałam w prezencie a jak

Ja myślę że na allegro przyjmą go z otwartymi potrfelami, na targowisku zresztą tez ktoś się nim chetnie zaopiekuje
no wlasnie! trzeba sie chwalic
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-11-12, 16:15   #2422
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
eeee nie ladnie sie wahac jezeli jest okazja


no wlasnie! trzeba sie chwalic
Wiem!
Będę mówić że dostałam od nowego przyjaciela... Zenniego
virtual_reality jest offline  
Stary 2009-11-12, 16:16   #2423
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

masz rację!!
Nacre za 110 PLN się nadarzyły, więc trzeba brać
do kompletu wzięłam Cinema Festival i Chanelkę prasowaną Peach, o której marzę od roku

Edytowane przez izabellini
Czas edycji: 2009-11-12 o 16:46
izabellini jest offline  
Stary 2009-11-12, 16:45   #2424
ddaaiissyy
Zakorzenienie
 
Avatar ddaaiissyy
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: częstochowa /kraków
Wiadomości: 3 789
GG do ddaaiissyy
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość

O tak
WOW to zdj truskawki ?? OMG ! Ależ to wielkie Szok !! Ile tam ludzi musi pracowac, a uwijają sie jak mrówki

Mam polecony
Albo UC albo samoopalacz biothermu chyba, juz sie gubie
__________________
Kiedyś byłaś jak kropelka, czułaś serca mego bicie
i już wtedy wiedziałaś jak jest wielka miłość, która daje życie

Gabrysia 27.05.2011, godz. 3.10
Twój pierwszy krzyk...

ddaaiissyy jest offline  
Stary 2009-11-12, 17:00   #2425
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
masz rację!!
Nacre za 110 PLN się nadarzyły, więc trzeba brać
do kompletu wzięłam Cinema Festival i Chanelkę prasowaną Peach, o której marzę od roku
pokaz zdjecia! chetnie lookne co to ladnego kliknelas
Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Wiem!
Będę mówić że dostałam od nowego przyjaciela... Zenniego

teraz to jeszcze wszyscy pomysla, ze z obcokrajowcami sie spotykasz specjalnie dla prezentow
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-11-12, 17:07   #2426
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
pokaz zdjecia! chetnie lookne co to ladnego kliknelas



teraz to jeszcze wszyscy pomysla, ze z obcokrajowcami sie spotykasz specjalnie dla prezentow
Wiesz ja sie boje myśleć co sobie inni o mnie myślą... czasami mi się wydaję ze takie spotkania sponsorowane to przy tym pikuś... pan pikuś
virtual_reality jest offline  
Stary 2009-11-12, 17:13   #2427
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 854
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

[QUOTE=ddaaiissyy;15238944]WOW to zdj truskawki ?? OMG ! Ależ to wielkie Szok !! Ile tam ludzi musi pracowac, a uwijają sie jak mrówki

To nie truskawka, ale tru pewnie wygląda podobnie
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2009-11-12, 17:15   #2428
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
pokaz zdjecia! chetnie lookne co to ladnego kliknelas
http://us.strawberrynet.com/perfume/.../67352/#DETAIL
http://us.strawberrynet.com/makeup/c.../35522/#DETAIL w rzeczywistości nie jest tak różowy jak na zdjęciu Tru
za każdym razem chodzę koło niego w S, więc postanowiłam go nabyć
izabellini jest offline  
Stary 2009-11-12, 17:23   #2429
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Wiesz ja sie boje myśleć co sobie inni o mnie myślą... czasami mi się wydaję ze takie spotkania sponsorowane to przy tym pikuś... pan pikuś
hehe nasza truskawa to niczym Pan Pikus w obsludze wchodzisz, klikasz i masz! mozna by tak kogos wkrecil, ze polowa tych kosmetykow, ktore mamy to od dobrego znajomego zennusia, ktory co jakis czas przywozi jakies prezenciki, na swieta, walentynki itd
Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
http://us.strawberrynet.com/perfume/.../67352/#DETAIL
http://us.strawberrynet.com/makeup/c.../35522/#DETAIL w rzeczywistości nie jest tak różowy jak na zdjęciu Tru
za każdym razem chodzę koło niego w S, więc postanowiłam go nabyć
oOoo fajne a te perfumki jakie sa? bo ostatnio mam slabosc do YSL
heh puderek tez bedziesz musiala zrecenzowac ja mam tylko do poprawek isadore, a przydalby sie jakis ciut jasniejszy moze tak na zime
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-11-12, 17:49   #2430
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VII

z tych uniwersalnych Chanelek polecam tylko i wyłącznie kolor PEACH
reszta jest do bani
puder ten nie nadaje się raczej do tłustych cer
stanowi wykończenie, taką satynkę na buźce, ten kolorek fajnie ożywia jak ktoś ma ziemistą cerę
tyle z dotychczasowych obserwacji
jak poużywam to polecę lub znienawidzę
izabellini jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
truskawa, truskawka

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:59.