Problem - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-09-29, 21:56   #1
MILA LASKA
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 15

Problem


Witam mam pytanie czy moge uzywac lampy uv do swoich naturalnych paznokci tzn popomalowaniu paznokci czy moge se je suszyc? Dziekuje ...
MILA LASKA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-30, 09:21   #2
Magali
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Tarnów
Wiadomości: 2 099
GG do Magali
Dot.: Problem

Lampa UV nie służy do suszenia, ale polimeryzacji żeli UV, a co za tym idzie lakieru nie wysuszysz.

Edytowane przez Magali
Czas edycji: 2009-09-30 o 09:23
Magali jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-30, 11:27   #3
MILA LASKA
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 15
Dot.: Problem

Cytat:
Napisane przez Magali Pokaż wiadomość
Lampa UV nie służy do suszenia, ale polimeryzacji żeli UV, a co za tym idzie lakieru nie wysuszysz.
Dzieki serdeczne za odpowiedz.Pamietam jak se robilam wzor na swoje paznokcie u kosmetyczki i ona pozniej suszyla mi je w lampie uv .Pozdrawiam
MILA LASKA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-30, 22:12   #4
Kotkaja
Raczkowanie
 
Avatar Kotkaja
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Jelenia Góra
Wiadomości: 203
Dot.: Problem

Cytat:
Napisane przez MILA LASKA Pokaż wiadomość
Dzieki serdeczne za odpowiedz.Pamietam jak se robilam wzor na swoje paznokcie u kosmetyczki i ona pozniej suszyla mi je w lampie uv .Pozdrawiam
może nałożyła Ci specjalny żel do naturalnych paznokci? albo to nie była lampa uv tylko suszarka do lakieru?, bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że używała promieni UV do lakieru, byłby to bezsens, albo wręcz głupota- bez urazy.
Kotkaja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-01, 10:37   #5
MILA LASKA
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 15
Dot.: Problem

Jezu dzieki serdeczne dobrze ze se nie robilam choc pewnie nic by mi sie nie stalo pozdrawiam
MILA LASKA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-06, 16:04   #6
MILA LASKA
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 15
Dot.: Problem

Mam pytanie czym moge pomalowac paznokcie po zrobieniu na nich wzorkow aby nie odpadly.Zwykly lakier nie trzyma zabardzo.Moje następne pytanie to czym najlepiej przykleic tipsa zeby nie odpadl szybko?Czy to mogą byc żele?Prosze o pomoc.Dzieki serdeczne...

---------- Dopisano o 15:04 ---------- Poprzedni post napisano o 13:38 ----------

Witam juz pocztalam sobie że tipsów nie przykleja się żelami wiec czym przykleic żeby sie trzymaly?
MILA LASKA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-06, 19:23   #7
agatacia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Irl
Wiadomości: 914
Dot.: Problem

Cytat:
Napisane przez MILA LASKA Pokaż wiadomość

---------- Dopisano o 15:04 ---------- Poprzedni post napisano o 13:38 ----------

Witam juz pocztalam sobie że tipsów nie przykleja się żelami wiec czym przykleic żeby sie trzymaly?

myślę, że klej do tipsów byłby dobrym pomysłem.
__________________
Willows whiten, aspens quiver,
Little breezes dusk and shiver
Thro' the wave that runs for ever
By the island in the river
Flowing down to Camelot
agatacia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-06, 19:40   #8
MILA LASKA
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 15
Dot.: Problem

Tak przeciez przy niektorych tipsach sa kleje tylko slabo trzymaja tipsy.Dzieki za podpowiedz.
MILA LASKA jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:47.