Hm, coś bym zmieniła-powiało u mnie nudą. Czekam na propozycje - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-10-19, 14:47   #31
EVKUS
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 68
GG do EVKUS
Dot.: Hm, coś bym zmieniła-powiało u mnie nudą. Czekam na propozycje

Co wy na to babeczki?
EVKUS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-19, 23:14   #32
Marzeniatko
Zakorzenienie
 
Avatar Marzeniatko
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 11 671
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Hm, coś bym zmieniła-powiało u mnie nudą. Czekam na propozycje

http://wizaz.pl/forum/attachment.php...9&d=1255956394
To cięcie mi się podoba. Kolorki raczej ciepłe powinnaś nosić, czerń chyba nie jest dla Ciebie.
__________________
fragment mojego makijażowego świata

B L O G


Marzeniatko wystarczy Marzena
Marzeniatko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 10:09   #33
karojen24
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 439
Dot.: Hm, coś bym zmieniła-powiało u mnie nudą. Czekam na propozycje

Tez stawiam na 4.
Jesli kolor Ci sie wyplukuje to sprubuj jeszcze raz polozyc tego Castinga. Juz nie powinien tak szybko sie zmywac. Jesli boisz sie tej zieleni, o ktorej pisalas, to mozna tamte kolor pomieszac z innym, kt ory ma w sobie czerwony pigment. Tzn. miesza sie ten 1 caly perlowy z odrobinka tego drugiego. W ten sposob odcien zielony, szary zostaje przelamany. Kiedys slyszalam o tej metodzie i postanowilam zaryzykowac-kolor faktycznie sie ocieplil i wpadal w taki jasniutki brazowy.NIE PROBOWÀLAM TEGO JEDNAK NA CASTINGU. Wiec nie wiem jak on moglby sie zachowac. Moze wyprobuj jakas sprawdzona farbke. ktora dziewczyny moga polecic.Na pewno pozostalabym w bezowych odcieniach, od srednieo blondu do jasnego brazu.
Pozdrawiam
karojen24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 11:19   #34
EVKUS
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 68
GG do EVKUS
Dot.: Hm, coś bym zmieniła-powiało u mnie nudą. Czekam na propozycje

Dzięki dziewczyny za rady. NIE MA TO JAK BABKI!!!! A ty Karojen24 jaki masz teraz kolorek na głowie?

---------- Dopisano o 11:19 ---------- Poprzedni post napisano o 11:13 ----------

Marzeniatko i inne dziewczyny, nie wiem kompletnie jak się czesać-chodzi mi o fryzurę wygodną. Do pracy związuje włoski w kucych i zaczesuję je do tyłu.
Mam już prawie 35 lat i chciałabym wyglądać elegancko. Macie coś dla mnie? )))))
EVKUS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 16:55   #35
Marzeniatko
Zakorzenienie
 
Avatar Marzeniatko
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 11 671
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Hm, coś bym zmieniła-powiało u mnie nudą. Czekam na propozycje

Najfajniej wyglądają puszyste, lekko uniesione, rozpuszczone włosy W upięciach niestety nie doradzę za bardzo, bo sama najbardziej lubię rozpuszczone, a wiążę zazwyczaj tylko w domu, ale może znajdziesz coś w tym wątku
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=195352
i to jest też bardzo przydatna strona:
http://www.rasysa.com/m/2007_keratine/vol51.html
na dole masz zdjęcia fryzur i klikasz na nie, a z boku jest pokazane ich wykonanie.
__________________
fragment mojego makijażowego świata

B L O G


Marzeniatko wystarczy Marzena
Marzeniatko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 17:37   #36
aniksa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 458
Dot.: Hm, coś bym zmieniła-powiało u mnie nudą. Czekam na propozycje

proponowałąbym grzywkę na bok, cieplejszy odcień blondu i cięcie z tyłu krótsze, z przodu dłuższe i wyciagniete troszke dluzsze pasemko na ta strone, gdzie grzywka ;]
pieeknie bys wygladala
__________________
in love!




clothes
aniksa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 19:13   #37
karojen24
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 439
Dot.: Hm, coś bym zmieniła-powiało u mnie nudą. Czekam na propozycje

"A ty Karojen24 jaki masz teraz kolorek na głowie?"


he, he , misz masz....Tzn scinam resztki platyny.Musialam obciac wlosy na Magde Molek(wczesniejsza, krotsza wersja jej wlosow). Katastrofy nie ma, ale tyle zapuszczalam. Ale mam nauczke, zeby wiecej nie palic kudelkow
Mysle, ze w styczniu juz bede miala po klopocie, a potem od nowa zapuszczac...Tak to juz jest jak sie przekombinuje. Moje nat. to teraz juz czarne niemal, a byly blond....Paskudnie mi w ciemnych, dlatego na pewno trzeba bedzie dodac jakies refleksy, ale na pewno nie zrobie juz bialej glowy, o nie:--)

Pozdrawiam i czekam na dalsze relacje co do Twoich zmian...

Ps:kobieta w spietych wloskach tez jest szalenie ponetna.Tylko do tego konkretny makijaz i gotowe

karojen24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 19:24   #38
karojen24
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 439
Dot.: Hm, coś bym zmieniła-powiało u mnie nudą. Czekam na propozycje

a oto kilka upiec(nie zwaracajuwagi na doczepione kwiaty, no chyba, ze masz tak ochote wybrac sie do pracy;-))

A moze sprobuj pokrecic sobie troche wlosy, zrobic lekkie fale i wtedy upiac.

35 lat? Nigdy bym nie powiedziala
karojen24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-21, 11:12   #39
EVKUS
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 68
GG do EVKUS
Dot.: Hm, coś bym zmieniła-powiało u mnie nudą. Czekam na propozycje

Dzięki wielkie dziewczyny, na pewno skorzystam:0))))))

---------- Dopisano o 11:12 ---------- Poprzedni post napisano o 09:56 ----------

Hej babeczki, przeglądam sobie całe forum i znowu mam dylemat. Chodzi o typ urody oraz kolorki które pasują do mnie( wiecie: Pani: lato,jesień,zima,wiosna). Zupełnie się w tym gubię.Może któraś z Was nakieruje mnie. Buziaki)))))))))
EVKUS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-19, 13:49   #40
EVKUS
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 68
GG do EVKUS
Witajcie!!!! Zaglądam i zaglądam to tu, to tam. Czas na zmiany. Dziewczynki co proponujecie na metamorfozę dla mnie??? Przesyłam aktualne zdjęcie. Czekam na propozycje.


Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2010-03-22 o 12:25 Powód: post pod postem
EVKUS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-19, 18:42   #41
Ilena
Zakorzenienie
 
Avatar Ilena
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 4 654
Dot.: Hm, coś bym zmieniła-powiało u mnie nudą. Czekam na propozycje

ja bym na ciemny brąz przefarbowała
Ilena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-22, 09:53   #42
EVKUS
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 68
GG do EVKUS
Dot.: Hm, coś bym zmieniła-powiało u mnie nudą. Czekam na propozycje

uuuuuuu- ciemny brąz????????? Ilena widziałaś moje wcześniejsze zdjęcia-dziewczyny robiły mi fotomontaż. Raczej odradzano mi ciemne kolorki.
Raczej nie widać na aktualnym zdjęciu ale kolorek mam teraz złoty blond .
Pod koniec marca wybieram się do fryzjera-chyba zaszaleje!!!!! hihihi !!!!! Czekam na Wasze propozycje-na bank coś wybiorę!!!!!
EVKUS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-22, 12:07   #43
karojen24
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 439
Dot.: Hm, coś bym zmieniła-powiało u mnie nudą. Czekam na propozycje

absolutnie nie, zaden ciemny braz!
Postawilabym na blond i to w chlodnej tonacji. mi sie podobalas wtedy po castingu+grzywka
karojen24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-22, 12:12   #44
TLU
Zadomowienie
 
Avatar TLU
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 1 261
Dot.: Hm, coś bym zmieniła-powiało u mnie nudą. Czekam na propozycje

Pod koniec marca to troche za wczesnie. Moze pozapuszczaj troche te wlosy, bo z tego co widze to fryzura na chlopczyce bedzie niedlugo... (co nie jest zle, ale jakos Cie w takiej wersji nie widze).
TLU jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-22, 16:41   #45
EVKUS
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 68
GG do EVKUS
Dot.: Hm, coś bym zmieniła-powiało u mnie nudą. Czekam na propozycje

Witam Was dziewczyny! O-co to ,to nie-włosków nie ścięłam. Na tamtym zdjęciu chwyciłam włosy do góry. Przysyłam Wam zdjęcie w jeszcze innym klimacie Co wy na to?
EVKUS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-22, 20:34   #46
karojen24
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 439
Dot.: Hm, coś bym zmieniła-powiało u mnie nudą. Czekam na propozycje

ja jednak obstaje przy swoim
karojen24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-23, 09:06   #47
EVKUS
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 68
GG do EVKUS
Dot.: Hm, coś bym zmieniła-powiało u mnie nudą. Czekam na propozycje

Karojen24 -CHŁODNA TONACJA - masz jakieś numerki i nazwy farb? Będę wdzięczna.
Myślałam żeby troszeczkę przyciemnić kolorek jakimś ciepłym złotym blondem.
MASAKRA-my babki ciągle musimy kombinować.....

---------- Dopisano o 09:06 ---------- Poprzedni post napisano o 08:42 ----------

Mam kręcone włosy, a żeby mieć grzywkę muszę je codziennie prostować. Gdybyście zapodały jakieś fajne fryzurki dla 35-letnie trochę zwariowanej kobitki-wystarczy, że ugniotę je nawet wodą i mam FALE DUNAJU.... HIHIHIHIH
EVKUS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-23, 09:28   #48
karojen24
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 439
Dot.: Hm, coś bym zmieniła-powiało u mnie nudą. Czekam na propozycje

Wlasnie probuje odszukac watek, w ktorym dziewczyna podala link do strony gdzie swietnie mozna dobrac sobie fryzurke (tylko od znanych osob, ale powiem Ci, ze ja sie np. tym zmotywowalam do zapuszczania

---------- Dopisano o 09:28 ---------- Poprzedni post napisano o 09:10 ----------

mam: http://www.instyle.com/instyle/makeover/#
sproboj z grzywkami i bez, chlodne i cieple blondy, a moze cos ciut ciemniejszego, a sama zobaczysz w czym bedzie Ci dobrze
karojen24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-23, 10:46   #49
EVKUS
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 68
GG do EVKUS
Dot.: Hm, coś bym zmieniła-powiało u mnie nudą. Czekam na propozycje

Rewelacja, dzięki wielkie. BUZIOLE

---------- Dopisano o 10:46 ---------- Poprzedni post napisano o 10:14 ----------

Świetna ta stronka ale nie wiem jak mogłabym zapisać sobie zdjęcia u siebie-czy muszę się tam logować?
EVKUS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-23, 10:57   #50
karojen24
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 439
Dot.: Hm, coś bym zmieniła-powiało u mnie nudą. Czekam na propozycje

chyba musisz sie zalogowac...
karojen24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-31, 09:41   #51
EVKUS
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 68
GG do EVKUS
Dot.: Hm, coś bym zmieniła-powiało u mnie nudą. Czekam na propozycje

Powiedzcie mi kobietki jeszcze jedno Waszym zdaniem moja twarz jest kwadratowa? Kurcze zakręciłam się trochę, może od Was się dowiem.Pozdrowionka dla wszystkich kobietek))))
EVKUS jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:47.