Fergussoonku... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2009-09-28, 21:18   #1
Moccari
Wtajemniczenie

Fergussoonku...

...to dla Ciebie...
nie popisałam się, nawet nie myślałam co by tu zmalować ale wiesz że cokolwiek, aby mieć na buzi te cuuuuuudaaa

Jesteś Słońcem i Gwiazdką i Aniołkiem i wszyyystkim co najlepsze na świecie DZIĘKUJĘ

Makijaż wyobraźcie sobie był kolorowy i się uparłam, jak będzie u mnie słońce to nie odpuszczę i zrobię ten sam makijaż a później edytuję ten wątek i wstawię noooormalne zdjęcia

Buzia:
~yyy nie znam się na tym ale dałam Olive Fair zmieszane z Golden Fair wyszło idealnie (flesz mi rozjaśnia buzię, dlatego dodałam zdjęcie bez flesza)
~do tego róż Pink Ribbon
~i perełki o których tylko mogłam śnić

Oczy:
~Inglot (jasny Sprint nowy79, fiolet i turkus też był (wiem nie widać))
~Mac Deep Truth
~liner MonAmi
Rzęsy:
~Bourjois
Brwi:
~Essence
Usta:
~Vipera 105romance

P.S. Wstyd mi dodawać już moje makijaże od kiedy widzę co się tu wyprawia

Edytowane przez Moccari
Czas edycji: 2009-09-30 o 07:58 Powód: skleroza
Moccari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-28, 21:34   #2
cathy
Organizatorka

GG do cathy
Dot.: Fergussoonku...

myślałam, że po urodzie Fergi już żadna buzia nie zrobi na mnie większego wrażenia, a tu po prostu padłam ... To nieprzyzwoite być tak piękną ! Ja stanowczo protestuję !
Sama nie wiem, co mnie bardziej urzeka - uroda czy makijaż.. aż głupio tak zachwycać się kobietami, ale po prostu chylę czoła
Przepięknie ! (i w dodatku mineralnie, co mnie podwójnie cieszy - oj, bedę Cię namawiać na udział w konkursach na mineralnym forum, oj będę )
cathy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-28, 21:40   #3
elly2
Wtajemniczenie